Dat viel toch wel mee? Moskovitz doet als strafpleiter gewoon zijn werk, die opmerking van Jort sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Mooi dat die sensatiejournalist v.d. Heuvel even wordt aangepakt evenals Moskovitz.
En Kelder is zelf geen sensatiejournalist?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Mooi dat die sensatiejournalist v.d. Heuvel even wordt aangepakt evenals Moskovitz.
is ie ook niet, en ieder programma draait om de kijkcijfers, ook actualiteitenprogramma's die de moordenaar van GJ Heijn ook een podium gaven destijds, dus ach.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En Kelder is zelf geen sensatiejournalist?
Ik vind Van den Heuvel trouwens lang niet zo sensatiebelust als De Vries
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef SunChaser het volgende:
Kelder nuanceerde het door te zeggen datb Holleeder zie straf al had uitgezeten.
Maar t blijft raar dat Bram hem verdedigt, na alles wat hij gedaan heeft voor Endstra.
Maar hoe zit t nu met Holleeder, Endstra, Moskovitch en Van den Heuvel, neukte Bram niet een vriendin van Holleeder en Van den Heuvel de vrouw van Moskovitch?
Gisteren in NOVA noemde Moszkowicz Jort Kelder "een quizmaster die op de televisie met wat dames babbelt" en "een geborneerde pseudo-journalist"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
Kelder en Moskodingus liggen elkaar dacht ik sowieso niet zo.
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?quote:Acteur Tygo Gernandt speelt in het stuk Peanuts, geschreven door de jonge, Italiaanse schrijver Fausto Paradivino.
Iki heb Tygo ooit voor de camera gehad van toen nog FOK!-tv en achteraf hoorde ik dat ie nooit meer vragenh zou beantwoorden aan Die Pindaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Vanavond zit die aap er weer hoor:
[..]
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?
Wat een balhaar zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iki heb Tygo ooit voor de camera gehad van toen nog FOK!-tv en achteraf hoorde ik dat ie nooit meer vragenh zou beantwoorden aan Die Pinda
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=89quote:
Nou moreel gezien is het natuurlijk wel een beetje raar dat hij nu ineens de partij verdedigt die hij eerst aanviel. Er valt zeker wat voor te zeggen als Bram Moszkowicz had gezegd dat hij uit principe Holleeder niet zou verdedigen. Maar goed, een oud gezegde: wiens brood men eet, diens woord men spreekt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee? Moskovitz doet als strafpleiter gewoon zijn werk, die opmerking van Jort sloeg nergens op.
De stream tript compleet, maar ik geloof het wel hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=89
Hier is t filmpje, je ziet Tygo niet meer zo nuchter.
Weer die Tygoquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Vanavond zit die aap er weer hoor:
[..]
Kunnen ze die mafkees niet opknopen?
Het gaat toch over het nieuws van de dagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Toch vraag ik me af wat het doel is om Knoops uit te nodigen. Niet echt duidelijk doel.
Ik dacht dat het programma zich richtte op muziek en televisie en daar past een serieus verhaal over Saddam Hoessein en de chauffeur van Osama Bin Laden niet echt bij, naar mijn mening.
Of denken jullie hier anders over?
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Toch vraag ik me af wat het doel is om Knoops uit te nodigen. Niet echt duidelijk doel.
Ik dacht dat het programma zich richtte op muziek en televisie en daar past een serieus verhaal over Saddam Hoessein en de chauffeur van Osama Bin Laden niet echt bij, naar mijn mening.
Of denken jullie hier anders over?
Nou, omdat ik dat Matthijs van Nieuwkerk zelf een keer heb horen zeggen. Iets in de trant van "o.a. een programma van televisie over televisie".quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?
Precies. Al die programma's zeggen: we bespreken de waan van de dagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat DWDD zich alleen richt op muziek en televisie?
Van mij mag M-M er elke dag zittenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Aoristus het volgende:
O ja, dat is Tygo, ben ik ook niet zo dol op, maar liever hem dan dat vervelende flikkertje Hybrechts
Yes!!!quote:
Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van mij mag M-M er elke dag zitten![]()
The Who, speciaal voor Golfer![]()
Gerard Joling ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
Cafe de Wereld mag wel een keer afgeschoten worden
gisteren was goed. De Cock in het donker stijf plat op de grond alsof tie inelkaar geslagen is: 'wat lul je nou.. ik ben aan het loungen"quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
Cafe de Wereld mag wel een keer afgeschoten worden
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gerard Joling ook.
Trouwens ijsdansers op de TV-zenders ook.
Briljant fragmentquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef BigFire het volgende:
1. een belspel opnemen![]()
2. ..dan ook nog bellen om het antwoord te geven![]()
Zo maar eens kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef BigFire het volgende:
1. een belspel opnemen![]()
2. ..dan ook nog bellen om het antwoord te geven![]()
dat is dubbelop, Tygo en niet boeiend in één zinquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef arneaux het volgende:
Zit te kijken, ze zijn nu bij Tygo en ik vind het niet echt boeiend.
Vandaag in DWDD.quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Hugo Borst.
Forensisch fotograaf Gerard Blankerts over 20 jaar aan politiefoto's van moord, brand en misdaad. Allemaal gebundeld in het boek Plaats Delict.
Louis van Gaal smeekt hem te blijven, maar keeper Ronald Waterreus verlaat AZ en Nederland en gaat aan de slag in New York.
Radio DJ Rob Stenders komt met een nieuw programma, dit keer op televisie. Titel: Stenders Late Vermaak
Dat en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
Ik snap nog steeds niet waarom dat nog bestaat, cafe de wereld is standaard pis pauzequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:15 schreef Sethje het volgende:
Ik vind Cafe De Wereld sterker na de jaarwisseling.
Wel opvallend veel humor over allochtonen maar dat vind ik eigenlijk best wel heel grappig.
Prem "jij bent geen echte neger"
En natuurlijk De Cock en wilders met hun racistische praatlol
Ja vond het eerst ook kut, maar nu is het wel wat beter, maar kan een tijdelijke opleving zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom dat nog bestaat, cafe de wereld is standaard pis pauze
Nu nog zijn haar wat langer en hij ziet eruit als Jezus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
Hugo Borst heeft zijn baard laten staan
Hij begint steeds meer op Frank uit Shameless te lijken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Nu nog zijn haar wat langer en hij ziet eruit als Jezus.
Coole gozer, die keeper.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
Waterreushelemaal mooi toen Borst het overnam. Borst moet meer interviews doen voor SP
Ik vind 'm best lekker. Die Borst, dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
Hij begint steeds meer op Frank uit Shameless te lijken.![]()
Eén van de eerste keren dat ik het jammer vond dat een DWDD interview afgekapt werd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
Waterreushelemaal mooi toen Borst het overnam. Borst moet meer interviews doen voor SP
Vreselijke loser, die Stenders.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:02 schreef evert het volgende:
leuke aflevering. ook leuk gesprek met stenders
Enjoy:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind 'm best lekker. Die Borst, dus![]()
Gewoon in de studio. En idd, Waterreus is een toffe gast.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het begin gemist helaas. Was ie in de studio of filmden ze hem in Amerika ? Erg leuke vent is dat idd.
Dat kan.quote:
Mee eens, was echt uitstekend, elk item was interessant. Hugo Borst ook weer erg op dreef op het eindquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef pfaf het volgende:
Geweldige aflevering gisteren, van begin tot eind!SUPER!
Die kip was anders die kip die zogenaamd geen zin had, was niet dezelfde kip.quote:
Nee? Echt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef maril het volgende:
[..]
Die kip was anders die kip die zogenaamd geen zin had, was niet dezelfde kip.
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef maril het volgende:
Die kip was anders die kip die zogenaamd geen zin had, was niet dezelfde kip.
Knevel bedoelde dus met dat gedoe over die Vara-jongetjes: wat minder PvdA-vragen op primetime. Jammer, dat hij dan weer om de hete brei heen gaat draaien.quote:
Heerlijke vent, altijd bij de les, altijd lachen. Van Nieuwkerk knapt er ook altijd van opquote:
Ja, ik vind ook dat Knevel daar wel een beetje gelijk in heeft. Maar ik vind hem nou niet de aangewezen persoon om daar wat aan te doen. Ik vond het wel een beetje tegenvallen dat Matthijs zich gelijk zo aangevallen voelde over dat "Vara-jongetjes". Want hij wist natuurlijk donders goed dat er bedoeld werd, rode signatuur. En daar had hij het best even over mogen hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:42 schreef evert het volgende:
knevel had natuurlijk wel gelijk: op basis van 'opinievormend' heeft de vara in prime time een soort monopolie: pauw en witteman nl 1, Nova Nl 2 en DWDD Nl 3.
Ja zo kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlijke vent, altijd bij de les, altijd lachen. Van Nieuwkerk knapt er ook altijd van op![]()
Ja. jammer dat hij zich zo liet kennen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat Knevel daar wel een beetje gelijk in heeft. Maar ik vind hem nou niet de aangewezen persoon om daar wat aan te doen. Ik vond het wel een beetje tegenvallen dat Matthijs zich gelijk zo aangevallen voelde over dat "Vara-jongetjes". Want hij wist natuurlijk donders goed dat er bedoeld werd, rode signatuur. En daar had hij het best even over mogen hebben.
De manier waarop die Knevel dat ook zegt, werkt als een rode lap op een stierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja. jammer dat hij zich zo liet kennen wat dat betreft.
Ik snap ook niet wat er nu zo erg is aan die constatering, ja, okay, Knevel zei het een beetje korzelig, maar dan nog kun je er relaxter op reageren.
mwoah, Matthijs voelde zich persoonlijk aangevallen, en ik zie niet in waarom.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:37 schreef maril het volgende:
[..]
De manier waarop die Knevel dat ook zegt, werkt als een rode lap op een stier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |