quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:40 schreef Marie79 het volgende:
Jou toch net zo goed niet... Jij verdient net zo hard diehoor
Tja soms denk ik daar even niet bij naquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef Marie79 het volgende:
Je hoeft niet te blozen hoor
we gaan zo wel heel hard op weg te sc-en, heb je ook msn? O wacht, ik pm je wel
Ik vroeg me trouwens af, je weet op een gegeven moment dus niet of je nou nog niet ongesteld bent omdat je lijf opnieuw moet "opstarten" na het stoppen met de pil, of omdat je misschien toch stiekem al zwanger bent. Gewoon af en toe voor de zekerheid dus toch maar testen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:30 schreef jolene het volgende:
De eerste keer duurde het netjes 35 dagen en nu ben ik ook wachtende..
Het tussen de haakjes is de startdatum zeg maar, dus wanneer je voor het eerst op een NOD wacht. Voor jou zou het (08-2006) of (09-2006) zijn. Ik tel de poging van vorig jaar maar niet mee. Want tussen toen en nu waren we echt definitief gestopt. Maar goed nu mag ik weer van de dokterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef Nijna het volgende:
Ik ben in augustus gestopt met de pil en het is sindsdiens vrij regelmatig geweest. Ik werd meestal net iets eerder ongesteld.
Mijn NOD zal rond 29 januari zijn...
Welkom terug mariposa.
En succes allemaal, hopelijk gauw op naar Z&G!
Wat is dat tussen haakjes? Is dat sinds wanneer? Want dan is dat januari 07.
Dan hou ik het toch op 01-2007. Want we zijn er nu pas voor aan het gaanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:51 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Het tussen de haakjes is de startdatum zeg maar, dus wanneer je voor het eerst op een NOD wacht. Voor jou zou het (08-2006) of (09-2006) zijn. Ik tel de poging van vorig jaar maar niet mee. Want tussen toen en nu waren we echt definitief gestopt. Maar goed nu mag ik weer van de dokter
Fijn dat je regelmaat in je cyclus hebt. Ik hoop dat het deze keer ook weer voor mij zo uitpakt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mariposa, ik heb je er weer bij gezet. Nijna, jij voor de 29e in het lijstje?
Ze hadden wel gereageerd hier en je hebt iets gemist. Ik heb het even voor je opgezocht:quote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef lunastar het volgende:
hoi
Ik was ff het lijstje aan het bekijken en ik vroeg me af hoe het met deze dames gaat??? Ofwel heb ik iets gemist....
12 december S-A-I-N-T
29 december hestria
09 januari Suzzie
14 januari Misslautje84
Want hun Nod is ofwel al voorbij ofwel zoals mislautje vandaag???
Maar ik denk dat ik iets gemist heb.. sorry daarvoor dames![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:09 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hier ben ik 1 januari ongesteld geworden na een week of 7 ongeveer. Lekker begin van het nieuwe jaar. Ook al was het pas de tweede maand. ik was daarvoor 2x om de vier weken en nu dus 7 weken bah. Maar goed we klagen niet en gaan gewoon door.
Zitten nu midden in een verhuizing nou ja het slopen en opbouwen wat in max 3 weken klaar MOET zijn. Dus zal er pas weer zijn als we daar zitten.
Iedereen succes en probeer af en toe mee te lezen.
mijn volgende nod is tussen 1 februarie en 14 februari hmm das een rekbaar begrip he bah.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ben inmiddels ongesteld geworden... helaas
Volgende Nod laat ik nog ff weten...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:07 schreef hestria het volgende:
zal me ook weer eens melden, nog steeds geen ongi, ondertussen 4 dagen over me NOD heen, 2 negatieve testen, zal wel weer een nieuw record worden. langste tijd niet ongesteld geweest staat nu op 7 weken, dus nog maar 4 dagen te gaan! Verder gaat het allemaal wel aardig, ik baal alleen zo verschikkelijk, ik had me wel ingesteld dat het langer kon gaan duren, maar toch wel binnen het jaar, En nu kwam mijn zusje laast aan dat ze zwanger was, en toen ik wat matig reageerde kreeg ik de wind van voren, en ik moest maar blij zijn voor haar, en niet zo zeuren ik had michelle al. Dat doet me zo'n pijn, Mag ik omdat ik michelle al heb dan niet verdrietig zijn dat het maar niet lukt? Ben ik zo egoistisch?
Spannend , zou wel leuk zijn toch...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:34 schreef Misslautje84 het volgende:
Halloo...
Idd ik dacht dat mijn NOD 17 januari was, maar ik kom er net achter dat het vandaag is..
Ik ben dus nog niet ongesteld....Vandaag is de 1ste trouwdag van mij en, dus dat cadeau zou wel mooi zijn.Ik zal
Nou dat is hoopgevend danquote:Op maandag 15 januari 2007 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, Nijna, het is een beginnerskwaaltje. Gaat alleen niet meer over.
Ow Hestria, wat vreselijk... veel sterkte meid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:13 schreef hestria het volgende:
Nou dames, hier was een streepje, maar is ook al weg, afgelopen maandag heb ik een curretage ondergaan, omdat het niet helemaal weg was. Ik voel me nu leeg, en heb enorm veel last van krampen. Psychisch zit ik even helmaal in de knoop, Gelukkig is manlief wat vaker thuis, en komt oma op michelle passen, zodat ik wat kan bijkomen. Zodra ik een nieuwe NOD weet laat ik het weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |