abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2006 @ 13:19:12 #1
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43289074
Vervolg van: deel 85
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

05 december Spekkiemonster (01-2003) NOD
06 december Misslautje84 (10-2006) NOD
10 december jose81 (12-2005) NOD
12 december S-A-I-N-T (10-2006) NOD
19 december Gwennert (11-2006) NOD
21 december lunastar (01-2004) NOD
21 december Marie79 (09-2004) NOD
29 december hestria NOD
01 januari Faja-Lobi (05-2005) NOD
01 januari glossy (09-2005) NOD
08 januari Bright (11-2004) NOD
09 januari Suzziieee (09-2004) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeen op 11-12-2006 10:42:37 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 6 november 2006 @ 13:53:59 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43289955
Ik heb voor mezelf besloten hier even wat minder actief te zijn.... maar ik wil Glossy toch even een dikke knuffel geven

A.s. donderdag gaan we voor 5 dagen naar Athene... even er lekker uit met zn tweetjes...
Make love, not war ☮
  maandag 6 november 2006 @ 15:27:35 #3
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_43292419
thanx diaan,
veel plezier in Athene.
pi_43294893
Leuk als zelfs een dokter al afkomt met het 'te veel bezig mee bezig zijn'

Maar ik wil hier toch een hoop jompels en uitdelen voor iedereen die hier zit te wachten. En nu een paar streepjes toveren aub
  maandag 6 november 2006 @ 17:53:01 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43296961
Veel plezier in Athene Diaan!
En idd dat beetje afstand... ik kan me idd best voorstellen dat, hoe prettig ventileren ook is, hier posten ook vreselijk confronterend kan zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 06-11-2006 17:58:29 ]
  maandag 6 november 2006 @ 18:06:36 #6
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43297343
BE... mijn NOD mag naar 5 dec

Inmiddels 2 dagen clomid erin...nóg nergens last van,ben nog steeds mezelf..maar ik wacht af en zie of mijn andere ik nog komt
pi_43303180
He, Glossy... wat ontzettend balen weer. En ja, ik kan me zeker voorstellen dat zoveel ellende voor de nodige spanning kan zorgen en dat het daardoor niet "lukt". Wel goed van jullie dat jullie de stap hebben genomen om naar de huisarts te stappen...! Hopelijk hebben jullie snel resultaat, want jullie hebben ook al lang genoeg gewacht!!

Suzziieee, wat fijn dat je nog geen irritante bijwerkingen hebt van de Clomid!! Hopelijk blijft dit zo natuurlijk en komt die "andere ik" nooit naar boven!

@ Diaan: Lekker hoor! Geniet van je vakantie!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_43303351
Oh ja, Glossy... Wat goed ook dat jouw temperatuurcurve er in ieder geval goed uitziet!! Mooi mooi mooi!! Lijkt mij best wel een geruststelling...!!

Mijn temp curve is volgens mij niet goed. Ik herken wel een eisprong (temp daalt), maar daarna blijft de temperatuur gelijk met de temp van vóór de eisprong. Echt balen dus... maar ja. Wij gaat binnenkort ook een afspraak maken bij de huisarts... eens zien wat zij zegt...

Maar goed.. we blijven lachen .. (ookal is dat soms wel moeilijk... )
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 6 november 2006 @ 20:39:45 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43303444
Suzziieee, ik heb het aangepast.
  maandag 6 november 2006 @ 20:50:01 #10
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43303888
Thanx BE

Ik zou zeker ook een afspraak maken bij de HA Jose..Ik heb nu eindelijk weer eens goede hoop dat het gaat lukken... ook al weet ik dat de clomid niet hoeft te helpen en ik dus ook heel erg op mijn bek kan gaan ...Toch heb ik nu sinds tijden dat ik denk..'wie weet' .En dat heb ik echt een hele lange tijd niet gehad....
pi_43316440
Bright... hoe is het bij jullie???

Fijne vakantie Diaan!!!
pi_43316584
Nog niks, Kleintje!! (En da's een goed teken, ja ja!!)
Maar omdat de eisprong later is (waardoor???) is het niet vreemd dat we pas eind deze week iets meer weten (testing, testing, 1..2..3...)

Diaan, een hele fijne tijd in Athene toegewenst!!!!!

Suziieeee, we duimen hoor!
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:03:57 #13
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_43317701
Hallo allemaal,

Zou graag mee kletsen hier.
Heel soms post ik eens in andere topics maar lees iedere dag mee. Jaja een echte lurker.

Toen we besloten voor de eerste te gaan toen heb ik het erg gemist om met mensen te kletsen. Onze vrienden waren nog niet bezig met kinderen krijgen en ja je wil het ook niet meteen aan de rest vertellen.
Na de geboorte ben ik hier terecht gekomen waar ik wel heel wat info kreeg over de bv en vooral de allergieen van ons dochtertje.

En nu nu is Mara 2 november 3 jaar geworden en kriebelt het hier behoorlijk zowel bij mij als mijn man. Maar we wonen nu wat krap. Maar we hebben een huis gekocht (als de finacieen geregeld zijn) waar nog veel aan gedaan moet worden per januari krijgen we de sleutel en hopen dat we en in februari in kunnen.
Maar met dit in het vooruit zicht hebben we alle voorbehoedsmiddelen een zwiep gegeven en gaan we er voor.

Vandaar dat ik graag wil mee schrijven hier. Misschien nu nog niet zo heel actief maar gewoon om mijn ideen en dingen te kunnen delen met andere die er ook mee bezig zijn en zo toch nog redelijk anoniem te blijven voor mijn omgeving.

Even nog voor de duidelijkheid ik schrijf onder de naam van mijn man vandaar dat het niet allemaal klopt.

Groetjes
en vooral veel succes allemaal
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:07:03 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43317755
Wat leuk voor jullie S-A-I-N-T! Welkom hier, en hopelijk mag je snel door naar het andere topic.
pi_43319592
he glossy, wat balen weer zeg!! succes weer hoor!

Welkom Saint! Hopelijk zijn jullie snel zwanger

spannend bright!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:23:01 #16
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_43321047
hoi

Diaan geniet van je reisje in athene.. en doe het maar rustig aan

Glossy spijtig dat je weer ongi bent geworden
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:42 schreef E.T. het volgende:
die 'er te veel mee bezig zijn' mag van mij direct in 'dingen die je nooit meer wilt horen'
Hoe willen ze dan zwangerschappen dmv IVF en ICSI verklaren? Dan ben je maar met een ding bezig..
dat haat ik ook zo.. Het is toch je grootste wens een wondertje te krijgen.. hoe kun je daar ooit niet mee bezig zijn...

suzie ik voelde ook niet veel van de clomid en toch reageerde ik er heel goed op... dus gewoon afwachten meid

Welkom saint en je weet wat ze zeggen... ik weet niet precies hoe... maar het komt er op neer dat als je in een nieuw huis gaat wonen dat er dan nog een verrassing bovenop komt.. Ik hoop het voor jouw... dat je vlug zwanger bent...

groetjes
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:33:39 #17
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43334317
Dus als ik het goed begrijp had jij niet veel last van bijwerkingen? Mooi...dan hou ik toch een beetje hoop

Moet van de week weer in gesprek op werk...dus heb mijn filiaalmanager maar gewaarschuwd dat ik aan de hormonen zit Hij kan veel hebben zei die..haha... ik ben benieuwd,hopelijk krijg ik niet veel last van die hormonen

Welkom Saint...Spannend Wil je ook in het lijstje?Dan kunnen we met je meeleven !
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:07:26 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43340840
ssssttt, niet verder vertellen, maar in huize klonk gaan we ook wachten op het tweede streepje, maar da's nog topgeheim
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_43340954
Saint en Klonk... welkom! Hoop dat het voorspoedig gaat voor jullie!
  woensdag 8 november 2006 @ 08:30:04 #20
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_43349708
bedankt voor het hartelijke welkom.
Ik zou best in het lijstje willen maar dan is meteen mijn probleem. Mijn mestruatie is helaas heel onregelmatig. Om de zes weken is gemiddeld en zodra ik dat door had komt het op eens om de 4 weken. Aan mijn borsten te voelen komt het nu ook weer om de 4 weken dan zou het 10 november moeten zijn.

Lunastar:
Dat zou zeker een leuke verrassing zijn boven op een nieuw huis ook wel toevallig want Mara is ook in jan verwekt dus wie weet. Alhoewel we dan druk aan het klussen zijn (in het huis dus) hoop ik er nog fut en tijd voor te hebben om anders te klussen.

Suzziieee: is de datum achter de naam (de laatste) zolang als je bezig bent om zwanger te worden?
Sterkte met alle hormonen. Ik ben een vreselijk mensen als er hormonen in werking zijn En word er ook letterlijk ziek van. Ook van de pil.

Klonk: ook welkom spannend he.
pi_43361893
Wou jullie even laten weten, dat ik aan jullie denk

dikke
  woensdag 8 november 2006 @ 16:32:07 #22
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43362689
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:30 schreef S-A-I-N-T het volgende:
bedankt voor het hartelijke welkom.
Ik zou best in het lijstje willen maar dan is meteen mijn probleem. Mijn mestruatie is helaas heel onregelmatig. Om de zes weken is gemiddeld en zodra ik dat door had komt het op eens om de 4 weken. Aan mijn borsten te voelen komt het nu ook weer om de 4 weken dan zou het 10 november moeten zijn.
Bij mij is het ook allemaal behoorlijk regelmatig... ik hou bijna altijd een cyclus aan van 6 weken...komt het eerder is het mooi meegenomen....De NOD is bij mij meer een datum waar ik gewoon niet eerder voor ga testen.En dat lukt behoorlijk...zal wel iets psychologisch zijn
quote:
Suzziieee: is de datum achter de naam (de laatste) zolang als je bezig bent om zwanger te worden?
Sterkte met alle hormonen. Ik ben een vreselijk mensen als er hormonen in werking zijn En word er ook letterlijk ziek van. Ook van de pil.
Ja,de 2e datum is inderdaad de datum dat iedereen begonnen is voor het echie!En zoals je ziet bestaat het grootste gedeelte van het lijstje van mensen die hier al veel te lang zitten....dus nieuw bloed is altijd welkom
pi_43362746
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:32 schreef Suzziieee het volgende:
dus nieuw bloed is altijd welkom
Ik dacht dat we hier liever geen bloed meer zagen
  woensdag 8 november 2006 @ 16:36:47 #24
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43362829
Jaaaaaaaaaa................ tuurlijk willen we dat niet zien

ik wist terwijl ik het schreef dat ik commentaar zou krijgen,maar jij was wel héél snel leonieke
pi_43362866
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef Suzziieee het volgende:
Jaaaaaaaaaa................ tuurlijk willen we dat niet zien
quote:
ik wist terwijl ik het schreef dat ik commentaar zou krijgen,maar jij was wel héél snel leonieke
Ik kon het niet laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')