quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef Jose81 het volgende:Dank jullie wel allemaal...! Doet me goed...
Zoals verwacht is de menstruatie nu inderdaad doorgebroken, dus dat is weer "genieten"... ggrrr...
Voorlopig geloof ik er niet meer in... heb het gevoel dat we een heeele lange weg moeten gaan of dat het zelfs helemaal niet goed gaat komen. Wat kan je lichaam je teleurstellen. Bah!
Hey meid dikke knuffel... En kop op... ik weet het is moeilijk.. maar probeer positief te denken...
VIVI ik zou ook iets willen zeggen.... ALS je niet weet wat de meeste maanden hier doormaken, en waar ze hun aan vastklampen om toch maar positief te blijven en toch maar HOOP te houden. EN dan zoveel hoop hebben en het toch misgaat en ze ongi worden. Trekken ze hun weer op aan de verhalen van mensen die dit ook allemaal meegemaakt hebben. Vergelijken is onmogelijk. MAAR ik vind dat jij het recht niet hebt om hier te komen posten over zoiets als je zelf niet weet waar je het over hebt. Ik zou gewoon zeggen geniet van je geluk en je zwangerschap en hoop dat je nooit zolang moet wachten en hopen op een WONDER op een wens die je graag wilt zien uitkomen....
ps: ik heb al een prachtwondertje.... Maar ik wist het pas dat ik zwanger was toen ik over de 12 weken was... dus het is niet bij iedereen zo dat je het voelt... IEDER persoon is ANDERS
phileine
![]()
jij hebt het goed verwoord.. merci...
[ Bericht 16% gewijzigd door lunastar op 18-12-2006 09:01:12 ]