U hoort het mensen, uitkijken voor een met stok zwaaiende dame uit Groningen met zwarte bloemetjes muts..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:14 schreef clauwheee het volgende:
Whaha. Opletten dus hè!
Herkenbaar aan m'n supertoffe zwarte met bloemetje muts. Nee, géén kerstmuts.
roflolquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
U hoort het mensen, uitkijken voor een met stok zwaaiende dame uit Groningen met zwarte bloemetjes muts..![]()
Thank you Jesus!quote:Salmon per 1 januari verhuurd aan NAC Breda
22 december, 14:13 uur
Glen Salmon zal met ingang van 1 januari 2007 voor een halfjaar verhuurd worden aan NAC Breda. Het contract van de spits met FC Groningen loopt medio 2007 af. De komende drie duels behoort Salmon nog tot de eerste selectie.
Salmon, die komende zondag zijn 29ste verjaardag viert, is bezig aan zijn vijfde seizoen bij FC Groningen. In de zomer van 2002 kwam hij van NAC Breda, de club waarvoor hij in 82 competitieduels 28 keer scoorde, naar FC Groningen. Bij de FC speelde Salmon tot dusver 113 wedstrijden en scoorde de Zuid-Afrikaan 26 doelpunten, waaronder bijvoorbeeld de cruciale treffer in het thuisduel met AZ op 18 mei 2005.
Vanavond in Almelo, komende dinsdag in Euroborg tegen Sparta Rotterdam en zaterdag 30 december tegen RKC Waalwijk behoort Salmon nog gewoon tot de eerste selectie van FC Groningen. Begin januari zal hij zich in Breda melden voor de resterende veertien competitieduels en eventuele play-offs. Voor het seizoen 2007/2008 kan Salmon transfervrij uitzien naar een andere club.
Bron: FC Groningen
Verdien je er dus nog altijd opquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Geld zal de Fc denk ik niet krijgen, NAC zal alleen het salaris betalen lijkt me.
Ook dat scheelt geld..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Geld zal de Fc denk ik niet krijgen, NAC zal alleen het salaris betalen lijkt me.
Ik heb het nooit een aanwinst gevonden, beetje een sneue speler.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:35 schreef venomsnake het volgende:
Ah Salmon toch nog verhuurd aan NAC..
Krijgt de FC er iig nog wat centjes voor dit halve jaar.
Missen zal ik hem niet want hij liep de laatste maanden toch al rond met een instelling van lik me ***.
Bedankt voor bewezen diensten
Je bespaart, je verdiend nietsquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Verdien je er dus nog altijd op
Done!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef Deetch het volgende:
Deetch meldt zich trouwens vanuit vak N in de Euroborg, mag toegevoegd aan de OP.
Volgens mij mogen tvp's niet meer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:51 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar mogen TVP's nog of niet meer?
Mooi van Salmon, kan hij daar mooi doorgaan met niet-scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |