Precies. Al die programma's zeggen: we bespreken de waan van de dagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?
Van mij mag M-M er elke dag zittenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Aoristus het volgende:
O ja, dat is Tygo, ben ik ook niet zo dol op, maar liever hem dan dat vervelende flikkertje Hybrechts
Yes!!!quote:
Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van mij mag M-M er elke dag zitten![]()
The Who, speciaal voor Golfer![]()
Gerard Joling ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
Cafe de Wereld mag wel een keer afgeschoten worden
gisteren was goed. De Cock in het donker stijf plat op de grond alsof tie inelkaar geslagen is: 'wat lul je nou.. ik ben aan het loungen"quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
Cafe de Wereld mag wel een keer afgeschoten worden
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gerard Joling ook.
Trouwens ijsdansers op de TV-zenders ook.
Briljant fragmentquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef BigFire het volgende:
1. een belspel opnemen![]()
2. ..dan ook nog bellen om het antwoord te geven![]()
Zo maar eens kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef BigFire het volgende:
1. een belspel opnemen![]()
2. ..dan ook nog bellen om het antwoord te geven![]()
dat is dubbelop, Tygo en niet boeiend in één zinquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef arneaux het volgende:
Zit te kijken, ze zijn nu bij Tygo en ik vind het niet echt boeiend.
Vandaag in DWDD.quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Hugo Borst.
Forensisch fotograaf Gerard Blankerts over 20 jaar aan politiefoto's van moord, brand en misdaad. Allemaal gebundeld in het boek Plaats Delict.
Louis van Gaal smeekt hem te blijven, maar keeper Ronald Waterreus verlaat AZ en Nederland en gaat aan de slag in New York.
Radio DJ Rob Stenders komt met een nieuw programma, dit keer op televisie. Titel: Stenders Late Vermaak
Dat en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
Ik snap nog steeds niet waarom dat nog bestaat, cafe de wereld is standaard pis pauzequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:15 schreef Sethje het volgende:
Ik vind Cafe De Wereld sterker na de jaarwisseling.
Wel opvallend veel humor over allochtonen maar dat vind ik eigenlijk best wel heel grappig.
Prem "jij bent geen echte neger"
En natuurlijk De Cock en wilders met hun racistische praatlol
Ja vond het eerst ook kut, maar nu is het wel wat beter, maar kan een tijdelijke opleving zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom dat nog bestaat, cafe de wereld is standaard pis pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |