tuurlijk, ga maar weer beschuldigen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:34 schreef Sidekick het volgende:
Maar de TS stemde in de jaren 80 op de Centrumpartij, blijkbaar. Dat verklaart het lijstje wel.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
tuurlijk, ga maar weer beschuldigen.
Het zegt veel hoor wanneer iemand het opneemt voor de apartheidslievende eigen volk eerst partij met racist Janmaat in de gelederen dat later doorging als criminele organisatie CP86. Oh jee, dat die mensen in de hoek zijn gedrukt als fascisten. En dan zelf Rosenmoller in de hoek drukken van Pol pot, Mao en Stalin. Lachwekkend en triest tegelijkertijd.quote:-Mensen die op de Centrumpartij stemmen zijn fascisten – daar moet je niet moeilijk over doen.
(...)
“Sorry Haaglander, je hebt op alle punten gelijk gehad. Wat hebben wij een domme dingen verkondigd in die jaren zeg, oei oei oei. Onze excuses dat we je zo in de hoek hebben gedrukt.”
Nee hoor, nooit gedaan. Ik vond Hans Janmaat maar een domme man, stelde kamervragen over de leden van 'de kabel' die altijd apart zouden eten tijdens trainingen van het Nederlands elftal. Maar ik vond de houding van de anti-Janmaats nog dommer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:34 schreef Sidekick het volgende:
Maar de TS stemde in de jaren 80 op de Centrumpartij, blijkbaar. Dat verklaart het lijstje wel.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik lovend ben over de OP dan?.
Het is zo vermoeiend dat je bij SCH continu moet aantonen dat ie je dingen in de mond legt.
Je zou er bijna een KLB-topic over openen....
Ondersteunen, lovend zijn over, zeggen dat het voor linkse mensen moeilijk zal zijn... het zijn allemaal synoniemen voor jou he?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:11 schreef SCH het volgende:
Je ondersteunt het topic door te zeggen dat het voor veel linkse mensen moeilijk zal zijn dit te horen.
Waar doet ie dat? Beter lezen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:09 schreef Sidekick het volgende:
wanneer iemand het opneemt voor de apartheidslievende eigen volk eerst partij
Okay, je trekt je posts dus inquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ondersteunen, lovend zijn over, zeggen dat het voor linkse mensen moeilijk zal zijn... het zijn allemaal synoniemen voor jou he?.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef Kozzmic het volgende:
Het zou nog aardig en op zich nog redelijk te prijzen zijn als de topicstarter zelf deze argumenten op een rijtje had gezet.
Maar nee, ff googlen en het is duidelijk dat het gewoon een copy-paste is van http://standejong.nl/index.php. Het niveau voor TS kennelijk, op een eigen argument heb ik hem op FOK! nog niet weten te betrappen.
Typerend, rot, suf, verkapt "vroeger was alles beter" topic....links, rechts......jij hebt niks geleerd de laatste 25, 30 jaar...quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:24 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Nee knulletje, zo dacht men vroeger over bepaalde zaken.![]()
Sorry, ik hield er niet rekening mee dat het een schaamteloze kopieer actie was.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar doet ie dat? Beter lezen.
Staat verder los van de inhoud.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Sidekick het volgende:
Sorry, ik hield er niet rekening mee dat het een schaamteloze kopieer actie was.
Je hebt hem er al neergezet, imbeciel, twee posts erboven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, die slechte lemming van Waarom noemt links zich sociaal?![]()
Hij heeft het in de hoek worden gedrukt, en daarvoor over dat stemmers op de Centrumpartij als fascisten werden bestempeld. Ik ben toch niet de enige die het verband ziet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Staat verder los van de inhoud..
Ik vind het met deze OP al moeilijk te geloven dat je tot de middelbare school bent gekomen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:16 schreef Haaglander het volgende:
Ik zat in die jaren op de middelbare school, later op de universiteit.
Whehehe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef Kozzmic het volgende:
Het zou nog aardig en op zich nog redelijk te prijzen zijn als de topicstarter zelf deze argumenten op een rijtje had gezet.
Maar nee, ff googlen en het is duidelijk dat het gewoon een copy-paste is van http://standejong.nl/index.php. Het niveau voor TS kennelijk, op een eigen argument heb ik hem op FOK! nog niet weten te betrappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |