oe, gemist, wat zei ze danquote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Leuk dat ze Mabel nog even afzeikt
En de groeten aan Theoquote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Dos37 het volgende:
haha die van. "Familie van, nee, ok dan heeft u uw beide oren nog"
die man presenteert een programma met Eddy Keur(stem Cash en Carlo) op regiozender RNN7... vreselijk beschamend is dat.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Dos37 het volgende:
haha die van. "Familie van, nee, ok dan heeft u uw beide oren nog"
Want je kijkt inderdaad naar pokeren om ze te horen praten. Daarom kijken we met zn allen ook voetbal.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar zo'n pokerprogramme gekeken, maar als die Luske het gemiddelde niveau daarvan representeert heb ik geloof ik niet veel gemist.
Wat een domme uitspraken.
Hij pakt er miljoenen mee door slimmer te zijn dan andere mensen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar zo'n pokerprogramme gekeken, maar als die Luske het gemiddelde niveau daarvan representeert heb ik geloof ik niet veel gemist.
Uitspraken waarvan de helft afgekapt werd omdat ze niet eens snappen waar hij het over heeft, wat een bagger interviewquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef golfer het volgende:
inderdaad, claudia deed het best goed de laatste tijd, maar nu was ze echt heel slecht bezig. die opmerking over dat alle vrouwelijk pokerspelers lelijk en dik zijn is ook totale onzin.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef MadMac het volgende:
Uitspraken waarvan de helft afgekapt werd omdat ze niet eens snappen waar hij het over heeft, wat een bagger interview
Dat zei Chantal volgens mij.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef boneyard het volgende:
[..]
inderdaad, claudia deed het best goed de laatste tijd, maar nu was ze echt heel slecht bezig. die opmerking over dat alle vrouwelijk pokerspelers lelijk en dik zijn is ook totale onzin.
Ja, dat lintje is dan ook dik verdiendquote:
Ja inderdaad. Want Mabel heeft zon fantastische reputatie in het koningshuis dat ze dat wel losgepeuterd krijgt.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat lintje is dan ook dik verdiend
Het kwam niet zo uit de verf dat ze goed bevriend is met Mabel Wisse SmitIk meen me te herinneren dat Willemijn een rol had tijdens haar huwelijk met Friso. Mabel hoefde dan ook alleen haar schoonmama lief aan te kijken voor dat lintje
![]()
Trix is dol op haar, dat is algemeen bekend hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef arneaux het volgende:
Ja inderdaad. Want Mabel heeft zon fantastische reputatie in het koningshuis dat ze dat wel losgepeuterd krijgt..
Jennifer Tilly.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Tilly, pokert ook veel
![]()
Trixie is dol op mij vooral.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Trix is dol op haar, dat is algemeen bekend hoor.
Zo is Claudia altijd bij enigzins mooie vrouwelijke gasten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ligt het aan mij of was Claudia zo wat verliefd op dat Warchild wijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |