Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:25 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
En het is alweer voorbij
Ik heb 1 dagje gebloed, en de dag erna waren er nog wat druppels "oud" bloed zeg maar. En zit me nou geen hoop te geven over die innestelbloeding, ik zit hier met griep op de bank en belachelijk emotioneel te doen over onzinnige dingen, en er schoot net ook opeens door m'n hoofd "misschien voel ik me zo rot en idioot omdat ik zwanger ben", maar daar durf ik helemaal nog niet op te hopen johquote:Op zondag 24 december 2006 18:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijn
Pfff dat lijkt me enorm irritant!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Word zo langzamerhand grrrr hier.
Moest 10 dec ongesteld worden, ben het nu nog niet. Mijn cyclus van de afgelopen tijd was 6 weken, 6 weken, 4 weken, 4 weken. En nu ga ik nu weer naar de 6 weken dat zou dan morgen zijn.
Ik heb 1 december m'n laatste pil genomen, 6 december toen ongesteld, en als ik meteen weer een regelmatige cyclus van 28 dagen zou hebben, zou de NOD dus 3 januari moeten zijn. En de innesteldag zou dan morgen zijn. Maarja, ik weet dus nog helemaal niet hoe regelmatig ik "loop", als ik een korte cyclus / vroege eisprong heb deze maand zou het eventueel heel misschien mogelijkerwijs een innstelbloeding geweest kunnen zijn, maar ik reken er absoluut niet op. Ik denk eerder dat m'n lichaam de dagelijkse dosis hormonen mist en in opstand komt ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer had je je NOD dan LMS?
Je hebt zeker geen test in huis?
Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
Je bedoelt de Romed-testen denk ik. Ik gebruik CB-testen, maar heb het laatste 3/4 jaar niets te testen gehad.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
De eigen merk testen van de apotheek werken ook prima.
Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.
En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
Romed bedoel je BE... Ik heb hier de Clearblue Digital gebruikt, was toen 19.95 voor drie testen. Van predictor weet ik dat die relatief veel Hcg nodig heeft. Dat was ooit voor iemand vrij verwarrend, die had getest met predictor, clear blue en een huismerk test. De eerste gaf negatief aan en de andere twee positiefquote:Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
De eigen merk testen van de apotheek werken ook prima.
Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.
En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
Niet bij allemaal hoor, maar bij de CB digital iig wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 16:55 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ooooh, zit er 3 testen in zo'n pak? Dat wist ik nietDat scheelt alweer een heel stuk in de prijs
Dat is ook cru!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef lunastar het volgende:
Ik gebruik ook cleurblue digital.. want heb van romed testen ook al veel slechts gehoord.. een kennis van mij heeft paar dagen geledne ook steeds posi getest en dan weer negatief en test later weer positief... en is de 26ste dan toch ongi geworden... Dus niet echt betrouwbaar vind ik
Ja, die had ik dus ook de eerste (en enige keer) dat ik testte, ik voelde me zo op mijn vingers getikt.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Lishe het volgende:
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |