abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2006 @ 06:16:13 #1
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44675481
Het is allemaal begonnen in de jaren tachtig van de vorige eeuw. Voor de jonge fokkertjes: dat was een periode waarin allerlei rare linkse denkbeelden (de meeste zijn inmiddels achterhaald) die in de jaren zestig en zeventig waren ontstaan gemeengoed waren geworden. Ik zat in die jaren op de middelbare school, later op de universiteit. Onder (aankomende) academici was het met de vrije meningsvorming bepaald niet beter gesteld dan op school – ik zou bijna zeggen: integendeel. Als je bij de heersende opvattingen vraagtekens zette, was je een fascist of racist of seksist.

Laat ik een paar voorbeelden van de toen geldende denkbeelden geven:

-Een vrouw is exact hetzelfde als een man, maar dan met een gaatje in het midden.

-Het communisme in het Oostblok heeft net zoveel waarde als het Westerse systeem van gecontroleerd kapitalisme en democratie (“Alleen de vogels vliegen van Oost naar West Berlijn, omdat ze soms in het Oosten en soms in het Westen willen zijn.”)

-De papoea’s, de pygmeen, de kikuyu’s en de takki-takki hebben een even hoog niveau van beschaving als wij. Misschien wel hoger, omdat het hier eerlijke, rechtschapen natuurmensen betreft.

-“Wat willen jullie later doen? Zeggen jullie:we gaan werken of hebben jullie liever een uitkering?” (leraar maatschappijleraar op de middelbare school).

-De blanke man is slecht, de zwarte man is goed.

-Winnie Mandela is het beste mens op aarde, want zij is zwart en vrouw (dat was voordat zij brandende autobanden om tegenstanders wierp).

-Criminelen zijn het slachtoffer van hun opvoeding en van armoede. Ze kunnen er niets aan doen. Straffen heeft dan ook geen zin.

-Pedofilie moet kunnen, het kan zelfs een zinvolle bijdrage leveren aan de ‘seksuele ontplooing’ van jongeren.

-In de VS wonen hele, hele domme mensen. En slecht bovendien.

-Mao, Stalin, Pol Pot en Paul Rosenmoller zijn misschien wat ver gegaan, maar ze bedoelden het in elk geval goed!

-Een notoire kinderverkrachter, een psychopaat – ze zijn te genezen met de juiste therapie. Daarom bouwen we TBS-instellingen.

-Onderzoek naar de erfelijkheid van homoseksueel gedrag (of eigenlijk elk gedrag) is levensgevaarlijk, want voor je het weet staat er een nieuwe Hitler op en die gaat dan in de breinen van homofiele kindjes opereren. Beter is: geen wetenschap bedrijven.

-De overheid moet vooral veel geld in de samenleving pompen, dat stimuleert weer de vraag en leidt tot een gezonde economie.

-Binnen enkele decennia is de westerse samenleving vergaan door onze omgang met het milieu (Club van Rome, 1972). Ik wacht nog steeds gelaten af.

-De plaatsing van de kruisraketten zal ons in een derde wereldoorlog storten. Ik wacht nog steeds gelaten af.

-Wij zijn het beste land ter wereld, want wij hebben coffeeshops en abortus.

-Een leerling staat op gelijk niveau als een leraar. Een student is gelijk aan een hoogleraar. Daarom moet er vooral veel overlegd worden tussen beide partijen over het curriculum (democratisering onderwijs).

-Mensen die op de Centrumpartij stemmen zijn fascisten – daar moet je niet moeilijk over doen.

-Uitkeringen kunnen niet hoog genoeg zijn. De armoedeval is een leugen.

-De terreuracties van RaRa zijn weliswaar wat hard, maar ze zijn wel nodig.

-De multiculturele samenleving strekt tot heil van ons allen.

-Eigenlijk, in de grond, is ieder mens homoseksueel, op zijn minst bi.

-Harry Mulisch, Jean Paul Sartre, Rudy Kousbroek en Kees van Kooten zijn Grote Denkers.

Tja, je kunt je nu bijna niet meer voorstellen dat er zo gedacht en gesproken werd. De jonge lezer zal denken: waar heeft die man het over! Maar het is toch echt waar. Nimmer echter heb ik de afgelopen jaren mogen horen: “Sorry Haaglander, je hebt op alle punten gelijk gehad. Wat hebben wij een domme dingen verkondigd in die jaren zeg, oei oei oei. Onze excuses dat we je zo in de hoek hebben gedrukt.”

Onze tijd kent nog altijd malle stokpaardjes. De belangrijkste vier: in de Verenigde Staten wonen baarlijke duivels (blijft een evergreen), Palestijnen zijn nobele vrijheidsstrijders, moslims bedoelen het in de kern niet zo slecht (op die paar fundamentalisten na) en de wijze waarop wij met onze dieren omgaan.is vergelijkbaar met de holocaust.

Ik gebruik mijn verstand daarom blijf ik voorlopig nog maar even ‘rechts’.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_44675483
Rechtse rakker
pi_44675487
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:16 schreef Haaglander het volgende:
Leg deze schitterende zin eens uit.
pi_44675490
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:18 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Leg deze schitterende zin eens uit.
Haha die zin van hem slaat nergens op, hij is zelf gewoon gay
  zaterdag 23 december 2006 @ 06:22:09 #5
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44675494
Ik kan mijzelf zoveel waanzin niet voorstellen.
pi_44675497
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan mijzelf zoveel waanzin niet voorstellen.
Geen flauw idee

-Edit- Stond er niet eerst iets anders?
pi_44675501
TS is em hard aan het spacen
  zaterdag 23 december 2006 @ 06:24:44 #8
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44675504
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:23 schreef Originele_Naam het volgende:
TS is em hard aan het spacen
Nee knulletje, zo dacht men vroeger over bepaalde zaken.
pi_44675513
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:24 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Vroeger dachten ze ook dat de wereld plat was.....
pi_44675518
dag TS
ben je trouwens zo'n haagse sjonnie
pi_44675538
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44675546
pi_44675759
Ongelofeloos hoe paranoide kan iemand zijn ??
  zaterdag 23 december 2006 @ 07:45:49 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44675919
Moet dit niet naar onzin?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 23 december 2006 @ 08:18:19 #15
93744 Finder_elf_towns
pi_44676176
Het is niet dat ik mij niet kan indenken dat er daadwerkelijk linkse idioten waren die dit verkondigden, maar is het wel verdomd moeilijk voor te stellen
pi_44676704
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 08:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is niet dat ik mij niet kan indenken dat er daadwerkelijk linkse idioten waren die dit verkondigden, maar is het wel verdomd moeilijk voor te stellen [afbeelding]
Het klopt ook niet helemaal.
Het is namelijk al begonnen in de jaren 70.
Voor de rest heeft TS gelijk. Het was nog wel erger.
Men was zelfs bereid om zonder oorlog nederland weg te geven. (liever een rus in de keuken dan een raket in de tuin riepen ze).
pi_44676769
Oh, ik herinner me: liever een raket in de achtertuin, dan een Rus in de keuken. .
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:18:49 #18
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_44676770
Mooi verwoord! Helaas is het waar dat links al tientallen jaren alle andersdenkenden in het verdomhoekje drijft! Links zijn de hooligans/krakers/steuntrekkende "kunstenaars", en als je ook maar een beetje rechts bent, word je voor rascist uitgemaakt en mag je niks meer zeggen (of schieten ze je dood).
censuur :O
pi_44676779
Oja, kunstenaars. En gekraakte panden zijn vaak 'culturele centra'.
pi_44676810
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:18 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik herinner me: liever een raket in de achtertuin, dan een Rus in de keuken. .
Nee, dat riepen de rechtse (althans, de niet linkse) knakkers.
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:30:10 #21
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44676824
quote:
[b]Op zaterdag 23 december 2006 06:16 schreef
Onze tijd kent nog altijd malle stokpaardjes. De belangrijkste vier: in de Verenigde Staten wonen baarlijke duivels (blijft een evergreen), Palestijnen zijn nobele vrijheidsstrijders, moslims bedoelen het in de kern niet zo slecht (op die paar fundamentalisten na) en de wijze waarop wij met onze dieren omgaan.is vergelijkbaar met de holocaust.

Hoi, ik ben links en die vier 'stokpaardjes' ondersteun ik niet. Ook staan ze niet in het PvdA-programma. Je gebruikt dus een karikatuur van links om die vervolgens te weerleggen. Drogreden troef.

Hetzelfde zou ik met rechts kunnen doen:

-Het martelen van terrorismeverdachten zonder eerlijk proces is goed, want zij zouden hetzelfde met ons doen als ze het konden.
-Alle Amerikanen zijn helden en moslims neuken alleen maar geiten.
-Als je de doodstraf invoert en het leger afstuurt op Marokkaanse hangjongeren, dan lossen we de criminaliteit wel op; preventief werk door slinkse subsidieclubjes helpen immers niet.
-Alle mensen in de bijstand kunnen gewoon een baan krijgen als ze willen, maar ze vangen liever een uitkering en telen wiet. Daarom moeten we de bijstand en voedselbanken afschaffen.
pi_44676825
Die OP
pi_44676876
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:30 schreef Pool het volgende:

[..]

Hoi, ik ben links en die vier 'stokpaardjes' ondersteun ik niet. Ook staan ze niet in het PvdA-programma. Je gebruikt dus een karikatuur van links om die vervolgens te weerleggen. Drogreden troef.

Hetzelfde zou ik met rechts kunnen doen:

-Het martelen van terrorismeverdachten zonder eerlijk proces is goed, want zij zouden hetzelfde met ons doen als ze het konden.
-Alle Amerikanen zijn helden en moslims neuken alleen maar geiten.
-Als je de doodstraf invoert en het leger afstuurt op Marokkaanse hangjongeren, dan lossen we de criminaliteit wel op; preventief werk door slinkse subsidieclubjes helpen immers niet.
-Alle mensen in de bijstand kunnen gewoon een baan krijgen als ze willen, maar ze vangen liever een uitkering en telen wiet. Daarom moeten we de bijstand en voedselbanken afschaffen.
PvdA is niet links. Al jaren niet meer.
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:39:46 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:42:51 #25
13250 Lod
Sapere aude!
pi_44676925
quote:
<<lulverhaal>>

En jij denkt dat 'rechts' niet dezelfde soort ondoordachte, kortzichtige opvattingen heeft waarbij je geen vraagtekens mag zetten?

- De islamiet is slecht, de rest is goed
- In de VS wonen hele slimme mensen. En vriendelijk bovendien, ze zijn nooit te beroerd om een staatshoofd af te zetten voor je.
- Mensen die op de SP stemmen zijn Maoisten - daar moet je niet moeilijk over doen.
- Een vrouw is niet exact hetzelfde als de man - ze hebben een gaatje in het midden
- De TS is van zijn vroegere dwaling afgestapt en heeft nu alleen nog maar zinnige bijdragen aan de maatschappij.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:43:05 #26
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44676929
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:36 schreef IBAZ het volgende:

[..]

PvdA is niet links. Al jaren niet meer.
Ah, nu krijgen we het ouderwetse met definities schuiven.

Daar loopt dit soort kuttopics altijd op uit. Dan wordt eerst doelloos gebasht tegen een karikatuur van "links". Vervolgens ontstaat er discussie en blijkt dat de termen links en rechts vaag zijn en nergens op slaan. In een laatste stuiptrekking wordt beweerd dat Hitler links was en is het topic voorgoed dood.
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:43:52 #27
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44676935
Gelukkig is de maatschappij nu veel leuker met:

- Alle marokkanen zijn criminelen
- Alle uitkeringsgerechtigden zijn fraudeurs en kunnen best werken als ze maar willen

Geef me dan maar de jaren 80.

Ik heb overigens al opgegeven, om nog maar dingen op te voeren als 'tijdsgeest' en zo. Dat is vechten tegen de rechtse bierkaai. Men wil nu eenmaal dat het allemaal de schuld is van links en geen enkele relativering zal daar iets aan veranderen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:44:19 #28
13250 Lod
Sapere aude!
pi_44676938
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:43 schreef Pool het volgende:

In een laatste stuiptrekking wordt beweerd dat Hitler links was en is het topic voorgoed dood.
Was jou post de laatste stuiptrekking al?
GNU Terry Pratchett
pi_44676979
Lijkt me leuk als users in dit topic eens hun leeftijd en opleidingsrichting zouden vermelden... .
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:51:00 #30
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44676983
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Lijkt me leuk als users in dit topic eens hun leeftijd en opleidingsrichting zouden vermelden... .
Wat zou dat toevoegen?
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:52:40 #31
66444 Lord_Vetinari
pi_44676993
quote:
Die is (schat ik) hetzelfde als die van de TS. Ook ik heb de jaren 80 bewust meegemaakt.
pi_44677008
quote:
Ja man! Want volwassen mensen met een goede baan en een goed inkomen kunnen onmogelijk links stemmen....

Oeps.... 35 jaar oud, 3 keer modaal inkomen en op de SP gestemd.... Gaat het toch niet helemaal op zeg....
pi_44677011
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:51 schreef peaceman het volgende:

Wat zou dat toevoegen?
Dat kun je zelf vast wel verzinnen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:57:38 #34
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677048
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik kan wel wat kort door de bocht redeneringen verzinnen ja, maar ben erg benieuwd welke bij jou past.
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:59:20 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_44677062
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik niet. Ik ben dom. Enlighten us. Ik zie de relevantie namelijk ook niet...
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:00:00 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_44677071
ok ik heb hartelijk kunnen lachen om de op..
Huilen dan.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:00:41 #37
93744 Finder_elf_towns
pi_44677078
Ik moet zeggen dat dit een juweel van een topic is.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:01:22 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_44677087
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik moet zeggen dat dit een juweel van een topic is.
Als je IQ niet hoger is dan je schoenmaat wel, ja.
pi_44677096
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij dat mensen tussen de 15 en 25 tegenwoordig nauwelijks nog het nieuws volgen en vooral de Spits lezen en Hart van Nederland kijken?
pi_44677132
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Jij zegt 't.

Je had geschiedenis gedaan he? En ehm... ik zie journalistiek.
Ik wacht nog even. .
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:06:19 #41
93744 Finder_elf_towns
pi_44677134
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je IQ niet hoger is dan je schoenmaat wel, ja.
Het topic is ook aardig confronterend zo te lezen.
pi_44677140
Buiten dat de OP wel een béétje kortzichtig is, zijn sommige punten zeker wel waar.

Wij hadden zo'n levensbeschouwing boek, dat helemaal joepie-joepie was over de "smeltkroes" van culturen. En dan voornamelijk het eten, natuurlijk. Gastarbeiders waren liev, en rechts, oeh, die denken alleen maar aan zichzelf. Bij de schoolverkiezingen stemde dan ook 50% op de SP of zo.

Ik las laatst nog zo'n artikel, ik weet niet meer precies waar, maar een krant had onderzoek gedaan naar schoolboeken, en het blijkt nog steeds triest gesteld te zijn met wat leerlingen wordt bijgebracht.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:08:32 #43
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677157
Als DennisMoore ballen heeft, beantwoordt hij gewoon even de gestelde vraag.
pi_44677158
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:06 schreef Toeps het volgende:

Wij hadden zo'n levensbeschouwing boek, dat helemaal joepie-joepie was over de "smeltkroes" van culturen. En dan voornamelijk het eten, natuurlijk. Gastarbeiders waren liev, en rechts, oeh, die denken alleen maar aan zichzelf. Bij de schoolverkiezingen stemde dan ook 50% op de SP of zo.
In de jaren 80 won het CDA of de VVD meestal die schoolverkiezingen.
pi_44677162
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:08 schreef peaceman het volgende:
Als DennisMoore ballen heeft, beantwoordt hij gewoon even de gestelde vraag.
Optimist, hij verkloot gewoon het topic met zijn stuitende nietszeggendheid.
pi_44677165
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Het topic is aardig confronterend zo te lezen.
De schoen past een aantal users vrij aardig, zo lijkt het. .
pi_44677169
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het topic is aardig confronterend zo te lezen.
pi_44677176
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

De schoen past een aantal users vrij aardig, zo lijkt het. .
Voor een conservatieve CDJA-er is het een maatpak natuurlijk.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:11:44 #49
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677193
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Optimist, hij verkloot gewoon het topic met zijn stuitende nietszeggendheid.
Naief als ik ben, ga ik tegen beter weten in nog altijd uit van de redelijkheid van mensen en dus ook dat mensen niet zomaar wat roepen zonder onderbouwing...
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:13:14 #50
66444 Lord_Vetinari
pi_44677208
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Naief als ik ben, ga ik tegen beter weten in nog altijd uit van de redelijkheid van mensen en dus ook dat mensen niet zomaar wat roepen zonder onderbouwing...
En hoe lang kom jij al op FOK! en meer ter zake, in POL?
pi_44677219
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:

'k Hoef niet te onderbouwen waarom mij bepaalde informatie leuk/interessant lijkt. .
Daar gaat dit topic niet over.

M'goed, ik begrijp dat 'bepaalde users' zitten te springen om munitie. .
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:14:05 #52
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677220
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En hoe lang kom jij al op FOK! en meer ter zake, in POL?
2002 en POL afwisselend. Why?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 10:15:51 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44677234
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zal afhangen van waar je woonde denk ik. Barlaeus 6e klas, tweede helft jaren 80 was 40% PvdA, 40% VVD, 20% rest divers (o.a. Loesje, wat toen een partij was ). En geen enkele CDA stem.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:16:09 #54
66444 Lord_Vetinari
pi_44677237
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

2002 en POL afwisselend. Why?
Omdat je nog steeds verwacht dat mensen dingen die ze roepen altijd onderbouwen
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:16:44 #55
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677242
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Hoef niet te onderbouwen waarom mij bepaalde informatie leuk/interessant lijkt. .
Daar gaat dit topic niet over.
Het hoeft idd niet, maar niettemin zullen mensen niet snel geneigd zijn om die informatie te geven als je niet weet waarom.

Je hebt gelijk. Dit topic gaat nergens over.
pi_44677253
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:16 schreef peaceman het volgende:

Het hoeft idd niet, maar niettemin zullen mensen niet snel geneigd zijn om die informatie te geven als je niet weet waarom.
Alsof ik waarlijk dacht die info hier te krijgen... .
quote:
Je hebt gelijk. Dit topic gaat nergens over.
Jazeker wel, lees de OP.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:18:56 #57
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677260
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Omdat je nog steeds verwacht dat mensen dingen die ze roepen altijd onderbouwen
Ik sta zo in het leven en dat ga ik niet veranderen op FOK! omdat er toevallig ook wat nietzeggende malloten rondzwerven. Zoals ik zei, dat is misschien naief, maar ik ga niet mijn eigen waarden verloochenen voor die kleine groep.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:19:34 #58
66444 Lord_Vetinari
pi_44677268
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik sta zo in het leven en dat ga ik niet veranderen op FOK! omdat er toevallig ook wat nietzeggende malloten rondzwerven. Zoals ik zei, dat is misschien naief, maar ik ga niet mijn eigen waarden verloochenen voor die kleine groep.
Mijn opmerking was ironisch, hoor.
pi_44677272
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 10:21:21 #60
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44677281
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[..]

Jazeker wel, lees de OP.
Doe niet zo dommig ....

Stel je die vraag omdat jje serieus antwoord wil, dan kan je ook uitleggen waarom je het vraagt. Anders ben je alleen maar aan heet eikelen.
pi_44677285
Ja, en na dit leuke uitstapje nu weer fluks on-topic.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:21:57 #62
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677286
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik zou het wel geven als ik zou denken dat het iets zou kunnen bijdragen.
quote:
[..]

Jazeker wel, lees de OP.
Die OP is niet meer dan wat geroep in de ruimte om wat aandacht te krijgen. Bij een ander topic van de TS is mij al opgevallen dat je geen antwoord krijgt als je een gerichte vraag stelt. Jammer, maar zo werkt het blijkbaar bij hem.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:22:57 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677295
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mijn opmerking was ironisch, hoor.
Weet ik, niettemin gaf ik een serieuze reactie, lief he?!
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:23:22 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_44677298
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Weet ik, niettemin gaf ik een serieuze reactie, lief he?!
?
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:24:32 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677309
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

?
Sorry ben al bezet
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:26:14 #67
66444 Lord_Vetinari
pi_44677323
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Sorry ben al bezet
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:32:11 #68
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44677385
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:10 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Het klopt ook niet helemaal.
Het is namelijk al begonnen in de jaren 70.
Voor de rest heeft TS gelijk. Het was nog wel erger.
Men was zelfs bereid om zonder oorlog nederland weg te geven. (liever een rus in de keuken dan een raket in de tuin riepen ze).
Yep, zonder voorwaarden eenzijdig ontwapenen ..... dat was een eis van de linkse partijen.

De term 'landverraders' doemt op.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:32:55 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_44677390
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:32 schreef Haaglander het volgende:

[..]

De term 'landverraders' doemt op.
Het beetje serieus wat ik je eventueel nog zou nemen, ben je hiermee natuurlijk wel volledig kwijt.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:34:07 #70
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677402
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het beetje serieus wat ik je eventueel nog zou nemen, ben je hiermee natuurlijk wel volledig kwijt.
Hmmm misschien ben ik toch niet naief...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 10:34:17 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44677404
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, en na dit leuke uitstapje nu weer fluks on-topic.
Stel dan ook geen irrelevante vragen ......
pi_44677470
quote:

Wat is er zo vreemd aan de gedachte dat mensen die hun land zouden willen weggeven, hun land verraden?
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:41:52 #74
66444 Lord_Vetinari
pi_44677489
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat is er zo vreemd aan de gedachte dat mensen die hun land weg zouden willen geven, hun land verraden?
En mijn laatste beetje respect voor jouw intelligentie is hiermee ook verdwenen.
pi_44677511
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

En mijn laatste beetje respect voor jouw intelligentie is hiermee ook verdwenen.
Like I friggin' care.

Maar kun je je beledigingen ook nog inhoudelijker maken door in te gaan op de verschillen tussen 'land weggeven' en 'land verraden'?
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:45:29 #76
66444 Lord_Vetinari
pi_44677532
Wat is er beledigend aan mijn uitspraak, dan?
pi_44677540
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:08 schreef SCH het volgende:

Weet je dat heel zeker? Want dan heb ik op linkse bolwerken gezeten (en dat terwijl veel klasgenootjes uit hetzelfde "milieu" (ja, zo werd dat genoemd...) kwamen als ik). Ik moet overigens de eerste leraar maatschappijleer die niet links is nog meemaken (come to think of it: laat maar, maatschappijleer... wat een kul).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:47:36 #78
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44677558
quote:

[..]

Ik heb jou nooit serieus genomen. Je bent veel te star en rigide met je achterhaalde denkbeelden over Mens en Maatschappij.
pi_44677559
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Wat is er beledigend aan mijn uitspraak, dan?
Wat is het verschil tussen 'land weggeven' en 'land verraden' dan? .
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:48:16 #80
66444 Lord_Vetinari
pi_44677563
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen 'land weggeven' en 'land verraden' dan? .
Waar staat geschreven dat 'links' het land wilde weggeven, dan?

Overigens, als er iemand het land heeft weggegeven is het Balkenende wel, die ons in feite een Styaat van de VS heeft gemaakt, met als gevolg dat we nu oorlogen voor anderen aan het uitvechten zijn.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:49:00 #81
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677570
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:47 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ik heb jou nooit serieus genomen. Je bent veel te star en rigide met je achterhaalde denkbeelden over Mens en Maatschappij.
Nee, jouw redeneringen zijn ultiem idd....
pi_44677576
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Overigens, als er iemand het land heeft weggegeven is het Balkenende wel, die ons in feite een Styaat van de VS heeft gemaakt, met als gevolg dat we nu oorlogen voor anderen aan het uitvechten zijn.
Ik weet zeker: hier ergens op Fok!
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:49:45 #83
66444 Lord_Vetinari
pi_44677582
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:47 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Enlighten me: Wat zijn mijn denkbeelden op dat gebied dan? Weet jij dat?
pi_44677591
quote:

Is het mode om niet meer serieus genomen te willen worden?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 10:50:46 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44677597
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Like I friggin' care.

Maar kun je je beledigingen ook nog inhoudelijker maken door in te gaan op de verschillen tussen 'land weggeven' en 'land verraden'?
"Eenzijdig ontwapenen" en "Land weggeven" is wel 100% identiiek?
pi_44677604
quote:

Waar staat geschreven dat 'links' het land wilde weggeven, dan?
Eenzijdig ontwapenen terwijl aan de andere kant een mogendheid staat die er aantoonbaar niet voor terugschrikt landen binnen te vallen en inwoners onder een communistische dictatuur te brengen? Ach... het komt minstens dicht in de buurt. .
quote:
.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:52:59 #87
66444 Lord_Vetinari
pi_44677621
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Eenzijdig ontwapenen terwijl aan de andere kant een mogendheid staat die er aantoonbaar niet voor terugschrikt landen binnen te vallen en inwoners onder een communistische dictatuur te brengen? Ach... het komt minstens dicht in de buurt. .
In tegenstelling tot een mogendheid die er aantoonbaar niet voor terugschrikt landen binnen te vallen onder het mom van het bestrijden van een andere ideologie? Vietnam, zegt je dat iets? Chili? Irak? Klinkt bekend?
pi_44677624
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:50 schreef Doc het volgende:

100% identiiek?
Poeh poeh...
98%?
pi_44677630
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat is er zo vreemd aan de gedachte dat mensen die hun land zouden willen weggeven, hun land verraden?
Volgens mij was de "ban de bom" gedachte voornamelijk ontstaan uit de afkeer die mensen hadden tegen het fabriceren en onderhouden van wapensystemen die een enorm verwoestende invloed hebben wanneer ze gebruikt worden. Tevens werd er geprotesteerd tegen het klakkeloos aanvaarden van een buitenlandse militaire mogendheid (Amerika) die Nederland als afweerschild tegen de USSR wilden gebruiken. Daar ging het om, niet zoe zeer om het weggeven van land, maar meer om tegengas te bieden aan de blinde volgzaamheid voor de grote verlosser Amerika die de wereld nu moest beschermen tegen het Rode Gevaar!
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:55:15 #90
66444 Lord_Vetinari
pi_44677647
Nog afgezien van het feit, dat veel mensen in de jaren 70 van de generatie waren die de oorlog en de Cuba-crisis hadden meegemaakt. En die in de steeds voorthollende bewapening een opmaat zagen voor WO3.
pi_44677667
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

In tegenstelling tot een mogendheid die er aantoonbaar niet voor terugschrikt landen binnen te vallen onder het mom van het bestrijden van een andere ideologie? Vietnam, zegt je dat iets? Chili? Irak? Klinkt bekend?
Omdat ik dat 'argument' verwachtte, had ik er nadrukkelijk even het stukje over de dictatuur bijgetypt.
Voor zover ik weet is West-Europa geen dictatuur geworden, ondanks/dankzij de VS. Het Oostblok daarentegen...

Daarbij: wat hebben vergezochte voorbeelden Chili/Vietnam (m.a.w. "de VS was ook geen lieverdje hoor!") te maken met het verband tussen eenzijdig ontwapenen en je land weggeven? Niets.
pi_44677700
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Omdat ik dat 'argument' verwachtte, had ik er nadrukkelijk even het stukje over de dictatuur bijgetypt.
Voor zover ik weet is West-Europa geen dictatuur geworden, ondanks/dankzij de VS. Het Oostblok daarentegen...

Daarbij: wat hebben vergezochte voorbeelden Chili/Vietnam (m.a.w. "de VS was ook geen lieverdje hoor!") te maken met het verband tussen eenzijdig ontwapenen en je land weggeven? Niets.
Wat heeft het protesteren tegen massavernietigingswapens te maken met het weggeven van je land? "Liever een rus in de keuken...." is natuurlijk spreekwoordelijk op te vatten en niet letterlijk, maar dergelijke nuances zijn je waarschijnlijk te moeilijk.....
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:00:29 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_44677708
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is West-Europa geen dictatuur geworden, ondanks/dankzij de VS.
Nee?

"Als jullie Amerikanen opsluiten in Den Haag komen we ze met geweld bevrijden!"

"If you're not with us, you're against us"

"WW3 will be fought on the plains of Western Europe"

With friends like that, who needs enemies?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 11:00:43 #94
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44677712
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Poeh poeh...
98%?
pi_44677713
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:59 schreef DivineJester het volgende:

Wat heeft het protesteren tegen massavernietigingswapens te maken met het weggeven van je land? "Liever een rus in de keuken...." is natuurlijk spreekwoordelijk op te vatten en niet letterlijk, maar dergelijke nuances zijn je waarschijnlijk te moeilijk.....
Ik zei "eenzijdig ontwapenen' en niet 'protesteren tegen massavernietigingswapens'.
pi_44677730
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Nee?

"Als jullie Amerikanen opsluiten in Den Haag komen we ze met geweld bevrijden!"

"If you're not with us, you're against us"

"WW3 will be fought on the plains of Western Europe"

With friends like that, who needs enemies?
Je gaat door met het aantonen dat Amerika niet zo'n lieverdje is. Bijzonder hoor.
Maar zoals ik al zei: daar gaat het niet om. Lezen gaat je niet zo goed af.
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:02:49 #97
93744 Finder_elf_towns
pi_44677744
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:59 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Spreekwoordelijk vragen om dictatuur. Hoe kom je erop!
pi_44677809
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:00 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik zei "eenzijdig ontwapenen' en niet 'protesteren tegen massavernietigingswapens'.
In de OP, waar een en ander toch van afgeleid schijnt te zijn gaat het daar wel over, maar dan nog, wat heeft eenzijdig ontwapenen te maken met land verraden? Maak dat eens inzichtelijk. Als een land als de USSR een ander land had willen binnenvallen, dan zouden die paar wapens van Nederland daar sowieso niets tegen kunnen doen. Dus op eigen kracht stellen we militair weinig voor, toen niet en nu niet. Ik persoonlijk heb liever dat we geen leger hebben en het geld wat daaraan gespendeerd wordt besteden aan onderwijs zodat we ons als land kunnen ontwikkelen.
pi_44677829
Is het je wel opgevallen dat rechts volgens de TS blijkbaar niet zoveel opheeft met homoseksualiteit DM?
pi_44677857
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Spreekwoordelijk vragen om dictatuur. Hoe kom je erop!
Wellicht, maar dat is natuurlijk moeilijk te begrijpen voor rechtlijnige danwel kort door de bocht denkers, wilden de mensen die een dergelijke uitspraak deden alleen maar aangeven dat ze het ene kwaad zouden prefereren boven het andere kwaad in een bepaalde situatie, en niet dat ze meteen het ene kwaad over zich af wilden roepen. Als ik zeg: "Ik ben liever een teen kwijt dan een oog" betekent dat toch niet dat ik direct en dadelijk mijn teen eraf knip? Of daty ik de buurman dus eigenlijk verholen verzoek mijn teen er maar af te knippen?
pi_44677894
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:06 schreef DivineJester het volgende:

Als een land als de USSR een ander land had willen binnenvallen, dan zouden die paar wapens van Nederland daar sowieso niets tegen kunnen doen. Dus op eigen kracht stellen we militair weinig voor, toen niet en nu niet.
Ecce Nato.
quote:
Ik persoonlijk heb liever dat we geen leger hebben
Lief hoor.
quote:
en het geld wat daaraan gespendeerd wordt besteden aan onderwijs zodat we ons als land kunnen ontwikkelen.
Daar hoop ik met computerspelletjes ook altijd op. Dat de tegenstander een hele mooie basis bouwt, heel veel resources verzamelt, en verzuimt te investeren in verdediging van al dat moois... .
pi_44677916
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ecce Nato.
[..]

Lief hoor.
[..]

Daar hoop ik met computerspelletjes ook altijd op. Dat de tegenstander een hele mooie basis bouwt, heel veel resources verzamelt, en verzuimt te investeren in verdediging van al dat moois... .
Ah games zijn je referentiekader, vandaar...
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:13:53 #103
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44677928
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:13 schreef DivineJester het volgende:

[..]

zaterdag 23 december 2006 @ 11:14:17 #104
93744 Finder_elf_towns
pi_44677936
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:09 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Wellicht, maar dat is natuurlijk moeilijk te begrijpen voor rechtlijnige danwel kort door de bocht denkers, wilden de mensen die een dergelijke uitspraak deden alleen maar aangeven dat ze het ene kwaad zouden prefereren boven het andere kwaad in een bepaalde situatie, en niet dat ze meteen het ene kwaad over zich af wilden roepen. Als ik zeg: "Ik ben liever een teen kwijt dan een oog" betekent dat toch niet dat ik direct en dadelijk mijn teen eraf knip?
Nee, maar een dergerlijke opmerking duid ook niet op een verliezersmentaliteit. "Liever een Rus in de keuken dan een raket in de tuin" insinueerd een groteske en walgelijke verliezersmentaliteit en kan alleen maar worden gemotiveerd uit een voorkeur voor dictatuur en onderdrukking over democratie.
pi_44677961
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:07 schreef SCH het volgende:

Is het je wel opgevallen dat rechts volgens de TS blijkbaar niet zoveel opheeft met homoseksualiteit DM?
'Rechts' bestaat niet. Is alleen handig in het taalgebruik.

Daarnaast, waarom zouden we bang moeten zijn voor een evt. bekend worden van een 'oorzaak' van homoseksualiteit, en daarom wetenschappelijk onderzoek simpelweg verbieden?
pi_44677972
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:13 schreef DivineJester het volgende:

Oh, jij gelooft dat een enkele schertsend bedoelde zin iemands referentiekader aangeeft? Vandaar... .
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:17:35 #107
66444 Lord_Vetinari
pi_44677988
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee, maar een dergerlijke opmerking duid ook niet op een verliezersmentaliteit. "Liever een Rus in de keuken dan een raket in de tuin" insinueerd een groteske en walgelijke verliezersmentaliteit en kan alleen maar worden gemotiveerd uit een voorkeur voor dictatuur en onderdrukking over democratie.
Of het geeft aan dat iemand een realistisch wereldbeeld heeft en liever leeft onder een bezetter (live to fight another day) dan verdampt wordt door een kernbom, omdat zijn huis toevallig in de buurt van een raketlanceerplaats staat. Raketlanceerplaatsen, overigens, waarover het land waar ze gelegen zijn, niets te zeggen heeft en waarvan de wapens worden afgevuurd door een land wat heel ver weg ligt en geen last zal hebben van de tegenaanval.
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:26:22 #108
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44678124
Nog een leuk topic in het kader van dit topic:
Waarom noemt links zich sociaal?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:34:36 #109
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44678230
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
Dat klopt. Ik heb niks tegen homoseksuelen maar ze moeten niet tegen mij zeggen dat ik eigenlijk een homo ben. Overigens zou ik het ook niet pikken als ze van mij zeggen dat ik anaal door een paard genomen wil worden om nog maar eens een andere sexuele afwijking te noemen.
pi_44678566
Waarom noemt rechts zichzelf juist?
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:59:49 #111
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44678676
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:15 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'Rechts' bestaat niet. Is alleen handig in het taalgebruik.

Daarnaast, waarom zouden we bang moeten zijn voor een evt. bekend worden van een 'oorzaak' van homoseksualiteit, en daarom wetenschappelijk onderzoek simpelweg verbieden?
Ik neem aan dat je goed genoeg kunt lezen om te duiden dat de TS bedoelt dat homoseksualiteit een opgedrongen en overschat links verschijnsel is.
pi_44678682
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef pfaf het volgende:
Is dit het slechtste topic ooit?
De lemming is nog slechter
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:03:51 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44678709
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:02 schreef SCH het volgende:

[..]

De lemming is nog slechter
Ow, ik dacht dat dit de lemming was en jij op het idee was gekomen om een rare onsamenhangende, nietszeggende lijst te posten.
pi_44678726
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat dit de lemming was en jij op het idee was gekomen om een rare onsamenhangende, nietszeggende lijst te posten.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:04:39 #116
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44678727
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:54 schreef Autodidact het volgende:
Waarom noemt rechts zichzelf juist?
O, die slechte lemming van Waarom noemt links zich sociaal?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44678832
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:01 schreef SCH het volgende:

Ik neem aan dat je goed genoeg kunt lezen om te duiden dat de TS bedoelt dat homoseksualiteit een opgedrongen en overschat links verschijnsel is.
Nee, ik weet dat jij anderen graag bepaalde bedoelingen en motivaties toedicht die jou goed uitkomen (waarna je deze mensen racisten en fascisten kunt noemen), maar ik lees gewoon wat er staat: een mening mbt onderzoek naar homoseksualiteit.
pi_44678875
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat jij anderen graag bepaalde bedoelingen en motivaties toedicht die jou goed uitkomen (waarna je deze mensen racisten en fascisten kunt noemen), maar ik lees gewoon wat er staat: een mening mbt onderzoek naar homoseksualiteit.
Je leest niet dat links zou vinden dat iedereen homoseksueel is of op zijn minst biseksueel en dat dat de user een doorn in het oog is.
pi_44678989
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:12 schreef SCH het volgende:

Je leest niet dat links zou vinden dat iedereen homoseksueel is of op zijn minst biseksueel en dat dat de user een doorn in het oog is.
Dat is niet hetzelfde als jouw eerdere bewering dat TS zou vinden dat homoseksualiteit opgedrongen en een overschat links verschijnsel is. .

Volgens TS vond links in de jaren '80 dat iedereen minstens biseksueel was. En uiteraard is het opdringen van een geaardheid hem (en mij) een doorn in het oog.

Welk cijfer had je voor begrijpend lezen op de school voor de journalistiek?
pi_44679004
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:19 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens TS vond links in de jaren '80 dat iedereen minstens biseksueel was.
En dat gelooft gij?
pi_44679017
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:20 schreef SCH het volgende:

En dat gelooft gij?
Dat zeg ik niet.
pi_44679059
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Oh, je bent dus toch niet zo lovend over de OP.
pi_44679132
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:23 schreef SCH het volgende:

Oh, je bent dus toch niet zo lovend over de OP.
Zeg ik ergens dat ik lovend ben over de OP dan? .

Het is zo vermoeiend dat je bij SCH continu moet aantonen dat ie je dingen in de mond legt.
Je zou er bijna een KLB-topic over openen... .
pi_44679202
quote:
-Het communisme in het Oostblok heeft net zoveel waarde als het Westerse systeem van gecontroleerd kapitalisme en democratie (“Alleen de vogels vliegen van Oost naar West Berlijn, omdat ze soms in het Oosten en soms in het Westen willen zijn.”)
Goed voorbeeld!

-edit-

Nu zegt Sidekick dat het inderdaad een goed voorbeeld is. Ik ben het er niet mee eens. .

[ Bericht 16% gewijzigd door Monidique op 23-12-2006 12:39:44 ]
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:34:49 #125
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44679294
Paul Rosenmoller was te ver gegaan in de jaren 80, net als Mao en Stalin? Te hard gewerkt in de haven zeker.

Maar de TS stemde in de jaren 80 op de Centrumpartij, blijkbaar. Dat verklaart het lijstje wel.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44679511
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:34 schreef Sidekick het volgende:

Maar de TS stemde in de jaren 80 op de Centrumpartij, blijkbaar. Dat verklaart het lijstje wel.
tuurlijk, ga maar weer beschuldigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door IBAZ op 23-12-2006 12:54:44 ]
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:09:37 #127
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44680045
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef IBAZ het volgende:

[..]

tuurlijk, ga maar weer beschuldigen.
quote:
-Mensen die op de Centrumpartij stemmen zijn fascisten – daar moet je niet moeilijk over doen.

(...)

“Sorry Haaglander, je hebt op alle punten gelijk gehad. Wat hebben wij een domme dingen verkondigd in die jaren zeg, oei oei oei. Onze excuses dat we je zo in de hoek hebben gedrukt.”
Het zegt veel hoor wanneer iemand het opneemt voor de apartheidslievende eigen volk eerst partij met racist Janmaat in de gelederen dat later doorging als criminele organisatie CP86. Oh jee, dat die mensen in de hoek zijn gedrukt als fascisten. En dan zelf Rosenmoller in de hoek drukken van Pol pot, Mao en Stalin. Lachwekkend en triest tegelijkertijd.
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:11:22 #128
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44680083
quote:
Nee hoor, nooit gedaan. Ik vond Hans Janmaat maar een domme man, stelde kamervragen over de leden van 'de kabel' die altijd apart zouden eten tijdens trainingen van het Nederlands elftal. Maar ik vond de houding van de anti-Janmaats nog dommer.
pi_44680099
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat ik lovend ben over de OP dan? .

Het is zo vermoeiend dat je bij SCH continu moet aantonen dat ie je dingen in de mond legt.
Je zou er bijna een KLB-topic over openen... .
Doe wat je niet laten kunt.

Je ondersteunt het topic door te zeggen dat het voor veel linkse mensen moeilijk zal zijn dit te horen.

Blijkbaar ben je kort van memorie
pi_44680418
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:11 schreef SCH het volgende:

Je ondersteunt het topic door te zeggen dat het voor veel linkse mensen moeilijk zal zijn dit te horen.
Ondersteunen, lovend zijn over, zeggen dat het voor linkse mensen moeilijk zal zijn... het zijn allemaal synoniemen voor jou he? .
pi_44680461
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:09 schreef Sidekick het volgende:

wanneer iemand het opneemt voor de apartheidslievende eigen volk eerst partij
Waar doet ie dat? Beter lezen.
pi_44680502
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ondersteunen, lovend zijn over, zeggen dat het voor linkse mensen moeilijk zal zijn... het zijn allemaal synoniemen voor jou he? .
Okay, je trekt je posts dus in
pi_44680517
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:27 schreef SCH het volgende:

Okay, je trekt je posts dus in
Nee hoor.
Ik noem jou dom/kwaadwillend. Doorhalen wat evt. niet van toepassing is. .
pi_44680546
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee hoor.
Okay, dan blijf je jezelf tegenspreken, ook goed
pi_44680747
Het zou nog aardig en op zich nog redelijk te prijzen zijn als de topicstarter zelf deze argumenten op een rijtje had gezet.

Maar nee, ff googlen en het is duidelijk dat het gewoon een copy-paste is van http://standejong.nl/index.php. Het niveau voor TS kennelijk, op een eigen argument heb ik hem op FOK! nog niet weten te betrappen.
pi_44680882
Wel, dat is dan toch weer frappant, hè...
pi_44680901
Kozzmic, hulde.

Stan de Jong - alle journalisten zijn links immers
pi_44681123
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef Kozzmic het volgende:
Het zou nog aardig en op zich nog redelijk te prijzen zijn als de topicstarter zelf deze argumenten op een rijtje had gezet.

Maar nee, ff googlen en het is duidelijk dat het gewoon een copy-paste is van http://standejong.nl/index.php. Het niveau voor TS kennelijk, op een eigen argument heb ik hem op FOK! nog niet weten te betrappen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:42:35 #139
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_44682050
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:24 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Typerend, rot, suf, verkapt "vroeger was alles beter" topic....links, rechts......jij hebt niks geleerd de laatste 25, 30 jaar...

Blijf maar lekker rechts, das overzichtelijk voor de elite!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 23 december 2006 @ 18:28:30 #140
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44687078
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waar doet ie dat? Beter lezen.
Sorry, ik hield er niet rekening mee dat het een schaamteloze kopieer actie was.
pi_44687273
Die Stan de Jong is wel erg afgegleden trouwens
pi_44687506
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Sidekick het volgende:

Sorry, ik hield er niet rekening mee dat het een schaamteloze kopieer actie was.
Staat verder los van de inhoud. .
pi_44687547
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:04 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

O, die slechte lemming van Waarom noemt links zich sociaal?
Je hebt hem er al neergezet, imbeciel, twee posts erboven.
pi_44688959
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:48 schreef Autodidact het volgende:

imbeciel
En wat maakt dat jou?
pi_44689596
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En wat maakt dat jou?
Iemand die een imbeciel een imbeciel noemt.
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:18:48 #146
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44690010
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Staat verder los van de inhoud. .
Hij heeft het in de hoek worden gedrukt, en daarvoor over dat stemmers op de Centrumpartij als fascisten werden bestempeld. Ik ben toch niet de enige die het verband ziet?
Hij noemt het als voorbeeld wat hem 'tegenstaat', en dom, malle stokpaardjes, etc vindt. Dat noem ik het verdedigen van die partij.
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:50:40 #147
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_44691149
quote:
Ik zat in die jaren op de middelbare school, later op de universiteit.
Ik vind het met deze OP al moeilijk te geloven dat je tot de middelbare school bent gekomen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 21:12:56 #148
862 Arcee
Look closer
pi_44691834
Ook hier ff posten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:16:12 #149
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44691942
-> Dig
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_44691973
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef Kozzmic het volgende:

Whehehe.
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:20:51 #151
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44692075
quote:
Paul Rosenmoller was te ver gegaan in de jaren 80, net als Mao en Stalin? Te hard gewerkt in de haven zeker.
Paul Rosenmoller schreef fanmail aan de voorbeeldige potentaat Hoxha, die Deng en Breznev te soft vond.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44693295
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:18 schreef Sidekick het volgende:

Dat noem ik het verdedigen van die partij.
Dat mag. Als het jou goed uitkomt om te stellen dat TS de CentrumDemocraten 'verdedigt'.
Wat wil je daarmee insinueren?
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:15:30 #153
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44694989
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat mag. Als het jou goed uitkomt om te stellen dat TS de CentrumDemocraten 'verdedigt'.
Wat wil je daarmee insinueren?
Dat zijn referentiekader niet serieus te nemen is.
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:19:26 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44695099
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat zijn referentiekader niet serieus te nemen is.
Dat lijkt me het understatement van het jaar.
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:24:56 #155
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44695249
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Paul Rosenmoller schreef fanmail aan de voorbeeldige potentaat Hoxha, die Deng en Breznev te soft vond.
Dus dat was in de jaren 80 al dusdanig bekend dat er een heersende mening over hem was, een die dat vergeleek met de acties van Stalin, Mao en Pol Pot maar toch goede bedoelingen te ontdekken waren.
pi_44695277
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat lijkt me het understatement van het jaar.
pi_44695744
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:30 schreef Pool het volgende:

[..]

Hoi, ik ben links en die vier 'stokpaardjes' ondersteun ik niet.
Oh ok dan ben ik niet de enige .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44696188
In de grond is inderdaad iedereen homoseksueel. Ik ben ook wel eens in de grond geweest. Nou, wat een homo-bedoening. Ik ben maar weer snel boven de grond gekomen.
pi_44696205
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:03 schreef Puzzelaar het volgende:
In de grond is inderdaad iedereen homoseksueel. Ik ben ook wel eens in de grond geweest. Nou, wat een homo-bedoening. Ik ben maar weer snel boven de grond gekomen.
Ik ben het ook boven de grond
pi_44696231
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben het ook boven de grond
Daar heb ik niks op tegen. Maar die grondhomo's, gatverdegatver. M'n hele gazon gaat eraan.
pi_44696301
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Zijn al die struisvogels ook homo?

Overigens heb ik alleen bezwaar tegen de uitwassen van de grondhomo's
pi_44696444
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zijn al die struisvogels ook homo?

Grondhomo's zijn niet uit te wassen, du_ke. Daar moet je gelijk van dat vlekkenverwijderaar spul op smeren.

pi_44696454
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Grondhomo's zijn niet uit te wassen, du_ke. Daar moet je gelijk van dat vlekkenverwijderaar spul op smeren.

[afbeelding]
Ik ga de biologisch dynamische geteelde dikke bleek.
pi_44696546
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:10 schreef du_ke het volgende:

Ik ben altijd bang voor een tsunami van grondhomo's
pi_44696648
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh ok dan ben ik niet de enige .
3 stokpaardjes lijkt me typisch een domrechts stokpaardje dat op links te projecteren.
En Moslims zijn inderdaad maar gewone mensen en in principe niet slechter dan elk ander mens.
  zondag 24 december 2006 @ 00:58:53 #166
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44697131
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef Sidekick het volgende:
Dus dat was in de jaren 80 al dusdanig bekend dat er een heersende mening over hem was, een die dat vergeleek met de acties van Stalin, Mao en Pol Pot maar toch goede bedoelingen te ontdekken waren.
Rosenmoller was ook fan van Pol Pot hoor.
pi_44704035
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:58 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Rosenmoller was ook fan van Pol Pot hoor.
Is dat zo?
  zondag 24 december 2006 @ 13:59:07 #168
66444 Lord_Vetinari
pi_44705776
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Is dat zo?
Volgens PJO is iedereen die links is ooit fan van Pol Pot.
pi_44705903
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Volgens PJO is iedereen die links is ooit fan van Pol Pot.
"Volgens jou is iedereen die rechts is ooit fan van Janmaat."
pi_44705917
Het zou heel goed kunnen dat Rosenmöller helemaal hoteldebotel was van Pol Pot, maar ik heb het nog nooit gehoord en als het zo is, dan zou ik graag willen weten waar ik daar meer over kan lezen.
  zondag 24 december 2006 @ 14:02:55 #171
66444 Lord_Vetinari
pi_44705933
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

"Volgens jou is iedereen die rechts is ooit fan van Janmaat."
Oh ja? Quote mij waar ik dat zeg.
pi_44706017
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Als jij eerst even PJO quote he, waarin hij dat zegt? .
  zondag 24 december 2006 @ 14:07:17 #173
66444 Lord_Vetinari
pi_44706097
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als jij eerst even PJO quote he, waarin hij dat zegt? .
Lees even de topics zo rondom de verkieizingen door, met name als het over de SP gaat.
pi_44706144
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Lees even de topics zo rondom de verkieizingen door, met name als het over de SP gaat.
"Lees de topics maar door."

Je lijkt SCH wel.
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

"Dat is niet nodig, gewoon de topics volgen waarin jij post, en het is overduidelijk."
  zondag 24 december 2006 @ 14:09:10 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44706182
welles.... nietus.... pffff vermoeiend
  zondag 24 december 2006 @ 14:09:21 #176
66444 Lord_Vetinari
pi_44706193
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

"Lees de topics maar door."

Je lijkt SCH wel.
[..]

"Dat is niet nodig, gewoon de topics volgen waarin jij post, en het is overduidelijk."
Sorry hoor, heb ik je holmaatje beledigd?
pi_44706247
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Whoa, da's een sterke! Bravo! .

M.a.w. je blaat maar wat over een bep. user, en wanneer je gevraagd wordt om een quote, sta je met je mond vol tanden. Hulde! .
pi_44706404
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat stond er eigenlijk in die mail?
pi_44706481
What the fuck, PJORourke heeft niet gezegd dat alle linkserdjes Pol Pot-adepten zijn, maar hij wel het een en ander gezegd waarvan in ieder geval ik wel zou willen weten waarop het gebaseerd is.
pi_44706856
quote:

[..]

-10 ( te makkelijk) - -10 (erg zwak) = -20
pi_44744029
Heb eerst het Lemmingtopic gelezen en toen werd ik toch wel benieuwd naar het origineel....

:

dinsdag 26 december 2006 @ 04:01:51 #182
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44745306
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:16 schreef Monidique het volgende:
What the fuck, PJORourke heeft niet gezegd dat alle linkserdjes Pol Pot-adepten zijn, maar hij wel het een en ander gezegd waarvan in ieder geval ik wel zou willen weten waarop het gebaseerd is.
Staat gewoon in de memoires van Paultje hoor.
  dinsdag 26 december 2006 @ 04:02:44 #183
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44745308
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:14 schreef Zemi77 het volgende:
Wat stond er eigenlijk in die mail?
Meneer was voorzitter van het Nederland-Albanie Committee.
pi_44745372
quote:

[..]

Geniaal!

Zeer vermakelijk topic.
pi_44747898
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 04:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Staat gewoon in de memoires van Paultje hoor.
Mag ik het citaat dan zien, want ik heb zijn memoires hier niet liggen.
pi_44820212
Hilarische OP Mooie sketch.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:33:04 #187
13250 Lod
Sapere aude!
pi_44820257
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:31 schreef Genverbrander het volgende:
Hilarische OP Mooie sketch.
Sterke tekst na 6 dagen bedenktijd
GNU Terry Pratchett
pi_44820717
quote:
Het is allemaal begonnen in de jaren tachtig van de vorige eeuw. Voor de jonge fokkertjes: dat was een periode waarin allerlei rare linkse denkbeelden (de meeste zijn inmiddels achterhaald) die in de jaren zestig en zeventig waren ontstaan gemeengoed waren geworden. Ik zat in die jaren op de middelbare school, later op de universiteit. Onder (aankomende) academici was het met de vrije meningsvorming bepaald niet beter gesteld dan op school – ik zou bijna zeggen: integendeel. Als je bij de heersende opvattingen vraagtekens zette, was je een fascist of racist of seksist.

Laat ik een paar voorbeelden van de toen geldende denkbeelden geven:

-Een vrouw is exact hetzelfde als een man, maar dan met een gaatje in het midden.

-De papoea’s, de pygmeen, de kikuyu’s en de takki-takki hebben een even hoog niveau van beschaving als wij. Misschien wel hoger, omdat het hier eerlijke, rechtschapen natuurmensen betreft.

-“Wat willen jullie later doen? Zeggen jullie:we gaan werken of hebben jullie liever een uitkering?” (leraar maatschappijleraar op de middelbare school).

-De blanke man is slecht, de zwarte man is goed.

-Winnie Mandela is het beste mens op aarde, want zij is zwart en vrouw (dat was voordat zij brandende autobanden om tegenstanders wierp).

-Criminelen zijn het slachtoffer van hun opvoeding en van armoede. Ze kunnen er niets aan doen. Straffen heeft dan ook geen zin.

-Pedofilie moet kunnen, het kan zelfs een zinvolle bijdrage leveren aan de ‘seksuele ontplooing’ van jongeren.

-In de VS wonen hele, hele domme mensen. En slecht bovendien.

-Mao, Stalin, Pol Pot en Paul Rosenmoller zijn misschien wat ver gegaan, maar ze bedoelden het in elk geval goed!

-Een notoire kinderverkrachter, een psychopaat – ze zijn te genezen met de juiste therapie. Daarom bouwen we TBS-instellingen.

-Onderzoek naar de erfelijkheid van homoseksueel gedrag (of eigenlijk elk gedrag) is levensgevaarlijk, want voor je het weet staat er een nieuwe Hitler op en die gaat dan in de breinen van homofiele kindjes opereren. Beter is: geen wetenschap bedrijven.

-De overheid moet vooral veel geld in de samenleving pompen, dat stimuleert weer de vraag en leidt tot een gezonde economie.

-Binnen enkele decennia is de westerse samenleving vergaan door onze omgang met het milieu (Club van Rome, 1972). Ik wacht nog steeds gelaten af.

-De plaatsing van de kruisraketten zal ons in een derde wereldoorlog storten. Ik wacht nog steeds gelaten af.

-Wij zijn het beste land ter wereld, want wij hebben coffeeshops en abortus.

-Een leerling staat op gelijk niveau als een leraar. Een student is gelijk aan een hoogleraar. Daarom moet er vooral veel overlegd worden tussen beide partijen over het curriculum (democratisering onderwijs).

-Uitkeringen kunnen niet hoog genoeg zijn. De armoedeval is een leugen.

-De terreuracties van RaRa zijn weliswaar wat hard, maar ze zijn wel nodig.

-De multiculturele samenleving strekt tot heil van ons allen.

-Harry Mulisch, Jean Paul Sartre, Rudy Kousbroek en Kees van Kooten zijn Grote Denkers.

Tja, je kunt je nu bijna niet meer voorstellen dat er zo gedacht en gesproken werd. De jonge lezer zal denken: waar heeft die man het over! Maar het is toch echt waar. Nimmer echter heb ik de afgelopen jaren mogen horen: “Sorry Haaglander, je hebt op alle punten gelijk gehad. Wat hebben wij een domme dingen verkondigd in die jaren zeg, oei oei oei. Onze excuses dat we je zo in de hoek hebben gedrukt.”

Je maakt me razend nieuwsgiering naar welke schhool en universiteit je bent geweest! Ik kan me de jaren tachtig toch heel anders herinneren
pi_44820745
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:33 schreef Lod het volgende:

[..]

Sterke tekst na 6 dagen bedenktijd
Sja dit is toch de enige gepaste reactie op zo'n topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')