De manier waarop die Knevel dat ook zegt, werkt als een rode lap op een stierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja. jammer dat hij zich zo liet kennen wat dat betreft.
Ik snap ook niet wat er nu zo erg is aan die constatering, ja, okay, Knevel zei het een beetje korzelig, maar dan nog kun je er relaxter op reageren.
mwoah, Matthijs voelde zich persoonlijk aangevallen, en ik zie niet in waarom.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:37 schreef maril het volgende:
[..]
De manier waarop die Knevel dat ook zegt, werkt als een rode lap op een stier![]()
Nou, het zijn alledrie stuk voor stuk goede programma's, die Knevel zomaar over één kam scheert. Misschien heeft hij wel een punt door te stellen dat ze doordat het VARA programma's zijn bepaalde zaken meer belicht worden en andere wat minder. Maar om nou impliciet te zeggen dat het alledrie propaganda machines zijn is flauw. Ik denk ook dat Matthijs daar meer geirriteerd over was dan een VARA-jongetje te worden genoemd. DWDD is gewoon een heel goed programma en het deed Knevel zijn betoog en geloofwaardigheid geen goed door het zo af te schilderen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:46 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, Matthijs voelde zich persoonlijk aangevallen, en ik zie niet in waarom.
alsof het een beschuldiging was, het was een constatering en nog een juiste ook.
of je moet het als een negatief iets zien, om bij de rode haan kliek te horen
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:57 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Nou, het zijn alledrie stuk voor stuk goede programma's, die Knevel zomaar over één kam scheert. Misschien heeft hij wel een punt door te stellen dat ze doordat het VARA programma's zijn bepaalde zaken meer belicht worden en andere wat minder. Maar om nou impliciet te zeggen dat het alledrie propaganda machines zijn is flauw. Ik denk ook dat Matthijs daar meer geirriteerd over was dan een VARA-jongetje te worden genoemd. DWDD is gewoon een heel goed programma en het deed Knevel zijn betoog en geloofwaardigheid geen goed door het zo af te schilderen.
Vond het overigens wel leuke televisie daardoor.
Nou, maak je geen zorgen hoor. Geen negatieve gevoelens hier, mijn tenen zijn in de loop der jaren flink afgestompd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij vat het dus net zo op als Matthijs deed
Veel te lange tenerig
En Matthijs maakte het enkel erger door zelf er zo over door te zeiken, alsof er iets heel naars gezegd was.
M-M pakte het een stuk beter op.
Op uitzendinggemist klapt de uitzending er halverwege ineens uit bij mij... Heb je een werkend linkje?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
Zojuist dat interview met Andries Knevel even teruggekeken
Bij mij is dat ook het geval, sorry.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist klapt de uitzending er halverwege ineens uit bij mij... Heb je een werkend linkje?
en dadelijk ook nog Monique Spronkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |