Dan verschillen we hierover van mening. Ik vind echt dat hij best een potje kan zingen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij speelt prima piano, maar zingen kan hij nietAardige jongen verder, maar niet bijzonder.
Dan hebben we nu ruziequote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan verschillen we hierover van mening. Ik vind echt dat hij best een potje kan zingen.
Heb je dat topic nou al gevonden wat ik moest lezen.quote:
Helemaal vergeten waar dat over gingquote:Op donderdag 28 december 2006 22:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je dat topic nou al gevonden wat ik moest lezen..
PMquote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal vergeten waar dat over ging![]()
Laten we dit fijne topic maar niet vervuilen met onze SC![]()
quote:VPRO verbood maandag-DWDD door Van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk heeft een succesvol jaar achter de rug met het VARA-programma De Wereld Draait Door. Hij presenteert het programma vier keer per week omdat de VPRO niet toestond dat hij dat ook op maandag zou doen, als hij voor die omroep Holland Sport maakt.
Van Nieuwkerk over het succes: Toen we in januari terugkwamen en voortdurend meer dan een half miljoen kijkers hadden, beseften we dat we met DWDD niet alleen een aardig programma maakten maar dat het ook werd gehonoreerd. Gloroevol was het moment dat ik dacht: dit programma kan wel eens blijven bestaan.
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik op maandagavond best twee programma's zou willen presenteren. Dan zouden DWDD en Holland Sport ietsje dichter bij elkaar komen. Het tart elke televisiewet, maar de meeste dingen die de televisiewetten tarten zij het leukst. Maar de VPRO-leiding heeft zich er tot het allerlaatste moment tegen verzet.
Om fit te blijven voor de uitzending stapt Van Nieuwkerk vroeg in bed. Doordeweeks niet na twaalfen naar bed. Fit zijn is misschien nog wel belangrijker dan dat ik goed geïnformeerd ben. Ik heb een bed in mijn kleedkamer, daar slaap ik elke middag.
Voor de repetitie weet ik ongeveer wel wie er komen, dan neem ik het Parool en NRC mee naar bed en dan val ik, ligt een beetje aan de krant die ik in mijn hand heb, in slaap.
Van Nieuwkerk is hoofdredacteur van het Parool geweest, een ander vak dan presentator. Ik vind het hartstikke moeilijk, het is een nieuw vak. Ik heb goed gekeken naar presentatoren die ik bewonder. Felix Rottenberg met name. De brutaliteit, het jezelf kunnen zijn, het interrumperen, het slijmen, het prikkelen, het slaan en dat allemaal binnen vijf minuten op weg naar een goed interview of een onderhoudende tien minuten. Als ik naast Felix zat, zat ik les te krijgen, op te letten. En Mart Smeets. Er valt veel over Smeets te zeggen maar het gezag en gemak waarmee hij presenteert bewonder ik erg.
Ik hoop dat DWDD nog een aantal jaren blijft bestaan. En dan moet ik me er langzaamaan maar bij neerleggen dat ik gewoon tv-presentator geworden ben. (TV Magazine/Medialog)
Marc-Mariequote:Jaaroverzicht waarin Matthijs van Nieuwkerk samen met Marc-Marie Huibregts en Cornald Maas de meest hilarische, spannende en ontroerende fragmenten van het afgelopen televisiejaar 2006 bespreekt. De binnen en buitenlandse televisie zijn een onuitputtelijke bron van inspiratie voor de kijkers van De wereld draait door. Kijkers hebben gestemd op de hun favoriete tv-fragment en de veertig beste fragmenten zet Matthijs op een rijtje. Ook de beste reclames en internetfilmpjes komen langs.
quote:Op maandag 8 januari 2007 05:04 schreef tong80 het volgende:
Vanavond hervatten ze gelukkig de uitzendingen weer.
Hehe, gelukkig weer lekker kijken vanavond naar DWDDquote:Op maandag 8 januari 2007 05:04 schreef tong80 het volgende:
Vanavond hervatten ze gelukkig de uitzendingen weer.
Ik heb er ook zin in!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig weer lekker kijken vanavond naar DWDD![]()
Joep is goed !! Vind ik dusquote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef arneaux het volgende:
Joep van Deudekom is cool!
O ja, das waar. Das dan weer jammer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Met Claudia zeker vanavond?
(Ik laat even in het midden of ik dat positief of niet vind)
Haha, ja dat heb ik dus altijd op maandag. Dan denk ik: lekker de nieuwe week beginnen met DWDD. Valt altijd weer tegen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
O ja, das waar. Das dan weer jammer.
Ja, want Holland Sport is vanavond een samenraapsel van oudere afleveringen.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef milagro het volgende:
jezus, wat veel tijd geven ze aan dit onderwerp![]()
![]()
Ken je Alfred Kromvliet? Geweldige vent ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:24 schreef kassenbouwer het volgende:
Morgen Gerard van Maasakkers. Geweldige vent. Die kwamen we vorig jaar tegen bij een festival in Stellenbosch. Ik had er nog nooit van gehoord, maar wel grappig natuurlijk om Nederlanders tegen te komen aan de andere kant van de wereld. Daarna hebben we nog een hele lange gezellige avond in een kroeg gehad daar, inclusief privéconcert. Ben benieuwd!
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef arneaux het volgende:
Leuke ep?
gaat de hele nacht in de HH-carouselquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef Arcee het volgende:
Heb de uitzending niet gezien, maar: Arjan Ederveen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |