Ah, nu krijgen we het ouderwetse met definities schuiven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:36 schreef IBAZ het volgende:
[..]
PvdA is niet links. Al jaren niet meer.
Was jou post de laatste stuiptrekking al?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:43 schreef Pool het volgende:
In een laatste stuiptrekking wordt beweerd dat Hitler links was en is het topic voorgoed dood.![]()
Wat zou dat toevoegen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Lijkt me leuk als users in dit topic eens hun leeftijd en opleidingsrichting zouden vermelden....
Die is (schat ik) hetzelfde als die van de TS. Ook ik heb de jaren 80 bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Lijkt me leuk als users in dit topic eens hun leeftijd en opleidingsrichting zouden vermelden....
Ja man! Want volwassen mensen met een goede baan en een goed inkomen kunnen onmogelijk links stemmen....quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kan wel wat kort door de bocht redeneringen verzinnen ja, maar ben erg benieuwd welke bij jou past.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat kun je zelf vast wel verzinnen.
Ik niet. Ik ben dom. Enlighten us. Ik zie de relevantie namelijk ook niet...quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat kun je zelf vast wel verzinnen.
Als je IQ niet hoger is dan je schoenmaat wel, ja.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik moet zeggen dat dit een juweel van een topic is.
Misschien bedoelt hij dat mensen tussen de 15 en 25 tegenwoordig nauwelijks nog het nieuws volgen en vooral de Spits lezen en Hart van Nederland kijken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben dom. Enlighten us. Ik zie de relevantie namelijk ook niet...
Jij zegt 't.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik niet. Ik ben dom. Enlighten us. Ik zie de relevantie namelijk ook niet...
Het topic is ook aardig confronterend zo te lezen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je IQ niet hoger is dan je schoenmaat wel, ja.
In de jaren 80 won het CDA of de VVD meestal die schoolverkiezingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:06 schreef Toeps het volgende:
Wij hadden zo'n levensbeschouwing boek, dat helemaal joepie-joepie was over de "smeltkroes" van culturen. En dan voornamelijk het eten, natuurlijk. Gastarbeiders waren liev, en rechts, oeh, die denken alleen maar aan zichzelf. Bij de schoolverkiezingen stemde dan ook 50% op de SP of zo.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:08 schreef peaceman het volgende:
Als DennisMoore ballen heeft, beantwoordt hij gewoon even de gestelde vraag.
De schoen past een aantal users vrij aardig, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het topic is aardig confronterend zo te lezen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het topic is aardig confronterend zo te lezen.
Voor een conservatieve CDJA-er is het een maatpak natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De schoen past een aantal users vrij aardig, zo lijkt het..
Naief als ik ben, ga ik tegen beter weten in nog altijd uit van de redelijkheid van mensen en dus ook dat mensen niet zomaar wat roepen zonder onderbouwing...quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]Optimist, hij verkloot gewoon het topic met zijn stuitende nietszeggendheid.
En hoe lang kom jij al op FOK! en meer ter zake, in POL?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naief als ik ben, ga ik tegen beter weten in nog altijd uit van de redelijkheid van mensen en dus ook dat mensen niet zomaar wat roepen zonder onderbouwing...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |