Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Terwijl ze verdomd goed weten dat links de juiste ideologie is?
Bovenstaande stelling is puur neergezet ter discussie en is niet bedoeld om de discussie een bepaalde rechtse of linkse richting in te drukken.
En daar stopte ik al met lezen. Ben jij nou echt zo iemand die denkt dat geen enkele andere gedachten dan je eigen goed kunnen zijn?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Ik wou net zeggen.....quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:37 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
En daar stopte ik al met lezen. Ben jij nou echt zo iemand die denkt dat geen enkele andere dan je eigen goed kunnen zijn?
volgensmij gaat de wegen belasting op gewichts klasse. maar kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat men van die grote vervuilende auto's niet zwaarder willen belasten. Asocialer dan dat kan gewoon niet.
Als links de juist ideologie is, waarom zijn er dan meerder links partijen. Blijkbaar bestaat er geen juiste linkse ideologie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Daar is ruim de helft van de huizenbezitters het niet mee eens. Zoek maar even op het forum.quote:- HRA behouden, subsidie aan mensen die dat niet nodig hebben
Was het maar zo makkelijk om verbanden te leggen. Helaas slaat deze redenering kant nog wal.quote:- Drie procent belastingverlaging op alle schijven. Betekent dus drie procent minder verpleegsters, leraren etc.
Welke ideologie je ook aanhangt, het milieu zal constant vervuilt worden. Het is alleen belangrijk dat het natuurlijk evenwicht niet te veel wordt verstoord.quote:- Het constant blijven vervuilen van zowel stad als land
Zou je dit kunnen onderbouwen met een bron?quote:- Tot 65 blijven werken, we weten alemaal dat dat niet houdbaar is
Subsidie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Kijk maar eens naar de voorstellen in de verkiezingsprogramma's. Zoals bijvoorbeeld:
- HRA behouden, subsidie aan mensen die dat niet nodig hebben
Deze redenatie ontgaat me?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
- Drie procent belastingverlaging op alle schijven. Betekent dus drie procent minder verpleegsters, leraren etc.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
- Het constant blijven vervuilen van zowel stad als land
Echt rechts wil vast dat mensen zelf hun pensioen regelen. Hiermee heb je dan de vrijheid om te kiezen tussen veel betalen, vroeg stoppen of veel pensioen krijgen en wienig betalen en laat stoppen of weinig pensioen krijgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
- Tot 65 blijven werken, we weten alemaal dat dat niet houdbaar is
Rechts staat voor vrijheid. Dan mag je zelf kiezen of je het milieu belangrijk vind opdat je biologisch vlees koopt e.d.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Als rechts echt zo juist zou zijn dan zouden ze zich wel hard maken voor milieubeleid enzo. Maar daar hoor je ze niet over in hun verkiezingsprogramma's.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Het lijkt er of het veel juister is om de mensen die stinkend rijk zijn het volst recht te geven de grote meerderheid uit te buiten.
gezien de voorgenomenheid van de stellingen wil je helemaal geen discussiequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Bovenstaande stelling is puur neergezet ter discussie en is niet bedoeld om de discussie een bepaalde rechtse of linkse richting in te drukken.
Waarom de vervuiler laten betalen als je het lekker af kan wentelen op de gehele gemeenschapquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat men van die grote vervuilende auto's niet zwaarder willen belasten. Asocialer dan dat kan gewoon niet.
Amen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:43 schreef Megumi het volgende:
Tja sorry TS maar je bent in mijn ogen een domoor. Rechts of links in hun extreme vorm bakken er niks van. Ik zou graag een overheid zien die goed voor de mensen zorgt. En die bestaat nergens.
Dat is toch sociaal. Of ben je toch minder sociaal dan ik dacht?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom de vervuiler laten betalen als je het lekker af kan wentelen op de gehele gemeenschap?
Natuurlijk, iedereen die van HRA profiteert woont alleen maar in dure villa's van meer dan een miljoen. De sociaal zwakkeren profiteren hier totaal niet van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Kijk maar eens naar de voorstellen in de verkiezingsprogramma's. Zoals bijvoorbeeld:
- HRA behouden, subsidie aan mensen die dat niet nodig hebben
Je eigen uitstoot op de maatschappij afwentelen lijkt me niet echt sociaalquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Dat is toch sociaal. Of ben je toch minder sociaal dan ik dacht?
Overigens betaald de vervuiler in het algemeen ook.
Je eigen onwil tot werken wel dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je eigen uitstoot op de maatschappij afwentelen lijkt me niet echt sociaal.
Onwil tot werken is ook zeker niet sociaalquote:
Wat een natte wind is die ts...gastslotje!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:45 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Amen!
btw, kutlemming: Waarom noemt links zich sociaal?
Waarom noemt links zichzelf juist?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Autodidact het volgende:
What's right is right, what's left is wrong,quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom noemt links zichzelf juist?
Omdat ze verdomd goed weten dat rechts de juiste ideologie is!!
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:43 schreef Megumi het volgende:
Tja sorry TS maar je bent in mijn ogen een domoor. Rechts of links in hun extreme vorm bakken er niks van. Ik zou graag een overheid zien die goed voor de mensen zorgt. En die bestaat nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |