Oh hestria, wat erg... Logisch natuurlijk dat je het psychisch niet trekt nu, het is ook enorm rot. Fijn dat je steun hebt aan je man en de oma van Michelle.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:13 schreef hestria het volgende:
Nou dames, hier was een streepje, maar is ook al weg, afgelopen maandag heb ik een curretage ondergaan, omdat het niet helemaal weg was. Ik voel me nu leeg, en heb enorm veel last van krampen. Psychisch zit ik even helmaal in de knoop, Gelukkig is manlief wat vaker thuis, en komt oma op michelle passen, zodat ik wat kan bijkomen.
Willen jullie snel proberen om weer zwanger te worden, of wil je eerst even rust?quote:Zodra ik een nieuwe NOD weet laat ik het weten.
Raar he Nijna, daar had ik vorig jaar na een cyclus of twee ook last van. Nu valt het nog mee met de kwaaltjes. En als ik wat denk te voelen , zou het ook heel goed een bijwerking van mijn medicijnen zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Nijna het volgende:
Tjonge, ik was gelijk na de pil gewoon ongesteld... Wel handig nu natuurlijk, want ik heb in elk geval enig idee van mn cyclus zonder de pil.
En verder heb ik allemaal pijntjes en dingetjes die ik anders niet heb, maar volgens mijn lief is dat allemaal helemaal psychisch (en dat zou mij ook niks verbazen...). We zullen zien...
Meid dikke knuffel... Hopelijk krijg je veel steun van je omgeving want dat is wat je nu nodig hebt meid...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:13 schreef hestria het volgende:
Nou dames, hier was een streepje, maar is ook al weg, afgelopen maandag heb ik een curretage ondergaan, omdat het niet helemaal weg was. Ik voel me nu leeg, en heb enorm veel last van krampen. Psychisch zit ik even helmaal in de knoop, Gelukkig is manlief wat vaker thuis, en komt oma op michelle passen, zodat ik wat kan bijkomen. Zodra ik een nieuwe NOD weet laat ik het weten.
Raar... neuh, haha. Alleen ga ik nu gewoon overal een "dit kan een teken zijn" etiketje aan hangenquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:31 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Raar he Nijna, daar had ik vorig jaar na een cyclus of twee ook last van. Nu valt het nog mee met de kwaaltjes. En als ik wat denk te voelen , zou het ook heel goed een bijwerking van mijn medicijnen zijnDus wat dat betreft probeer ik niet te denken of het hoe of wat, maar als ik weer echt wat voel
![]()
Je klinkt wel wijs ja... of zo klinkt het in elk gevalquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Mariposa het volgende:
Ow ik denk dat als we weer een stapje verder zijn, ons geduld meer op de proef gesteld wordt. En zo wordt dat met alle fasen erger sprak zij wijs...
Oh ik zou ongeveer wel elke dag willen testenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:27 schreef Nijna het volgende:
LMS, krijg je dan niet de neiging om toch maar te testen...? Tenminste, dat zou ik hebben geloof ik....
We willen het zo snel mogelijk weer proberen, zijn nu al 19 maanden bezig, en is nu 1x fout gegaan, we blijven gewoon hopen en klussen. Overigens is mijn menstruatie na 22 maanden nog steeds onregelmatig tussen de 2 en de 7 weken. Dus hoop voor jou dat het snel regelmatig is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
Oh hestria, wat erg... Logisch natuurlijk dat je het psychisch niet trekt nu, het is ook enorm rot. Fijn dat je steun hebt aan je man en de oma van Michelle.
[..]
Willen jullie snel proberen om weer zwanger te worden, of wil je eerst even rust?
Ik ben trouwens niet ongesteld geworden, zit op dag 42 nu. En ik mag eigenlijk niet klagen als ik soms lees dat sommige vrouwen pas na 6 maanden weer normaal ongesteld worden, maar ik hoop toch dat het sneller gaat dan dat. Als je eenmaal die knoop hebt doorgehakt wil je toch zo snel mogelijk een kindje...
Ik weet niet eens zeker of ik het wel gemeld had, ik vind vertellen over negatieve testen niet zo interessantquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Nijna het volgende:
Ah ok, het was me even ontgaan dat je al getest had.
Het bleef niet bij griep zeg maar... maar goed voor alsnog zitten we nog in de modus geen nieuws is goed nieuwsquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef Mariposa het volgende:
Antibiotica voor griep
Maar spannend hopelijk kan je snel een foto laten zien met een goed testresultaat. Nog beter is het uiteindelijke resultaat na een kleine 9 maanden laten zien
voorlopig nog een maand of 2 lurkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
Plannen amaranta?![]()
Of echt gewoon lurken?![]()
![]()
Haha, ik was al aan het lezen in het andere topic welke datum het precies wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
voorlopig nog een maand of 2 lurken![]()
heb namelijk een of ander vodje waar ik nog in wil passen
dankje....zal wel lukken....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Haha, ik was al aan het lezen in het andere topic welke datum het precies was![]()
Maar super!
Veel lurk- (en misschien wel oefen) plezier
Zoals hier dus een beetje, ook al waren we wel altijd van plan om te trouwen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is wel getrouwd.
We gingen een huis kopen en bedachten dat we net zo goed even konden gaan trouwen ipv een samelevingscontract. En met het oog op evt. toekomstige kinderen was het ook wel handig.
Oh, en we vonden en vinden elkaar natuurlijk ook heel erg lief!![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
* woont nu samen, maar gaat in mei trouwen![]()
Gewoon omdat we het leuk vinden en graag willen.
Ja precies.. wat je moet betalen voor een samenlevingscontract is van den zotte vind ik...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
We gingen een huis kopen en bedachten dat we net zo goed even konden gaan trouwen ipv een samelevingscontract. En met het oog op evt. toekomstige kinderen was het ook wel handig.
Ja,ja ik ben me d'r eentjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat is dan mijn toekomstige man.....
![]()
o dat toch welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dat speelde hier ook mee. Het huis kopen was toen nog niet direct in zicht, maar we woonden samen en zaten te denken over zo'n samenlevingscontract. Toen toch maar getrouwdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
We gingen een huis kopen en bedachten dat we net zo goed even konden gaan trouwen ipv een samelevingscontract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |