je lijkt helemaal niet op Adje, dus helaas voor jouquote:Op donderdag 21 december 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Right
Met die redenatie kan ik ook sidekick worden van Paul de Leeuw. Ik ben ook dik, lid van de VARA! en homo
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond ?
quote:Fons de Poel portretteert prinses Maxima. De beroemde uitspraak ‘dat is een beetje dom van Alexander’ blijkt gewoon ingestudeerd.
De Woorddansers gaan op 1 januari aan de slag als stadsdichters van Rotterdam.
En succesvol producent en presentator Reinout Oerlemans blikt terug op een zeer bewogen televisie- en reclamejaar.
Dat en meer, donderdag in ‘De wereld draait door’.
Daar probeerde hij wel verandering in te brengen met z'n biertjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Die Tygo is totaal niet grappig. Maar hij was voor de verandering eens nuchter zo te zien.
Ik heb dat ook gemist.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef milagro het volgende:
damn, die ruzie tussen Hugo en Youri heb ik gemist destijds
Ik heb me ook kapot zitten ergeren idd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Tygo Gernandt
Morgen (vandaag) de laatste van dit jaar, met M-M![]()
Mee eens, DWDD is veel dynamischer dan b.v. Jensen, Barend en van Dorp, Pauw en Witteman, etc.quote:Wat een heerlijk programma blijft het zeg. De pitch is goed, de gasten zijn vaak leuk en Mathijs doet het gewoon goed.
En ! Goede tafelheren die prima passen bij Claudia of Mathijs!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een heerlijk programma blijft het zeg. De pitch is goed, de gasten zijn vaak leuk en Mathijs doet het gewoon goed.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:58 schreef Veerboot het volgende:
Ben ik de enige die die Joost Zwagerman een naar betweterig ventje vindt?
Nee hoor, alles dat uit zijn mond komt is bagger.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:58 schreef Veerboot het volgende:
Ben ik de enige die die Joost Zwagerman een naar betweterig ventje vindt?
Lees wat daarboven staatquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:59 schreef SunChaser het volgende:
Erg leuke slotaflevering
Ja, daar ging ze wel slecht mee om op het laatst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Geweldig, M-M maar 'doorzeuren' over Bridget![]()
![]()
Op maandag presenteert Claudia altijd.quote:Op maandag 25 december 2006 09:26 schreef PLAE@ het volgende:
Als er iemand doodziek wakker wordt is het wel Matthijs van Nieuwkerk vandaag denk ik. James Brown is overleden op de enige dag van het jaar zo'n beetje dat hij geen filmpjes van m kan laten zien in een programma van m.
Dat moet ie met de top 2000 maar een beetje in gaan halen dan hehe.
Oudjaarsavond denk ik zo, tenminste wat er op de site staat:quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef arneaux het volgende:
Wanneer is die aflevering met die top 40 aan fragmenten nou eigenlijk?
Okay dope. Thx. Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oudjaarsavond denk ik zo, tenminste wat er op de site staat:
AllerBeste uit De TV draait door - 31/12, 19u, Ned 3
Hij speelt prima piano, maar zingen kan hij nietquote:Op maandag 25 december 2006 15:50 schreef Tape het volgende:
Ben ik de enige die die 'Van Velzen' ontzettend overgewaardeerd vindt? DWDD lijkt er kapot van te zijn, maar ik kan er echt niets unieks aan vinden. Hij heeft misschien een groot feesten-en-partijen repertoire, maar daar is dan ook alles mee gezegd wat mij betreft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |