Joep is goed !! Vind ik dusquote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef arneaux het volgende:
Joep van Deudekom is cool!
O ja, das waar. Das dan weer jammer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Met Claudia zeker vanavond?
(Ik laat even in het midden of ik dat positief of niet vind)
Haha, ja dat heb ik dus altijd op maandag. Dan denk ik: lekker de nieuwe week beginnen met DWDD. Valt altijd weer tegen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
O ja, das waar. Das dan weer jammer.
Ja, want Holland Sport is vanavond een samenraapsel van oudere afleveringen.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef milagro het volgende:
jezus, wat veel tijd geven ze aan dit onderwerp![]()
![]()
Ken je Alfred Kromvliet? Geweldige vent ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:24 schreef kassenbouwer het volgende:
Morgen Gerard van Maasakkers. Geweldige vent. Die kwamen we vorig jaar tegen bij een festival in Stellenbosch. Ik had er nog nooit van gehoord, maar wel grappig natuurlijk om Nederlanders tegen te komen aan de andere kant van de wereld. Daarna hebben we nog een hele lange gezellige avond in een kroeg gehad daar, inclusief privéconcert. Ben benieuwd!
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef arneaux het volgende:
Leuke ep?
gaat de hele nacht in de HH-carouselquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef Arcee het volgende:
Heb de uitzending niet gezien, maar: Arjan Ederveen.
quote:
Giel zit er volgens mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:55 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer die vreselijke Tygo. Is dat een vriendje van Matthijs ofzo ?
Dat viel toch wel mee? Moskovitz doet als strafpleiter gewoon zijn werk, die opmerking van Jort sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Mooi dat die sensatiejournalist v.d. Heuvel even wordt aangepakt evenals Moskovitz.
En Kelder is zelf geen sensatiejournalist?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Mooi dat die sensatiejournalist v.d. Heuvel even wordt aangepakt evenals Moskovitz.
is ie ook niet, en ieder programma draait om de kijkcijfers, ook actualiteitenprogramma's die de moordenaar van GJ Heijn ook een podium gaven destijds, dus ach.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En Kelder is zelf geen sensatiejournalist?
Ik vind Van den Heuvel trouwens lang niet zo sensatiebelust als De Vries
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef SunChaser het volgende:
Kelder nuanceerde het door te zeggen datb Holleeder zie straf al had uitgezeten.
Maar t blijft raar dat Bram hem verdedigt, na alles wat hij gedaan heeft voor Endstra.
Maar hoe zit t nu met Holleeder, Endstra, Moskovitch en Van den Heuvel, neukte Bram niet een vriendin van Holleeder en Van den Heuvel de vrouw van Moskovitch?
Gisteren in NOVA noemde Moszkowicz Jort Kelder "een quizmaster die op de televisie met wat dames babbelt" en "een geborneerde pseudo-journalist"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
Kelder en Moskodingus liggen elkaar dacht ik sowieso niet zo.
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?quote:Acteur Tygo Gernandt speelt in het stuk Peanuts, geschreven door de jonge, Italiaanse schrijver Fausto Paradivino.
Iki heb Tygo ooit voor de camera gehad van toen nog FOK!-tv en achteraf hoorde ik dat ie nooit meer vragenh zou beantwoorden aan Die Pindaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Vanavond zit die aap er weer hoor:
[..]
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?
Wat een balhaar zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iki heb Tygo ooit voor de camera gehad van toen nog FOK!-tv en achteraf hoorde ik dat ie nooit meer vragenh zou beantwoorden aan Die Pinda
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=89quote:
Nou moreel gezien is het natuurlijk wel een beetje raar dat hij nu ineens de partij verdedigt die hij eerst aanviel. Er valt zeker wat voor te zeggen als Bram Moszkowicz had gezegd dat hij uit principe Holleeder niet zou verdedigen. Maar goed, een oud gezegde: wiens brood men eet, diens woord men spreekt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee? Moskovitz doet als strafpleiter gewoon zijn werk, die opmerking van Jort sloeg nergens op.
De stream tript compleet, maar ik geloof het wel hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=89
Hier is t filmpje, je ziet Tygo niet meer zo nuchter.
Weer die Tygoquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Vanavond zit die aap er weer hoor:
[..]
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?
Het gaat toch over het nieuws van de dagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Toch vraag ik me af wat het doel is om Knoops uit te nodigen. Niet echt duidelijk doel.
Ik dacht dat het programma zich richtte op muziek en televisie en daar past een serieus verhaal over Saddam Hoessein en de chauffeur van Osama Bin Laden niet echt bij, naar mijn mening.
Of denken jullie hier anders over?
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Toch vraag ik me af wat het doel is om Knoops uit te nodigen. Niet echt duidelijk doel.
Ik dacht dat het programma zich richtte op muziek en televisie en daar past een serieus verhaal over Saddam Hoessein en de chauffeur van Osama Bin Laden niet echt bij, naar mijn mening.
Of denken jullie hier anders over?
Nou, omdat ik dat Matthijs van Nieuwkerk zelf een keer heb horen zeggen. Iets in de trant van "o.a. een programma van televisie over televisie".quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?
Precies. Al die programma's zeggen: we bespreken de waan van de dagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?
Van mij mag M-M er elke dag zittenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Aoristus het volgende:
O ja, dat is Tygo, ben ik ook niet zo dol op, maar liever hem dan dat vervelende flikkertje Hybrechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |