abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 09:04:04 #1
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44529345
Vervolg van: Wachten op het tweede streepje - deel 86

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

14 januari Misslautje84 (10-2006) NOD
22 januari lunastar (01-2004) NOD
29 januari glossy (09-2005) NOD
29 januari nijna (01-2007) NOD
31 januari Mariposa (01-2007) NOD
02 februari Bright (11-2004) NOD
07 februari S-A-I-N-T (10-2006) NOD
09 februari Marie79 (09-2004) NOD
10 februari Suzziieee (09-2004) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 16-01-2007 08:47:52 ]
  maandag 18 december 2006 @ 09:04:55 #2
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44529359
iK Heb ff topic geopend... maar weet niet hoe ik de linken kan zetten... dus iemand van de modjes als jullie willen aanpassen...

mercikes
  maandag 18 december 2006 @ 09:06:03 #3
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44529366
dit was het laatste bericht van vorig topic
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel allemaal...! Doet me goed...

Zoals verwacht is de menstruatie nu inderdaad doorgebroken, dus dat is weer "genieten"... ggrrr...

Voorlopig geloof ik er niet meer in... heb het gevoel dat we een heeele lange weg moeten gaan of dat het zelfs helemaal niet goed gaat komen. Wat kan je lichaam je teleurstellen. Bah!
Hey meid dikke knuffel... En kop op... ik weet het is moeilijk.. maar probeer positief te denken...

VIVI ik zou ook iets willen zeggen.... ALS je niet weet wat de meeste maanden hier doormaken, en waar ze hun aan vastklampen om toch maar positief te blijven en toch maar HOOP te houden. EN dan zoveel hoop hebben en het toch misgaat en ze ongi worden. Trekken ze hun weer op aan de verhalen van mensen die dit ook allemaal meegemaakt hebben. Vergelijken is onmogelijk. MAAR ik vind dat jij het recht niet hebt om hier te komen posten over zoiets als je zelf niet weet waar je het over hebt. Ik zou gewoon zeggen geniet van je geluk en je zwangerschap en hoop dat je nooit zolang moet wachten en hopen op een WONDER op een wens die je graag wilt zien uitkomen....
ps: ik heb al een prachtwondertje.... Maar ik wist het pas dat ik zwanger was toen ik over de 12 weken was... dus het is niet bij iedereen zo dat je het voelt... IEDER persoon is ANDERS

phileine jij hebt het goed verwoord.. merci...
  maandag 18 december 2006 @ 09:11:34 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44529438
Linkjes staan in de OP en de TT even met kleine letters maar.
  maandag 18 december 2006 @ 09:25:10 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44529659
Omdat ik toch een beetje op de hoogte van jullie wil blijven, even een schaamteloze TVP.
Make love, not war ☮
  maandag 18 december 2006 @ 09:28:53 #6
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44529723
Er komen weer wat NOD's aan zie ik, Gwennert hoe is het bij jou?

(zelfde als Diaan dus eigenlijk)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 18 december 2006 @ 10:34:22 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44530805
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:51 schreef lunastar het volgende:

[..]
MAAR ik vind dat jij het recht niet hebt om hier te komen posten over zoiets als je zelf niet weet waar je het over hebt.
Ik wil hier toch even op reageren..ik vind namelijk WEL dat ik het recht heb om te posten in een topic als dit, zolang ik het maar respectvol doe.

Of is een topic als dit alleen bestemd voor een incrowd clubje dat het allemaal zelf mee moet maken voordat je hier iets mag zeggen?

Beetje raar vind je niet. Ik heb trouwens alleen maar benadrukt hoe het op MIJ overkomt en hoe IK dingen ervaar, ik heb nergens gepretendeerd voor anderen te spreken en ik denk dat ik alles erg netjes en respectvol heb geformuleerd, juist omdat ik niet veel van dit onderwerp afwist/weet. Maar dat kan je iemand toch moeilijk kwalijk nemen, of niet soms.
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:20 schreef phileine het volgende:
Vivi, volgens mij zit jij een beetje in het verkeerde topic. Hier zitten allemaal mensen die dol-dolgraag zwanger willen worden en daar vaak ook al een hele tijd mee bezig zijn. Die gráág hun figuur en hun seksleven tijdelijk offeren voor een kindje. Het heeft weinig zin om aan die mensen te vertellen hoe moeilijk het voor jou was om ongepland zwanger te raken, ik denk eerlijk gezegd dat dat juist de mensen hier bijzonder weinig interesseert. Het is een beetje of je op een bijeenkomst van mensen die in de bijstand zitten gaat uitleggen dat jij het óók zwaar hebt omdat het heel moeilijk instappen is in een ferrari met al die hoge stoepen.

Ik snap best dat jij ook je problemen hebt en dat zo'n ongeplande zwangerschap heleboel moeilijkheden met zich kan meebrengen, maar er zijn ongeveer drie topics op fok! waar dat nou vooral gewoon alleen maar heel lomp en kwetsend is om dat te komen zeggen. En dit is er eentje van.

-sorry voor de bemoeienis, maar het streek me nogal tegen de haren in-
Nofi, maar ik vind dit dus een nogal kortzichtige reactie eerlijk gezegd, dit is dus blijkbaar een van de 3 topics waarin zich mensen begeven die veronderstellen dat hun problemen dus erger zijn dan die van anderen omdat alles ondergeschikt is aan het zwanger zijn of worden? Want zolang dát maar het geval is moet je niet zeuren?
Ik denk dat enig relativeringsvermogen wel op zijn plaats is als ik het zo eens lees.
Nee, sorry, dat kan ik niet begrijpen.

Mijn uitleg omtrent mijn zwangerschap heb ik alleen gegeven omdat ik duidelijkheid wilde scheppen in wat ik hier zei, niet om anderen de ogen uit te steken, absoluut niet. Ik lees deze topic uit medeleven en ik was me er niet van bewust dat ik volgens de betreffende personen geen RECHT heb om hier te reageren, ook al is dat vanuit een stukje onwetendheid, omdat dit alleen maar als een knufkroeltopic is bedoeld voor lotgenoten. Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om hier te zeggen dat ik het zo erg vind om dik te zijn etcetera etcetera, maar blijkbaar wordt ik hier afgerekend op dingen die ik wel eens in Z&G heb gezegd, terwijl mijn intentie 100 % goed was, zoals ik al duidelijk probeerde te maken. Dat strijkt MIJ dus tegen de haren in.

[ Bericht 27% gewijzigd door Vivi op 18-12-2006 10:46:07 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 18 december 2006 @ 10:48:05 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44531037
En nu houd ik er lekker over op en nogmaals, ik hoop voor jullie allemaal dat het snel lukt!
  maandag 18 december 2006 @ 10:58:39 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44531222
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Vivi het volgende:
Nofi, maar ik vind dit dus een nogal kortzichtige reactie eerlijk gezegd, dit is dus blijkbaar een van de 3 topics waarin zich mensen begeven die veronderstellen dat hun problemen dus erger zijn dan die van anderen omdat alles ondergeschikt is aan het zwanger zijn of worden? Want zolang dát maar het geval is moet je niet zeuren?
Ik denk dat enig relativeringsvermogen wel op zijn plaats is als ik het zo eens lees.
Nee, sorry, dat kan ik niet begrijpen.
Dan heb je het dus niet goed begrepen. Wij waren niet degenen die zeiden 'wat wij hebben is erger', jij was degene die zij 'wat ik heb is ook erg'.
En dat spreken we ook helemaal niet tegen. Maar het is bijna hetzelfde als tegen iemand die net z'n benen eraf heeft moeten laten halen gaan lopen klagen dat je moeie voeten hebt van het lopen.

Dat jouw relatie niet liep/loopt is heel vervelend, maar dat kan je niet vergelijken met de wens een kindje te krijgen en vooral niet als die mensen al ruim een jaar bezig zijn.
quote:
Mijn uitleg omtrent mijn zwangerschap heb ik alleen gegeven omdat ik duidelijkheid wilde scheppen in wat ik hier zei, niet om anderen de ogen uit te steken, absoluut niet. Ik lees deze topic uit medeleven en ik was me er niet van bewust dat ik volgens de betreffende personen geen RECHT heb om hier te reageren, ook al is dat vanuit een stukje onwetendheid, omdat dit alleen maar als een knufkroeltopic is bedoeld voor lotgenoten. Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om hier te zeggen dat ik het zo erg vind om dik te zijn etcetera etcetera, maar blijkbaar wordt ik hier afgerekend op dingen die ik wel eens in Z&G heb gezegd, terwijl mijn intentie 100 % goed was, zoals ik al duidelijk probeerde te maken. Dat strijkt MIJ dus tegen de haren in.
Het was appels met peren vergelijken. Nogmaals, het is vast allemaal niet leuk, maar dan gaan zeggen 'dat dat stukje voor ons iig makkelijker zal zijn' slaat nergens op. Ik zou dolgraag willen dat ik nu kon ruziën met mijn man over wel of niet accepteren van die zwangerschap, want dat zou dan iig betekenen dat ik zwanger ben en dat ik een kindje zou gaan krijgen.
En je wordt niet afgerekend op dingen die je in Z&G gezegd hebt, je hebt het nota bene zelf gepost, over hoe rot het allemaal niet was.
No offence, maar het is gewoon niet handig. En als je dat niet ziet, dan is dat nog maar eens een extra illustratie dat je echt totaal niet snapt wat het is heel graag zwanger te willen worden terwijl het niet lukt. Steeds maar weer mensen zomaar zwanger te zien raken, zelfs hier en daar ook nog eens ongepland in niet ideale situaties terwijl jij met lege handen blijft staan.

Je vragen vond ik in eerste instantie niet vervelend over komen, je gaf gewoon aan dat je er eigenlijk niets van wist, van temperaturen enzo, maar wat mij betreft had je het daarbij moeten laten en niet met je eigen moeilijkheden aan moeten komen omdat die gewoon niets hiermee te maken hebben.
Maar wmb is het niet zo dat je hier niks te zoeken hebt als je het niet zelf meegemaakt hebt. Hell, dan had ik hier ook jaren niks te zoeken gehad.
  maandag 18 december 2006 @ 11:10:03 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44531437
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan heb je het dus niet goed begrepen. Wij waren niet degenen die zeiden 'wat wij hebben is erger', jij was degene die zij 'wat ik heb is ook erg'.
En dat spreken we ook helemaal niet tegen. Maar het is bijna hetzelfde als tegen iemand die net z'n benen eraf heeft moeten laten halen gaan lopen klagen dat je moeie voeten hebt van het lopen.

Dat jouw relatie niet liep/loopt is heel vervelend, maar dat kan je niet vergelijken met de wens een kindje te krijgen en vooral niet als die mensen al ruim een jaar bezig zijn.
Mijn relatie loopt (inmiddels) heel erg goed, ik probeerde alleen maar (nogal onhandig zo te merken aan jullie reacties) aan te geven dat sommige dingen aan de buitenkant wel ideaal kunnen lijken maar dat er ook nog andere problemen kunnen zijn waardoor de mensen die jullie nu zo benijden misschien ook het nodige hebben moeten doorstaan om op dat punt te komen. Appels met peren, oke, daar heb je gelijk in, maar kan het kwaad dan om eens wat verder te kijken dan je eigen beperkte visie op dingen?

Dat probeer ik namelijk ook te doen door topics als deze te lezen en me in te leven al heb ik met deze problematiek zelf geen ervaring.
quote:
Het was appels met peren vergelijken. Nogmaals, het is vast allemaal niet leuk, maar dan gaan zeggen 'dat dat stukje voor ons iig makkelijker zal zijn' slaat nergens op. Ik zou dolgraag willen dat ik nu kon ruziën met mijn man over wel of niet accepteren van die zwangerschap, want dat zou dan iig betekenen dat ik zwanger ben en dat ik een kindje zou gaan krijgen.
Nu doe je dus precies hetzelfde wat mij wordt verweten, namelijk oordelen over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, puur vanuit je eigen emotie.
quote:
En je wordt niet afgerekend op dingen die je in Z&G gezegd hebt, je hebt het nota bene zelf gepost, over hoe rot het allemaal niet was.
heb ik ook, maar niet hier uiteraard omdat ik natuurlijk ook wel inzie hoe ontzettend tactloos dat zou zijn. Die posts zijn dus imo ook helemaal niet relevant mbt wat ik hier heb gezegd, ze worden alleen wél aangehaald.
quote:
No offence, maar het is gewoon niet handig. En als je dat niet ziet, dan is dat nog maar eens een extra illustratie dat je echt totaal niet snapt wat het is heel graag zwanger te willen worden terwijl het niet lukt. Steeds maar weer mensen zomaar zwanger te zien raken.
Nee, dat snap ik wrs niet, maar daarom lees en reageer ik hier dus ook, omdat ik wél meeleef en me in een ander probeer te verplaatsen.
quote:
en vond ik in eerste instantie niet vervelend over komen, je gaf gewoon aan dat je er eigenlijk niets van wist, van temperaturen enzo, maar wat mij betreft had je het daarbij moeten laten en niet met je eigen moeilijkheden aan moeten komen omdat die gewoon niets hiermee te maken hebben.
Een gesprek ontwikkeld zich gewoon, net als irl, ik heb al aangegeven dat het totaal niet mijn bedoeling was om hier aandacht te lopen vragen voor mijn eigen problematiek an sich.
quote:
Maar wmb is het niet zo dat je hier niks te zoeken hebt als je het niet zelf meegemaakt hebt. Hell, dan had ik hier ook jaren niks te zoeken gehad.
Iig laat ik jullie nu maar verder met rust
  maandag 18 december 2006 @ 11:19:00 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44531654
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mijn relatie loopt (inmiddels) heel erg goed, ik probeerde alleen maar (nogal onhandig zo te merken aan jullie reacties) aan te geven dat sommige dingen aan de buitenkant wel ideaal kunnen lijken maar dat er ook nog andere problemen kunnen zijn waardoor de mensen die jullie nu zo benijden misschien ook het nodige hebben moeten doorstaan om op dat punt te komen. Appels met peren, oke, daar heb je gelijk in, maar kan het kwaad dan om eens wat verder te kijken dan je eigen beperkte visie op dingen?
In dit geval wel ja.
Weet je hoe irritant die opmerkingen zijn: 'Nou ja, je kan het nu wel zo graag willen, maar kinderen hebben is ook niet alles hoor'. Oh echt, die mensen wil ik zo graag slaan...
quote:
Dat probeer ik namelijk ook te doen door topics als deze te lezen en me in te leven al heb ik met deze problematiek zelf geen ervaring.
quote:
Nu doe je dus precies hetzelfde wat mij wordt verweten, namelijk oordelen over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, puur vanuit je eigen emotie.
Ik oordeel toch niet? Ik zeg toch dat het vast heel vervelend is?
quote:
heb ik ook, maar niet hier uiteraard omdat ik natuurlijk ook wel inzie hoe ontzettend tactloos dat zou zijn. Die posts zijn dus imo ook helemaal niet relevant mbt wat ik hier heb gezegd, ze worden alleen wél aangehaald.
Volgens mij doelen wij allemaal op dit stukje uit een van je posts in het vorige streepjes topic:
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef Vivi het volgende:
En bij mij ging het zwanger worden dan misschien wel makkelijk en ja, heel erg snel ( zeg maar gerust totaal ongepland) , maar ik had weer heel andere problemen..mijn vriend en ik waren pas een maand samen en hij wilde absoluut geen kinderen meer omdat hij al 3 kindjes heeft uit een eerder huwelijk, waarvan er 1 is overleden en hij er 2 door omstandigheden niet kan zien...ik heb dus niet echt de ideale zwangerschap gehad waarvan ik droomde in eerste instantie, en kan er pas sinds kort echt van genieten omdat hij toch voor mij en ons kindje heeft kunnen kiezen, gelukkig.

Ook al is het soms nog best moeilijk op emotioneel vlak en ontbreekt er voor mjijn gevoel een bepaalde betrokkenheid die ik mij wel gewenst had...niet omdat het hem niet interesseert, maar omdat hij bang is zich weer aan een kindje te hechten.
Maar ik heb goede hoop dat het helemaal goed gaat komen.

Dit zijn dan weer dingen die jij niet door hoeft te maken straks omdat vanaf het begin duidelijk is dat jullie kindje door alletwee de ouders heel erg gewenst is, vanaf dag 1 en jouw man zal wrs ook ieder schopje willen meemaken en voelen waar die van mij nog met een bepaalde huivering zit om te emotioneel betrokken te raken.
Een post die je vast met de beste bedoelingen geplaatst hebt maar echt kant nog wal raakt tov mensen die heel graag zwanger willen raken en waarbij het duidelijk is dat het ook niet 'zomaar' gaat lukken.
quote:
Nee, dat snap ik wrs niet, maar daarom lees en reageer ik hier dus ook, omdat ik wél meeleef en me in een ander probeer te verplaatsen.
Nou, prima dan toch. Ik vind dat alleen maar tekenend en daarom je posts mss wel iets minder kwetsend maar meer heel onwetend.
quote:
Een gesprek ontwikkeld zich gewoon, net als irl, ik heb al aangegeven dat het totaal niet mijn bedoeling was om hier aandacht te lopen vragen voor mijn eigen problematiek an sich.
Maar dat deed je dus wel met die post die ik hierboven aanhaalde.
quote:
Iig laat ik jullie nu maar verder met rust
Hoeft wmb niet, maar goed, dan spreek ik voor mezelf.
Deze en mijn vorige post zijn ook echt puur bedoeld om aan jou uit te leggen waar het dan 'mis' gaat zeg maar.
  maandag 18 december 2006 @ 11:37:08 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44532131
Mwoh, ik denk dat ik niet helemaal goed overbreng wat ik bedoel, vind dat ook moeilijker op schrift dan irl denk ik, om het heel erg goed uit te leggen zonder giga lappen tekst te moeten typen (waar ik dan weer te lui voor ben )

En ik zeg helemaal niet dat kinderen krijgen ook niet alles is, sterker nog, daar kan ik ook nog niet over mee praten !
En dat dat dooddoeners zijn waar je helemaal niet op zit te wachten snap ik ook nog wel hoor..

Maar iig, ik vind het oprecht naar voor jullie, en nog net iets meer voor jou ( ) omdat ik jou ken dan

En wmb laten we het hierbij voordat het hier helemaal off topic gaat
pi_44532465
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:28 schreef PM-girl het volgende:
Er komen weer wat NOD's aan zie ik, Gwennert hoe is het bij jou?
ja sorry, mij hebben jullie even niet gehoord... heb 2 weken terug een blaasontsteking gekregen... alweer... na een 2 dagen cranberrysap gedronken te hebben is deze helaas niet weggegaan, dus een kuurtje bij de huisarts gehaald voor een week. kreeg in het weekend hoge koorts en flinke buikpijn, misselijk en weet ik al niet wat, vond het wat vreemd, doordat ik een kuur had. ben vorige week maandag weer bij de ha geweest, en die stuurde me door richting ehbo, want ze dacht aan een blindedarmontsteking... gelukkig is dit het niet, na 2 keer een bijna 3 uur daar te zijn geweest... discussie met de dokter gehad... ze hebben bloed en urine getest op een zwangerschap, maar ik weet dat urine nog te vroeg zou zijn, maar bloed weet ik niet... volgens hem was een zwangerschap uitgesloten. maar ik bleef volhouden dat ook het bloed nog te vroeg was.. ik wilde mn menstruatie afwachten voor ik medicijnen of iets meenam... weten jullie hoe dat zit? wanneeer je het in het bloed zou kunnen zien???

nu blijf ik misselijk, en zere tepels, maar sinds vanmorgen de hele borst die zeer doet... maar ik heb het idee dat het vandaag of morgen toch gewoon komt... zo voelt het tenminste... al blijf ik veel plassen... en ja, de blaasontsteking is echt weg... heb het laten controleren....

lief dat je ernaar vroeg, ondanks dat ik niet zo vaak kom, is het fijn dat iemand even aan je denkt!
pi_44532479
"**Negeert discussie maar even...**

Jose, balen zeg...pfff... !!!
En hoe is het met de rest?? Er zitten weer spannende tijden aan te komen ??

Ik heb idd getest van het weekend, negatief, zoals verwacht..maar nog steeds geen ongi te melden..pfff...ik weet het echt ffies niet meer hoor...ben nu al vanaf 6/12 overtijd..geloof niet echt dat het nog gaat komen ;-)

Het zou zo prettig zijn als het gewoon doorkwam, dan weet ik dat het wel gewoon kan!
Ik heb de pil ongeveer 5 jaar geslikt en heb een hoop tijd nodig voordat deze uit mijn lichaam is.

[ Bericht 20% gewijzigd door Misslautje84 op 18-12-2006 14:10:21 ]
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
pi_44534624
ik zie dat mijn nod nog op 5 december staat, deze mag aangepast worden naar 30 december ...
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 18 december 2006 @ 17:51:20 #16
94046 PM-girl
pi_44544246
Gwennert, vervelend blaasontsteking. Het blijft dus nog eventjes spannend!
*
pi_44545264
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:50 schreef Gwennert het volgende:

ja sorry, mij hebben jullie even niet gehoord...
Ooooh dat is ook niet aardig van ons Dacht dat ik je in m'n vorige post genoemd had, had nameijk wel gelezen over je blaasontsteking. Vreemd wel hoor, die buikpijn en miselijkheid enzo. Heb geen idee wanneer je in je bloed zou moeten kunnen zien dat je zwanger bent.

Ben voor mezelf wel benieuwd hoe lang het duurt voor ik na het stoppen met de pil weer een normale cyclus heb. Als ik regelmatig ben zou ik woensdag m'n eisprong moet hebben, maar ik weet het dus niet...
pi_44548781
ik kan toch zelf gewoon wat vaker komen... maar ik lurk nog al graag...

ik blijf misselijk, mn smaak is ook anders, de dingen die ik normaal heerlijk vind, smaken me nu gewoon niet en andersom... hou nooit van boterhamworst... echt sorry, vind het zo smerig... maar vanavond met brood smeren, at ik dus wel een plakje... vind het erg vreemd... maar t voelt nog steeds of ik ongesteld wordt... maar verder zie of merk ik weinig... lichte onderbuikpijn... soort krampen... dus ik denk dat ze gewoon komen...

tja, en hoelang t duurt na het stoppen met de pil... geen idee, die slik ik al 9 jaar niet meer volgens mij... bij mij was de cyclus altijd onregelmatig, tot mn miskraam 3 jaar terug, daarna een regelmatige cyclus (wisselt tussen 27-28-29 dagen, maar dat was netjes zei de ha)

we duimen voor je!!!
pi_44560571
eeeeeeehm.... ik moet even wat kwijt..... ik heb vanmorgen getempt... dacht dat ik wel de op bezoek had.... dus niet.... toch maar een test doen... ach nee, t komt wel... laat ik t toch maar doen, dan maar een minnetje.... maar kijk....

dit is geen minnetje meer he??? ooooh... ik moet dit even een plekje geven.... ben even helemaal van t rit.... sta te shaken in mn piama...
pi_44560664
Gwennert, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44560699
Gefeli Gwennert!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44560765
dankjullie wel.... ik kan het gewoon niet geloven.... blijf naar de test kijken... maar ik zie het echt goed he???
pi_44560771
je ziet het mega goed!! Dat is echt een duidelijke plus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44560781
Ja het staat er echt!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:00:06 #25
94046 PM-girl
pi_44560822
Gwennert! Whaaa!! Dat is nog eens wakker worden! En die arts zegt maar dat het uitgesloten was.... nou dit spreekt hem wel tegen geloof ik!

Gefeliciteerd!!
*
pi_44560830
ik voel me heel erg opgelaten nu.... de eerste echte ronde... gelijk raak... terwijl hier zoveel mensen al zolang wachten, ook mn zus, die ik natuurlijk direct moest bellen.... heeft er 2 jaar voor gedaan om een kindje te krijgen... en nu... wij zo snel... terwijl ik echt meende dat ik ongi zou worden...

hoe ga ik het vertellen... jeetje... pfff ik mag echt juichen he???
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:01:15 #27
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_44560836
Gwennert, gefeliciteerd
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:11:23 #28
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44560992
Gwennert, gefeliciteerd! Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen! (Ik heb een zwak voor die twee streepjes.) Spannend dat je het je lief nog moet vertellen!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:21:23 #29
114177 Diaan73
pi_44561120
Gwennert je mag echt juichen van harte gefeliciteerd... geweldig dat het bij sommige mensen toch zo snel gaat.
Make love, not war ☮
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:44:41 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44561500
Gwennert, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:54:36 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44561695
Gefeliciteerd!
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:56:33 #32
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44561733
Gwennert, gefeliciteerd hoor!

Hier helaas het tegenovergestelde resultaat, zit nu met flinke buikkrampen achter mijn computer...
Gister was het al licht bloedverlies, maar het heeft nu helemaal doorgezet!
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:08:08 #33
114177 Diaan73
pi_44561993
Marie toch... hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:18:21 #34
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44562212
Thnx Diaan!
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:16:10 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44563527
Gwennert gefeliciteerd! Leuk, je onder de kerstboom vertellen dat jullie een kleine krijgen
pi_44563600
Gwennert Gefeliciteerd meid!!!
Syllables govern the world
pi_44564518
ik ben aan t springen en glunderen en genieten... whahahaha ben zo blij... had dit nooit gedacht... alles gaat mis vanmorgen, want ik heb mn hoofd er niet meer bij... stukt allemaal niets.... want... dankjulliewel voor jullie felicitaties...

lieve marie, ik vind t een beetje dubbel, dat ik nu zo blij mag zijn, en jij weer een ronde verder moet... ik geef je een hele dikke ik hoop dat het voor iedereen hier snel mag komen, en dat dit topic dan goed leegraakt!
pi_44569154
Gwennert van hart
wat snel zeg!! lekker hoor... geniet ervan
pi_44569309
Gwennert.... WHOEHOEEEEE
GEFELICITEERD!!!!!

Marie, wat ontzettend klote! Sterkte weer!
pi_44570934
ach marie ... lees ik gewoon over je heen.... (oops)

wat klote weer zeg! sterkte deze donkere dagen
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:44:41 #42
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44572737
Gwennert, gefeliciteerd!!

je mag zeker juichen.

Marie meid dikke knuffel

Hier gaan ze morgen ook doorzetten denk ik, juist op onze 4de huwelijksverjaardag. ik had juist al lichtjes bloed bij afvegen, dus dat zegt genoeg. Ik had toch een beetje hoop... maar soit.. OP naar 2007 dan maar hé
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:45:29 #43
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44572759
thnx meiden!

Spekkie ik geloof dat je het zelf ook zei, maar idd, je raakt er aan gewend om 'gewoon' elke maand ongesteld te worden...

Voor allemaal: een terug!
pi_44574408
ach luna .... hopelijk blijven die rotduivels toch weg!
in elk geval alvats een fijne dag voor morgen gewenst en gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:38:21 #45
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44576211
Gwennert gefeliciteerd, dat is een leuk kerst kadootje voor jullie
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:43:08 #46
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44576359
Gwennert gefeliciteerd

Marie en Luna....
pi_44579669
gefeliciteerd Gwennert... ben jaloers op je... maar het is je natuurlijk wel gegund hoor!

Wij hebben 10 jan. een afspraak bij de gyn en de dag ervoor bij de uroloog. Voor ons de definitieve stap naar het ziekenhuis. ....wil iemand mij daarom hier uit het lijstje halen...?

Zoals ik al eerder heb aangegeven (volgens mij val ik een beetje in de herhaling) voor mij ook de overstap naar het andere topic "als zwanger worden-blijven niet zo gemakkelijk gaat..". Ik vond het wel zo netjes jullie even te laten weten hoe het er hier nu voorstaat, omdat jullie altijd zo hebben meegeleefd en naar me hebben gevraagd...

Ik wens iedereen veel geluk en snelle(re) tweede streepjes!

[ Bericht 7% gewijzigd door Jose81 op 19-12-2006 21:43:20 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 20 december 2006 @ 15:05:11 #48
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44599333
josé meid ook wens ik jouw vlug een 2e streepje... inderdaad die stap is moeilijk...

Hier nog steeds niks, wel dezemorgend weer een stipje rood bij afvegen????

Voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_44599699
Jose, succes in de mmm. Ik blijf je volgen in het andere topic en ik hoop op een spoedig succes voor jullie.

Luna... ik blijf voor je duimen zolang het er nog niet uitstroomt!

Gwennert... hoe heeft gereageerd??? Kan je het al een beetje bevatten?
pi_44600431
Luna, jij ook veel succes/sterkte!! Ik denk aan je...!

Dank je wel Kleintje... ... dat is lief....
pi_44600435
nou luna ... dat is dan toch spannend als het niet doorzet.
hopelijk blijven ze weg!
  woensdag 20 december 2006 @ 17:13:46 #52
94046 PM-girl
pi_44603104
Dames, allemaal een dikke voor jullie!
*
pi_44605081
Luna, Marie, Jose ...

en GWENNERT!!! WHAAAAAAAH!! (ik wil oooook!!)
pi_44608330
lieve luna, bah wat vervelend... hoop dat 2007 voor jullie ook het jaar wordt!!!

hihiii voor mij is t meer een sinterklaascadeautje want dan moet het gebeurd zijn.... zo ongeveer... whahhaaa maar het cadeautje wordt met kerst uitgebreid gevierd!!!

lieve jose, voor jou geldt hetzelfde als wat ik net voor luna schreef... ik hoop echt van harte dat het jullie jaar wordt. ik voel me ook echt opgelaten... ik lurk een paar weken mee hier, en weet dat jullie het zo graag willen, en dan gaat t bij ons in 1 keer... ben er echt heel blij mee, maar gun het iedereen hier zo!

is helemaal blij... wel even wat onzekerheid... kunnen we het wel, hebben we er wel geld voor, zal het allemaal goed gaan... maar ook apetrots... hihihi heeft vandaag een bierpakket gekregen van t werk, en zei direct tegen me, ik ga vanavond een biertje pakken, om het te vieren... whahahaa

ik blijf het zelf heel onwerkelijk vinden,... heb het idee dat het allemaal een droom is, en ik zo wakker wordt, en het dus echt niet zo is, en de dubbel zo hard er zijn...

ik ga zo vast over naar het andere topic, ik blijf jullie volgen, en hoop echt dat in 2007 dit topic snel leegraakt! voor jullie allemaal een hele dikke
pi_44608398
Ik wil iedereen in dit topic even een geven, omdat jullie het allemaal wel kunnen gebruiken volgens mij.
2007 wordt jullie jaar!
pi_44619939
Gwennert, was onwijs cooll !! Gefeliciteerd, kan je het al een beetje bevatten?

Luna, wat is de status nu??? We blijven hopen!

Jose, jammer, had gehoopt dat je stiekem door zou stromen naar een ander topic.

Hier is de ongi gisteren in alle vreugde door gebroken, alles doet zeer, eerlijk waar...maar goed, dan weten we dat ook maar weer he! . Nieuwe NOD op ; 17 januari 2007 ! (verlaat trouwcadeau ?? , 14 janauri ben ik 1 jaar getrouwd...heerlijk)
  donderdag 21 december 2006 @ 13:48:54 #57
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44626685
Nou ze zijn dezemorgend doorgekomen... dus op naar 2007, wel is dat het nu 2 cyclussen regelmatig is hopelijk blijft het zo "hout vasthouden"
nieuwe NOD 22 januari

Als ik jullie niet meer zie.. alvast fijne kerstdagen en hopelijk een wonderlijk 2007 toegewenst voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_44626816
goed en slecht nieuws dus Luna.
Balen dat het weer doorgezet is, maar positief dat je nu 2 regelmatige cyclussen had.
Evengoed sterkte, het blijft confronterend en pijnlijk.
Ik blijf voor je duimen!

En natuurlijk ook het beste voor jou in 2007. Het liefst met een mooie vette plus/2e streep!
pi_44628863
Gwennert, gefeliciteerd. Wow, wat een mooie test!!! Ik wens alle wachters hier komend jaar ook zo'n test toe!!!

Jammer Luna, maar natuurlijk gaan we komend jaar allemaal streepjes piesen! nou ja, mamaBright dan he
pi_44628985
Natuurlijk gaan we allemaal 2 streepies piesen !!!!!
Wat dachten we van begin dit jaar helemaal geen mensen meer in dit topic die er nu al in staan mar allemaal verhuizen naar Zwangerschap en Geboorte??

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en prettig nieuwjaar !
  donderdag 21 december 2006 @ 15:23:22 #61
114177 Diaan73
pi_44629420

en een heel gelukkig maar vooral vruchtbaar 2007!!!!

En Luna wat balen zeg... dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  donderdag 21 december 2006 @ 18:43:23 #62
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44635000

voor iedereen
pi_44651309
Jullie ook fijne dagen!

Ik ben ongesteld geworden Nadat ik m'n laatste pil had ingenomen kreeg ik een bloeding op 6 december, toen dus nooit meer begonnen met de pil, en nu op 22 december dus voor het eerst weer echt ongesteld. Nou weet ik dat het best een tijd kan duren voor je weer een normale regelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil, en dat het waarschijnlijk nog best een tijdje gaat duren voor ik zwanger ben, maar stiekem baal ik wel een beetje

En ik zit met nog iets stoms. Ik wil nog niet aan m'n familie laten weten dat ik zwanger probeer te worden. Maar ik weet dat m'n moeder vroeger vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad; ik weet alleen niet precies wat er aan de hand was, dus ik weet ook niet of het erfelijk is. En ik durf het niet zo goed te vragen, want dan weet ze meteen waar we mee bezig zijn... (En nou moeten jullie niet denken dat ik na 1 keer ongesteld worden meteen aan vruchtbaarheidsproblemen denk, maar als het iets is wat in de familie zit, is het natuurlijk wel iets om al vantevoren rekening mee te houden.)
pi_44652612
LMS, ik was ook bang dat vruchtbaarheidsproblemen een erfelijke factor zouden hebben... mijn ouders hebben zo'n 9 jaar geprobeerd voor ik er was, er staan boeken over ivf enzo in onze boekenkast. (eerste proefbuisbaby is rond die tijd geboren) Meer heb ik er helaas niet over kunnen vragen, mijn moeder is er al een tijdje niet meer.
Ondanks die schrik, dat het wel eens lang zou kunnen duren, ben ik toch in de eerste 'echte' maand zwanger geraakt... het hoeft dus niet zo te zijn dat het lang gaat duren.

Voor de rest wens ik iedereen in dit topic heel fijne feestdagen en een vruchtbaar 2007, het is nu echt jullie beurt dames!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:41:55 #65
94046 PM-girl
pi_44656778
Little Miss Sunshine, ik had ook een vergelijkbaar 'probleem' , ik wist niet precies wat er allemaal gebeurd was bij mij en broer en zus, daarbij had mijn oma ook 'maar' 2 kinderen (voor die tijd bijzonder, dus gepland of niet?)
Ik heb het met de huisarts besproken, natuurlijk kon hij niets zeggen over mijn moeder en oma ivm beroepsgeheim, maar hij kon wel theoretisch zeggen wat evt. erfelijk kon zijn en wat niet.
*
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:44:26 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44656851
Ik zou gewoon een lulverhaal ophangen over een collega'tje die de MMM in moet of zo en dan zo een bruggetje slaan naar je moeders verhaal, 'hoe ging dat eigenlijk bij jou'...
pi_44678110
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:58 schreef LittleMissSunshine het volgende:

Ik ben ongesteld geworden
En het is alweer voorbij
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:43:55 #68
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44692723
Word zo langzamerhand grrrr hier.
Moest 10 dec ongesteld worden, ben het nu nog niet. Mijn cyclus van de afgelopen tijd was 6 weken, 6 weken, 4 weken, 4 weken. En nu ga ik nu weer naar de 6 weken dat zou dan morgen zijn.

Jajaja wat moet je toch met die onzekerheid.

Dames ik duim voor jullie allemaal en gwennert gefeliciteerd.

little mis nog iets hmmm ik duim voor je dat je misschien toch wel zwanger bent.

liefs joyce

allemaal fijne feestdagen.
pi_44714567
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:25 schreef LittleMissSunshine het volgende:

[..]

En het is alweer voorbij
Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijn
pi_44714592
Voor alle meiden hier:

Hele fijne dagen en Een gezond en vruchtbaar 2007 gewenst!!
pi_44717685
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:31 schreef Spekkiemonster het volgende:

Is het weggebleven?? Spannend dan zou het ook een innestelbloeding geweest kunnen zijn
Ik heb 1 dagje gebloed, en de dag erna waren er nog wat druppels "oud" bloed zeg maar. En zit me nou geen hoop te geven over die innestelbloeding, ik zit hier met griep op de bank en belachelijk emotioneel te doen over onzinnige dingen, en er schoot net ook opeens door m'n hoofd "misschien voel ik me zo rot en idioot omdat ik zwanger ben", maar daar durf ik helemaal nog niet op te hopen joh
pi_44717768
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Word zo langzamerhand grrrr hier.
Moest 10 dec ongesteld worden, ben het nu nog niet. Mijn cyclus van de afgelopen tijd was 6 weken, 6 weken, 4 weken, 4 weken. En nu ga ik nu weer naar de 6 weken dat zou dan morgen zijn.
Pfff dat lijkt me enorm irritant!
  zondag 24 december 2006 @ 21:10:58 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44718292
Wanneer had je je NOD dan LMS?
Je hebt zeker geen test in huis?
Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
pi_44718654
quote:
Op zondag 24 december 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer had je je NOD dan LMS?
Je hebt zeker geen test in huis?
Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
Ik heb 1 december m'n laatste pil genomen, 6 december toen ongesteld, en als ik meteen weer een regelmatige cyclus van 28 dagen zou hebben, zou de NOD dus 3 januari moeten zijn. En de innesteldag zou dan morgen zijn. Maarja, ik weet dus nog helemaal niet hoe regelmatig ik "loop", als ik een korte cyclus / vroege eisprong heb deze maand zou het eventueel heel misschien mogelijkerwijs een innstelbloeding geweest kunnen zijn, maar ik reken er absoluut niet op. Ik denk eerder dat m'n lichaam de dagelijkse dosis hormonen mist en in opstand komt ofzo
  zondag 24 december 2006 @ 21:37:07 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44718809
Oh, dus nog niet heftig over tijd. Ik wilde je al aansporen om te gaan testen maar daar moet je nog even voor wachten.
Wel spannend hoor. Het kan wel, zomaar, die eerste maand.
pi_44752098
Voor het geval dat he... Welke zwangerschapstesten zijn nou handig en betrouwbaar? Of maakt het allemaal niet zoveel uit? En kun je die dingen nog ergens voordelig in grote hoeveelheden inslaan?
  dinsdag 26 december 2006 @ 21:03:35 #77
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_44753796
Hier was de test negatief dat was afgelopen zondagochtend, ondertussen nog geen ongi gezien wel ontzettend last van mijn borsten. Ik word er zo onzeker van en niet omdat ik ongesteld zou worden maar omdat mijn lichaam me voor mijn gevoel zo in desteek laat door dan wel en dan niet op tijd te reageren. Of ja ik weet eigelijk niet zo goed hoe ik het moet uit leggen.

LittlemissS
ik gebruik eigelijk altijd clear blue. Heb bij de zwangerschap van Mara eerst predictor gebruikt en die sloeg vreselijk op hol echt raar. En daarna toch maar voor de clearblue gegaan die vond ik het fijnste en duidleijkste. en nu gebruik ik hem ook weer.
Als ik het goed heb kan je op bepaalde sites ook goedkope tests kopen maar hoe die zijn geen idee.
Succes in iedergeval.

Nog een fijne avond
pi_44756738
Ik weet niet wat de clearblue kost in Nederland, maar in België zijn de goedkoopste testjes (buiten die van het kruidvat) die van het merk "Quid" te koop bij de supermarktketens GB (¤ 6,99). Zij schijnen vrij snel betrouwbaar te zijn. Maar hier heb je vast niets aan als je niet dicht bij de Belgische grens woont natuurlijk
  woensdag 27 december 2006 @ 08:59:25 #79
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44762838
cb zijn erg duur vind ik
  woensdag 27 december 2006 @ 10:12:37 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44763385
De eigen merk testen van de apotheek werken ook prima.

Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.

En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
  woensdag 27 december 2006 @ 10:24:19 #81
114177 Diaan73
pi_44763487
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

Je kan online idd wel goedkoop testen kopen (ben de naam even kwijt) maar die zijn niet even betrouwbaar.

En ja, goedkoop... zolang je er niet elke maand 3 doorheen draait valt het toch ook wel mee?
Je bedoelt de Romed-testen denk ik. Ik gebruik CB-testen, maar heb het laatste 3/4 jaar niets te testen gehad.
Make love, not war ☮
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 december 2006 @ 10:31:03 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44763566
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

Romed bedoel je BE... Ik heb hier de Clearblue Digital gebruikt, was toen 19.95 voor drie testen. Van predictor weet ik dat die relatief veel Hcg nodig heeft. Dat was ooit voor iemand vrij verwarrend, die had getest met predictor, clear blue en een huismerk test. De eerste gaf negatief aan en de andere twee positief
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 27 december 2006 @ 10:33:27 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44763606
Romed was het idd ja.

19,95 voor 3 testen valt toch nog wel mee ook?
Ik heb in een jaar tijd ook maar 1 keer hoeven testen dus wat dat betreft erg goedkoop zo.
pi_44765072
Ik zag dat ik nog in het lijstje sta....wil iemand mij daaruit halen...??

Verder wens ik iedereen een vruchtbaar 2007
pi_44765082
ik pak etos huismerk meestal
pi_44767863
Ooooh, zit er 3 testen in zo'n pak? Dat wist ik niet Dat scheelt alweer een heel stuk in de prijs
  donderdag 28 december 2006 @ 09:11:52 #87
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44786522
romed testen zijn erg onbetrouwbaar heb ik al heel vaak gehoord op zwangerschapspagina.nl
pi_44786570
hestria, hoe is het bij jou?
  donderdag 28 december 2006 @ 11:52:11 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44788564
quote:
Op woensdag 27 december 2006 16:55 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ooooh, zit er 3 testen in zo'n pak? Dat wist ik niet Dat scheelt alweer een heel stuk in de prijs
Niet bij allemaal hoor, maar bij de CB digital iig wel.
pi_44790547
Meiden, 2007 gaat jullie jaar worden en ik duld geen tegenspraak. Gesnopen? Ja? Goed zo!
pi_44790833
Ben het helemaal met reese.com eens

Ik had ook Romedtesten en die zijn mij goed bevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 december 2006 @ 14:56:42 #92
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44794083
Ik gebruik ook cleurblue digital.. want heb van romed testen ook al veel slechts gehoord.. een kennis van mij heeft paar dagen geledne ook steeds posi getest en dan weer negatief en test later weer positief... en is de 26ste dan toch ongi geworden... Dus niet echt betrouwbaar vind ik

Reese.com ik hoop het zo...

Voor iedereen fijne laatste dagen van 2006 en hopelijk mag 2007 ons een beter jaar geven... voor iedereen

groetjes lunastar
ik zie een foutje in lijstje staan achter mijn naam.. het is 22 jan.. want ben 21 dec ongi geworden...
pi_44800030
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef lunastar het volgende:
Ik gebruik ook cleurblue digital.. want heb van romed testen ook al veel slechts gehoord.. een kennis van mij heeft paar dagen geledne ook steeds posi getest en dan weer negatief en test later weer positief... en is de 26ste dan toch ongi geworden... Dus niet echt betrouwbaar vind ik
Dat is ook cru!

En vanzelfsprekend wens ik ook iedereen een vruchtbaar 2007, maar 2006 duurt ook nog een paar dagen en in die laatste dagen mogen ook best nog een paar kindjes gemaakt worden
pi_44800525
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:09:38 #95
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44818446
Hoi allemaal ,
Ik wens jullie alvast een heel goed uiteinde en een gezond en zeer vruchtbaar 2007 , ik vertrek morgen om 7 uur richting duitsland.

tot volgend jaar
pi_44818489
veel plezier in duitsland glos! tot volgend jaar... ik wens je een knallend uieinde en een goed en vruchtbaar 2007

* Spekkiemonster vandaag stiekum al nod heeft en nog niks ziet/voelt ....
pi_44820707
Oe spekkie! Wie weet...

Glossy heel veel plezier alvast!
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 12:05:18 #98
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820998
Met clearblue heb ik 2 keer gehad dat de test het hemaal niet doet terwijl ik nooit problemen heb gehad met de goedkopere huismerktesten van de drogisterijen. Tja, behalve dat die altijd maar 1 streepje lieten zien Meiden ik hoop dat er in 2007 (en het restje van 2006) enorm veel tweede streepjes zullen vallen!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:23:28 #99
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44827431
Spekkie!! Spannend... ik ga vast een paaar jompels er tegen aan gooien !!
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:53:03 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44828316
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Lishe het volgende:
Het nadeel van die clear blu digital vind ik dat er vetgedrukt Niet Zwanger komt te staan, als je dus niet zwanger bent. Op de een of andere manier drukt me dat veel te hard met de neus op de feiten.
Ja, die had ik dus ook de eerste (en enige keer) dat ik testte, ik voelde me zo op mijn vingers getikt.
Zo van 'jaja, en jij dacht zwanger te zijn'.
Echt niet leuk dus ik heb me ook voor genomen om die niet meer te gebruiken hoe duidelijk ze mss ook zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')