abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 09:04:04 #1
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44529345
Vervolg van: Wachten op het tweede streepje - deel 86

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

14 januari Misslautje84 (10-2006) NOD
22 januari lunastar (01-2004) NOD
29 januari glossy (09-2005) NOD
29 januari nijna (01-2007) NOD
31 januari Mariposa (01-2007) NOD
02 februari Bright (11-2004) NOD
07 februari S-A-I-N-T (10-2006) NOD
09 februari Marie79 (09-2004) NOD
10 februari Suzziieee (09-2004) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 16-01-2007 08:47:52 ]
  maandag 18 december 2006 @ 09:04:55 #2
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44529359
iK Heb ff topic geopend... maar weet niet hoe ik de linken kan zetten... dus iemand van de modjes als jullie willen aanpassen...

mercikes
  maandag 18 december 2006 @ 09:06:03 #3
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44529366
dit was het laatste bericht van vorig topic
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel allemaal...! Doet me goed...

Zoals verwacht is de menstruatie nu inderdaad doorgebroken, dus dat is weer "genieten"... ggrrr...

Voorlopig geloof ik er niet meer in... heb het gevoel dat we een heeele lange weg moeten gaan of dat het zelfs helemaal niet goed gaat komen. Wat kan je lichaam je teleurstellen. Bah!
Hey meid dikke knuffel... En kop op... ik weet het is moeilijk.. maar probeer positief te denken...

VIVI ik zou ook iets willen zeggen.... ALS je niet weet wat de meeste maanden hier doormaken, en waar ze hun aan vastklampen om toch maar positief te blijven en toch maar HOOP te houden. EN dan zoveel hoop hebben en het toch misgaat en ze ongi worden. Trekken ze hun weer op aan de verhalen van mensen die dit ook allemaal meegemaakt hebben. Vergelijken is onmogelijk. MAAR ik vind dat jij het recht niet hebt om hier te komen posten over zoiets als je zelf niet weet waar je het over hebt. Ik zou gewoon zeggen geniet van je geluk en je zwangerschap en hoop dat je nooit zolang moet wachten en hopen op een WONDER op een wens die je graag wilt zien uitkomen....
ps: ik heb al een prachtwondertje.... Maar ik wist het pas dat ik zwanger was toen ik over de 12 weken was... dus het is niet bij iedereen zo dat je het voelt... IEDER persoon is ANDERS

phileine jij hebt het goed verwoord.. merci...
  maandag 18 december 2006 @ 09:11:34 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44529438
Linkjes staan in de OP en de TT even met kleine letters maar.
  maandag 18 december 2006 @ 09:25:10 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44529659
Omdat ik toch een beetje op de hoogte van jullie wil blijven, even een schaamteloze TVP.
Make love, not war ☮
  maandag 18 december 2006 @ 09:28:53 #6
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44529723
Er komen weer wat NOD's aan zie ik, Gwennert hoe is het bij jou?

(zelfde als Diaan dus eigenlijk)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 18 december 2006 @ 10:34:22 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44530805
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:51 schreef lunastar het volgende:

[..]
MAAR ik vind dat jij het recht niet hebt om hier te komen posten over zoiets als je zelf niet weet waar je het over hebt.
Ik wil hier toch even op reageren..ik vind namelijk WEL dat ik het recht heb om te posten in een topic als dit, zolang ik het maar respectvol doe.

Of is een topic als dit alleen bestemd voor een incrowd clubje dat het allemaal zelf mee moet maken voordat je hier iets mag zeggen?

Beetje raar vind je niet. Ik heb trouwens alleen maar benadrukt hoe het op MIJ overkomt en hoe IK dingen ervaar, ik heb nergens gepretendeerd voor anderen te spreken en ik denk dat ik alles erg netjes en respectvol heb geformuleerd, juist omdat ik niet veel van dit onderwerp afwist/weet. Maar dat kan je iemand toch moeilijk kwalijk nemen, of niet soms.
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:20 schreef phileine het volgende:
Vivi, volgens mij zit jij een beetje in het verkeerde topic. Hier zitten allemaal mensen die dol-dolgraag zwanger willen worden en daar vaak ook al een hele tijd mee bezig zijn. Die gráág hun figuur en hun seksleven tijdelijk offeren voor een kindje. Het heeft weinig zin om aan die mensen te vertellen hoe moeilijk het voor jou was om ongepland zwanger te raken, ik denk eerlijk gezegd dat dat juist de mensen hier bijzonder weinig interesseert. Het is een beetje of je op een bijeenkomst van mensen die in de bijstand zitten gaat uitleggen dat jij het óók zwaar hebt omdat het heel moeilijk instappen is in een ferrari met al die hoge stoepen.

Ik snap best dat jij ook je problemen hebt en dat zo'n ongeplande zwangerschap heleboel moeilijkheden met zich kan meebrengen, maar er zijn ongeveer drie topics op fok! waar dat nou vooral gewoon alleen maar heel lomp en kwetsend is om dat te komen zeggen. En dit is er eentje van.

-sorry voor de bemoeienis, maar het streek me nogal tegen de haren in-
Nofi, maar ik vind dit dus een nogal kortzichtige reactie eerlijk gezegd, dit is dus blijkbaar een van de 3 topics waarin zich mensen begeven die veronderstellen dat hun problemen dus erger zijn dan die van anderen omdat alles ondergeschikt is aan het zwanger zijn of worden? Want zolang dát maar het geval is moet je niet zeuren?
Ik denk dat enig relativeringsvermogen wel op zijn plaats is als ik het zo eens lees.
Nee, sorry, dat kan ik niet begrijpen.

Mijn uitleg omtrent mijn zwangerschap heb ik alleen gegeven omdat ik duidelijkheid wilde scheppen in wat ik hier zei, niet om anderen de ogen uit te steken, absoluut niet. Ik lees deze topic uit medeleven en ik was me er niet van bewust dat ik volgens de betreffende personen geen RECHT heb om hier te reageren, ook al is dat vanuit een stukje onwetendheid, omdat dit alleen maar als een knufkroeltopic is bedoeld voor lotgenoten. Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om hier te zeggen dat ik het zo erg vind om dik te zijn etcetera etcetera, maar blijkbaar wordt ik hier afgerekend op dingen die ik wel eens in Z&G heb gezegd, terwijl mijn intentie 100 % goed was, zoals ik al duidelijk probeerde te maken. Dat strijkt MIJ dus tegen de haren in.

[ Bericht 27% gewijzigd door Vivi op 18-12-2006 10:46:07 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 18 december 2006 @ 10:48:05 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44531037
En nu houd ik er lekker over op en nogmaals, ik hoop voor jullie allemaal dat het snel lukt!
  maandag 18 december 2006 @ 10:58:39 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44531222
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Vivi het volgende:
Nofi, maar ik vind dit dus een nogal kortzichtige reactie eerlijk gezegd, dit is dus blijkbaar een van de 3 topics waarin zich mensen begeven die veronderstellen dat hun problemen dus erger zijn dan die van anderen omdat alles ondergeschikt is aan het zwanger zijn of worden? Want zolang dát maar het geval is moet je niet zeuren?
Ik denk dat enig relativeringsvermogen wel op zijn plaats is als ik het zo eens lees.
Nee, sorry, dat kan ik niet begrijpen.
Dan heb je het dus niet goed begrepen. Wij waren niet degenen die zeiden 'wat wij hebben is erger', jij was degene die zij 'wat ik heb is ook erg'.
En dat spreken we ook helemaal niet tegen. Maar het is bijna hetzelfde als tegen iemand die net z'n benen eraf heeft moeten laten halen gaan lopen klagen dat je moeie voeten hebt van het lopen.

Dat jouw relatie niet liep/loopt is heel vervelend, maar dat kan je niet vergelijken met de wens een kindje te krijgen en vooral niet als die mensen al ruim een jaar bezig zijn.
quote:
Mijn uitleg omtrent mijn zwangerschap heb ik alleen gegeven omdat ik duidelijkheid wilde scheppen in wat ik hier zei, niet om anderen de ogen uit te steken, absoluut niet. Ik lees deze topic uit medeleven en ik was me er niet van bewust dat ik volgens de betreffende personen geen RECHT heb om hier te reageren, ook al is dat vanuit een stukje onwetendheid, omdat dit alleen maar als een knufkroeltopic is bedoeld voor lotgenoten. Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om hier te zeggen dat ik het zo erg vind om dik te zijn etcetera etcetera, maar blijkbaar wordt ik hier afgerekend op dingen die ik wel eens in Z&G heb gezegd, terwijl mijn intentie 100 % goed was, zoals ik al duidelijk probeerde te maken. Dat strijkt MIJ dus tegen de haren in.
Het was appels met peren vergelijken. Nogmaals, het is vast allemaal niet leuk, maar dan gaan zeggen 'dat dat stukje voor ons iig makkelijker zal zijn' slaat nergens op. Ik zou dolgraag willen dat ik nu kon ruziën met mijn man over wel of niet accepteren van die zwangerschap, want dat zou dan iig betekenen dat ik zwanger ben en dat ik een kindje zou gaan krijgen.
En je wordt niet afgerekend op dingen die je in Z&G gezegd hebt, je hebt het nota bene zelf gepost, over hoe rot het allemaal niet was.
No offence, maar het is gewoon niet handig. En als je dat niet ziet, dan is dat nog maar eens een extra illustratie dat je echt totaal niet snapt wat het is heel graag zwanger te willen worden terwijl het niet lukt. Steeds maar weer mensen zomaar zwanger te zien raken, zelfs hier en daar ook nog eens ongepland in niet ideale situaties terwijl jij met lege handen blijft staan.

Je vragen vond ik in eerste instantie niet vervelend over komen, je gaf gewoon aan dat je er eigenlijk niets van wist, van temperaturen enzo, maar wat mij betreft had je het daarbij moeten laten en niet met je eigen moeilijkheden aan moeten komen omdat die gewoon niets hiermee te maken hebben.
Maar wmb is het niet zo dat je hier niks te zoeken hebt als je het niet zelf meegemaakt hebt. Hell, dan had ik hier ook jaren niks te zoeken gehad.
  maandag 18 december 2006 @ 11:10:03 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44531437
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan heb je het dus niet goed begrepen. Wij waren niet degenen die zeiden 'wat wij hebben is erger', jij was degene die zij 'wat ik heb is ook erg'.
En dat spreken we ook helemaal niet tegen. Maar het is bijna hetzelfde als tegen iemand die net z'n benen eraf heeft moeten laten halen gaan lopen klagen dat je moeie voeten hebt van het lopen.

Dat jouw relatie niet liep/loopt is heel vervelend, maar dat kan je niet vergelijken met de wens een kindje te krijgen en vooral niet als die mensen al ruim een jaar bezig zijn.
Mijn relatie loopt (inmiddels) heel erg goed, ik probeerde alleen maar (nogal onhandig zo te merken aan jullie reacties) aan te geven dat sommige dingen aan de buitenkant wel ideaal kunnen lijken maar dat er ook nog andere problemen kunnen zijn waardoor de mensen die jullie nu zo benijden misschien ook het nodige hebben moeten doorstaan om op dat punt te komen. Appels met peren, oke, daar heb je gelijk in, maar kan het kwaad dan om eens wat verder te kijken dan je eigen beperkte visie op dingen?

Dat probeer ik namelijk ook te doen door topics als deze te lezen en me in te leven al heb ik met deze problematiek zelf geen ervaring.
quote:
Het was appels met peren vergelijken. Nogmaals, het is vast allemaal niet leuk, maar dan gaan zeggen 'dat dat stukje voor ons iig makkelijker zal zijn' slaat nergens op. Ik zou dolgraag willen dat ik nu kon ruziën met mijn man over wel of niet accepteren van die zwangerschap, want dat zou dan iig betekenen dat ik zwanger ben en dat ik een kindje zou gaan krijgen.
Nu doe je dus precies hetzelfde wat mij wordt verweten, namelijk oordelen over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, puur vanuit je eigen emotie.
quote:
En je wordt niet afgerekend op dingen die je in Z&G gezegd hebt, je hebt het nota bene zelf gepost, over hoe rot het allemaal niet was.
heb ik ook, maar niet hier uiteraard omdat ik natuurlijk ook wel inzie hoe ontzettend tactloos dat zou zijn. Die posts zijn dus imo ook helemaal niet relevant mbt wat ik hier heb gezegd, ze worden alleen wél aangehaald.
quote:
No offence, maar het is gewoon niet handig. En als je dat niet ziet, dan is dat nog maar eens een extra illustratie dat je echt totaal niet snapt wat het is heel graag zwanger te willen worden terwijl het niet lukt. Steeds maar weer mensen zomaar zwanger te zien raken.
Nee, dat snap ik wrs niet, maar daarom lees en reageer ik hier dus ook, omdat ik wél meeleef en me in een ander probeer te verplaatsen.
quote:
en vond ik in eerste instantie niet vervelend over komen, je gaf gewoon aan dat je er eigenlijk niets van wist, van temperaturen enzo, maar wat mij betreft had je het daarbij moeten laten en niet met je eigen moeilijkheden aan moeten komen omdat die gewoon niets hiermee te maken hebben.
Een gesprek ontwikkeld zich gewoon, net als irl, ik heb al aangegeven dat het totaal niet mijn bedoeling was om hier aandacht te lopen vragen voor mijn eigen problematiek an sich.
quote:
Maar wmb is het niet zo dat je hier niks te zoeken hebt als je het niet zelf meegemaakt hebt. Hell, dan had ik hier ook jaren niks te zoeken gehad.
Iig laat ik jullie nu maar verder met rust
  maandag 18 december 2006 @ 11:19:00 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44531654
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mijn relatie loopt (inmiddels) heel erg goed, ik probeerde alleen maar (nogal onhandig zo te merken aan jullie reacties) aan te geven dat sommige dingen aan de buitenkant wel ideaal kunnen lijken maar dat er ook nog andere problemen kunnen zijn waardoor de mensen die jullie nu zo benijden misschien ook het nodige hebben moeten doorstaan om op dat punt te komen. Appels met peren, oke, daar heb je gelijk in, maar kan het kwaad dan om eens wat verder te kijken dan je eigen beperkte visie op dingen?
In dit geval wel ja.
Weet je hoe irritant die opmerkingen zijn: 'Nou ja, je kan het nu wel zo graag willen, maar kinderen hebben is ook niet alles hoor'. Oh echt, die mensen wil ik zo graag slaan...
quote:
Dat probeer ik namelijk ook te doen door topics als deze te lezen en me in te leven al heb ik met deze problematiek zelf geen ervaring.
quote:
Nu doe je dus precies hetzelfde wat mij wordt verweten, namelijk oordelen over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, puur vanuit je eigen emotie.
Ik oordeel toch niet? Ik zeg toch dat het vast heel vervelend is?
quote:
heb ik ook, maar niet hier uiteraard omdat ik natuurlijk ook wel inzie hoe ontzettend tactloos dat zou zijn. Die posts zijn dus imo ook helemaal niet relevant mbt wat ik hier heb gezegd, ze worden alleen wél aangehaald.
Volgens mij doelen wij allemaal op dit stukje uit een van je posts in het vorige streepjes topic:
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef Vivi het volgende:
En bij mij ging het zwanger worden dan misschien wel makkelijk en ja, heel erg snel ( zeg maar gerust totaal ongepland) , maar ik had weer heel andere problemen..mijn vriend en ik waren pas een maand samen en hij wilde absoluut geen kinderen meer omdat hij al 3 kindjes heeft uit een eerder huwelijk, waarvan er 1 is overleden en hij er 2 door omstandigheden niet kan zien...ik heb dus niet echt de ideale zwangerschap gehad waarvan ik droomde in eerste instantie, en kan er pas sinds kort echt van genieten omdat hij toch voor mij en ons kindje heeft kunnen kiezen, gelukkig.

Ook al is het soms nog best moeilijk op emotioneel vlak en ontbreekt er voor mjijn gevoel een bepaalde betrokkenheid die ik mij wel gewenst had...niet omdat het hem niet interesseert, maar omdat hij bang is zich weer aan een kindje te hechten.
Maar ik heb goede hoop dat het helemaal goed gaat komen.

Dit zijn dan weer dingen die jij niet door hoeft te maken straks omdat vanaf het begin duidelijk is dat jullie kindje door alletwee de ouders heel erg gewenst is, vanaf dag 1 en jouw man zal wrs ook ieder schopje willen meemaken en voelen waar die van mij nog met een bepaalde huivering zit om te emotioneel betrokken te raken.
Een post die je vast met de beste bedoelingen geplaatst hebt maar echt kant nog wal raakt tov mensen die heel graag zwanger willen raken en waarbij het duidelijk is dat het ook niet 'zomaar' gaat lukken.
quote:
Nee, dat snap ik wrs niet, maar daarom lees en reageer ik hier dus ook, omdat ik wél meeleef en me in een ander probeer te verplaatsen.
Nou, prima dan toch. Ik vind dat alleen maar tekenend en daarom je posts mss wel iets minder kwetsend maar meer heel onwetend.
quote:
Een gesprek ontwikkeld zich gewoon, net als irl, ik heb al aangegeven dat het totaal niet mijn bedoeling was om hier aandacht te lopen vragen voor mijn eigen problematiek an sich.
Maar dat deed je dus wel met die post die ik hierboven aanhaalde.
quote:
Iig laat ik jullie nu maar verder met rust
Hoeft wmb niet, maar goed, dan spreek ik voor mezelf.
Deze en mijn vorige post zijn ook echt puur bedoeld om aan jou uit te leggen waar het dan 'mis' gaat zeg maar.
  maandag 18 december 2006 @ 11:37:08 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44532131
Mwoh, ik denk dat ik niet helemaal goed overbreng wat ik bedoel, vind dat ook moeilijker op schrift dan irl denk ik, om het heel erg goed uit te leggen zonder giga lappen tekst te moeten typen (waar ik dan weer te lui voor ben )

En ik zeg helemaal niet dat kinderen krijgen ook niet alles is, sterker nog, daar kan ik ook nog niet over mee praten !
En dat dat dooddoeners zijn waar je helemaal niet op zit te wachten snap ik ook nog wel hoor..

Maar iig, ik vind het oprecht naar voor jullie, en nog net iets meer voor jou ( ) omdat ik jou ken dan

En wmb laten we het hierbij voordat het hier helemaal off topic gaat
pi_44532465
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:28 schreef PM-girl het volgende:
Er komen weer wat NOD's aan zie ik, Gwennert hoe is het bij jou?
ja sorry, mij hebben jullie even niet gehoord... heb 2 weken terug een blaasontsteking gekregen... alweer... na een 2 dagen cranberrysap gedronken te hebben is deze helaas niet weggegaan, dus een kuurtje bij de huisarts gehaald voor een week. kreeg in het weekend hoge koorts en flinke buikpijn, misselijk en weet ik al niet wat, vond het wat vreemd, doordat ik een kuur had. ben vorige week maandag weer bij de ha geweest, en die stuurde me door richting ehbo, want ze dacht aan een blindedarmontsteking... gelukkig is dit het niet, na 2 keer een bijna 3 uur daar te zijn geweest... discussie met de dokter gehad... ze hebben bloed en urine getest op een zwangerschap, maar ik weet dat urine nog te vroeg zou zijn, maar bloed weet ik niet... volgens hem was een zwangerschap uitgesloten. maar ik bleef volhouden dat ook het bloed nog te vroeg was.. ik wilde mn menstruatie afwachten voor ik medicijnen of iets meenam... weten jullie hoe dat zit? wanneeer je het in het bloed zou kunnen zien???

nu blijf ik misselijk, en zere tepels, maar sinds vanmorgen de hele borst die zeer doet... maar ik heb het idee dat het vandaag of morgen toch gewoon komt... zo voelt het tenminste... al blijf ik veel plassen... en ja, de blaasontsteking is echt weg... heb het laten controleren....

lief dat je ernaar vroeg, ondanks dat ik niet zo vaak kom, is het fijn dat iemand even aan je denkt!
pi_44532479
"**Negeert discussie maar even...**

Jose, balen zeg...pfff... !!!
En hoe is het met de rest?? Er zitten weer spannende tijden aan te komen ??

Ik heb idd getest van het weekend, negatief, zoals verwacht..maar nog steeds geen ongi te melden..pfff...ik weet het echt ffies niet meer hoor...ben nu al vanaf 6/12 overtijd..geloof niet echt dat het nog gaat komen ;-)

Het zou zo prettig zijn als het gewoon doorkwam, dan weet ik dat het wel gewoon kan!
Ik heb de pil ongeveer 5 jaar geslikt en heb een hoop tijd nodig voordat deze uit mijn lichaam is.

[ Bericht 20% gewijzigd door Misslautje84 op 18-12-2006 14:10:21 ]
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
pi_44534624
ik zie dat mijn nod nog op 5 december staat, deze mag aangepast worden naar 30 december ...
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 18 december 2006 @ 17:51:20 #16
94046 PM-girl
pi_44544246
Gwennert, vervelend blaasontsteking. Het blijft dus nog eventjes spannend!
*
pi_44545264
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:50 schreef Gwennert het volgende:

ja sorry, mij hebben jullie even niet gehoord...
Ooooh dat is ook niet aardig van ons Dacht dat ik je in m'n vorige post genoemd had, had nameijk wel gelezen over je blaasontsteking. Vreemd wel hoor, die buikpijn en miselijkheid enzo. Heb geen idee wanneer je in je bloed zou moeten kunnen zien dat je zwanger bent.

Ben voor mezelf wel benieuwd hoe lang het duurt voor ik na het stoppen met de pil weer een normale cyclus heb. Als ik regelmatig ben zou ik woensdag m'n eisprong moet hebben, maar ik weet het dus niet...
pi_44548781
ik kan toch zelf gewoon wat vaker komen... maar ik lurk nog al graag...

ik blijf misselijk, mn smaak is ook anders, de dingen die ik normaal heerlijk vind, smaken me nu gewoon niet en andersom... hou nooit van boterhamworst... echt sorry, vind het zo smerig... maar vanavond met brood smeren, at ik dus wel een plakje... vind het erg vreemd... maar t voelt nog steeds of ik ongesteld wordt... maar verder zie of merk ik weinig... lichte onderbuikpijn... soort krampen... dus ik denk dat ze gewoon komen...

tja, en hoelang t duurt na het stoppen met de pil... geen idee, die slik ik al 9 jaar niet meer volgens mij... bij mij was de cyclus altijd onregelmatig, tot mn miskraam 3 jaar terug, daarna een regelmatige cyclus (wisselt tussen 27-28-29 dagen, maar dat was netjes zei de ha)

we duimen voor je!!!
pi_44560571
eeeeeeehm.... ik moet even wat kwijt..... ik heb vanmorgen getempt... dacht dat ik wel de op bezoek had.... dus niet.... toch maar een test doen... ach nee, t komt wel... laat ik t toch maar doen, dan maar een minnetje.... maar kijk....

dit is geen minnetje meer he??? ooooh... ik moet dit even een plekje geven.... ben even helemaal van t rit.... sta te shaken in mn piama...
pi_44560664
Gwennert, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44560699
Gefeli Gwennert!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44560765
dankjullie wel.... ik kan het gewoon niet geloven.... blijf naar de test kijken... maar ik zie het echt goed he???
pi_44560771
je ziet het mega goed!! Dat is echt een duidelijke plus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44560781
Ja het staat er echt!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:00:06 #25
94046 PM-girl
pi_44560822
Gwennert! Whaaa!! Dat is nog eens wakker worden! En die arts zegt maar dat het uitgesloten was.... nou dit spreekt hem wel tegen geloof ik!

Gefeliciteerd!!
*
pi_44560830
ik voel me heel erg opgelaten nu.... de eerste echte ronde... gelijk raak... terwijl hier zoveel mensen al zolang wachten, ook mn zus, die ik natuurlijk direct moest bellen.... heeft er 2 jaar voor gedaan om een kindje te krijgen... en nu... wij zo snel... terwijl ik echt meende dat ik ongi zou worden...

hoe ga ik het vertellen... jeetje... pfff ik mag echt juichen he???
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:01:15 #27
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_44560836
Gwennert, gefeliciteerd
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:11:23 #28
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44560992
Gwennert, gefeliciteerd! Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen! (Ik heb een zwak voor die twee streepjes.) Spannend dat je het je lief nog moet vertellen!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:21:23 #29
114177 Diaan73
pi_44561120
Gwennert je mag echt juichen van harte gefeliciteerd... geweldig dat het bij sommige mensen toch zo snel gaat.
Make love, not war ☮
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:44:41 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44561500
Gwennert, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:54:36 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44561695
Gefeliciteerd!
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:56:33 #32
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44561733
Gwennert, gefeliciteerd hoor!

Hier helaas het tegenovergestelde resultaat, zit nu met flinke buikkrampen achter mijn computer...
Gister was het al licht bloedverlies, maar het heeft nu helemaal doorgezet!
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:08:08 #33
114177 Diaan73
pi_44561993
Marie toch... hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:18:21 #34
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44562212
Thnx Diaan!
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:16:10 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44563527
Gwennert gefeliciteerd! Leuk, je onder de kerstboom vertellen dat jullie een kleine krijgen
pi_44563600
Gwennert Gefeliciteerd meid!!!
Syllables govern the world
pi_44564518
ik ben aan t springen en glunderen en genieten... whahahaha ben zo blij... had dit nooit gedacht... alles gaat mis vanmorgen, want ik heb mn hoofd er niet meer bij... stukt allemaal niets.... want... dankjulliewel voor jullie felicitaties...

lieve marie, ik vind t een beetje dubbel, dat ik nu zo blij mag zijn, en jij weer een ronde verder moet... ik geef je een hele dikke ik hoop dat het voor iedereen hier snel mag komen, en dat dit topic dan goed leegraakt!
pi_44569154
Gwennert van hart
wat snel zeg!! lekker hoor... geniet ervan
pi_44569309
Gwennert.... WHOEHOEEEEE
GEFELICITEERD!!!!!

Marie, wat ontzettend klote! Sterkte weer!
pi_44570934
ach marie ... lees ik gewoon over je heen.... (oops)

wat klote weer zeg! sterkte deze donkere dagen
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:44:41 #42
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44572737
Gwennert, gefeliciteerd!!

je mag zeker juichen.

Marie meid dikke knuffel

Hier gaan ze morgen ook doorzetten denk ik, juist op onze 4de huwelijksverjaardag. ik had juist al lichtjes bloed bij afvegen, dus dat zegt genoeg. Ik had toch een beetje hoop... maar soit.. OP naar 2007 dan maar hé
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:45:29 #43
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44572759
thnx meiden!

Spekkie ik geloof dat je het zelf ook zei, maar idd, je raakt er aan gewend om 'gewoon' elke maand ongesteld te worden...

Voor allemaal: een terug!
pi_44574408
ach luna .... hopelijk blijven die rotduivels toch weg!
in elk geval alvats een fijne dag voor morgen gewenst en gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:38:21 #45
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44576211
Gwennert gefeliciteerd, dat is een leuk kerst kadootje voor jullie
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:43:08 #46
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44576359
Gwennert gefeliciteerd

Marie en Luna....
pi_44579669
gefeliciteerd Gwennert... ben jaloers op je... maar het is je natuurlijk wel gegund hoor!

Wij hebben 10 jan. een afspraak bij de gyn en de dag ervoor bij de uroloog. Voor ons de definitieve stap naar het ziekenhuis. ....wil iemand mij daarom hier uit het lijstje halen...?

Zoals ik al eerder heb aangegeven (volgens mij val ik een beetje in de herhaling) voor mij ook de overstap naar het andere topic "als zwanger worden-blijven niet zo gemakkelijk gaat..". Ik vond het wel zo netjes jullie even te laten weten hoe het er hier nu voorstaat, omdat jullie altijd zo hebben meegeleefd en naar me hebben gevraagd...

Ik wens iedereen veel geluk en snelle(re) tweede streepjes!

[ Bericht 7% gewijzigd door Jose81 op 19-12-2006 21:43:20 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 20 december 2006 @ 15:05:11 #48
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44599333
josé meid ook wens ik jouw vlug een 2e streepje... inderdaad die stap is moeilijk...

Hier nog steeds niks, wel dezemorgend weer een stipje rood bij afvegen????

Voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_44599699
Jose, succes in de mmm. Ik blijf je volgen in het andere topic en ik hoop op een spoedig succes voor jullie.

Luna... ik blijf voor je duimen zolang het er nog niet uitstroomt!

Gwennert... hoe heeft gereageerd??? Kan je het al een beetje bevatten?
pi_44600431
Luna, jij ook veel succes/sterkte!! Ik denk aan je...!

Dank je wel Kleintje... ... dat is lief....
pi_44600435
nou luna ... dat is dan toch spannend als het niet doorzet.
hopelijk blijven ze weg!
  woensdag 20 december 2006 @ 17:13:46 #52
94046 PM-girl
pi_44603104
Dames, allemaal een dikke voor jullie!
*
pi_44605081
Luna, Marie, Jose ...

en GWENNERT!!! WHAAAAAAAH!! (ik wil oooook!!)
pi_44608330
lieve luna, bah wat vervelend... hoop dat 2007 voor jullie ook het jaar wordt!!!

hihiii voor mij is t meer een sinterklaascadeautje want dan moet het gebeurd zijn.... zo ongeveer... whahhaaa maar het cadeautje wordt met kerst uitgebreid gevierd!!!

lieve jose, voor jou geldt hetzelfde als wat ik net voor luna schreef... ik hoop echt van harte dat het jullie jaar wordt. ik voel me ook echt opgelaten... ik lurk een paar weken mee hier, en weet dat jullie het zo graag willen, en dan gaat t bij ons in 1 keer... ben er echt heel blij mee, maar gun het iedereen hier zo!

is helemaal blij... wel even wat onzekerheid... kunnen we het wel, hebben we er wel geld voor, zal het allemaal goed gaan... maar ook apetrots... hihihi heeft vandaag een bierpakket gekregen van t werk, en zei direct tegen me, ik ga vanavond een biertje pakken, om het te vieren... whahahaa

ik blijf het zelf heel onwerkelijk vinden,... heb het idee dat het allemaal een droom is, en ik zo wakker wordt, en het dus echt niet zo is, en de dubbel zo hard er zijn...

ik ga zo vast over naar het andere topic, ik blijf jullie volgen, en hoop echt dat in 2007 dit topic snel leegraakt! voor jullie allemaal een hele dikke
pi_44608398
Ik wil iedereen in dit topic even een geven, omdat jullie het allemaal wel kunnen gebruiken volgens mij.
2007 wordt jullie jaar!
pi_44619939
Gwennert, was onwijs cooll !! Gefeliciteerd, kan je het al een beetje bevatten?

Luna, wat is de status nu??? We blijven hopen!

Jose, jammer, had gehoopt dat je stiekem door zou stromen naar een ander topic.

Hier is de ongi gisteren in alle vreugde door gebroken, alles doet zeer, eerlijk waar...maar goed, dan weten we dat ook maar weer he! . Nieuwe NOD op ; 17 januari 2007 ! (verlaat trouwcadeau ?? , 14 janauri ben ik 1 jaar getrouwd...heerlijk)
  donderdag 21 december 2006 @ 13:48:54 #57
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44626685
Nou ze zijn dezemorgend doorgekomen... dus op naar 2007, wel is dat het nu 2 cyclussen regelmatig is hopelijk blijft het zo "hout vasthouden"
nieuwe NOD 22 januari

Als ik jullie niet meer zie.. alvast fijne kerstdagen en hopelijk een wonderlijk 2007 toegewenst voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_44626816
goed en slecht nieuws dus Luna.
Balen dat het weer doorgezet is, maar positief dat je nu 2 regelmatige cyclussen had.
Evengoed sterkte, het blijft confronterend en pijnlijk.
Ik blijf voor je duimen!

En natuurlijk ook het beste voor jou in 2007. Het liefst met een mooie vette plus/2e streep!
pi_44628863
Gwennert, gefeliciteerd. Wow, wat een mooie test!!! Ik wens alle wachters hier komend jaar ook zo'n test toe!!!

Jammer Luna, maar natuurlijk gaan we komend jaar allemaal streepjes piesen! nou ja, mamaBright dan he
pi_44628985
Natuurlijk gaan we allemaal 2 streepies piesen !!!!!
Wat dachten we van begin dit jaar helemaal geen mensen meer in dit topic die er nu al in staan mar allemaal verhuizen naar Zwangerschap en Geboorte??

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en prettig nieuwjaar !
  donderdag 21 december 2006 @ 15:23:22 #61
114177 Diaan73
pi_44629420

en een heel gelukkig maar vooral vruchtbaar 2007!!!!

En Luna wat balen zeg... dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  donderdag 21 december 2006 @ 18:43:23 #62
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44635000

voor iedereen
pi_44651309
Jullie ook fijne dagen!

Ik ben ongesteld geworden Nadat ik m'n laatste pil had ingenomen kreeg ik een bloeding op 6 december, toen dus nooit meer begonnen met de pil, en nu op 22 december dus voor het eerst weer echt ongesteld. Nou weet ik dat het best een tijd kan duren voor je weer een normale regelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil, en dat het waarschijnlijk nog best een tijdje gaat duren voor ik zwanger ben, maar stiekem baal ik wel een beetje

En ik zit met nog iets stoms. Ik wil nog niet aan m'n familie laten weten dat ik zwanger probeer te worden. Maar ik weet dat m'n moeder vroeger vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad; ik weet alleen niet precies wat er aan de hand was, dus ik weet ook niet of het erfelijk is. En ik durf het niet zo goed te vragen, want dan weet ze meteen waar we mee bezig zijn... (En nou moeten jullie niet denken dat ik na 1 keer ongesteld worden meteen aan vruchtbaarheidsproblemen denk, maar als het iets is wat in de familie zit, is het natuurlijk wel iets om al vantevoren rekening mee te houden.)
pi_44652612
LMS, ik was ook bang dat vruchtbaarheidsproblemen een erfelijke factor zouden hebben... mijn ouders hebben zo'n 9 jaar geprobeerd voor ik er was, er staan boeken over ivf enzo in onze boekenkast. (eerste proefbuisbaby is rond die tijd geboren) Meer heb ik er helaas niet over kunnen vragen, mijn moeder is er al een tijdje niet meer.
Ondanks die schrik, dat het wel eens lang zou kunnen duren, ben ik toch in de eerste 'echte' maand zwanger geraakt... het hoeft dus niet zo te zijn dat het lang gaat duren.

Voor de rest wens ik iedereen in dit topic heel fijne feestdagen en een vruchtbaar 2007, het is nu echt jullie beurt dames!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:41:55 #65
94046 PM-girl
pi_44656778
Little Miss Sunshine, ik had ook een vergelijkbaar 'probleem' , ik wist niet precies wat er allemaal gebeurd was bij mij en broer en zus, daarbij had mijn oma ook 'maar' 2 kinderen (voor die tijd bijzonder, dus gepland of niet?)
Ik heb het met de huisarts besproken, natuurlijk kon hij niets zeggen over mijn moeder en oma ivm beroepsgeheim, maar hij kon wel theoretisch zeggen wat evt. erfelijk kon zijn en wat niet.
*
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:44:26 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44656851
Ik zou gewoon een lulverhaal ophangen over een collega'tje die de MMM in moet of zo en dan zo een bruggetje slaan naar je moeders verhaal, 'hoe ging dat eigenlijk bij jou'...
pi_44678110
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:58 schreef LittleMissSunshine het volgende:

Ik ben ongesteld geworden
En het is alweer voorbij
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:43:55 #68
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44692723
Word zo langzamerhand grrrr hier.
Moest 10 dec ongesteld worden, ben het nu nog niet. Mijn cyclus van de afgelopen tijd was 6 weken, 6 weken, 4 weken, 4 weken. En nu ga ik nu weer naar de 6 weken dat zou dan morgen zijn.

Jajaja wat moet je toch met die onzekerheid.

Dames ik duim voor jullie allemaal en gwennert gefeliciteerd.

little mis nog iets hmmm ik duim voor je dat je misschien toch wel zwanger bent.

liefs joyce

allemaal fijne feestdagen.
pi_44714567
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:25 schreef LittleMissSunshine het volgende:

[..]

En het is alweer voorbij
Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijn
pi_44714592
Voor alle meiden hier:

Hele fijne dagen en Een gezond en vruchtbaar 2007 gewenst!!
pi_44717685
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:31 schreef Spekkiemonster het volgende:

Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijn
Ik heb 1 dagje gebloed, en de dag erna waren er nog wat druppels "oud" bloed zeg maar. En zit me nou geen hoop te geven over die innestelbloeding, ik zit hier met griep op de bank en belachelijk emotioneel te doen over onzinnige dingen, en er schoot net ook opeens door m'n hoofd "misschien voel ik me zo rot en idioot omdat ik zwanger ben", maar daar durf ik helemaal nog niet op te hopen joh
pi_44717768
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Word zo langzamerhand grrrr hier.
Moest 10 dec ongesteld worden, ben het nu nog niet. Mijn cyclus van de afgelopen tijd was 6 weken, 6 weken, 4 weken, 4 weken. En nu ga ik nu weer naar de 6 weken dat zou dan morgen zijn.
Pfff dat lijkt me enorm irritant!
  zondag 24 december 2006 @ 21:10:58 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44718292
Wanneer had je je NOD dan LMS?
Je hebt zeker geen test in huis?
Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
pi_44718654
quote:
Op zondag 24 december 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer had je je NOD dan LMS?
Je hebt zeker geen test in huis?
Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
Ik heb 1 december m'n laatste pil genomen, 6 december toen ongesteld, en als ik meteen weer een regelmatige cyclus van 28 dagen zou hebben, zou de NOD dus 3 januari moeten zijn. En de innesteldag zou dan morgen zijn. Maarja, ik weet dus nog helemaal niet hoe regelmatig ik "loop", als ik een korte cyclus / vroege eisprong heb deze maand zou het eventueel heel misschien mogelijkerwijs een innstelbloeding geweest kunnen zijn, maar ik reken er absoluut niet op. Ik denk eerder dat m'n lichaam de dagelijkse dosis hormonen mist en in opstand komt ofzo
  zondag 24 december 2006 @ 21:37:07 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44718809
Oh, dus nog niet heftig over tijd. Ik wilde je al aansporen om te gaan testen maar daar moet je nog even voor wachten.
Wel spannend hoor. Het kan wel, zomaar, die eerste maand.
pi_44752098
Voor het geval dat he... Welke zwangerschapstesten zijn nou handig en betrouwbaar? Of maakt het allemaal niet zoveel uit? En kun je die dingen nog ergens voordelig in grote hoeveelheden inslaan?
  dinsdag 26 december 2006 @ 21:03:35 #77
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44753796
Hier was de test negatief dat was afgelopen zondagochtend, ondertussen nog geen ongi gezien wel ontzettend last van mijn borsten. Ik word er zo onzeker van en niet omdat ik ongesteld zou worden maar omdat mijn lichaam me voor mijn gevoel zo in desteek laat door dan wel en dan niet op tijd te reageren. Of ja ik weet eigelijk niet zo goed hoe ik het moet uit leggen.

LittlemissS
ik gebruik eigelijk altijd clear blue. Heb bij de zwangerschap van Mara eerst predictor gebruikt en die sloeg vreselijk op hol echt raar. En daarna toch maar voor de clearblue gegaan die vond ik het fijnste en duidleijkste. en nu gebruik ik hem ook weer.
Als ik het goed heb kan je op bepaalde sites ook goedkope tests kopen maar hoe die zijn geen idee.
Succes in iedergeval.

Nog een fijne avond
pi_44756738
Ik weet niet wat de clearblue kost in Nederland, maar in België zijn de goedkoopste testjes (buiten die van het kruidvat) die van het merk "Quid" te koop bij de supermarktketens GB (¤ 6,99). Zij schijnen vrij snel betrouwbaar te zijn. Maar hier heb je vast niets aan als je niet dicht bij de Belgische grens woont natuurlijk
  woensdag 27 december 2006 @ 08:59:25 #79
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44762838
cb zijn erg duur vind ik
  woensdag 27 december 2006 @ 10:12:37 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44763385
De eigen merk testen van de apotheek werken ook prima.

Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.

En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
  woensdag 27 december 2006 @ 10:24:19 #81
114177 Diaan73
pi_44763487
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.

En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
Je bedoelt de Romed-testen denk ik. Ik gebruik CB-testen, maar heb het laatste 3/4 jaar niets te testen gehad.
Make love, not war ☮
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 december 2006 @ 10:31:03 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44763566
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

Romed bedoel je BE... Ik heb hier de Clearblue Digital gebruikt, was toen 19.95 voor drie testen. Van predictor weet ik dat die relatief veel Hcg nodig heeft. Dat was ooit voor iemand vrij verwarrend, die had getest met predictor, clear blue en een huismerk test. De eerste gaf negatief aan en de andere twee positief
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 27 december 2006 @ 10:33:27 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44763606
Romed was het idd ja.

19,95 voor 3 testen valt toch nog wel mee ook?
Ik heb in een jaar tijd ook maar 1 keer hoeven testen dus wat dat betreft erg goedkoop zo.
pi_44765072
Ik zag dat ik nog in het lijstje sta....wil iemand mij daaruit halen...??

Verder wens ik iedereen een vruchtbaar 2007
pi_44765082
ik pak etos huismerk meestal
pi_44767863
Ooooh, zit er 3 testen in zo'n pak? Dat wist ik niet Dat scheelt alweer een heel stuk in de prijs
  donderdag 28 december 2006 @ 09:11:52 #87
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44786522
romed testen zijn erg onbetrouwbaar heb ik al heel vaak gehoord op zwangerschapspagina.nl
pi_44786570
hestria, hoe is het bij jou?
  donderdag 28 december 2006 @ 11:52:11 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44788564
quote:
Op woensdag 27 december 2006 16:55 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ooooh, zit er 3 testen in zo'n pak? Dat wist ik niet Dat scheelt alweer een heel stuk in de prijs
Niet bij allemaal hoor, maar bij de CB digital iig wel.
pi_44790547
Meiden, 2007 gaat jullie jaar worden en ik duld geen tegenspraak. Gesnopen? Ja? Goed zo!
pi_44790833
Ben het helemaal met reese.com eens

Ik had ook Romedtesten en die zijn mij goed bevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 december 2006 @ 14:56:42 #92
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44794083
Ik gebruik ook cleurblue digital.. want heb van romed testen ook al veel slechts gehoord.. een kennis van mij heeft paar dagen geledne ook steeds posi getest en dan weer negatief en test later weer positief... en is de 26ste dan toch ongi geworden... Dus niet echt betrouwbaar vind ik

Reese.com ik hoop het zo...

Voor iedereen fijne laatste dagen van 2006 en hopelijk mag 2007 ons een beter jaar geven... voor iedereen

groetjes lunastar
ik zie een foutje in lijstje staan achter mijn naam.. het is 22 jan.. want ben 21 dec ongi geworden...
pi_44800030
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef lunastar het volgende:
Ik gebruik ook cleurblue digital.. want heb van romed testen ook al veel slechts gehoord.. een kennis van mij heeft paar dagen geledne ook steeds posi getest en dan weer negatief en test later weer positief... en is de 26ste dan toch ongi geworden... Dus niet echt betrouwbaar vind ik
Dat is ook cru!

En vanzelfsprekend wens ik ook iedereen een vruchtbaar 2007, maar 2006 duurt ook nog een paar dagen en in die laatste dagen mogen ook best nog een paar kindjes gemaakt worden
pi_44800525
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:09:38 #95
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44818446
Hoi allemaal ,
Ik wens jullie alvast een heel goed uiteinde en een gezond en zeer vruchtbaar 2007 , ik vertrek morgen om 7 uur richting duitsland.

tot volgend jaar
pi_44818489
veel plezier in duitsland glos! tot volgend jaar... ik wens je een knallend uieinde en een goed en vruchtbaar 2007

* Spekkiemonster vandaag stiekum al nod heeft en nog niks ziet/voelt ....
pi_44820707
Oe spekkie! Wie weet...

Glossy heel veel plezier alvast!
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 12:05:18 #98
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820998
Met clearblue heb ik 2 keer gehad dat de test het hemaal niet doet terwijl ik nooit problemen heb gehad met de goedkopere huismerktesten van de drogisterijen. Tja, behalve dat die altijd maar 1 streepje lieten zien Meiden ik hoop dat er in 2007 (en het restje van 2006) enorm veel tweede streepjes zullen vallen!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:23:28 #99
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44827431
Spekkie!! Spannend... ik ga vast een paaar jompels er tegen aan gooien !!
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:53:03 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44828316
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Lishe het volgende:
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
Ja, die had ik dus ook de eerste (en enige keer) dat ik testte, ik voelde me zo op mijn vingers getikt.
Zo van 'jaja, en jij dacht zwanger te zijn'.
Echt niet leuk dus ik heb me ook voor genomen om die niet meer te gebruiken hoe duidelijk ze mss ook zijn.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:53:44 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44828338
Spekkie! Spannend! Zou wel heel gaaf zijn, zo op de valreep!
Wanneer ga je testen?
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 15:59:42 #102
43556 miss_dynastie
pi_44828494
Zou et, spekkie??? Spannend, ik hoop het zo!
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:29:20 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44829388
spekkie, spannend!

Dat 'niet zwanger' op de CB digitaal vond ik ook confronterend Met Romed heb ik een paar keer gehad dat ie helemaal niks deed (ook geen controle-streepje).
Etos eigen merk en gewone CB deden het hier altijd goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44832196
1 januari leek me een mooie datum om te testen...
  Jubileum moderator vrijdag 29 december 2006 @ 19:58:04 #105
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44835898
Oe spekkie dat is wel retespannend! Ik hoop het heel erg voor je en ga de blaren op mijn duimen duimen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:58:49 #106
114177 Diaan73
pi_44835921
Ow spekkie spannend zeg, i hope so...... heel veel succes maandag!!!!!
Make love, not war ☮
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:53:01 #107
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44852023
en spekkie? hopenlijk heeft het niet doorgezet!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:54:58 #108
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44852058
spekkie, ik hoop met je mee. Wat zou het super zijn toch het jaar beginnen met een positieve test!!

Hier nog niet te bekennen en word met de dag onzekerder maar ach we wachten rustig af.

liefs joyce
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:59:33 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44852156
ook voor jou duimt
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:59:46 #110
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_44852162
-edit-
oeps, foute topic, ik hoor hier niet
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 december 2006 @ 12:09:22 #111
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44852358
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, die had ik dus ook de eerste (en enige keer) dat ik testte, ik voelde me zo op mijn vingers getikt.
Zo van 'jaja, en jij dacht zwanger te zijn'.
Echt niet leuk dus ik heb me ook voor genomen om die niet meer te gebruiken hoe duidelijk ze mss ook zijn.
Toen ik Cb Digitaal gebruikte, hadden ze dat nog niet... 'zwanger' of 'niet zwanger', toen was het nog gewoon een '+' of een '-'. Dat vind ik toch een stuk prettiger...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 12:55:24 #112
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44853413
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:59 schreef Armageddon het volgende:
-edit-
oeps, foute topic, ik hoor hier niet
Freudiaanse typverwarring Arma?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 12:56:37 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44853447
Spekkie ik duim mijn duimen blauw voor je
pi_44854030
Hier is nog niks doorgezet. Superspannend deze keer want dit zal de laatste keer zijn voorlopig dat ik meedoe met het topic. Mijn vriend en ik zijn sinds gisteren uit elkaar en het wachten op een 2e streepje zal dus op zich moeten laten wachten ....

Tuurlijk blijf ik regelmatig meejompelen met de andere dames en wens ik iedereen een heel erg gelukkig en vruchtbaar 2007!

(het is de eerste keer dat ik een soort van hoop niet zwanger te zijn en dat is toch wel heel heel vreemd!)
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:17:21 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44854107
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hier is nog niks doorgezet. Superspannend deze keer want dit zal de laatste keer zijn voorlopig dat ik meedoe met het topic. Mijn vriend en ik zijn sinds gisteren uit elkaar en het wachten op een 2e streepje zal dus op zich moeten laten wachten ....

Tuurlijk blijf ik regelmatig meejompelen met de andere dames en wens ik iedereen een heel erg gelukkig en vruchtbaar 2007!

(het is de eerste keer dat ik een soort van hoop niet zwanger te zijn en dat is toch wel heel heel vreemd!)
Ik snap dan niet helemaal dat, als je relatie blijkbaar zo slecht gaat, je toch bewust bezig bent met een kind te maken, nofi.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:21:28 #116
114177 Diaan73
pi_44854244
quote:

Och Spekkie toch.... sterkte en een dikke knuffel van mij. En hopelijk word je snel ongi dat dan maar?
Make love, not war ☮
pi_44854295
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik snap dan niet helemaal dat, als je relatie blijkbaar zo slecht gaat, je toch bewust bezig bent met een kind te maken, nofi.
Soms zijn mensen niet eerlijk .... en blijkt je relatie slecht te zijn geweest, ookal weet je dat zelf nog niet
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:28:25 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44854452
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Soms zijn mensen niet eerlijk .... en blijkt je relatie slecht te zijn geweest, ookal weet je dat zelf nog niet
Oke, dat kan natuurlijk ook ja..even niet bij stilgegestaan

Jeetje, dat is idd kut zeg, sterkte!
pi_44855164
Ow Spekkie,dat is helemaal afschuwelijk,vooral met deze dagen Ik heb het 5 jaar geleden ook meegemaakt,niet in deze tijd,maar kwam ook als een donderslag bij heldere hemel voor mij Van mij een hele dikke knuffel en ik hoop voor je,dat de ongi er snel aan komt,anders heb je er een probleem bij denk ik.Heel veel sterkte en toch een goed uiteinde en nieuw begin gewenst.

Groetjes,Minoes
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:22:42 #120
94046 PM-girl
pi_44856125
Jeetje Spekkie, wat dubbel zo zeg. Sterkte!
*
pi_44857199
Oh Spekkie, wat rot! Zeker als jij gewoon aan een mooie toekomst denkt, en dat hij blijkbaar andere plannen heeft Ik wilde vanochtend nog posten dat ik hoopte dat er een positieve test aan zat te komen, maar dat is nu wel dubbel inderdaad...
pi_44857243
En ook voor S-A-I-N-T even een

Zit je nu al aan een cyclus van zes weken? Wat duurt dat lang!
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:09:16 #123
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44857333
Spekkiemonster... Wat verdrietig voor je. Heel veel sterkte en succes.
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:12:22 #124
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44857413
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Lishe het volgende:
Inderdaad dat is wel waar.. komt hard aan... daarom dat ik nu pas test als ik over mijn langste cyclus ben... om die opdoffer te vermijden...

Spekkie spannend en een dikke knuffel, hopelijk komt alles nog goed meid
(ps: een probleem zou ik het niet noemen minoes.. een wonder komt wanneer je het niet verwacht, MIJN mening, ik zou het graag ontvangen,ook al had ik problemen met relatie.. na zoveel jaren hopen zou ik dan nog steeds niks anders willen.. maar dat is mijn mening hé, en dus niet slecht bedoeld. IEDER ZIJN MENING)

Saint ook voor jouw spannend

Voor iedereen een spetterend eindejaar.. een geweldig en hopelijk een vruchtbaar 2007 toegewenst

groetjes lunastar
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:04:34 #125
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44859043
quote:

Och Spek...Wat vind ik het naar voor je..al komt het voor mij niet helemaal als een verrassing.Ik hoop voor je dat jezelf een beetje vrede met de situatie hebt en dat je positief naar 2007 uitkijkt!!
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:17:46 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44865718
Spekkie, ben ik heel abuis als me er iets van bij staat dat jullie relatie eerder al eens gewankeld heeft, of ben ik in de war met iemand anders?

Nou ja, in ieder geval is het wel mooi klote.
Een klein stemmetje in me zegt dat je net zal zien dat het deze keer wel raak is.
pi_44869106
Allereerst bedankt voor jullie lieve woorden!!!!

Voor de volledigheid heb ik alvast een test gedaan, want ik moest het toch wel weten nu... test was negatief

BE, klopt .... dit is het verlengde daarvan zeg maar ...
vriendje kreeg paar maanden geleden te vriendelijke sms-jes van andere "dame"
was niks aan de hand, maak je niet druk ik hou van je blablabla zie en spreek haar niet meer (enfin cliche op cliche .....)
Paar maandjes later blijk ik weer te goedgelovig te zijn geweest en te naief. Meneer heeft nog steeds kontakt, beweert nog steeds dat er niks is tussen hun.

Gister heb ik ze betrapt in een koffietentje, zij zat net te janken ... hij was haar aan het troosten (hij zegt nu dat hij haar nu pas aan het afpoeieren was, dus dat het al die tijd gewakkerd heeft tussen hun)

Feit is hij heeft gelogen, na nieuwe kansen is hij door blijven liegen, dus dit is einde verhaal. Hoe moeijlijk en hoe pijnlijk ook. Maanden heb ik gezocht en gespeurd naar bewijs dat hij niet eerlijk was... dat heb ik nu gevonden. Ookal zegt hij nog steeds dat er niks is tussen hun.

Ik realiseer me wel heel erg dat dit niet het einde van de wereld is en op momenten dat ik overstuur en verdrietig ben denk ik aan Bar en Pluph en bedenk me dat er zoveel ergere dingen zijn. Dit kom ik wel weer te boven, hun nooit meer ....

sorry voor heel dit off-topic relaas, maar ik heb zoveel met jullie gedeeld (tot aan het witte vloed toe) dat ik dit ook nog even wilde delen, zeg maar
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:54:29 #128
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44869212
Lief Spekkie. Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen toch? Natuurlijk is bedonderd worden niet het allerergste wat je kan overkomen. Maar echt heel klote is het wel. Heel veel sterkte nogmaals, ik vind het echt niet zomaar iets.
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:55:27 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44869253
Het is idd niet het einde, maar het is wel even goed kut. Dus even flink verdrietig kan ik me wel goed voorstellen.
pi_44869318
Ik lijk wel een kikker, zo dik zijn mijn ogen. het verdriet is er ook zeker wel. Maar beter zo dan nog langer voor de gek gehouden worden, dat doet ook pijn en dat verdien ik echt niet.
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:58:20 #131
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44869350
Zoals al eerder gezegd, je kunt leed niet met leed vergelijken.

En bedonderd worden is verschrikkelijk, zeker door je lief.

Sterkte meid!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44869564
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Leah het volgende:
Zoals al eerder gezegd, je kunt leed niet met leed vergelijken.
Dat wilde ik net zeggen, je hebt gewoon recht op je eigen verdriet Spekkie, het is toch helemaal normaal om je nu flink klote te voelen? Ik hoop wel dat je je snel beter voelt, je komt er heus wel weer bovenop

En een negatieve test... Wat vind je daar zelf van? Toch een beetje opgelucht nu?
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:20:21 #133
114177 Diaan73
pi_44870029
Och Spekkie... toch dat wat je al dacht. Wat een verschrikkelijke klap zeg, ook voor je vertrouwen. Huil zoveel als je wilt/kunt, dat is goed voor je en lucht op. En inderdaad JIJ verdient dit gewoon niet, in een relatie moet je gewoon eerlijk zijn. En je hebt er zelfs nog meerdere keren naar gevraagd.

Kan me voorstellen dat je wel "blij/opgelucht" was met de negatieve test. Hele dikke knuffel van mij en als je wilt praten... je hebt mn mailadres!!
Make love, not war ☮
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:22:38 #134
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44870090
spekkie toch jeetje wat eeen vreselijk nieuws en er dan ook op zo een rot manier achter komen. Bah! En dan nu zo dubbel dat je wel of niet zwanger zou zijn. Heel veels terkte en wijsheid voor 2007.

Ik weet niet wie het vroeg maar ik zit nu ruim in week zeven bijna acht dus voor de korte cyclus ben ik ruim 3 weken overtijd en voor de korte 1.

Grrrrr ik word liever gewoon meteen ongesteld dan dat half half en er gebeurt niets bah.

groetjes joyce
pi_44870123
Spekkie voel je niet schuldig naar mij toe, want wat jou overkomt is ook ontzettend niet eerlijk en doet vreselijk veel pijn

Lieve meid als ik je nu een echte knuffel kon geven deed ik dat meteen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44896900
Spekkie, heel veel sterkte!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 1 januari 2007 @ 10:24:39 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44910093
Er zijn 2 NOD's vandaag! Faja en Glossy! Kom eens vertellen?

Spekkie, ik heb je uit het lijstje gehaald.
pi_44910285
Ik ben helaas ongesteld geworden van de week en heb gelijk een afspraak gemaakt bij de gyn voor 17 januari. Ik heb nu dus het besluit genomen om de mmm in te duiken. 19 maanden lang zelf proberen met slechts 1 maal resultaat is net even te veel voor mij.
  maandag 1 januari 2007 @ 11:03:21 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44910292
Je hebt groot gelijk! Het is ook veel te lang.
Ik haal je uit het lijstje ok. Roep maar weer als je weer een datum er in wilt.
pi_44910376
Jezus Spekkie sterkte meid
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 1 januari 2007 @ 11:39:31 #141
114177 Diaan73
pi_44910592
Ach gos Faja... dikke knuffel van mij en veel succes bij de gyn op 17 jan.
Make love, not war ☮
  maandag 1 januari 2007 @ 11:45:35 #142
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44910647
Spekkie dikke knuffel... hopelijk heb je wat te doen deze dagen..; zo kun je je zinnen wat verzetten...

Faja meid weer ongi.. dikke knuf meid.. en hopelijk veel succes in mmm...

Voor iedereen een fijn nieuw begin, nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe hoop

groetjes

lunastar
pi_44910654
Spekkie,heel veel sterkte in het nieuwe jaar en hopenlijk een nieuwe kans op een wondertje

Faja,jij ook sterkte in de mmm,hopenlijk hoef je er niet te lang in mee te draaien.

En voor de rest:

Iedereen een heel gezond,gezellig en vruchtbaar 2007 gewenst !!!

Groetjes,Minoes
  maandag 1 januari 2007 @ 13:58:53 #144
162017 LittleMissSunshine
noem me maar LMS!
pi_44912932
He Faja, wat rot. Maar na zo'n tijd waarschijnlijk wel een goede beslissing om de MMM in te stappen. Ik hoop dat het snel resultaat oplevert!

En ik wens iedereen natuurlijk een geweldig nieuwjaar
pi_44918459
Faja, wat vervelend! Heel veel sterkte!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 2 januari 2007 @ 08:36:50 #146
noem me maar LMS!
pi_44934667
Spekkie hoe gaat het nu? Zijn de inderdaad weggebleven?

Ik vind het ondertussen verschrikkelijk irritant dat ik niet weet wat ik moet verwachten nu ik bijna een maand geleden gestopt ben met de pil. Alle dingen die ik voel zouden kunnen komen door een zwangerschap, een naderende ongesteldheid, of gewoon een reactie van m'n lichaam dat hormonaal in de war is door het stoppen met de pil. Ik weet niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden (of juist niet), en wat die kleine bloeding tussendoor betekent. En ik vind het vervelend!!

Zo, dat moest ik even kwijt
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:07:37 #147
156412 hestria
erg gastvrij
pi_44938457
zal me ook weer eens melden, nog steeds geen ongi, ondertussen 4 dagen over me NOD heen, 2 negatieve testen, zal wel weer een nieuw record worden. langste tijd niet ongesteld geweest staat nu op 7 weken, dus nog maar 4 dagen te gaan! Verder gaat het allemaal wel aardig, ik baal alleen zo verschikkelijk, ik had me wel ingesteld dat het langer kon gaan duren, maar toch wel binnen het jaar, En nu kwam mijn zusje laast aan dat ze zwanger was, en toen ik wat matig reageerde kreeg ik de wind van voren, en ik moest maar blij zijn voor haar, en niet zo zeuren ik had michelle al. Dat doet me zo'n pijn, Mag ik omdat ik michelle al heb dan niet verdrietig zijn dat het maar niet lukt? Ben ik zo egoistisch?
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:00:33 #148
noem me maar LMS!
pi_44941574
Ik snap zulke opmerkingen ook niet hoor. Ik kan me wel voorstellen dat je zus het jammer vindt dat ze haar blijdschap niet helemaal met je kan delen, maar ik vind het vreemd dat ze daarom boos op je wordt. Dat je al een dochtertje hebt is natuurlijk geen argument, maar misschien bedoelde ze het troostend?

Ik kan me ergens ook wel indenken dat het voor haar moeilijk geweest is om te vertellen, als ze wist dat jij het al zo lang probeerde. Zelfs hier op Fok zie je het vaak, dat iemand die erg snel zwanger is geworden daarvoor bijna haar excuses aan gaat bieden aan degenen bij wie het moeilijker gaat. Het is gewoon ook heel lastig en verdrietig als het allemaal zo lang duurt.
pi_44942006
Spekkie... sterkte!!!! Heel ellendig waar je nu doorheen gaat!

Faja...
Ik hoop dat de MMM voor jullie wonderen gaat verrichten. Gun het jullie heel erg!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:18:51 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44951520
Och Spekkie toch meis...
Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest (te weinig tijd) en hoopte op 2 streepjes... en niet zulke dingen te lezen...
Voor Spek
pi_44960107
Allemaal gelukkig nieuwjaar!!

ben "gelukkig" ongesteld geworden.
Verder gaat het klote, want ik ben hier te zwak voor. Ik kom er wel maar heb het wel zwaar ja. Bedankt voor julllie lieve woorden en bemoedigingen! Doet me echt goed ...

hestria, jammer van die 2 negatieve testen ....

faja, sterkte!! hopelijk levert de mmm je snel je wondertje op
pi_44960543
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef Spekkiemonster het volgende:

Verder gaat het klote, want ik ben hier te zwak voor.
Niet waar Het was al een hele dappere stap om dit te beslissen, dat hou je heus wel vol Ik wens je veel geluk toe in 2007, verse start, shone lei, nieuw begin
pi_44964997
quote:

Verder gaat het klote, want ik ben hier te zwak voor. Ik kom er wel maar heb het wel zwaar ja. Bedankt voor julllie lieve woorden en bemoedigingen! Doet me echt goed ...

Kop op
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_44965682
Hier is het inmiddels dag 29, en nog geen te zien (op die 1daagse bloeding tussendoor op dag 17 na dan...)
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:39:05 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44966077
quote:

Sterkte Spekkie! Ik kan me voorstellen dat het flink k*t is nu...maar binnenkort schijnt het zonnetje weer, gezellig op een terrasje met je vriendinnen....en ziet het er een stuk rooskleuriger uit hoor
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:59:36 #156
114177 Diaan73
pi_44966454
LMS spannend!!!

Nog een dikke knuffel voor Spekkie
Make love, not war ☮
pi_44973629
pfff Spekkie, ik lees het nu net, het valt zo niet mee, heel veel sterkte!
LittleMiss, maak'r een paar streepies van!
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:26:03 #158
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44986564
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:07 schreef hestria het volgende:
zal me ook weer eens melden, nog steeds geen ongi, ondertussen 4 dagen over me NOD heen, 2 negatieve testen, zal wel weer een nieuw record worden. langste tijd niet ongesteld geweest staat nu op 7 weken, dus nog maar 4 dagen te gaan! Verder gaat het allemaal wel aardig, ik baal alleen zo verschikkelijk, ik had me wel ingesteld dat het langer kon gaan duren, maar toch wel binnen het jaar, En nu kwam mijn zusje laast aan dat ze zwanger was, en toen ik wat matig reageerde kreeg ik de wind van voren, en ik moest maar blij zijn voor haar, en niet zo zeuren ik had michelle al. Dat doet me zo'n pijn, Mag ik omdat ik michelle al heb dan niet verdrietig zijn dat het maar niet lukt? Ben ik zo egoistisch?
Hestria mijn zus heeft gisteren ook zo'n rotopmerking gemaakt en zij heeft de wind vanvoren gekregen. Ik heb het 3 jaar moeten aanhoren, ik ben het gewoon beu dat ze niet willen inleven in mijn(onze, jullie) situatie.. is dat nu zo moeilijk. Ik leef zo veel met hun mee en dan krijg ik nog te horen dat ik niet blij voor hun kan zijn....

Dus meid dikke knuffel...
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:27:25 #159
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44986622
Spekkie meid dikke knuffel meid....
pi_45004604
Hier zijn de helaas gisteren gekomen, dus al op dag 26!
Volgende NOD wordt dan maar 2 februari (en daarna weer wat MMM-gedoe, mocht het ook dan nog niet lukken) zucht...
pi_45004708
Balen Bright!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45005337
Bright, mag ik vragen hoe het nu precies zit met jullie situatie? Want je post soms hier en soms in het MMM-topic, en nu zie ik dat jullie het een maandje "gewoon" gaan proberen en als dat niet lukt weer "wat MMM-gedoe". Ik volg het niet meer helemaal

Hier trouwens nog geen nieuws, ik denk dat ik gewoon wat opstartproblemen heb na het stoppen met de pil. Ik heb gisteren getest, meer om te kijken hoe zo'n test nou werkt (nog nooit gedaan, en ik wilde een keertje oefenen ) dan dat ik echt hoop had, en de test was negatief. Maarja, wat niet is kan nog komen
pi_45030581
LittleMiss, we 'zitten' eigenlijk net een beetje in de MMM met IUI (verder willen we niet) en hebben nu 1 inseminatie gehad. Daar bleek plotseling dat mijn zaad niet is opgewassen tegen het 'opwaarderen' ja, vreemd; juist door het opwaarderen blijft er nog maar weinig van over
Daarom had de arts al gezegd dat het geen zin had. Maar omdat we niet verder willen stelde ze voor om 3 maanden te wachten (zolang doet een zaadcel erover om te rijpen) en dan nog 1 IUI-poging te wagen. Daar wachten we dus nog op.
En over het posten in MMM-topic: dat doe ik eigenlijk nauwelijks. Doordat wij het zien als 'het randje van de MMM' zou overstappen naar het MMM-topic net teveel zijn.
Daarnaast zien we hier meer herkenning dan in het MMM waar het toch meestal over IVF of nog verder gaat (dus met hormonen etc.)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:21:16 #164
noem me maar LMS!
pi_45031690
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:04 schreef Bright het volgende:

En over het posten in MMM-topic: dat doe ik eigenlijk nauwelijks. Doordat wij het zien als 'het randje van de MMM' zou overstappen naar het MMM-topic net teveel zijn.
Oh daar heb ik me dan in vergist Moest ook even opzoeken wat IUI betekent, ben nog niet zo thuis in al die termen. Wel vreemd dat je zaad niet goed opgewaardeerd kan worden ('t klinkt net als beltegoed ). Ik hoop voor jullie dat het dan toch tussendoor "gewoon" gaat lukken, of anders bij die volgenden IUI-poging!
pi_45038090
Moest vanaf de jaarwisseling weer aan de bak. Mijn vrouw heeft er gelukkig na de miskraam en cyste-aan-de-eierstok-operatie weer zin in. De eisprong was afgelopen woensdag. Ik ben zelf lekker grieperig en snot verkouden uit de jaarwisseling gekomen. Toch besloten er voor te gaan... met tegenzin dan wel

De vriendin van mjin schoonpa zit als maar te grappen over tomaten dat die goed zijn voor het zaad.
Daar maar even naar gekeken hoe het zat en hier op uit gekomen:

http://www.cheffen.nl/2006/07/een_vogel_een_vliegtuig_nee_he.php

Zink, Foliumzuur, Vitamine C & Selenium zijn goed dus, euh laat dat nou net in de foliumzuur tabletten van mijn vrouw zitten? Kortom die slik ik sinds kort ook 1x per dag
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:48:08 #166
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_45082340
hoi allemaal,
ben net terug uit duitsland.
heb snel ff hier alles door gelezen om te kijken of er nog streepjes waren gevallen.
hier was niks , 1 januari begon de ellende weer de duivels kwamen weer op visite.
op naar ronde 16 , volgende nod is op 29 januari

iedereen nog een heel goed en zeer vruchtbaar 2007
  zondag 7 januari 2007 @ 01:06:44 #167
noem me maar LMS!
pi_45097003
Hé glossy! Hoe was het in Duitsland?

Op naar ronde 16 alweer, jeetje... En ik ben al ongeduldig dat ronde 1 niet snel genoeg gaat naar m'n zin
  zondag 7 januari 2007 @ 09:51:07 #168
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_45102114
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Hé glossy! Hoe was het in Duitsland?

Op naar ronde 16 alweer, jeetje... En ik ben al ongeduldig dat ronde 1 niet snel genoeg gaat naar m'n zin
duitsland was heerlijk, lekker gegeten , hoop dingen bekeken , gerelaxt .

tja ronde 16 alweer maar ik heb sterk het gevoel dat het dit jaar gaat lukken (moet gewoon vind ik)
elke ronde is er al 1 te veel vind ik dat niet raak is , of je nou in bv ronde 3 zit of 16 het lijkt een eeuwigheid
  zondag 7 januari 2007 @ 10:09:40 #169
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_45102209
He glossy wat vervelend zeg en dan al naar ronde 16 bah dit jaar moet het gewoon lukken hoor ik duim in ieder geval met je mee.
LittleMiss bij jullie ook nog niets?

Hier ben ik 1 januari ongesteld geworden na een week of 7 ongeveer. Lekker begin van het nieuwe jaar. Ook al was het pas de tweede maand. ik was daarvoor 2x om de vier weken en nu dus 7 weken bah. Maar goed we klagen niet en gaan gewoon door.

Zitten nu midden in een verhuizing nou ja het slopen en opbouwen wat in max 3 weken klaar MOET zijn. Dus zal er pas weer zijn als we daar zitten.

Iedereen succes en probeer af en toe mee te lezen.

mijn volgende nod is tussen 1 februarie en 14 februari hmm das een rekbaar begrip he bah.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:32:26 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45103084
Balen glossy...

Tasdevl, mijn man slikt inmiddels ook al bijna een jaar braaf foliumzuur. Baat het niet dan schaadt het niet.

Saint ook ongesteld...
Welke datum wil je in het lijstje? Het midden nemen?
  maandag 8 januari 2007 @ 17:05:58 #171
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45147870
glossy en bright, wat spijtig van de ongi's, dikke knuffel Ook voor jouw SAINT een dikke knuffel, ongi's zijn altijd rot

Glossy zo probeer ik ook te denken, Nieuw jaar , nieuwe kansen hé... en het moet ooit toch lukken hé.. daar gaan we voor

voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_45157688
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef TazDevl het volgende:
Moest vanaf de jaarwisseling weer aan de bak. Mijn vrouw heeft er gelukkig na de miskraam en cyste-aan-de-eierstok-operatie weer zin in. De eisprong was afgelopen woensdag. Ik ben zelf lekker grieperig en snot verkouden uit de jaarwisseling gekomen. Toch besloten er voor te gaan... met tegenzin dan wel

De vriendin van mjin schoonpa zit als maar te grappen over tomaten dat die goed zijn voor het zaad.
Daar maar even naar gekeken hoe het zat en hier op uit gekomen:

http://www.cheffen.nl/2006/07/een_vogel_een_vliegtuig_nee_he.php

Zink, Foliumzuur, Vitamine C & Selenium zijn goed dus, euh laat dat nou net in de foliumzuur tabletten van mijn vrouw zitten? Kortom die slik ik sinds kort ook 1x per dag
Ik gebruik 'Vitaal man' van het Kruidvat. Je moet 2 pillen per dag (2 's ochtends) en per pil zit er o.a. het volgende in:
Zink: 12,5 mg
Foliumzuur: 200 ug
Vitamine C: 150 mg
Selenium: 50 ug

Dus alles x2 en je hebt wel genoeg hoor. Het is in totaal een joekel van een waslijst wat er allemaal in zit, alleen stinken ze wel en je gaat er geel van piesen
  maandag 8 januari 2007 @ 21:29:46 #173
noem me maar LMS!
pi_45158647
Ik heb ook van die pillen waarvan je er elke dag 2 moet nemen, vind dat wel irritant. Ik vind het al moeilijk genoeg om 1 pil per dag te onthouden, laat staan 2

Ik zit inmiddels op dag 34 met m'n cyclus, maar ben volgens de laatste test niet zwanger. Beetje opstartproblemen na het stoppen met de pil dus, ik wacht het wel rustig af. Toevallig heb ik nu ergens een sollicitatie lopen die volgens mij wel goed verloopt. Er is niet gevraagd naar kinderplannen en ik vertel ze ook lekker niets, maar ergens voelt het toch wel lullig. Ik wil én de nieuwe baan, én zwanger worden. Ik hoop dat ik beide kan krijgen
  maandag 8 januari 2007 @ 21:43:07 #174
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45159335
Ik ben inmiddels ongesteld geworden... helaas

Volgende Nod laat ik nog ff weten...
pi_45164447
suziee, glossy en bright ... wat klote!!
pi_45169211
Tja, spekkie, de 'klote' is hier juist het probleem...
* duimt voor alle dames hier

[ Bericht 65% gewijzigd door Bright op 09-01-2007 08:16:52 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:28:05 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45169364
Suzziieee Balen joh!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:21:32 #178
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45175116
Suzziieeee, dikke knuffel van mij
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:23:13 #179
114177 Diaan73
pi_45175159
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:21 schreef peaceman het volgende:
Suzziieeee, dikke knuffel van mij
Dat was ik dus.....
Make love, not war ☮
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:20:10 #180
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45205804
Suzie meid.. ook voor jouw een dikke knuffel... stomme altijd... Hopelijk mogen er dit jaar veel 2e streepjes komen.. daar duim ik voor
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:48:50 #181
114177 Diaan73
pi_45208325
Nou hier in ieder geval geen tweede streepje.... ben vandaag ongi geworden. Alsof het nog verbaast
Make love, not war ☮
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:24:24 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45209495
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nou hier in ieder geval geen tweede streepje.... ben vandaag ongi geworden. Alsof het nog verbaast
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45210323
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wat vervelend, zeg! Echt, het lijkt soms wel alsof de streepjes meer geduld hebben dan wij!
Maar we nemen wraak op ze hoor! Straks dwingen we ze achter elkaar tevoorschijn te komen!!
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:52:33 #184
114177 Diaan73
pi_45210422
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef Bright het volgende:

[..]

Wat vervelend, zeg! Echt, het lijkt soms wel alsof de streepjes meer geduld hebben dan wij!
Maar we nemen wraak op ze hoor! Straks dwingen we ze achter elkaar tevoorschijn te komen!!
ze hebben echt veel meer geduld dan wij hoor... hoef je niet achteraan. The revenge of the waiters!!
Make love, not war ☮
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:07:10 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45210831
Diaan...
pi_45222265
shit diaan!!
  Jubileum moderator woensdag 10 januari 2007 @ 19:46:56 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45223111
He verdorie Diaan
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:47:24 #188
114177 Diaan73
pi_45223129
Vanmorgen had ik echt even een "het hoeft voor mij allemaal niet meer en ik wil niet meer elke maand teleurgesteld worden"-bui, maar inmiddels is die bui een beetje overgewaaid en vind ik het wel positief dat ik zonder de hormonen een normale cyclus van 28 dagen heb. Dat had ik zelfs niet met de hormonen. Nou ja we wachten gewoon verder nu.

Jullie zijn lief
Make love, not war ☮
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:08:51 #189
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45224152
Diaan...

Maar kop op he!! Niet de moed opgeven hoor!! De volhouder wint moet je maar denken
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:00:18 #190
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_45249702
balen diaan.
zo een bui heb ik ook wel is als ik net ongi ben , mar die waait dan op een gegeven moment ook wel weer weg.
dit word ons jaar en we zullen is een hoop streepjes laten zien hier
pi_45250255
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ik heb ook van die pillen waarvan je er elke dag 2 moet nemen, vind dat wel irritant. Ik vind het al moeilijk genoeg om 1 pil per dag te onthouden, laat staan 2

Ik zit inmiddels op dag 34 met m'n cyclus, maar ben volgens de laatste test niet zwanger. Beetje opstartproblemen na het stoppen met de pil dus, ik wacht het wel rustig af. Toevallig heb ik nu ergens een sollicitatie lopen die volgens mij wel goed verloopt. Er is niet gevraagd naar kinderplannen en ik vertel ze ook lekker niets, maar ergens voelt het toch wel lullig. Ik wil én de nieuwe baan, én zwanger worden. Ik hoop dat ik beide kan krijgen
Hoe is die nu LMS?

Ik zit ook een beetje met opstartproblemen ook hier wachten we af
pi_45250300
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmorgen had ik echt even een "het hoeft voor mij allemaal niet meer en ik wil niet meer elke maand teleurgesteld worden"-bui, maar inmiddels is die bui een beetje overgewaaid en vind ik het wel positief dat ik zonder de hormonen een normale cyclus van 28 dagen heb. Dat had ik zelfs niet met de hormonen. Nou ja we wachten gewoon verder nu.

Jullie zijn lief
Diaan73, balen hoor.
Gelukkig is de erge bui over
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:32:54 #193
114177 Diaan73
pi_45251071
De bui is vandaag - gelukkig - alweer helemaal over en we gaan er gewoon weer voor en ja de volhouders zullen winnen en we zullen ze eens wat streepjes piesen hier....
Make love, not war ☮
pi_45252309
zo mag ik het horen diaan!!!
pi_45267764
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef jolene het volgende:

Hoe is die nu LMS?
Nog steeds niet ongesteld. Wel heel erg rammelend ondertussen Ik heb zelfs nee gezegd tegen die baan omdat het bijna niet te combineren zal zijn met een kind Ik weet best dat het nog een tijd kan duren voordat we een kindje krijgen, maar ik zou me sowieso niet op m'n plek voelen tussen allerlei mensen die alleen maar voor hun carriere gaan. Ik weet nu al dat ik mijn kinderwens belangrijker vind dan een glanzende carriere, dus ik zou daar toch niet tussen passen. Ik ben gewoon een muts wat dat betreft
pi_45267790
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
De bui is vandaag - gelukkig - alweer helemaal over en we gaan er gewoon weer voor en ja de volhouders zullen winnen en we zullen ze eens wat streepjes piesen hier....
pi_45275169
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:49 schreef LittleMissSunshine het volgende:

[..]

Nog steeds niet ongesteld. Wel heel erg rammelend ondertussen Ik heb zelfs nee gezegd tegen die baan omdat het bijna niet te combineren zal zijn met een kind Ik weet best dat het nog een tijd kan duren voordat we een kindje krijgen, maar ik zou me sowieso niet op m'n plek voelen tussen allerlei mensen die alleen maar voor hun carriere gaan. Ik weet nu al dat ik mijn kinderwens belangrijker vind dan een glanzende carriere, dus ik zou daar toch niet tussen passen. Ik ben gewoon een muts wat dat betreft
Neen, je weet waar je voorgaat.
Ik begin binnenkort juist met een baan waar een hoop parttimers werken...
Dan moet ik ook kunnen tegen die tijd. maar eerst maar eens regelmatig ongesteld worden.
De eerste keer duurde het netjes 35 dagen en nu ben ik ook wachtende..
pi_45275755
Ik heb toch een beetje getwijfeld of ik wel of niet hier zou posten. In het rammelaarstopic inmiddels laten weten dat we er toch voor gaan .
Fake it till you make it...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:40:51 #199
114177 Diaan73
pi_45276246
Heeey Nijna welkom hier en heel veel succes. Spannend hoor!!!
Make love, not war ☮
pi_45289997
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:30 schreef jolene het volgende:

Neen, je weet waar je voorgaat.

Nijna welkom hier! En succes natuurlijk!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:06:05 #201
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_45290020
nijna welkom, hopelijk ben je hier maar kort en ben je dus snel zwanger
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:09:00 #202
94046 PM-girl
pi_45290117
Nijna, wat leuk! Succes!
*
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:57:07 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45291460
Nijna! Stoer dit!
pi_45294145
Hihi, dank jullie allemaal !
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:31:09 #205
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_45295589
Nijna, van harte welkom!

HIer helaas weer wat minder... had het deze maand wel een beetje verwacht, maar nu dus ook ongesteld geworden... volgende nod mag op 9 februari...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:38:50 #206
114177 Diaan73
pi_45295881
Ow Marie het zit jou toch ook helemaal niet mee... hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:40:54 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_45295973
Jou toch net zo goed niet... Jij verdient net zo hard die hoor
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:49:43 #208
114177 Diaan73
pi_45296353
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:40 schreef Marie79 het volgende:
Jou toch net zo goed niet... Jij verdient net zo hard die hoor
dank je...
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:54:59 #209
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_45296561
Je hoeft niet te blozen hoor
we gaan zo wel heel hard op weg te sc-en, heb je ook msn? O wacht, ik pm je wel
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:06:57 #210
114177 Diaan73
pi_45296937
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef Marie79 het volgende:
Je hoeft niet te blozen hoor
we gaan zo wel heel hard op weg te sc-en, heb je ook msn? O wacht, ik pm je wel
Tja soms denk ik daar even niet bij na
je hebt een pm terug
Make love, not war ☮
pi_45301088
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:30 schreef jolene het volgende:

De eerste keer duurde het netjes 35 dagen en nu ben ik ook wachtende..
Ik vroeg me trouwens af, je weet op een gegeven moment dus niet of je nou nog niet ongesteld bent omdat je lijf opnieuw moet "opstarten" na het stoppen met de pil, of omdat je misschien toch stiekem al zwanger bent. Gewoon af en toe voor de zekerheid dus toch maar testen?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:13:31 #212
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45301263
Ja das moeilijk LMS.... ik heb in mijn geval altijd ongeveer tot cyclusdag 60 gewacht....dan nog een laatste test gedaan en dan naar de huisarts gegaan... ik heb toen een kuurtje primolut gekregen en daarmee wek je je bloeding op zeg maar...Dus dan kan je iig weer aan een nieuwe ronde beginnen..

Maar....misschien reageert iedere huisarts ook weer anders

Nijna welkom hier Hopelijk mag je snel doorschuiven naar Z&G... Heb je al enig idee van een te verwachten NOD?

Marie Sterkte!

[ Bericht 26% gewijzigd door Suzziieee op 12-01-2007 23:32:49 ]
pi_45307352
LMS, ik heb gewoon de eerste keer op dag 33 getest.
Was negatief.. en toen maar netjes gewacht tot ik ongesteld werd.

Marie79, wat vreselijk balen..
Dikke knuffel
pi_45307440
Dames (en heren)

Ik kom even naar binnen gestormd, om we weer te melden .

31 januari Mariposa (01-2007) NOD

Deze NOD is voorlopig omdat ik niet precies weet hoe de cyclus gaat. Maar vorig jaar zat ik meteen na het stoppen van de pil op 28 dagen en na 3 maanden was het 26 dagen.

Ik zal me later weer in gaan lezen. Al zag ik wel dat er op de eerste pagina een mooie streepjes te zien waren
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45307446
Welkom terug en succes
pi_45307652
Thnx Jolene!

Spekkie, wat een nare tijd heb je gehad zeg. Het zit je ook niet mee. Heel veel sterkte

En Nijna komt ook hier beginnen! Weet je al wanneer je ongesteld zou moeten worden? Of ben je ook pas met de pil gestopt?

Echt jammer dat hier nog veel dames (en een heer) zitten die hier vorig jaar ook nog waren. Ik hoop dat we allemaal snel uit de lijstje verdwijnen en naar Z&G kunnen gaan.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45311186
Ik ben in augustus gestopt met de pil en het is sindsdiens vrij regelmatig geweest. Ik werd meestal net iets eerder ongesteld.
Mijn NOD zal rond 29 januari zijn...

Welkom terug mariposa .
En succes allemaal, hopelijk gauw op naar Z&G!

Wat is dat tussen haakjes? Is dat sinds wanneer? Want dan is dat januari 07.
pi_45313731
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef Nijna het volgende:
Ik ben in augustus gestopt met de pil en het is sindsdiens vrij regelmatig geweest. Ik werd meestal net iets eerder ongesteld.
Mijn NOD zal rond 29 januari zijn...

Welkom terug mariposa .
En succes allemaal, hopelijk gauw op naar Z&G!

Wat is dat tussen haakjes? Is dat sinds wanneer? Want dan is dat januari 07.
Het tussen de haakjes is de startdatum zeg maar, dus wanneer je voor het eerst op een NOD wacht. Voor jou zou het (08-2006) of (09-2006) zijn. Ik tel de poging van vorig jaar maar niet mee. Want tussen toen en nu waren we echt definitief gestopt. Maar goed nu mag ik weer van de dokter

Fijn dat je regelmaat in je cyclus hebt. Ik hoop dat het deze keer ook weer voor mij zo uitpakt.
pi_45314348
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:51 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Het tussen de haakjes is de startdatum zeg maar, dus wanneer je voor het eerst op een NOD wacht. Voor jou zou het (08-2006) of (09-2006) zijn. Ik tel de poging van vorig jaar maar niet mee. Want tussen toen en nu waren we echt definitief gestopt. Maar goed nu mag ik weer van de dokter

Fijn dat je regelmaat in je cyclus hebt. Ik hoop dat het deze keer ook weer voor mij zo uitpakt.
Dan hou ik het toch op 01-2007. Want we zijn er nu pas voor aan het gaan .
Hopelijk voor jou ook regelmaat!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:25:01 #220
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45320080
Diaan meid, wat spijtig van de ongi's.. dikke knuffel voor jouw

Marie ook voor jouw een dikke knuffel meid

Nijna welkom meid... en
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:26:49 #221
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45320136
mariposa welkom back meid...
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:35:54 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45320454
Mariposa, ik heb je er weer bij gezet. Nijna, jij voor de 29e in het lijstje?
pi_45324305
Ja, mag wel BE .
pi_45336343
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mariposa, ik heb je er weer bij gezet. Nijna, jij voor de 29e in het lijstje?
, Ik mag weer

Fijn, dank je!
  zondag 14 januari 2007 @ 10:44:35 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45336733
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef Nijna het volgende:
Ja, mag wel BE .
Je staat erbij!
pi_45342509
Dank je BE.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:13:33 #227
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45347753
hoi

Ik was ff het lijstje aan het bekijken en ik vroeg me af hoe het met deze dames gaat??? Ofwel heb ik iets gemist....

12 december S-A-I-N-T
29 december hestria
09 januari Suzzie
14 januari Misslautje84

Want hun Nod is ofwel al voorbij ofwel zoals mislautje vandaag???

Maar ik denk dat ik iets gemist heb.. sorry daarvoor dames
pi_45350269
Halloo...

Hier ben ik dan weer...na een tijdje zonder internet en drukte op mijn werk ben ik er weer helemaal!!

Idd ik dacht dat mijn NOD 17 januari was, maar ik kom er net achter dat het vandaag is..
Ik ben dus nog niet ongesteld....Vandaag is de 1ste trouwdag van mij en , dus dat cadeau zou wel mooi zijn.Ik zal me snel weer eens uitgebreid melden.

Nog wel even snel, Nijna, las dat je officieel gaat beginnen, volgde je ook al in het rammelaarstopic, gefeliciteerd !
Dat je maar snel weer hier weg bent.(raar om dat te zeggen...;-)
  zondag 14 januari 2007 @ 19:22:57 #229
114177 Diaan73
pi_45351905
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef lunastar het volgende:

hoi

Ik was ff het lijstje aan het bekijken en ik vroeg me af hoe het met deze dames gaat??? Ofwel heb ik iets gemist....

12 december S-A-I-N-T
29 december hestria
09 januari Suzzie
14 januari Misslautje84

Want hun Nod is ofwel al voorbij ofwel zoals mislautje vandaag???

Maar ik denk dat ik iets gemist heb.. sorry daarvoor dames
Ze hadden wel gereageerd hier en je hebt iets gemist. Ik heb het even voor je opgezocht:
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:09 schreef S-A-I-N-T het volgende:

Hier ben ik 1 januari ongesteld geworden na een week of 7 ongeveer. Lekker begin van het nieuwe jaar. Ook al was het pas de tweede maand. ik was daarvoor 2x om de vier weken en nu dus 7 weken bah. Maar goed we klagen niet en gaan gewoon door.

Zitten nu midden in een verhuizing nou ja het slopen en opbouwen wat in max 3 weken klaar MOET zijn. Dus zal er pas weer zijn als we daar zitten.

Iedereen succes en probeer af en toe mee te lezen.

mijn volgende nod is tussen 1 februarie en 14 februari hmm das een rekbaar begrip he bah.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ben inmiddels ongesteld geworden... helaas

Volgende Nod laat ik nog ff weten...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:07 schreef hestria het volgende:
Make love, not war ☮
  zondag 14 januari 2007 @ 20:37:08 #230
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45354676
Mijn NOD kan naar 10 februari

Misslautje spannend Heb je al een idee wanneer je gaat testen? of wacht je gewoon nog effies af?
  zondag 14 januari 2007 @ 21:28:39 #231
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_45357141
Nog geen streepjes, plusjes of wat dan ook gepiest hier jammer!.

Mijn nod mag zo ongeveer in het midden dat lijkt me wel een mooi gemiddelde.

Reageer maar erg weinig sorry. We zijn druk met onze verhuizing waardoor ik minder tijd heb grote verbouwing en veel inpakken en binnen drie weken (in totaal) moet alles klaar zijn pfffff.

Daarna als we in het nieuwe huis internet hebben dan ben ik weer wat regelmatiger van de partij.
In het nieuwe huis hebben we zelfs een babykamer (nu moet er zo een smile achter in de vorm van een hartje maar weet niet hoe ik die er krijg)
  zondag 14 januari 2007 @ 21:29:50 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45357195
7 februari it is.
pi_45364773
Sinds we hier de knoop hebben doorgehakt rammel ik alleen nog maar harder en ik zie overal "voortekenen" in . (dat is zeker een "beginners-kwaaltje"?!)
  maandag 15 januari 2007 @ 10:45:19 #234
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45366299
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Suzziieee het volgende:
Mijn NOD kan naar 10 februari
  maandag 15 januari 2007 @ 10:47:30 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45366356
Overheen gekeken.
Je staat er weer bij.

Enneh, Nijna, het is een beginnerskwaaltje. Gaat alleen niet meer over.
pi_45366628
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:34 schreef Misslautje84 het volgende:
Halloo...

Idd ik dacht dat mijn NOD 17 januari was, maar ik kom er net achter dat het vandaag is..
Ik ben dus nog niet ongesteld....Vandaag is de 1ste trouwdag van mij en , dus dat cadeau zou wel mooi zijn.Ik zal
Spannend , zou wel leuk zijn toch...
pi_45367434
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, Nijna, het is een beginnerskwaaltje. Gaat alleen niet meer over.
Nou dat is hoopgevend dan . Straks rent mn wederhelft hard gillend weg omdat ik alleen nog maar zit te zwijmelen
Toevoeging: of hij gaat heel hard meezwijmelen

[ Bericht 11% gewijzigd door Nijna op 15-01-2007 11:42:59 ]
pi_45369252
Zow ik ben weer elk gevoeltje en dingetje aan het analyseren hoor Vanochtend voelde ik rechtsonder wat steken. En gisteren had ik echt een slecht humeur. Is dat bekend? (Of het kwam omdat ik zo ontzettend moe was )
  maandag 15 januari 2007 @ 13:47:42 #239
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45371126
Hoi

Inderdaad over gelezen dan... Maar dan kijk ik naar het lijstje, als ik niet veel tijd heb om te zien welke dames in een spannende tijd zitten en kon er ff niet aan uit... daardoor dus mijn vraagje

Mariposa spannend meid

Nijna inderdaad een beginnerskwaaltje... maar zoals ze al zeiden je leert het nier meer af.. je gaat wel leren relativeren van ach dat heb ik al eens gevoeld en toen was het niks... Maar je blijft bij elk nieuw gevoel wel hopen...

Hier weeral verkouden, mijn meisje heeft me aangestoken... verschrikkelijk moe komt er dan ook bij hé.. spijtig dus van de verkoudheid..;

groetjes en toi toi toi

lunastar
pi_45374029
Nu druk gezellig, maar laten we hopen dat het hier snel weer rustig wordt !!
Marisposa en Nijna, zoals BE al zegt, die kwaaltjes voelen blijft.
Suzziie, lees dat je ook weer in de race bent, spannend !

Hier nog geen ongi te melden, amar dat zegt niets, vorige keren ook heel onregelmatig.
Kan iemand hier er iets van regelmat uithalen??

Gestopt met de pil in september 06
Ongi 1 ; 8 oktober
Ongi 2 ; 6 november
Ongi 3 ; 17 december
Ongi 4 ; 14 januari
pi_45390916
Pfff MissLautje, ik ben nooit zo goed met cijfers, laat staan cijferreeksen en regelmaat herkennen Vooral van november naar december is een sprong he?

Ik denk dat ik ongesteld moet worden, ik vind telkens een heel ietsiepietsie klein beetje bloed bij het afvegen, ik hoop dat het doorzet. Dan weet ik tenminste dat de boel weer werkt na het stoppen met de pil en kunnen we echt beginnen
pi_45396622
LMS, jij bent nu toch ook al ffies aan het wachten op je ongesteldheid ??
  dinsdag 16 januari 2007 @ 08:13:20 #243
156412 hestria
erg gastvrij
pi_45396818
Nou dames, hier was een streepje, maar is ook al weg, afgelopen maandag heb ik een curretage ondergaan, omdat het niet helemaal weg was. Ik voel me nu leeg, en heb enorm veel last van krampen. Psychisch zit ik even helmaal in de knoop, Gelukkig is manlief wat vaker thuis, en komt oma op michelle passen, zodat ik wat kan bijkomen. Zodra ik een nieuwe NOD weet laat ik het weten.
pi_45396896
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 08:13 schreef hestria het volgende:
Nou dames, hier was een streepje, maar is ook al weg, afgelopen maandag heb ik een curretage ondergaan, omdat het niet helemaal weg was. Ik voel me nu leeg, en heb enorm veel last van krampen. Psychisch zit ik even helmaal in de knoop, Gelukkig is manlief wat vaker thuis, en komt oma op michelle passen, zodat ik wat kan bijkomen. Zodra ik een nieuwe NOD weet laat ik het weten.
Ow Hestria, wat vreselijk... veel sterkte meid.
pi_45396913
LMS, op welke dag zit je nou?

MS84, je had het de 14de toch moeten worden en je bent het nog niet toch?
Ik weet echt het gemiddelde niet.

Zelf ben ik ook al weer onderweg naar 35 dagen...
Nog even dus..

Ik heb ook nergens last van dus wachten maar weer
  dinsdag 16 januari 2007 @ 08:48:15 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45397124
Hestria, wat vreselijk verdrietig...
pi_45397203
Hestria, wat naar voor je. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45397264
Hestria, wat naar... Sterkte
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:07:05 #249
114177 Diaan73
pi_45397365
Hestria wat verschrikkelijk zeg. Hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_45397526
Hestria, wat ontzettend verdrietig zeg. Sterkte denk niet de lading die ik je zeggen wil...maar meer weet ik ook niet wat ik moet zeggen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:17:17 #251
94046 PM-girl
pi_45401850
Hestria, wat verdrietig. Heel veel sterkte!
*
pi_45403398
Och, wat erg, Hestria... Dan ben je zo vol verwachting en dan gaat het fout. Heel veel sterkte aan jou en je man!!!
pi_45415385
Hestria, wat naar en verdrietig. Niet gek dat je in de knoop zit, praat er veel over met je lief. Het zal je een flinke knauw gegeven hebben. En heel veel sterkte met het verwerken hiervan.
pi_45416073
Hestria wat verdrietig. Sterkte!
  Jubileum moderator dinsdag 16 januari 2007 @ 20:01:59 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45416347
Hestria wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45416410
Hestria wat verdrietig. Sterkte met het verwerken van dit gebeuren
pi_45419242
Hestria, heel veel sterkte!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:26:44 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45419457
hestria veel sterkte
pi_45421017
quote:
Nou dames, hier was een streepje, maar is ook al weg, afgelopen maandag heb ik een curretage ondergaan, omdat het niet helemaal weg was. Ik voel me nu leeg, en heb enorm veel last van krampen. Psychisch zit ik even helmaal in de knoop, Gelukkig is manlief wat vaker thuis, en komt oma op michelle passen, zodat ik wat kan bijkomen.
Oh hestria, wat erg... Logisch natuurlijk dat je het psychisch niet trekt nu, het is ook enorm rot. Fijn dat je steun hebt aan je man en de oma van Michelle.
quote:
Zodra ik een nieuwe NOD weet laat ik het weten.
Willen jullie snel proberen om weer zwanger te worden, of wil je eerst even rust?

Ik ben trouwens niet ongesteld geworden, zit op dag 42 nu. En ik mag eigenlijk niet klagen als ik soms lees dat sommige vrouwen pas na 6 maanden weer normaal ongesteld worden, maar ik hoop toch dat het sneller gaat dan dat. Als je eenmaal die knoop hebt doorgehakt wil je toch zo snel mogelijk een kindje...
pi_45421742
Tjonge, ik was gelijk na de pil gewoon ongesteld... Wel handig nu natuurlijk, want ik heb in elk geval enig idee van mn cyclus zonder de pil .
En verder heb ik allemaal pijntjes en dingetjes die ik anders niet heb, maar volgens mijn lief is dat allemaal helemaal psychisch (en dat zou mij ook niks verbazen...). We zullen zien...
pi_45427637
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Nijna het volgende:
Tjonge, ik was gelijk na de pil gewoon ongesteld... Wel handig nu natuurlijk, want ik heb in elk geval enig idee van mn cyclus zonder de pil .
En verder heb ik allemaal pijntjes en dingetjes die ik anders niet heb, maar volgens mijn lief is dat allemaal helemaal psychisch (en dat zou mij ook niks verbazen...). We zullen zien...
Raar he Nijna, daar had ik vorig jaar na een cyclus of twee ook last van. Nu valt het nog mee met de kwaaltjes. En als ik wat denk te voelen , zou het ook heel goed een bijwerking van mijn medicijnen zijn Dus wat dat betreft probeer ik niet te denken of het hoe of wat, maar als ik weer echt wat voel
  Moderator woensdag 17 januari 2007 @ 10:57:27 #262
5428 crew  miss_sly
pi_45431090
Ik had even een vraagje, misschien dat iemand hier er een antwoord op heeft: als de temperatuur stijgt, zou dan ook het ovulatiestaafje positief moeten zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:24:17 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45431777
Ik durf het niet te zeggen miss_sly, maar ik denk dat het verhaal van je evt. griepje in het andere topic wel mee speelt hoor.
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:24:44 #264
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_45431789
sterkte hestria.

miss sly . als je temp stijgt heb je je eisprong gehad dus dan zou je zeggen dat zo een ovu test posi moet zijn (of een dag er voor) heb verders geen idee met die dingen want heb ze nooit gebruikt , maar het lijkt mij dat het dan zo moet zijn
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:40:25 #265
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45432236
quote:
Meid dikke knuffel... Hopelijk krijg je veel steun van je omgeving want dat is wat je nu nodig hebt meid...

dikke knuffel
pi_45436486
Word hier weer spannend... vrouwtje is aardig vaag aan het doen hormonaal gezien.
Vandaag of morgen kans op ongesteld worden. Hoop eigenlijk na het harde werken tijdens mijn griep/verkoudheid dat het raak is. Hebben we wel verdiend zeg maar

Mijn huisarts had zoiets van na 2weken griep word het wel tijd voor antibiotica.
Heeft u soms zwaar getrained tijdens uw ziekte?
pi_45437949
Antibiotica voor griep

Maar spannend hopelijk kan je snel een foto laten zien met een goed testresultaat. Nog beter is het uiteindelijke resultaat na een kleine 9 maanden laten zien
pi_45441560
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 07:31 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Raar he Nijna, daar had ik vorig jaar na een cyclus of twee ook last van. Nu valt het nog mee met de kwaaltjes. En als ik wat denk te voelen , zou het ook heel goed een bijwerking van mijn medicijnen zijn Dus wat dat betreft probeer ik niet te denken of het hoe of wat, maar als ik weer echt wat voel
Raar... neuh, haha. Alleen ga ik nu gewoon overal een "dit kan een teken zijn" etiketje aan hangen . Dat het echt al een dag of 4/5 rommelt in mn buik heb ik anders nooit (of ik let er niet zo op, gnagna).
Ik moet gewoon geduld hebben, maar dat heb ik niet zoveel
pi_45442474
Ow ik denk dat als we weer een stapje verder zijn, ons geduld meer op de proef gesteld wordt. En zo wordt dat met alle fasen erger sprak zij wijs...
pi_45444949
Ik zit nu ook overdreven op te letten of ik "tekenen" kan ontdekken, maar voorlopig snap ik nog niks van wat ik voel en zie Ik merk toch echt wel dat ik me anders voel nu ik geen pil meer slik (naast het feit dat m'n huid zich weer gedraagt alsof ik 16 ben - mét puistjes dus ): ik voel me over al algemeen heel rustig en normaal en neutraal, maar soms komt er toch opeens een uitbarsting! Dan ben ik zó boos of zó verdrietig, en echt zonder aanwijsbare reden. Daarom wil ik nu ook wel eens ongesteld worden, want ik gedraag me dus al wel 3 weken alsof het eraan zit te komen, en m'n vriend is dat nu ook wel zat Verder ontdek ik ook elke dag weer nieuwe vormen van afscheiding die ik nog nooit heb gehad Laten we het erop houden dat ik nog even moet ontdekken hoe m'n lichaam ookalweer werkt zonder de dagelijkse shot hormonen. Voorlopig hecht ik dus nog maar geen waarde aan alle emoties, pijntjes, rommelende buiken, en enorme rammelgevoelens
pi_45447585
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Mariposa het volgende:
Ow ik denk dat als we weer een stapje verder zijn, ons geduld meer op de proef gesteld wordt. En zo wordt dat met alle fasen erger sprak zij wijs...
Je klinkt wel wijs ja... of zo klinkt het in elk geval .

LMS, krijg je dan niet de neiging om toch maar te testen...? Tenminste, dat zou ik hebben geloof ik... .
pi_45448555
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:27 schreef Nijna het volgende:

LMS, krijg je dan niet de neiging om toch maar te testen...? Tenminste, dat zou ik hebben geloof ik... .
Oh ik zou ongeveer wel elke dag willen testen Maar de twee testen die ik tot nu toe gedaan heb waren negatief, en ik wil mezelf niet gek maken door met niets anders dan die testen bezig te zijn.
pi_45449310
Ah ok, het was me even ontgaan dat je al getest had .
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:59:01 #274
156412 hestria
erg gastvrij
pi_45453072
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef LittleMissSunshine het volgende:

[..]

Oh hestria, wat erg... Logisch natuurlijk dat je het psychisch niet trekt nu, het is ook enorm rot. Fijn dat je steun hebt aan je man en de oma van Michelle.
[..]

Willen jullie snel proberen om weer zwanger te worden, of wil je eerst even rust?

Ik ben trouwens niet ongesteld geworden, zit op dag 42 nu. En ik mag eigenlijk niet klagen als ik soms lees dat sommige vrouwen pas na 6 maanden weer normaal ongesteld worden, maar ik hoop toch dat het sneller gaat dan dat. Als je eenmaal die knoop hebt doorgehakt wil je toch zo snel mogelijk een kindje...
We willen het zo snel mogelijk weer proberen, zijn nu al 19 maanden bezig, en is nu 1x fout gegaan, we blijven gewoon hopen en klussen. Overigens is mijn menstruatie na 22 maanden nog steeds onregelmatig tussen de 2 en de 7 weken. Dus hoop voor jou dat het snel regelmatig is.
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:04:38 #275
156412 hestria
erg gastvrij
pi_45453304
Trouwens nog even een vraagje voor de andere dames waar het helaas fout is gegaan, Sinds de curretage hebben wij pas gisteren(dus na 8 dagen) weer voorzichtig sex gehad, is het normaal dat het klaarkomen dan pijn(krampen) opleverd? Of hebben we het gewoon toch te snel weer gedaan?
pi_45457274
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Nijna het volgende:
Ah ok, het was me even ontgaan dat je al getest had .
Ik weet niet eens zeker of ik het wel gemeld had, ik vind vertellen over negatieve testen niet zo interessant
pi_45462509
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef Mariposa het volgende:
Antibiotica voor griep

Maar spannend hopelijk kan je snel een foto laten zien met een goed testresultaat. Nog beter is het uiteindelijke resultaat na een kleine 9 maanden laten zien
Het bleef niet bij griep zeg maar... maar goed voor alsnog zitten we nog in de modus geen nieuws is goed nieuws
pi_45462575
Geen nieuws is idd goed nieuws !!
LMS, jammer van de negatieve testen, hopen dan je dan dus snel ongesteld wordt !!

Hier nog steeds niet te melden, 4 dagen verder zijn we nu dus, maar vorige keer ook lang geduurd dus we wachten opnieuw maar weer eens af, als het er volgende week woensdag ofzo nog niet is, ga ik wel eens testen !
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:39:22 #279
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_45505783
hey hestria dat is normaal, omdat je baarmoeder nog samentrekt. dat is net als bij een bevalling de naweeën. Alleen wil je dat nu liever niet hebben... maar zo is het spijtig genoeg wel.. Hopelijk beterd het snel meid en lukt het nu vlugger en blijft het mooi zitten.. daar duim ik voor
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:48:04 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45514707
ik kom hier even lurken als dat mag.....
pi_45516129
Plannen amaranta?

Of echt gewoon lurken?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:40:13 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45516571
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
Plannen amaranta?

Of echt gewoon lurken?
voorlopig nog een maand of 2 lurken
heb namelijk een of ander vodje waar ik nog in wil passen
pi_45516612
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

voorlopig nog een maand of 2 lurken
heb namelijk een of ander vodje waar ik nog in wil passen
Haha, ik was al aan het lezen in het andere topic welke datum het precies was
Maar super!
Veel lurk- (en misschien wel oefen ) plezier
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:42:39 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45516658
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Haha, ik was al aan het lezen in het andere topic welke datum het precies was
Maar super!
Veel lurk- (en misschien wel oefen ) plezier
dankje....zal wel lukken....
pi_45519844
Welkom amaranta .
pi_45521513
Ja dat vroeg ik me trouwens af, zijn jullie allemaal al getrouwd enzo? Wij wonen samen, niet getrouwd, en ik wil eerder een kindje krijgen dan trouwen. Dat is niet een hele bewuste keuze, maar ik heb gewoon toevallig meer behoefte aan een kind dan aan een huwelijksfeest Hoe zit dat bij jullie? En is het een bewuste keuze (geweest) om eerst te trouwen en dan voor een kindje te gaan, of juist andersom? Of doen jullie gewoon sowieso niet aan trouwen?
pi_45527136
Ik word er wel simpel van hoor.
De vorige keer was ik na 35 dagen ongesteld en nu nog steeds niks.
Je kan ook gewoon nog ergens op aan.
ik ga er gewoon vanuit dat ik na een half jaar toch een normale cyclus heb..
pi_45527926
* Nijna is getrouwd

Dat was in 2004, niet zozeer omdat we eerst wilden trouwen en later kinderen. Het liep gewoon zo.
Maar ik ben nog steeds niet gewend aan dat mn lief "mijn man" is. Dat klinkt zo groot, zo volwassen. En eigenlijk is en blijft hij gewoon mn vriendje .
pi_45528039
** jolene jolene is niet getrouwd woont samen.

Tja, we zien het beide niet als iets wat we eerst moeten doen.
het trouwend misschien dat het nog verandert hoor.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:52:19 #290
114177 Diaan73
pi_45528116
* woont nu samen, maar gaat in mei trouwen

Gewoon omdat we het leuk vinden en graag willen.
Make love, not war ☮
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:53:20 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45528129
* Brighteyes is wel getrouwd.
We gingen een huis kopen en bedachten dat we net zo goed even konden gaan trouwen ipv een samelevingscontract. En met het oog op evt. toekomstige kinderen was het ook wel handig.
Oh, en we vonden en vinden elkaar natuurlijk ook heel erg lief!
pi_45528144
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
We gingen een huis kopen en bedachten dat we net zo goed even konden gaan trouwen ipv een samelevingscontract. En met het oog op evt. toekomstige kinderen was het ook wel handig.
Zoals hier dus een beetje, ook al waren we wel altijd van plan om te trouwen.
Maar toen we echt heel hard op zoek waren naar een huis leek het ons handiger om gewoon direct te trouwen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:55:49 #293
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45528160
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
* woont nu samen, maar gaat in mei trouwen

Gewoon omdat we het leuk vinden en graag willen.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:57:52 #294
114177 Diaan73
pi_45528189
quote:
Ja precies.. wat je moet betalen voor een samenlevingscontract is van den zotte vind ik...
Make love, not war ☮
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:58:42 #295
114177 Diaan73
pi_45528201
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:55 schreef peaceman het volgende:

[..]

en dat is dan mijn toekomstige man.....
Make love, not war ☮
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:06:55 #296
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45528326
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en dat is dan mijn toekomstige man.....
Ja,ja ik ben me d'r eentje
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 11:23:39 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45528598
quote:
o dat toch wel
* lady-wrb moet heel hard lachen om de volgorde. mijn heeft namelijk precies hetzelfde gezegd (afgezien van kinderen dan, want die hebben we wel genoeg)
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:29:32 #298
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_45528692
wij zijn niet getrouwd en het ook niet van plan.
we vinden dit wel goed zo dat samen wonen.
pi_45529253
quote:
We gingen een huis kopen en bedachten dat we net zo goed even konden gaan trouwen ipv een samelevingscontract.
Dat speelde hier ook mee. Het huis kopen was toen nog niet direct in zicht, maar we woonden samen en zaten te denken over zo'n samenlevingscontract. Toen toch maar getrouwd .
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:03:38 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45529300
Wij gaan dus trouwen in April. Over iets meer dan 3 maanden. Ik wil op zich best zwanger zijn als ik trouw...maar dan wel pril.
Aan de andere kant stel ik dat constant misselijk, dan is dat ook niet echt leuk op je trouwdag.
Ik zie wel.
Kan iemand mij uitleggen hoe het eigenlijk werkt? Ik moet noteren op welke dag ik ongi zou moeten worden? En als ik het niet wordt dan is dat mijn NOD? Dus stel dat ik zo rond maart/april zwanger wil raken, dan is of 8 maart mijn NOD of 8 april? (ongeveer)
pi_45529357
amaranta, je NOD is gewoon de eerstvolgende datum dat je normaal gesproken ongesteld zou worden, maar waarvan je hoopt dat je het NIET wordt als je zwanger wil worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')