Toen ik Cb Digitaal gebruikte, hadden ze dat nog niet... 'zwanger' of 'niet zwanger', toen was het nog gewoon een '+' of een '-'. Dat vind ik toch een stuk prettiger...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die had ik dus ook de eerste (en enige keer) dat ik testte, ik voelde me zo op mijn vingers getikt.
Zo van 'jaja, en jij dacht zwanger te zijn'.
Echt niet leuk dus ik heb me ook voor genomen om die niet meer te gebruiken hoe duidelijk ze mss ook zijn.
Freudiaanse typverwarring Arma?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:59 schreef Armageddon het volgende:
-edit-
oeps, foute topic, ik hoor hier niet
Ik snap dan niet helemaal dat, als je relatie blijkbaar zo slecht gaat, je toch bewust bezig bent met een kind te maken, nofi.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hier is nog niks doorgezet. Superspannend deze keer want dit zal de laatste keer zijn voorlopig dat ik meedoe met het topic. Mijn vriend en ik zijn sinds gisteren uit elkaar en het wachten op een 2e streepje zal dus op zich moeten laten wachten ....
Tuurlijk blijf ik regelmatig meejompelen met de andere dames en wens ik iedereen een heel erg gelukkig en vruchtbaar 2007!
(het is de eerste keer dat ik een soort van hoop niet zwanger te zijn en dat is toch wel heel heel vreemd!)
Och Spekkie toch....quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hier is nog niks doorgezet. Superspannend deze keer want dit zal de laatste keer zijn voorlopig dat ik meedoe met het topic. Mijn vriend en ik zijn sinds gisteren uit elkaar en het wachten op een 2e streepje zal dus op zich moeten laten wachten ....
Tuurlijk blijf ik regelmatig meejompelen met de andere dames en wens ik iedereen een heel erg gelukkig en vruchtbaar 2007!
(het is de eerste keer dat ik een soort van hoop niet zwanger te zijn en dat is toch wel heel heel vreemd!)
Soms zijn mensen niet eerlijk .... en blijkt je relatie slecht te zijn geweest, ookal weet je dat zelf nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap dan niet helemaal dat, als je relatie blijkbaar zo slecht gaat, je toch bewust bezig bent met een kind te maken, nofi.
Oke, dat kan natuurlijk ook ja..even niet bij stilgegestaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Soms zijn mensen niet eerlijk .... en blijkt je relatie slecht te zijn geweest, ookal weet je dat zelf nog niet
Inderdaad dat is wel waar.. komt hard aan... daarom dat ik nu pas test als ik over mijn langste cyclus ben... om die opdoffer te vermijden...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Lishe het volgende:
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
Och Spek...Wat vind ik het naar voor je..al komt het voor mij niet helemaal als een verrassing.Ik hoop voor je dat jezelf een beetje vrede met de situatie hebt en dat je positief naar 2007 uitkijkt!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dat wilde ik net zeggen, je hebt gewoon recht op je eigen verdriet Spekkie, het is toch helemaal normaal om je nu flink klote te voelen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Leah het volgende:
Zoals al eerder gezegd, je kunt leed niet met leed vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |