je lijkt helemaal niet op Adje, dus helaas voor jouquote:Op donderdag 21 december 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Right
Met die redenatie kan ik ook sidekick worden van Paul de Leeuw. Ik ben ook dik, lid van de VARA! en homo
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond ?
quote:Fons de Poel portretteert prinses Maxima. De beroemde uitspraak ‘dat is een beetje dom van Alexander’ blijkt gewoon ingestudeerd.
De Woorddansers gaan op 1 januari aan de slag als stadsdichters van Rotterdam.
En succesvol producent en presentator Reinout Oerlemans blikt terug op een zeer bewogen televisie- en reclamejaar.
Dat en meer, donderdag in ‘De wereld draait door’.
Daar probeerde hij wel verandering in te brengen met z'n biertjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Die Tygo is totaal niet grappig. Maar hij was voor de verandering eens nuchter zo te zien.
Ik heb dat ook gemist.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef milagro het volgende:
damn, die ruzie tussen Hugo en Youri heb ik gemist destijds
Ik heb me ook kapot zitten ergeren idd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Tygo Gernandt
Morgen (vandaag) de laatste van dit jaar, met M-M![]()
Mee eens, DWDD is veel dynamischer dan b.v. Jensen, Barend en van Dorp, Pauw en Witteman, etc.quote:Wat een heerlijk programma blijft het zeg. De pitch is goed, de gasten zijn vaak leuk en Mathijs doet het gewoon goed.
En ! Goede tafelheren die prima passen bij Claudia of Mathijs!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een heerlijk programma blijft het zeg. De pitch is goed, de gasten zijn vaak leuk en Mathijs doet het gewoon goed.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:58 schreef Veerboot het volgende:
Ben ik de enige die die Joost Zwagerman een naar betweterig ventje vindt?
Nee hoor, alles dat uit zijn mond komt is bagger.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:58 schreef Veerboot het volgende:
Ben ik de enige die die Joost Zwagerman een naar betweterig ventje vindt?
Lees wat daarboven staatquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:59 schreef SunChaser het volgende:
Erg leuke slotaflevering
Ja, daar ging ze wel slecht mee om op het laatst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Geweldig, M-M maar 'doorzeuren' over Bridget![]()
![]()
Op maandag presenteert Claudia altijd.quote:Op maandag 25 december 2006 09:26 schreef PLAE@ het volgende:
Als er iemand doodziek wakker wordt is het wel Matthijs van Nieuwkerk vandaag denk ik. James Brown is overleden op de enige dag van het jaar zo'n beetje dat hij geen filmpjes van m kan laten zien in een programma van m.
Dat moet ie met de top 2000 maar een beetje in gaan halen dan hehe.
Oudjaarsavond denk ik zo, tenminste wat er op de site staat:quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef arneaux het volgende:
Wanneer is die aflevering met die top 40 aan fragmenten nou eigenlijk?
Okay dope. Thx. Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oudjaarsavond denk ik zo, tenminste wat er op de site staat:
AllerBeste uit De TV draait door - 31/12, 19u, Ned 3
Hij speelt prima piano, maar zingen kan hij nietquote:Op maandag 25 december 2006 15:50 schreef Tape het volgende:
Ben ik de enige die die 'Van Velzen' ontzettend overgewaardeerd vindt? DWDD lijkt er kapot van te zijn, maar ik kan er echt niets unieks aan vinden. Hij heeft misschien een groot feesten-en-partijen repertoire, maar daar is dan ook alles mee gezegd wat mij betreft..
Dan verschillen we hierover van mening. Ik vind echt dat hij best een potje kan zingen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij speelt prima piano, maar zingen kan hij nietAardige jongen verder, maar niet bijzonder.
Dan hebben we nu ruziequote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan verschillen we hierover van mening. Ik vind echt dat hij best een potje kan zingen.
Heb je dat topic nou al gevonden wat ik moest lezen.quote:
Helemaal vergeten waar dat over gingquote:Op donderdag 28 december 2006 22:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je dat topic nou al gevonden wat ik moest lezen..
PMquote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal vergeten waar dat over ging![]()
Laten we dit fijne topic maar niet vervuilen met onze SC![]()
quote:VPRO verbood maandag-DWDD door Van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk heeft een succesvol jaar achter de rug met het VARA-programma De Wereld Draait Door. Hij presenteert het programma vier keer per week omdat de VPRO niet toestond dat hij dat ook op maandag zou doen, als hij voor die omroep Holland Sport maakt.
Van Nieuwkerk over het succes: Toen we in januari terugkwamen en voortdurend meer dan een half miljoen kijkers hadden, beseften we dat we met DWDD niet alleen een aardig programma maakten maar dat het ook werd gehonoreerd. Gloroevol was het moment dat ik dacht: dit programma kan wel eens blijven bestaan.
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik op maandagavond best twee programma's zou willen presenteren. Dan zouden DWDD en Holland Sport ietsje dichter bij elkaar komen. Het tart elke televisiewet, maar de meeste dingen die de televisiewetten tarten zij het leukst. Maar de VPRO-leiding heeft zich er tot het allerlaatste moment tegen verzet.
Om fit te blijven voor de uitzending stapt Van Nieuwkerk vroeg in bed. Doordeweeks niet na twaalfen naar bed. Fit zijn is misschien nog wel belangrijker dan dat ik goed geïnformeerd ben. Ik heb een bed in mijn kleedkamer, daar slaap ik elke middag.
Voor de repetitie weet ik ongeveer wel wie er komen, dan neem ik het Parool en NRC mee naar bed en dan val ik, ligt een beetje aan de krant die ik in mijn hand heb, in slaap.
Van Nieuwkerk is hoofdredacteur van het Parool geweest, een ander vak dan presentator. Ik vind het hartstikke moeilijk, het is een nieuw vak. Ik heb goed gekeken naar presentatoren die ik bewonder. Felix Rottenberg met name. De brutaliteit, het jezelf kunnen zijn, het interrumperen, het slijmen, het prikkelen, het slaan en dat allemaal binnen vijf minuten op weg naar een goed interview of een onderhoudende tien minuten. Als ik naast Felix zat, zat ik les te krijgen, op te letten. En Mart Smeets. Er valt veel over Smeets te zeggen maar het gezag en gemak waarmee hij presenteert bewonder ik erg.
Ik hoop dat DWDD nog een aantal jaren blijft bestaan. En dan moet ik me er langzaamaan maar bij neerleggen dat ik gewoon tv-presentator geworden ben. (TV Magazine/Medialog)
Marc-Mariequote:Jaaroverzicht waarin Matthijs van Nieuwkerk samen met Marc-Marie Huibregts en Cornald Maas de meest hilarische, spannende en ontroerende fragmenten van het afgelopen televisiejaar 2006 bespreekt. De binnen en buitenlandse televisie zijn een onuitputtelijke bron van inspiratie voor de kijkers van De wereld draait door. Kijkers hebben gestemd op de hun favoriete tv-fragment en de veertig beste fragmenten zet Matthijs op een rijtje. Ook de beste reclames en internetfilmpjes komen langs.
quote:Op maandag 8 januari 2007 05:04 schreef tong80 het volgende:
Vanavond hervatten ze gelukkig de uitzendingen weer.
Hehe, gelukkig weer lekker kijken vanavond naar DWDDquote:Op maandag 8 januari 2007 05:04 schreef tong80 het volgende:
Vanavond hervatten ze gelukkig de uitzendingen weer.
Ik heb er ook zin in!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig weer lekker kijken vanavond naar DWDD![]()
Joep is goed !! Vind ik dusquote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef arneaux het volgende:
Joep van Deudekom is cool!
O ja, das waar. Das dan weer jammer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Met Claudia zeker vanavond?
(Ik laat even in het midden of ik dat positief of niet vind)
Haha, ja dat heb ik dus altijd op maandag. Dan denk ik: lekker de nieuwe week beginnen met DWDD. Valt altijd weer tegen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
O ja, das waar. Das dan weer jammer.
Ja, want Holland Sport is vanavond een samenraapsel van oudere afleveringen.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef milagro het volgende:
jezus, wat veel tijd geven ze aan dit onderwerp![]()
![]()
Ken je Alfred Kromvliet? Geweldige vent ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:24 schreef kassenbouwer het volgende:
Morgen Gerard van Maasakkers. Geweldige vent. Die kwamen we vorig jaar tegen bij een festival in Stellenbosch. Ik had er nog nooit van gehoord, maar wel grappig natuurlijk om Nederlanders tegen te komen aan de andere kant van de wereld. Daarna hebben we nog een hele lange gezellige avond in een kroeg gehad daar, inclusief privéconcert. Ben benieuwd!
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef arneaux het volgende:
Leuke ep?
gaat de hele nacht in de HH-carouselquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef Arcee het volgende:
Heb de uitzending niet gezien, maar: Arjan Ederveen.
quote:
Giel zit er volgens mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:55 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer die vreselijke Tygo. Is dat een vriendje van Matthijs ofzo ?
Dat viel toch wel mee? Moskovitz doet als strafpleiter gewoon zijn werk, die opmerking van Jort sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Mooi dat die sensatiejournalist v.d. Heuvel even wordt aangepakt evenals Moskovitz.
En Kelder is zelf geen sensatiejournalist?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Mooi dat die sensatiejournalist v.d. Heuvel even wordt aangepakt evenals Moskovitz.
is ie ook niet, en ieder programma draait om de kijkcijfers, ook actualiteitenprogramma's die de moordenaar van GJ Heijn ook een podium gaven destijds, dus ach.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En Kelder is zelf geen sensatiejournalist?
Ik vind Van den Heuvel trouwens lang niet zo sensatiebelust als De Vries
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef SunChaser het volgende:
Kelder nuanceerde het door te zeggen datb Holleeder zie straf al had uitgezeten.
Maar t blijft raar dat Bram hem verdedigt, na alles wat hij gedaan heeft voor Endstra.
Maar hoe zit t nu met Holleeder, Endstra, Moskovitch en Van den Heuvel, neukte Bram niet een vriendin van Holleeder en Van den Heuvel de vrouw van Moskovitch?
Gisteren in NOVA noemde Moszkowicz Jort Kelder "een quizmaster die op de televisie met wat dames babbelt" en "een geborneerde pseudo-journalist"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
Kelder en Moskodingus liggen elkaar dacht ik sowieso niet zo.
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?quote:Acteur Tygo Gernandt speelt in het stuk Peanuts, geschreven door de jonge, Italiaanse schrijver Fausto Paradivino.
Iki heb Tygo ooit voor de camera gehad van toen nog FOK!-tv en achteraf hoorde ik dat ie nooit meer vragenh zou beantwoorden aan Die Pindaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Vanavond zit die aap er weer hoor:
[..]
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?
Wat een balhaar zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iki heb Tygo ooit voor de camera gehad van toen nog FOK!-tv en achteraf hoorde ik dat ie nooit meer vragenh zou beantwoorden aan Die Pinda
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=89quote:
Nou moreel gezien is het natuurlijk wel een beetje raar dat hij nu ineens de partij verdedigt die hij eerst aanviel. Er valt zeker wat voor te zeggen als Bram Moszkowicz had gezegd dat hij uit principe Holleeder niet zou verdedigen. Maar goed, een oud gezegde: wiens brood men eet, diens woord men spreekt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee? Moskovitz doet als strafpleiter gewoon zijn werk, die opmerking van Jort sloeg nergens op.
De stream tript compleet, maar ik geloof het wel hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=89
Hier is t filmpje, je ziet Tygo niet meer zo nuchter.
Weer die Tygoquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Vanavond zit die aap er weer hoor:
[..]
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?
Het gaat toch over het nieuws van de dagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Toch vraag ik me af wat het doel is om Knoops uit te nodigen. Niet echt duidelijk doel.
Ik dacht dat het programma zich richtte op muziek en televisie en daar past een serieus verhaal over Saddam Hoessein en de chauffeur van Osama Bin Laden niet echt bij, naar mijn mening.
Of denken jullie hier anders over?
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Toch vraag ik me af wat het doel is om Knoops uit te nodigen. Niet echt duidelijk doel.
Ik dacht dat het programma zich richtte op muziek en televisie en daar past een serieus verhaal over Saddam Hoessein en de chauffeur van Osama Bin Laden niet echt bij, naar mijn mening.
Of denken jullie hier anders over?
Nou, omdat ik dat Matthijs van Nieuwkerk zelf een keer heb horen zeggen. Iets in de trant van "o.a. een programma van televisie over televisie".quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?
Precies. Al die programma's zeggen: we bespreken de waan van de dagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?
Van mij mag M-M er elke dag zittenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Aoristus het volgende:
O ja, dat is Tygo, ben ik ook niet zo dol op, maar liever hem dan dat vervelende flikkertje Hybrechts
Yes!!!quote:
Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van mij mag M-M er elke dag zitten![]()
The Who, speciaal voor Golfer![]()
Gerard Joling ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
Cafe de Wereld mag wel een keer afgeschoten worden
gisteren was goed. De Cock in het donker stijf plat op de grond alsof tie inelkaar geslagen is: 'wat lul je nou.. ik ben aan het loungen"quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
Cafe de Wereld mag wel een keer afgeschoten worden
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gerard Joling ook.
Trouwens ijsdansers op de TV-zenders ook.
Briljant fragmentquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef BigFire het volgende:
1. een belspel opnemen![]()
2. ..dan ook nog bellen om het antwoord te geven![]()
Zo maar eens kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef BigFire het volgende:
1. een belspel opnemen![]()
2. ..dan ook nog bellen om het antwoord te geven![]()
dat is dubbelop, Tygo en niet boeiend in één zinquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef arneaux het volgende:
Zit te kijken, ze zijn nu bij Tygo en ik vind het niet echt boeiend.
Vandaag in DWDD.quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Hugo Borst.
Forensisch fotograaf Gerard Blankerts over 20 jaar aan politiefoto's van moord, brand en misdaad. Allemaal gebundeld in het boek Plaats Delict.
Louis van Gaal smeekt hem te blijven, maar keeper Ronald Waterreus verlaat AZ en Nederland en gaat aan de slag in New York.
Radio DJ Rob Stenders komt met een nieuw programma, dit keer op televisie. Titel: Stenders Late Vermaak
Dat en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
Ik snap nog steeds niet waarom dat nog bestaat, cafe de wereld is standaard pis pauzequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:15 schreef Sethje het volgende:
Ik vind Cafe De Wereld sterker na de jaarwisseling.
Wel opvallend veel humor over allochtonen maar dat vind ik eigenlijk best wel heel grappig.
Prem "jij bent geen echte neger"
En natuurlijk De Cock en wilders met hun racistische praatlol
Ja vond het eerst ook kut, maar nu is het wel wat beter, maar kan een tijdelijke opleving zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom dat nog bestaat, cafe de wereld is standaard pis pauze
Nu nog zijn haar wat langer en hij ziet eruit als Jezus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
Hugo Borst heeft zijn baard laten staan
Hij begint steeds meer op Frank uit Shameless te lijken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Nu nog zijn haar wat langer en hij ziet eruit als Jezus.
Coole gozer, die keeper.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
Waterreushelemaal mooi toen Borst het overnam. Borst moet meer interviews doen voor SP
Ik vind 'm best lekker. Die Borst, dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
Hij begint steeds meer op Frank uit Shameless te lijken.![]()
Eén van de eerste keren dat ik het jammer vond dat een DWDD interview afgekapt werd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
Waterreushelemaal mooi toen Borst het overnam. Borst moet meer interviews doen voor SP
Vreselijke loser, die Stenders.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:02 schreef evert het volgende:
leuke aflevering. ook leuk gesprek met stenders
Enjoy:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind 'm best lekker. Die Borst, dus![]()
Gewoon in de studio. En idd, Waterreus is een toffe gast.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het begin gemist helaas. Was ie in de studio of filmden ze hem in Amerika ? Erg leuke vent is dat idd.
Dat kan.quote:
Mee eens, was echt uitstekend, elk item was interessant. Hugo Borst ook weer erg op dreef op het eindquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef pfaf het volgende:
Geweldige aflevering gisteren, van begin tot eind!SUPER!
Die kip was anders die kip die zogenaamd geen zin had, was niet dezelfde kip.quote:
Nee? Echt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef maril het volgende:
[..]
Die kip was anders die kip die zogenaamd geen zin had, was niet dezelfde kip.
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef maril het volgende:
Die kip was anders die kip die zogenaamd geen zin had, was niet dezelfde kip.
Knevel bedoelde dus met dat gedoe over die Vara-jongetjes: wat minder PvdA-vragen op primetime. Jammer, dat hij dan weer om de hete brei heen gaat draaien.quote:
Heerlijke vent, altijd bij de les, altijd lachen. Van Nieuwkerk knapt er ook altijd van opquote:
Ja, ik vind ook dat Knevel daar wel een beetje gelijk in heeft. Maar ik vind hem nou niet de aangewezen persoon om daar wat aan te doen. Ik vond het wel een beetje tegenvallen dat Matthijs zich gelijk zo aangevallen voelde over dat "Vara-jongetjes". Want hij wist natuurlijk donders goed dat er bedoeld werd, rode signatuur. En daar had hij het best even over mogen hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:42 schreef evert het volgende:
knevel had natuurlijk wel gelijk: op basis van 'opinievormend' heeft de vara in prime time een soort monopolie: pauw en witteman nl 1, Nova Nl 2 en DWDD Nl 3.
Ja zo kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlijke vent, altijd bij de les, altijd lachen. Van Nieuwkerk knapt er ook altijd van op![]()
Ja. jammer dat hij zich zo liet kennen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat Knevel daar wel een beetje gelijk in heeft. Maar ik vind hem nou niet de aangewezen persoon om daar wat aan te doen. Ik vond het wel een beetje tegenvallen dat Matthijs zich gelijk zo aangevallen voelde over dat "Vara-jongetjes". Want hij wist natuurlijk donders goed dat er bedoeld werd, rode signatuur. En daar had hij het best even over mogen hebben.
De manier waarop die Knevel dat ook zegt, werkt als een rode lap op een stierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja. jammer dat hij zich zo liet kennen wat dat betreft.
Ik snap ook niet wat er nu zo erg is aan die constatering, ja, okay, Knevel zei het een beetje korzelig, maar dan nog kun je er relaxter op reageren.
mwoah, Matthijs voelde zich persoonlijk aangevallen, en ik zie niet in waarom.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:37 schreef maril het volgende:
[..]
De manier waarop die Knevel dat ook zegt, werkt als een rode lap op een stier![]()
Nou, het zijn alledrie stuk voor stuk goede programma's, die Knevel zomaar over één kam scheert. Misschien heeft hij wel een punt door te stellen dat ze doordat het VARA programma's zijn bepaalde zaken meer belicht worden en andere wat minder. Maar om nou impliciet te zeggen dat het alledrie propaganda machines zijn is flauw. Ik denk ook dat Matthijs daar meer geirriteerd over was dan een VARA-jongetje te worden genoemd. DWDD is gewoon een heel goed programma en het deed Knevel zijn betoog en geloofwaardigheid geen goed door het zo af te schilderen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:46 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, Matthijs voelde zich persoonlijk aangevallen, en ik zie niet in waarom.
alsof het een beschuldiging was, het was een constatering en nog een juiste ook.
of je moet het als een negatief iets zien, om bij de rode haan kliek te horen
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:57 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Nou, het zijn alledrie stuk voor stuk goede programma's, die Knevel zomaar over één kam scheert. Misschien heeft hij wel een punt door te stellen dat ze doordat het VARA programma's zijn bepaalde zaken meer belicht worden en andere wat minder. Maar om nou impliciet te zeggen dat het alledrie propaganda machines zijn is flauw. Ik denk ook dat Matthijs daar meer geirriteerd over was dan een VARA-jongetje te worden genoemd. DWDD is gewoon een heel goed programma en het deed Knevel zijn betoog en geloofwaardigheid geen goed door het zo af te schilderen.
Vond het overigens wel leuke televisie daardoor.
Nou, maak je geen zorgen hoor. Geen negatieve gevoelens hier, mijn tenen zijn in de loop der jaren flink afgestompd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij vat het dus net zo op als Matthijs deed
Veel te lange tenerig
En Matthijs maakte het enkel erger door zelf er zo over door te zeiken, alsof er iets heel naars gezegd was.
M-M pakte het een stuk beter op.
Op uitzendinggemist klapt de uitzending er halverwege ineens uit bij mij... Heb je een werkend linkje?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
Zojuist dat interview met Andries Knevel even teruggekeken
Bij mij is dat ook het geval, sorry.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist klapt de uitzending er halverwege ineens uit bij mij... Heb je een werkend linkje?
en dadelijk ook nog Monique Spronkquote:
oe, gemist, wat zei ze danquote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Leuk dat ze Mabel nog even afzeikt
En de groeten aan Theoquote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Dos37 het volgende:
haha die van. "Familie van, nee, ok dan heeft u uw beide oren nog"
die man presenteert een programma met Eddy Keur(stem Cash en Carlo) op regiozender RNN7... vreselijk beschamend is dat.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Dos37 het volgende:
haha die van. "Familie van, nee, ok dan heeft u uw beide oren nog"
Want je kijkt inderdaad naar pokeren om ze te horen praten. Daarom kijken we met zn allen ook voetbal.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar zo'n pokerprogramme gekeken, maar als die Luske het gemiddelde niveau daarvan representeert heb ik geloof ik niet veel gemist.
Wat een domme uitspraken.
Hij pakt er miljoenen mee door slimmer te zijn dan andere mensen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar zo'n pokerprogramme gekeken, maar als die Luske het gemiddelde niveau daarvan representeert heb ik geloof ik niet veel gemist.
Uitspraken waarvan de helft afgekapt werd omdat ze niet eens snappen waar hij het over heeft, wat een bagger interviewquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef golfer het volgende:
inderdaad, claudia deed het best goed de laatste tijd, maar nu was ze echt heel slecht bezig. die opmerking over dat alle vrouwelijk pokerspelers lelijk en dik zijn is ook totale onzin.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef MadMac het volgende:
Uitspraken waarvan de helft afgekapt werd omdat ze niet eens snappen waar hij het over heeft, wat een bagger interview
Dat zei Chantal volgens mij.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef boneyard het volgende:
[..]
inderdaad, claudia deed het best goed de laatste tijd, maar nu was ze echt heel slecht bezig. die opmerking over dat alle vrouwelijk pokerspelers lelijk en dik zijn is ook totale onzin.
Ja, dat lintje is dan ook dik verdiendquote:
Ja inderdaad. Want Mabel heeft zon fantastische reputatie in het koningshuis dat ze dat wel losgepeuterd krijgt.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat lintje is dan ook dik verdiend
Het kwam niet zo uit de verf dat ze goed bevriend is met Mabel Wisse SmitIk meen me te herinneren dat Willemijn een rol had tijdens haar huwelijk met Friso. Mabel hoefde dan ook alleen haar schoonmama lief aan te kijken voor dat lintje
![]()
Trix is dol op haar, dat is algemeen bekend hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef arneaux het volgende:
Ja inderdaad. Want Mabel heeft zon fantastische reputatie in het koningshuis dat ze dat wel losgepeuterd krijgt..
Jennifer Tilly.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Tilly, pokert ook veel
![]()
Trixie is dol op mij vooral.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Trix is dol op haar, dat is algemeen bekend hoor.
Zo is Claudia altijd bij enigzins mooie vrouwelijke gasten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ligt het aan mij of was Claudia zo wat verliefd op dat Warchild wijf?
Idd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:38 schreef Arcee het volgende:
365 graden is juist maar een klein stukje.
de ke(e)r(en) dat Sophie de side kick was, en Wouter Bos te gast, mijn god, ze kroop ze zowat in hem, als alleen zijn naam al valt, kleurt ze tomatenrood, wat op zich de verkeerde partij is, maar wel grappig om te zien, hoewel ik het niet snapquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo is Claudia altijd bij enigzins mooie vrouwelijke gasten.
Snoept ze niet van twee walletjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:34 schreef milagro het volgende:
[..]
de ke(e)r(en) dat Sophie de side kick was, en Wouter Bos te gast, mijn god, ze kroop ze zowat in hem, als alleen zijn naam al valt, kleurt ze tomatenrood, wat op zich de verkeerde partij is, maar wel grappig om te zien, hoewel ik het niet snap
Ja hier ben ik het nou echt helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:34 schreef milagro het volgende:
[..]
de ke(e)r(en) dat Sophie de side kick was, en Wouter Bos te gast, mijn god, ze kroop ze zowat in hem, als alleen zijn naam al valt, kleurt ze tomatenrood, wat op zich de verkeerde partij is, maar wel grappig om te zien, hoewel ik het niet snap
talkshows moeten door mannen gedaan worden, met enkel Sonja als aangename uitzondering.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Snoept ze niet van twee walletjes
In ieder geval, ik vind het programma vele malen beter als Matthijs het presenteert. Die kan 10x beter interviewen.
't is meer Tittyquote:
Ben jij niet de enige milagro, geef mij ook maar liever mannelijke presentatorenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
talkshows moeten door mannen gedaan worden, met enkel Sonja als aangename uitzondering.
met vrouwen heb ik meestal niets als host, kweeniewrom.
Ik zou er ook graag naar toe willenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef MissHobje het volgende:
de 25ste ga ik er heendan als goed is is Matthijs er
hij is tof!
Ik had het niet gezien, ik moest even teruglezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:die uitzending Chantal zit een potje te flirten met die gast van die muzieksite....... en ik iemand opgelet aan het einde, die blik tussen Spronck en Luske.... die doen het dus ook!
Voor de rest beetje jammer dat Luske het niet echt duidelijk uitlegde.
vindtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Weer direct"
En Bril vind zichzelf vandaag wel heel erg goed
als gast ja, over een carnaval lingo liedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef tong80 het volgende:
Zat Lucile Werner er ? Zo ja kijik ik niet naar de herhaling
Ironisch mag ik hopen? Vooral bij Bril dan...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef arneaux het volgende:
Lucille is leuk. En die Bril ook.
Nee zeker niet ironisch. Bovendien kan ik me in zijn mening vinden betreffende de reünie van the Police. Goede muziek, prima composities en een lekkere dynamiek maar een reünie zoals deze is natuurlijk alleen maar bedoelt om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ironisch mag ik hopen? Vooral bij Bril dan...
Die vindt zichzelf alle dagen goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:57 schreef SunChaser het volgende:
En Bril vindt zichzelf vandaag wel heel erg goed
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die vindt zichzelf alle dagen goed![]()
Zo'n tafelpersoon die denkt dat hij het programma moet dragen en niet Van Nieuwkerk.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef arneaux het volgende:. Inderdaad. Al vond ik het wel prettig om een mening te horen i.t.t. gisteren waar Chantal Jansen als een hert aan tafel zat.
Nagoed, jij bent into Huijbregts en ik las dat je Borst er wel tof uit vond zien, dus dat is behoorlijk vooringenomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, zo'n Libelle-type: 'gezéllig hier!'
![]()
De beste tafelpersonen zijn degenen die zich ten dienste stellen van de presentator, of dat nou Van Nieuwkerk of De Breij is, die meeluisteren en af en toe een goede vraag stellen of geestig uit de hoek komen. Huijbregts en Borst dus, wmb.
En daar heb ik dus mijn redenen voor hèquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef arneaux het volgende:
Nagoed, jij bent into Huijbregts en ik las dat je Borst er wel tof uit vond zien, dus dat is behoorlijk vooringenomen..
Die zat er laatst en ik had geen idéé wat hij daar deed.quote:Persoonlijk vind ik Joep van Deudekom ook altijd wel leuk.
quote:O en die zelfverklaarde kakker, eh, Jort Kelder, mag ook nog wel een keer komen.
En Ali B ook, aardige gast maar hij hoort zichzelf te graag.quote:Wat mij betreft mag Giel een tijdje wegblijven.
Nee, ik ben meer van de Opzijquote:Ben jij trouwens meer Vivamateriaal?.
Ik moet eerlijk bekennen dat Joep niet goed uit de verf komt in DWDD. In zijn eigen show, Onder de Tram, kan ik altijd wel om 'm lachen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En daar heb ik dus mijn redenen voor hèAlleen op uiterlijk afgaan is zo verdomd oppervlakkig.
[..]
Die zat er laatst en ik had geen idéé wat hij daar deed.
[..]
![]()
[..]
En Ali B ook, aardige gast maar hij hoort zichzelf te graag.
[..]
Nee, ik ben meer van de Opzij
Enigszins drastischquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:16 schreef arneaux het volgende:
O en Ali B was ik inderdaad vergeten. Die moet dood.
Dat vond ik nou wel weer erg begrijpelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:26 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijk hoe minderwaaridig er door van Nieuwkerk en Bril over carnaval wordt gepraat
Ja, ken wel kloppen, Chantal zat ze ook al overdreven aan te betasten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo is Claudia altijd bij enigzins mooie vrouwelijke gasten.
Bril is ook erg goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Weer direct"
En Bril vind zichzelf vandaag wel heel erg goed
Is makkelijk voor een redactie als je je show niet makkelijk vol krijgt. Last-minute wat mensen bellen of ze nog even kunnen langskomen. Zeker die mensen die rondom Amsterdam komen zijn dan zo geregeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef SunChaser het volgende:
Valt me wel op dat veel gasten zo vaak en snel terugkomen
Maar ik vind het zo moeilijk om te geloven dat de show niet volgeboekt kan worden. Het lijkt me toch wel een show waar iedereen wil zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Is makkelijk voor een redactie als je je show niet makkelijk vol krijgt. Last-minute wat mensen bellen of ze nog even kunnen langskomen. Zeker die mensen die rondom Amsterdam komen zijn dan zo geregeld.
Oh zeker wel. Denk dat DWDD momenteel misschien wel DE show is waar mensen willen komen. Je komt er 90% van de tijd positief uit dus perfecte PR. Maar dan nog kunnen mensen wel eens afvallen als gast op 't laatste moment. Zeker in de entertainment (waar veel gasten vandaan komen), kunnen afspraken nog wel eens door elkaar lopen, dus dan is 't toch makkelijk een lange lijst aan namen te hebben van mensen die je 'ff' kan opbellen om 's avonds in de show te komen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo moeilijk om te geloven dat de show niet volgeboekt kan worden. Het lijkt me toch wel een show waar iedereen wil zitten.
Dat kan inderdaad. Maargoed, dan nog. Lucille Werner is een leuk mens hoor, maar om haar 2 keer over in feite niets te horen praten, binnen een korte termijn, is voor mij teveel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Denk dat DWDD momenteel misschien wel DE show is waar mensen willen komen. Je komt er 90% van de tijd positief uit dus perfecte PR. Maar dan nog kunnen mensen wel eens afvallen als gast op 't laatste moment. Zeker in de entertainment (waar veel gasten vandaan komen), kunnen afspraken nog wel eens door elkaar lopen, dus dan is 't toch makkelijk een lange lijst aan namen te hebben van mensen die je 'ff' kan opbellen om 's avonds in de show te komen?
Ik vind dat wel goed, die echt aanwezige tafelgasten. Van Nieuwkerk zie ik al vaak genoeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die vindt zichzelf alle dagen goed![]()
Zo'n tafelpersoon die denkt dat hij het programma moet dragen en niet Van Nieuwkerk.
Bovendien: dezelfde gasten, maar andere gesprekken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Denk dat DWDD momenteel misschien wel DE show is waar mensen willen komen. Je komt er 90% van de tijd positief uit dus perfecte PR. Maar dan nog kunnen mensen wel eens afvallen als gast op 't laatste moment. Zeker in de entertainment (waar veel gasten vandaan komen), kunnen afspraken nog wel eens door elkaar lopen, dus dan is 't toch makkelijk een lange lijst aan namen te hebben van mensen die je 'ff' kan opbellen om 's avonds in de show te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |