Heb jij geen sappige familieruzies?quote:Op maandag 25 december 2006 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
blaat
Moet jij niet topics omzeep helpen met je historische "feiten"?quote:Op maandag 25 december 2006 22:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb jij geen sappige familieruzies?
Goed. Waarom vraag je dat, ik ben toch geen leerling van je?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het met de thuissituatie Coen?
Hoe gaat het met je zus?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het met de thuissituatie Coen?
quote:Op maandag 25 december 2006 22:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zus?
Heb je er een voor me in de aanbieding of moet ik zelf gaan zoeken?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij niet topics omzeep helpen met je historische "feiten"?
Seth Gaaikema is ook Groninger, herinner ik mij nu.quote:
Ik mag als mens interesse tonen toch? Ik hoef niet 24h per dag docent te zijn?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Goed. Waarom vraag je dat, ik ben toch geen leerling van je?
Geen idee, ik heb daar niet op gelet.quote:
Rare krullebol.quote:Op maandag 25 december 2006 22:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Seth Gaaikema is ook Groninger, herinner ik mij nu.
Uiteraard. Ik heb genoten van een harmonieus samenzijn en 's moeders kookkunst.quote:Op maandag 25 december 2006 22:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mag als mens interesse tonen toch? Ik hoef niet 24h per dag docent te zijn?
Behandel me gewoon als vlees, bloed, ratio en emoties.![]()
Wat had ze speciaal voor kerst klaargemaakt?quote:Op maandag 25 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb genoten van een harmonieus samenzijn en 's moeders kookkunst.
Hoe is het met jouw zus?quote:
O.a. geconfijte eend en Jacobsschelpen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat had ze speciaal voor kerst klaargemaakt?
Nog altijd blondquote:Op maandag 25 december 2006 22:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zus?
Ik heb vandaag ook eend gehad. Het is mij zeer bevallen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
O.a. geconfijte eend en Jacobsschelpen.
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze woont vast nog thuis.quote:
Ik hoop dat ze vrolijk is.quote:Op maandag 25 december 2006 22:56 schreef Apropos het volgende:
Hoe zou het met de zus van M. zijn?
Ze is 22 en woont in Groningen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze woont vast nog thuis.
Wat studeert ze? Woont ze al samen?quote:
Transparantie is jouw voornemen, he?quote:Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat studeert ze? Woont ze al samen?
Ze studeert Nederlandse taal en cultuur. Ze woont niet samen maar scharrelt er wat op los geloof ikquote:Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat studeert ze? Woont ze al samen?
Pas vanaf volgende week.quote:Op maandag 25 december 2006 23:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Transparantie is jouw voornemen, he?
Ethiopie werd toch al een tijd bedreigd door de islamieten in Somalie? Ze hebben toch al jaren troepen in Somalie ter ondersteuning vh Somalische leger?quote:Op maandag 25 december 2006 23:05 schreef Apropos het volgende:
http://www.cnn.com/2006/W(...)jets.reut/index.html
Tering hee. Verdiep je eens.quote:Op maandag 25 december 2006 23:18 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak dat Iritrea zich er ook weer mee gaat bemoeien.
Wellicht dat als je nog harder huilt, mijn sarcastische post omgetoverd wordt in een "heel grappig, zo'n oorlog"- post.quote:Op maandag 25 december 2006 23:32 schreef Autodidact het volgende:
Heel grappig, zo'n oorlog.
Dat geldt voor die hele regio, of het nu Iritrea, de zogenaamde regering in Somalie of Ethiopie is.quote:Op maandag 25 december 2006 23:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die vaginasnijders in Somalie zijn ook niet echt lieverdjes.
Wat eet jij tijdens kerst?quote:Op maandag 25 december 2006 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
...
Schaap.quote:Op maandag 25 december 2006 23:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat eet jij tijdens kerst?
Nee.quote:vind je het beledigend dat kerst zo gevierd wordt?
Nee.quote:Voel je je gekrenkt wanneer iemand je prettige kerstdagen toewenst?
Dat probeerde ik te zeggen, maar ik begreep je verkeerd.quote:Op maandag 25 december 2006 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat geldt voor die hele regio, of het nu Iritrea, de zogenaamde regering in Somalie of Ethiopie is.
Slaaplekker Coen.quote:Op maandag 25 december 2006 23:56 schreef Apropos het volgende:
Welterusten. Ja, ook jij, Mutant.
Doei.quote:Op maandag 25 december 2006 23:56 schreef Apropos het volgende:
Welterusten. Ja, ook jij, Mutant.
Ligt eraan in welke taal je het wil schrijven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
hmm is het nu nonsens of nonsense.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |