Toen ik Cb Digitaal gebruikte, hadden ze dat nog niet... 'zwanger' of 'niet zwanger', toen was het nog gewoon een '+' of een '-'. Dat vind ik toch een stuk prettiger...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die had ik dus ook de eerste (en enige keer) dat ik testte, ik voelde me zo op mijn vingers getikt.
Zo van 'jaja, en jij dacht zwanger te zijn'.
Echt niet leuk dus ik heb me ook voor genomen om die niet meer te gebruiken hoe duidelijk ze mss ook zijn.
Freudiaanse typverwarring Arma?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:59 schreef Armageddon het volgende:
-edit-
oeps, foute topic, ik hoor hier niet
Ik snap dan niet helemaal dat, als je relatie blijkbaar zo slecht gaat, je toch bewust bezig bent met een kind te maken, nofi.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hier is nog niks doorgezet. Superspannend deze keer want dit zal de laatste keer zijn voorlopig dat ik meedoe met het topic. Mijn vriend en ik zijn sinds gisteren uit elkaar en het wachten op een 2e streepje zal dus op zich moeten laten wachten ....
Tuurlijk blijf ik regelmatig meejompelen met de andere dames en wens ik iedereen een heel erg gelukkig en vruchtbaar 2007!
(het is de eerste keer dat ik een soort van hoop niet zwanger te zijn en dat is toch wel heel heel vreemd!)
Och Spekkie toch....quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hier is nog niks doorgezet. Superspannend deze keer want dit zal de laatste keer zijn voorlopig dat ik meedoe met het topic. Mijn vriend en ik zijn sinds gisteren uit elkaar en het wachten op een 2e streepje zal dus op zich moeten laten wachten ....
Tuurlijk blijf ik regelmatig meejompelen met de andere dames en wens ik iedereen een heel erg gelukkig en vruchtbaar 2007!
(het is de eerste keer dat ik een soort van hoop niet zwanger te zijn en dat is toch wel heel heel vreemd!)
Soms zijn mensen niet eerlijk .... en blijkt je relatie slecht te zijn geweest, ookal weet je dat zelf nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap dan niet helemaal dat, als je relatie blijkbaar zo slecht gaat, je toch bewust bezig bent met een kind te maken, nofi.
Oke, dat kan natuurlijk ook ja..even niet bij stilgegestaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Soms zijn mensen niet eerlijk .... en blijkt je relatie slecht te zijn geweest, ookal weet je dat zelf nog niet
Inderdaad dat is wel waar.. komt hard aan... daarom dat ik nu pas test als ik over mijn langste cyclus ben... om die opdoffer te vermijden...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Lishe het volgende:
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
Och Spek...Wat vind ik het naar voor je..al komt het voor mij niet helemaal als een verrassing.Ik hoop voor je dat jezelf een beetje vrede met de situatie hebt en dat je positief naar 2007 uitkijkt!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dat wilde ik net zeggen, je hebt gewoon recht op je eigen verdriet Spekkie, het is toch helemaal normaal om je nu flink klote te voelen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Leah het volgende:
Zoals al eerder gezegd, je kunt leed niet met leed vergelijken.
Niet waarquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
Verder gaat het klote, want ik ben hier te zwak voor.
Kop opquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
Allemaal gelukkig nieuwjaar!!
ben "gelukkig" ongesteld geworden.
Verder gaat het klote, want ik ben hier te zwak voor. Ik kom er wel maar heb het wel zwaar ja. Bedankt voor julllie lieve woorden en bemoedigingen! Doet me echt goed ...
hestria, jammer van die 2 negatieve testen ....
faja, sterkte!! hopelijk levert de mmm je snel je wondertje op
Sterkte Spekkie! Ik kan me voorstellen dat het flink k*t is nu...maar binnenkort schijnt het zonnetje weer, gezellig op een terrasje met je vriendinnen....en ziet het er een stuk rooskleuriger uit hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
Allemaal gelukkig nieuwjaar!!
ben "gelukkig" ongesteld geworden.
Verder gaat het klote, want ik ben hier te zwak voor. Ik kom er wel maar heb het wel zwaar ja. Bedankt voor julllie lieve woorden en bemoedigingen! Doet me echt goed ...
hestria, jammer van die 2 negatieve testen ....
faja, sterkte!! hopelijk levert de mmm je snel je wondertje op
Hestria mijn zus heeft gisteren ook zo'n rotopmerking gemaakt en zij heeft de wind vanvoren gekregen. Ik heb het 3 jaar moeten aanhoren, ik ben het gewoon beu dat ze niet willen inleven in mijn(onze, jullie) situatie.. is dat nu zo moeilijk. Ik leef zo veel met hun mee en dan krijg ik nog te horen dat ik niet blij voor hun kan zijn....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:07 schreef hestria het volgende:
zal me ook weer eens melden, nog steeds geen ongi, ondertussen 4 dagen over me NOD heen, 2 negatieve testen, zal wel weer een nieuw record worden. langste tijd niet ongesteld geweest staat nu op 7 weken, dus nog maar 4 dagen te gaan! Verder gaat het allemaal wel aardig, ik baal alleen zo verschikkelijk, ik had me wel ingesteld dat het langer kon gaan duren, maar toch wel binnen het jaar, En nu kwam mijn zusje laast aan dat ze zwanger was, en toen ik wat matig reageerde kreeg ik de wind van voren, en ik moest maar blij zijn voor haar, en niet zo zeuren ik had michelle al. Dat doet me zo'n pijn, Mag ik omdat ik michelle al heb dan niet verdrietig zijn dat het maar niet lukt? Ben ik zo egoistisch?
Oh daar heb ik me dan in vergistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:04 schreef Bright het volgende:
En over het posten in MMM-topic: dat doe ik eigenlijk nauwelijks. Doordat wij het zien als 'het randje van de MMM' zou overstappen naar het MMM-topic net teveel zijn.
duitsland was heerlijk, lekker gegeten , hoop dingen bekeken , gerelaxt .quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Hé glossy! Hoe was het in Duitsland?
Op naar ronde 16 alweer, jeetje... En ik ben al ongeduldig dat ronde 1 niet snel genoeg gaat naar m'n zin![]()
Ik gebruik 'Vitaal man' van het Kruidvat. Je moet 2 pillen per dag (2 's ochtends) en per pil zit er o.a. het volgende in:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef TazDevl het volgende:
Moest vanaf de jaarwisseling weer aan de bak. Mijn vrouw heeft er gelukkig na de miskraam en cyste-aan-de-eierstok-operatie weer zin in. De eisprong was afgelopen woensdag. Ik ben zelf lekker grieperig en snot verkouden uit de jaarwisseling gekomen. Toch besloten er voor te gaan... met tegenzin dan wel
De vriendin van mjin schoonpa zit als maar te grappen over tomaten dat die goed zijn voor het zaad.
Daar maar even naar gekeken hoe het zat en hier op uit gekomen:
http://www.cheffen.nl/2006/07/een_vogel_een_vliegtuig_nee_he.php
Zink, Foliumzuur, Vitamine C & Selenium zijn goed dus, euh laat dat nou net in de foliumzuur tabletten van mijn vrouw zitten? Kortom die slik ik sinds kort ook 1x per dag
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nou hier in ieder geval geen tweede streepje.... ben vandaag ongi geworden. Alsof het nog verbaast![]()
![]()
Wat vervelend, zeg! Echt, het lijkt soms wel alsof de streepjes meer geduld hebben dan wij!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nou hier in ieder geval geen tweede streepje.... ben vandaag ongi geworden. Alsof het nog verbaast![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef Bright het volgende:
[..]
Wat vervelend, zeg! Echt, het lijkt soms wel alsof de streepjes meer geduld hebben dan wij!
Maar we nemen wraak op ze hoor! Straks dwingen we ze achter elkaar tevoorschijn te komen!!
Hoe is die nu LMS?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ik heb ook van die pillen waarvan je er elke dag 2 moet nemen, vind dat wel irritant. Ik vind het al moeilijk genoeg om 1 pil per dag te onthouden, laat staan 2
Ik zit inmiddels op dag 34 met m'n cyclus, maar ben volgens de laatste test niet zwanger. Beetje opstartproblemen na het stoppen met de pil dus, ik wacht het wel rustig af. Toevallig heb ik nu ergens een sollicitatie lopen die volgens mij wel goed verloopt. Er is niet gevraagd naar kinderplannen en ik vertel ze ook lekker niets, maar ergens voelt het toch wel lullig. Ik wil én de nieuwe baan, én zwanger worden. Ik hoop dat ik beide kan krijgen
Diaan73, balen hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmorgen had ik echt even een "het hoeft voor mij allemaal niet meer en ik wil niet meer elke maand teleurgesteld worden"-bui, maar inmiddels is die bui een beetje overgewaaid en vind ik het wel positief dat ik zonder de hormonen een normale cyclus van 28 dagen heb. Dat had ik zelfs niet met de hormonen. Nou ja we wachten gewoon verder nu.
Jullie zijn lief![]()
![]()
Nog steeds niet ongesteld. Wel heel erg rammelend ondertussenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
De bui is vandaag - gelukkig - alweer helemaal over en we gaan er gewoon weer voor en ja de volhouders zullen winnen en we zullen ze eens wat streepjes piesen hier....![]()
Neen, je weet waar je voorgaat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:49 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
Nog steeds niet ongesteld. Wel heel erg rammelend ondertussenIk heb zelfs nee gezegd tegen die baan omdat het bijna niet te combineren zal zijn met een kind
Ik weet best dat het nog een tijd kan duren voordat we een kindje krijgen, maar ik zou me sowieso niet op m'n plek voelen tussen allerlei mensen die alleen maar voor hun carriere gaan. Ik weet nu al dat ik mijn kinderwens belangrijker vind dan een glanzende carriere, dus ik zou daar toch niet tussen passen. Ik ben gewoon een muts wat dat betreft
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |