dat haat ik ook zo.. Het is toch je grootste wens een wondertje te krijgen.. hoe kun je daar ooit niet mee bezig zijn...quote:Op maandag 6 november 2006 11:42 schreef E.T. het volgende:
die 'er te veel mee bezig zijn' mag van mij direct in 'dingen die je nooit meer wilt horen'
Hoe willen ze dan zwangerschappen dmv IVF en ICSI verklaren? Dan ben je maar met een ding bezig..
Bij mij is het ook allemaal behoorlijk regelmatig... ik hou bijna altijd een cyclus aan van 6 weken...komt het eerder is het mooi meegenomen....De NOD is bij mij meer een datum waar ik gewoon niet eerder voor ga testen.En dat lukt behoorlijk...zal wel iets psychologisch zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 08:30 schreef S-A-I-N-T het volgende:
bedankt voor het hartelijke welkom.
Ik zou best in het lijstje willen maar dan is meteen mijn probleem. Mijn mestruatie is helaas heel onregelmatig. Om de zes weken is gemiddeld en zodra ik dat door had komt het op eens om de 4 weken. Aan mijn borsten te voelen komt het nu ook weer om de 4 weken dan zou het 10 november moeten zijn.
Ja,de 2e datum is inderdaad de datum dat iedereen begonnen is voor het echie!En zoals je ziet bestaat het grootste gedeelte van het lijstje van mensen die hier al veel te lang zitten....dus nieuw bloed is altijd welkomquote:Suzziieee: is de datum achter de naam (de laatste) zolang als je bezig bent om zwanger te worden?
Sterkte met alle hormonen. Ik ben een vreselijk mensen als er hormonen in werking zijn En word er ook letterlijk ziek van. Ook van de pil.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef Suzziieee het volgende:
Jaaaaaaaaaa................ tuurlijk willen we dat niet zien
quote:ik wist terwijl ik het schreef dat ik commentaar zou krijgen,maar jij was wel héél snel leonieke![]()
Wel goed dat je nu weer goeie hoop hebt!!quote:Ik zou zeker ook een afspraak maken bij de HA Jose..Ik heb nu eindelijk weer eens goede hoop dat het gaat lukken... ook al weet ik dat de clomid niet hoeft te helpen en ik dus ook heel erg op mijn bek kan gaan ...Toch heb ik nu sinds tijden dat ik denk..'wie weet' .En dat heb ik echt een hele lange tijd niet gehad....
Daar sluit ik me bij aan!!quote:Ik dacht dat we hier liever geen bloed meer zagen
Nee,nog steeds geen last van de clomidquote:Op woensdag 8 november 2006 20:54 schreef Jose81 het volgende:
Welkom Klonk en S-A-I-N-T!! Veel succes ook voor jullie!! Hopelijk zijn jullie hier idd niet zo lang als wij hier zijn en schuiven jullie (redelijk) snel door naar Z&G!!!![]()
Bright hoe gaat het bij jullie??
[..]
Wel goed dat je nu weer goeie hoop hebt!!Ik denk dat ik dat ook zou hebben... je bent lekker weer een stapje verder, dan dat "aanmodderen" met die onregelmatige menstruaties -wat ik dus ook heb...
![]()
We zullen onderhand eens een afspraak maken bij de HA... en dan zullen we wel horen hoe of wat...
Maar hoe is het nu met jou? Nog steeds geen last van de Clomid????
Tja... dan ben je in ieder geval "voorbereid"...! Hopelijk krijg je er helemaal geen last van! Hoe lang moet je dit nu nemen? Tot je weer ongesteld wordt (misschien heb je het al wel gezegd.. maar ik weet het niet meer.quote:Nee,nog steeds geen last van de clomid Morgen de laatste pil van deze kuur...maar ik hou nog steeds in gedachte dat het nog kan komen... Kan er maar beter op voor bereid zijn..haha
Spannend! Hopelijk heeft het straks idd geholpen!! En even leuk om te zeggen: een vriendin van mij liep ook bij de gyn, en mensen die zij daar heeft leren kennen zijn wel zwanger geraakt dankzij/d.m.v Clomid!!quote:kijken of het iets heeft gedaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |