abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44600435
nou luna ... dat is dan toch spannend als het niet doorzet.
hopelijk blijven ze weg!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 20 december 2006 @ 17:13:46 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44603104
Dames, allemaal een dikke voor jullie!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44605081
Luna, Marie, Jose ...

en GWENNERT!!! WHAAAAAAAH!! (ik wil oooook!!)
pi_44608330
lieve luna, bah wat vervelend... hoop dat 2007 voor jullie ook het jaar wordt!!!

hihiii voor mij is t meer een sinterklaascadeautje want dan moet het gebeurd zijn.... zo ongeveer... whahhaaa maar het cadeautje wordt met kerst uitgebreid gevierd!!!

lieve jose, voor jou geldt hetzelfde als wat ik net voor luna schreef... ik hoop echt van harte dat het jullie jaar wordt. ik voel me ook echt opgelaten... ik lurk een paar weken mee hier, en weet dat jullie het zo graag willen, en dan gaat t bij ons in 1 keer... ben er echt heel blij mee, maar gun het iedereen hier zo!

is helemaal blij... wel even wat onzekerheid... kunnen we het wel, hebben we er wel geld voor, zal het allemaal goed gaan... maar ook apetrots... hihihi heeft vandaag een bierpakket gekregen van t werk, en zei direct tegen me, ik ga vanavond een biertje pakken, om het te vieren... whahahaa

ik blijf het zelf heel onwerkelijk vinden,... heb het idee dat het allemaal een droom is, en ik zo wakker wordt, en het dus echt niet zo is, en de dubbel zo hard er zijn...

ik ga zo vast over naar het andere topic, ik blijf jullie volgen, en hoop echt dat in 2007 dit topic snel leegraakt! voor jullie allemaal een hele dikke
pi_44608398
Ik wil iedereen in dit topic even een geven, omdat jullie het allemaal wel kunnen gebruiken volgens mij.
2007 wordt jullie jaar!
Syllables govern the world
pi_44619939
Gwennert, was onwijs cooll !! Gefeliciteerd, kan je het al een beetje bevatten?

Luna, wat is de status nu??? We blijven hopen!

Jose, jammer, had gehoopt dat je stiekem door zou stromen naar een ander topic.

Hier is de ongi gisteren in alle vreugde door gebroken, alles doet zeer, eerlijk waar...maar goed, dan weten we dat ook maar weer he! . Nieuwe NOD op ; 17 januari 2007 ! (verlaat trouwcadeau ?? , 14 janauri ben ik 1 jaar getrouwd...heerlijk)
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  donderdag 21 december 2006 @ 13:48:54 #57
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44626685
Nou ze zijn dezemorgend doorgekomen... dus op naar 2007, wel is dat het nu 2 cyclussen regelmatig is hopelijk blijft het zo "hout vasthouden"
nieuwe NOD 22 januari

Als ik jullie niet meer zie.. alvast fijne kerstdagen en hopelijk een wonderlijk 2007 toegewenst voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_44626816
goed en slecht nieuws dus Luna.
Balen dat het weer doorgezet is, maar positief dat je nu 2 regelmatige cyclussen had.
Evengoed sterkte, het blijft confronterend en pijnlijk.
Ik blijf voor je duimen!

En natuurlijk ook het beste voor jou in 2007. Het liefst met een mooie vette plus/2e streep!
pi_44628863
Gwennert, gefeliciteerd. Wow, wat een mooie test!!! Ik wens alle wachters hier komend jaar ook zo'n test toe!!!

Jammer Luna, maar natuurlijk gaan we komend jaar allemaal streepjes piesen! nou ja, mamaBright dan he
pi_44628985
Natuurlijk gaan we allemaal 2 streepies piesen !!!!!
Wat dachten we van begin dit jaar helemaal geen mensen meer in dit topic die er nu al in staan mar allemaal verhuizen naar Zwangerschap en Geboorte??

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en prettig nieuwjaar !
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  donderdag 21 december 2006 @ 15:23:22 #61
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44629420

en een heel gelukkig maar vooral vruchtbaar 2007!!!!

En Luna wat balen zeg... dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  donderdag 21 december 2006 @ 18:43:23 #62
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44635000

voor iedereen
pi_44651309
Jullie ook fijne dagen!

Ik ben ongesteld geworden Nadat ik m'n laatste pil had ingenomen kreeg ik een bloeding op 6 december, toen dus nooit meer begonnen met de pil, en nu op 22 december dus voor het eerst weer echt ongesteld. Nou weet ik dat het best een tijd kan duren voor je weer een normale regelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil, en dat het waarschijnlijk nog best een tijdje gaat duren voor ik zwanger ben, maar stiekem baal ik wel een beetje

En ik zit met nog iets stoms. Ik wil nog niet aan m'n familie laten weten dat ik zwanger probeer te worden. Maar ik weet dat m'n moeder vroeger vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad; ik weet alleen niet precies wat er aan de hand was, dus ik weet ook niet of het erfelijk is. En ik durf het niet zo goed te vragen, want dan weet ze meteen waar we mee bezig zijn... (En nou moeten jullie niet denken dat ik na 1 keer ongesteld worden meteen aan vruchtbaarheidsproblemen denk, maar als het iets is wat in de familie zit, is het natuurlijk wel iets om al vantevoren rekening mee te houden.)
pi_44652612
LMS, ik was ook bang dat vruchtbaarheidsproblemen een erfelijke factor zouden hebben... mijn ouders hebben zo'n 9 jaar geprobeerd voor ik er was, er staan boeken over ivf enzo in onze boekenkast. (eerste proefbuisbaby is rond die tijd geboren) Meer heb ik er helaas niet over kunnen vragen, mijn moeder is er al een tijdje niet meer.
Ondanks die schrik, dat het wel eens lang zou kunnen duren, ben ik toch in de eerste 'echte' maand zwanger geraakt... het hoeft dus niet zo te zijn dat het lang gaat duren.

Voor de rest wens ik iedereen in dit topic heel fijne feestdagen en een vruchtbaar 2007, het is nu echt jullie beurt dames!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:41:55 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44656778
Little Miss Sunshine, ik had ook een vergelijkbaar 'probleem' , ik wist niet precies wat er allemaal gebeurd was bij mij en broer en zus, daarbij had mijn oma ook 'maar' 2 kinderen (voor die tijd bijzonder, dus gepland of niet?)
Ik heb het met de huisarts besproken, natuurlijk kon hij niets zeggen over mijn moeder en oma ivm beroepsgeheim, maar hij kon wel theoretisch zeggen wat evt. erfelijk kon zijn en wat niet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:44:26 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44656851
Ik zou gewoon een lulverhaal ophangen over een collega'tje die de MMM in moet of zo en dan zo een bruggetje slaan naar je moeders verhaal, 'hoe ging dat eigenlijk bij jou'...
pi_44678110
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:58 schreef LittleMissSunshine het volgende:

Ik ben ongesteld geworden
En het is alweer voorbij
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:43:55 #68
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44692723
Word zo langzamerhand grrrr hier.
Moest 10 dec ongesteld worden, ben het nu nog niet. Mijn cyclus van de afgelopen tijd was 6 weken, 6 weken, 4 weken, 4 weken. En nu ga ik nu weer naar de 6 weken dat zou dan morgen zijn.

Jajaja wat moet je toch met die onzekerheid.

Dames ik duim voor jullie allemaal en gwennert gefeliciteerd.

little mis nog iets hmmm ik duim voor je dat je misschien toch wel zwanger bent.

liefs joyce

allemaal fijne feestdagen.
pi_44714567
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:25 schreef LittleMissSunshine het volgende:

[..]

En het is alweer voorbij
Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijn
pi_44714592
Voor alle meiden hier:

Hele fijne dagen en Een gezond en vruchtbaar 2007 gewenst!!
pi_44717685
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:31 schreef Spekkiemonster het volgende:

Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijn
Ik heb 1 dagje gebloed, en de dag erna waren er nog wat druppels "oud" bloed zeg maar. En zit me nou geen hoop te geven over die innestelbloeding, ik zit hier met griep op de bank en belachelijk emotioneel te doen over onzinnige dingen, en er schoot net ook opeens door m'n hoofd "misschien voel ik me zo rot en idioot omdat ik zwanger ben", maar daar durf ik helemaal nog niet op te hopen joh
pi_44717768
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Word zo langzamerhand grrrr hier.
Moest 10 dec ongesteld worden, ben het nu nog niet. Mijn cyclus van de afgelopen tijd was 6 weken, 6 weken, 4 weken, 4 weken. En nu ga ik nu weer naar de 6 weken dat zou dan morgen zijn.
Pfff dat lijkt me enorm irritant!
  zondag 24 december 2006 @ 21:10:58 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44718292
Wanneer had je je NOD dan LMS?
Je hebt zeker geen test in huis?
Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
pi_44718654
quote:
Op zondag 24 december 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer had je je NOD dan LMS?
Je hebt zeker geen test in huis?
Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
Ik heb 1 december m'n laatste pil genomen, 6 december toen ongesteld, en als ik meteen weer een regelmatige cyclus van 28 dagen zou hebben, zou de NOD dus 3 januari moeten zijn. En de innesteldag zou dan morgen zijn. Maarja, ik weet dus nog helemaal niet hoe regelmatig ik "loop", als ik een korte cyclus / vroege eisprong heb deze maand zou het eventueel heel misschien mogelijkerwijs een innstelbloeding geweest kunnen zijn, maar ik reken er absoluut niet op. Ik denk eerder dat m'n lichaam de dagelijkse dosis hormonen mist en in opstand komt ofzo
  zondag 24 december 2006 @ 21:37:07 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44718809
Oh, dus nog niet heftig over tijd. Ik wilde je al aansporen om te gaan testen maar daar moet je nog even voor wachten.
Wel spannend hoor. Het kan wel, zomaar, die eerste maand.
pi_44752098
Voor het geval dat he... Welke zwangerschapstesten zijn nou handig en betrouwbaar? Of maakt het allemaal niet zoveel uit? En kun je die dingen nog ergens voordelig in grote hoeveelheden inslaan?
  dinsdag 26 december 2006 @ 21:03:35 #77
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44753796
Hier was de test negatief dat was afgelopen zondagochtend, ondertussen nog geen ongi gezien wel ontzettend last van mijn borsten. Ik word er zo onzeker van en niet omdat ik ongesteld zou worden maar omdat mijn lichaam me voor mijn gevoel zo in desteek laat door dan wel en dan niet op tijd te reageren. Of ja ik weet eigelijk niet zo goed hoe ik het moet uit leggen.

LittlemissS
ik gebruik eigelijk altijd clear blue. Heb bij de zwangerschap van Mara eerst predictor gebruikt en die sloeg vreselijk op hol echt raar. En daarna toch maar voor de clearblue gegaan die vond ik het fijnste en duidleijkste. en nu gebruik ik hem ook weer.
Als ik het goed heb kan je op bepaalde sites ook goedkope tests kopen maar hoe die zijn geen idee.
Succes in iedergeval.

Nog een fijne avond
pi_44756738
Ik weet niet wat de clearblue kost in Nederland, maar in België zijn de goedkoopste testjes (buiten die van het kruidvat) die van het merk "Quid" te koop bij de supermarktketens GB (¤ 6,99). Zij schijnen vrij snel betrouwbaar te zijn. Maar hier heb je vast niets aan als je niet dicht bij de Belgische grens woont natuurlijk
  woensdag 27 december 2006 @ 08:59:25 #79
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44762838
cb zijn erg duur vind ik
  woensdag 27 december 2006 @ 10:12:37 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44763385
De eigen merk testen van de apotheek werken ook prima.

Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.

En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
  woensdag 27 december 2006 @ 10:24:19 #81
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44763487
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.

En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
Je bedoelt de Romed-testen denk ik. Ik gebruik CB-testen, maar heb het laatste 3/4 jaar niets te testen gehad.
Make love, not war ☮
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 december 2006 @ 10:31:03 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44763566
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

Romed bedoel je BE... Ik heb hier de Clearblue Digital gebruikt, was toen 19.95 voor drie testen. Van predictor weet ik dat die relatief veel Hcg nodig heeft. Dat was ooit voor iemand vrij verwarrend, die had getest met predictor, clear blue en een huismerk test. De eerste gaf negatief aan en de andere twee positief
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 27 december 2006 @ 10:33:27 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44763606
Romed was het idd ja.

19,95 voor 3 testen valt toch nog wel mee ook?
Ik heb in een jaar tijd ook maar 1 keer hoeven testen dus wat dat betreft erg goedkoop zo.
pi_44765072
Ik zag dat ik nog in het lijstje sta....wil iemand mij daaruit halen...??

Verder wens ik iedereen een vruchtbaar 2007
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_44765082
ik pak etos huismerk meestal
pi_44767863
Ooooh, zit er 3 testen in zo'n pak? Dat wist ik niet Dat scheelt alweer een heel stuk in de prijs
  donderdag 28 december 2006 @ 09:11:52 #87
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44786522
romed testen zijn erg onbetrouwbaar heb ik al heel vaak gehoord op zwangerschapspagina.nl
pi_44786570
hestria, hoe is het bij jou?
  donderdag 28 december 2006 @ 11:52:11 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44788564
quote:
Op woensdag 27 december 2006 16:55 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ooooh, zit er 3 testen in zo'n pak? Dat wist ik niet Dat scheelt alweer een heel stuk in de prijs
Niet bij allemaal hoor, maar bij de CB digital iig wel.
pi_44790547
Meiden, 2007 gaat jullie jaar worden en ik duld geen tegenspraak. Gesnopen? Ja? Goed zo!
Syllables govern the world
pi_44790833
Ben het helemaal met reese.com eens

Ik had ook Romedtesten en die zijn mij goed bevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 december 2006 @ 14:56:42 #92
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44794083
Ik gebruik ook cleurblue digital.. want heb van romed testen ook al veel slechts gehoord.. een kennis van mij heeft paar dagen geledne ook steeds posi getest en dan weer negatief en test later weer positief... en is de 26ste dan toch ongi geworden... Dus niet echt betrouwbaar vind ik

Reese.com ik hoop het zo...

Voor iedereen fijne laatste dagen van 2006 en hopelijk mag 2007 ons een beter jaar geven... voor iedereen

groetjes lunastar
ik zie een foutje in lijstje staan achter mijn naam.. het is 22 jan.. want ben 21 dec ongi geworden...
pi_44800030
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef lunastar het volgende:
Ik gebruik ook cleurblue digital.. want heb van romed testen ook al veel slechts gehoord.. een kennis van mij heeft paar dagen geledne ook steeds posi getest en dan weer negatief en test later weer positief... en is de 26ste dan toch ongi geworden... Dus niet echt betrouwbaar vind ik
Dat is ook cru!

En vanzelfsprekend wens ik ook iedereen een vruchtbaar 2007, maar 2006 duurt ook nog een paar dagen en in die laatste dagen mogen ook best nog een paar kindjes gemaakt worden
pi_44800525
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:09:38 #95
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44818446
Hoi allemaal ,
Ik wens jullie alvast een heel goed uiteinde en een gezond en zeer vruchtbaar 2007 , ik vertrek morgen om 7 uur richting duitsland.

tot volgend jaar
pi_44818489
veel plezier in duitsland glos! tot volgend jaar... ik wens je een knallend uieinde en een goed en vruchtbaar 2007

* Spekkiemonster vandaag stiekum al nod heeft en nog niks ziet/voelt ....
pi_44820707
Oe spekkie! Wie weet...

Glossy heel veel plezier alvast!
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 12:05:18 #98
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820998
Met clearblue heb ik 2 keer gehad dat de test het hemaal niet doet terwijl ik nooit problemen heb gehad met de goedkopere huismerktesten van de drogisterijen. Tja, behalve dat die altijd maar 1 streepje lieten zien Meiden ik hoop dat er in 2007 (en het restje van 2006) enorm veel tweede streepjes zullen vallen!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:23:28 #99
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44827431
Spekkie!! Spannend... ik ga vast een paaar jompels er tegen aan gooien !!
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:53:03 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44828316
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Lishe het volgende:
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
Ja, die had ik dus ook de eerste (en enige keer) dat ik testte, ik voelde me zo op mijn vingers getikt.
Zo van 'jaja, en jij dacht zwanger te zijn'.
Echt niet leuk dus ik heb me ook voor genomen om die niet meer te gebruiken hoe duidelijk ze mss ook zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')