quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nou hier in ieder geval geen tweede streepje.... ben vandaag ongi geworden. Alsof het nog verbaast![]()
![]()
Wat vervelend, zeg! Echt, het lijkt soms wel alsof de streepjes meer geduld hebben dan wij!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nou hier in ieder geval geen tweede streepje.... ben vandaag ongi geworden. Alsof het nog verbaast![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef Bright het volgende:
[..]
Wat vervelend, zeg! Echt, het lijkt soms wel alsof de streepjes meer geduld hebben dan wij!
Maar we nemen wraak op ze hoor! Straks dwingen we ze achter elkaar tevoorschijn te komen!!
Hoe is die nu LMS?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ik heb ook van die pillen waarvan je er elke dag 2 moet nemen, vind dat wel irritant. Ik vind het al moeilijk genoeg om 1 pil per dag te onthouden, laat staan 2
Ik zit inmiddels op dag 34 met m'n cyclus, maar ben volgens de laatste test niet zwanger. Beetje opstartproblemen na het stoppen met de pil dus, ik wacht het wel rustig af. Toevallig heb ik nu ergens een sollicitatie lopen die volgens mij wel goed verloopt. Er is niet gevraagd naar kinderplannen en ik vertel ze ook lekker niets, maar ergens voelt het toch wel lullig. Ik wil én de nieuwe baan, én zwanger worden. Ik hoop dat ik beide kan krijgen
Diaan73, balen hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmorgen had ik echt even een "het hoeft voor mij allemaal niet meer en ik wil niet meer elke maand teleurgesteld worden"-bui, maar inmiddels is die bui een beetje overgewaaid en vind ik het wel positief dat ik zonder de hormonen een normale cyclus van 28 dagen heb. Dat had ik zelfs niet met de hormonen. Nou ja we wachten gewoon verder nu.
Jullie zijn lief![]()
![]()
Nog steeds niet ongesteld. Wel heel erg rammelend ondertussenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
De bui is vandaag - gelukkig - alweer helemaal over en we gaan er gewoon weer voor en ja de volhouders zullen winnen en we zullen ze eens wat streepjes piesen hier....![]()
Neen, je weet waar je voorgaat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:49 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
Nog steeds niet ongesteld. Wel heel erg rammelend ondertussenIk heb zelfs nee gezegd tegen die baan omdat het bijna niet te combineren zal zijn met een kind
Ik weet best dat het nog een tijd kan duren voordat we een kindje krijgen, maar ik zou me sowieso niet op m'n plek voelen tussen allerlei mensen die alleen maar voor hun carriere gaan. Ik weet nu al dat ik mijn kinderwens belangrijker vind dan een glanzende carriere, dus ik zou daar toch niet tussen passen. Ik ben gewoon een muts wat dat betreft
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |