quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:47 schreef Biancavia het volgende:
Mag ik hier ook het verhaal kwijt van een niet al te snuggere vriendin die volgens het pak de rijst droog moest laten koken...
Ze had het woordje "laten" niet gelezen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:47 schreef Biancavia het volgende:
Mag ik hier ook het verhaal kwijt van een niet al te snuggere vriendin die volgens het pak de rijst droog moest laten koken...
Jij woont toch niet toevallig bij mij op de gang?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:39 schreef charon het volgende:
Het bekende ei met een pannetje water opzetten en dan.. vergeten (2 uur).
Hmm.. het stinkt hier wel..
offtopic: doet me denken aan de reclame van planet i-net"plaats de muis in de rechter bovenhoek."quote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef Fawn het volgende:
De vader van mijn ex-vriend was een keer gehakt aan het rollen met zijn handen (rauw), omdat er op de verpakking stond: Rul de gehakt eerst voordat u het in de pan doet. Hij dacht dat het een spelfout was, want had nog nooit van rullen gehoord...
Een kloddertje roze hier!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:21 schreef Gripper het volgende:
Pasta tagliatelle gemaakt voor veel eters, en dus 2 pakjes honig saus. Ik had nog een zakje in de kast liggen zonder het kartonnen omdoosje, en ik wist absoluut zeker dat het ook echt tagliatelle saus was. Het bleek tocvh per ongeluk rode tomatensaus te zijn, dus dat werd met 1 zakje wit en 1 zakje rood een nogal onbestemd kleurtje...![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Een kloddertje roze hier!!
Kloddertje roooooooooooooooooooze daar!![]()
En dan de tweede keer, als de dampen zijn opgetrokken, het zaakje niet lang genoeg laten staan. Heb je dus een handje popcorn tussen de korrelsquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:00 schreef Chup het volgende:
-Popcorn klaarmaken in een magnetron die veel meer Watt is dan je denkt. Kom je 3 minuten later terug om je popcorn te halen blijkt het van binnen in de fik te staan. Hele keuken blauw van de rook.
Dat dus!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:05 schreef Syrena het volgende:
Na het koken een bakje van de Tupperware op de inductieplaat zetten, meteen beseffen dat die nog HEET is, bakje eraf trekken.....lekker plastic draden van de plaat schrobben.
hahaquote:Op donderdag 21 december 2006 18:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ooit een pan met te zacht gekookte, dus mislukte, macaroni door de wc gespoeld. Gevolg: na doortrekken kwam de inhoud van het hele riool weer naar boven, loodgieter moest in het weekend komen (viervoudig tarief), m'n weekend naar de klote én niks te eten.
De culinaire blunder in dit verhaal is dat ik de pasta te zacht had gekooktquote:Op donderdag 21 december 2006 18:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ooit een pan met te zacht gekookte, dus mislukte, macaroni door de wc gespoeld. Gevolg: na doortrekken kwam de inhoud van het hele riool weer naar boven, loodgieter moest in het weekend komen (viervoudig tarief), m'n weekend naar de klote én niks te eten.
Dit is wel over een periode van vier jaarquote:
Wie geen fouten maakt, maakt meestal niks...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef Syrena het volgende:
Dit is wel over een periode van vier jaarDan valt het wel mee toch
Dat van die soesjes was trouwens gisteren net gebeurd![]()
Is speklap met kerriepoeder dan wel binnen te houden?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Alleen speklapjes met kaneel is dus niet te vreten![]()
Kaneel lijkt verdacht veel qua kleur op kerriepoeder...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Naast vlees een beetje te hard aanbakken of vergeten zout toe te voegen, niet al te veel blunders gemaakt.
Alleen speklapjes met kaneel is dus niet te vreten![]()
Kaneel lijkt verdacht veel qua kleur op kerriepoeder...
Schuldigquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:39 schreef charon het volgende:
Het bekende ei met een pannetje water opzetten en dan.. vergeten (2 uur).
Hmm.. het stinkt hier wel..
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef amarena het volgende:
Schiet me ook te binnen dat mijn moeder tijdens een kampeervakantie in de Provence de spaghetti (gekookt op het brandertje natuurlijk) wilde afgieten in een hoek.... Je raadt het al, 3 seconden later lag de spaghetti in het gras. Dat werd friet die avond.
Ligt er maar net aan hoeveel water je gebruikt..quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef Syrena het volgende:
Twee theelepels op een portie voor 1 persoon is teveel. Geloof me nou maar. Echt. Huuuuu.
En nu moet ik even een fles water gaan leegdrinken
ik maal het met een zoutmolen fijner dan keukenzout hoorquote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef piepster het volgende:
Al het zout is NaCl, dezelfde chemische samenstelling dus.
Hoe het dan toch kan dat zeezout anders smaakt...
Het idee dat zeezout minder zout is, komt denk ik doordat het grover is. Het lost (onsmakelijk gezegd) minder goed op in je spuug, en daarom proef je er minder van.
Je hebt nochtans zout waar ook Jodium in zit (pak gezonder, klein beetje duurder), dus dat kan best een andere smak geven. Verder zullen er altijd wel nog wat andere bestanddelen in je pakje zout zitten die de smaak kunnen beïnvloeden.quote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef piepster het volgende:
Al het zout is NaCl, dezelfde chemische samenstelling dus.
Hoe het dan toch kan dat zeezout anders smaakt...
Het idee dat zeezout minder zout is, komt denk ik doordat het grover is. Het lost (onsmakelijk gezegd) minder goed op in je spuug, en daarom proef je er minder van.
lepels echt welquote:Op maandag 1 januari 2007 01:28 schreef Pilootje het volgende:
Het meeste metaal kan prima in de magno. Tis alleen slecht voor de buizen die er in zitten. Dunne metalen als alufolie, of soortgelijke verpakkingen gaan wel vonken. Maar een lepel of een metalen bak niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef sjimz het volgende:
Je had ook gewoon op de edit knop kunnen drukken![]()
Dat klinkt alsof het opgedroogde zweet van een kalende marathonloper zojuist op je zacht gekookte eitje terechtgekomen is.quote:Op zondag 24 december 2006 17:10 schreef piepster het volgende:
uitdroogschilfertjeszout etc.
Dan heb ik ook nog een leuke.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:
ff een topic omhoog kicken.
net gekookt en als kok mag je dan de lepels aflikken
lik ook de lepel af van de sambal
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef LastRequest het volgende:
Vorig jaar eens stamppot gemaakt, weet niet eens meer wat voor... Andijvie gok ik.
Ik kook dan altijd de aardappels, en daarna gooi ik de andijvie erbovenop en dan stampen...
Vergeten de aardappels af te gieten
Zolang je maar geen last hebt gekregen van een verbeterde stoelgang. Om het maar even zo te noemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]lekker zompig zeker
Ik was bij mijn ouders een taart aan het bakken en als laatste moest je er wat bruine basterdsuiker overheen strooien. De bruine basterdsuiker zat al zo lang ik me kon herinneren in een tupperware strooibusje en ik pakte dus dat busje. Even een blik in het busje: ja, bruine basterdsuiker. Strooi strooi strooi.... bleek mijn vader er voor de verandering eens lijnzaad in te hebben gedaan en dat zat dus overal op en in de taartSmaakte nog prima
Die ken ik in iets andere variant. Ik lik inderdaad altijd lepels af, en ook mijn vingers. Alleen heb ik dat ook wel eens gedaan nadat ik een blikje kattenvoer open had getrokkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:
ff een topic omhoog kicken.
net gekookt en als kok mag je dan de lepels aflikken
lik ook de lepel af van de sambal
Dat zou mij gerust kunnen gebeurenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die ken ik in iets andere variant. Ik lik inderdaad altijd lepels af, en ook mijn vingers. Alleen heb ik dat ook wel eens gedaan nadat ik een blikje kattenvoer open had getrokken
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH hier gaat mij ineens een lichtje branden... ik snapte al nooit waarom het ineens zo hard gaat als je een paar minuten bijdrukt...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:31 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik was een keer van die prefab-taco's aan het opwarmen in de combi-magnetron op de ovenstand. Omdat we dat ding nog maar net hadden, had ik hem voor de zekerheid wat korter op de timer gezet dan het pakje van de taco's aangaf.
Na 10 minuten, dat was de timer-stand, gaat het alarm van de oven dus af omdat hij klaar is. Ik kijken naar die taco's, en besluit dat ze nog wel 5 minuutjes erin kunnen. Ik dus 5x op het '1-minuut'-knopje en op start drukken om ze nog 5 minuutjes te laten bakken. Zie ik na 2 minuten opeens een pikzwarte wolk uit dat kreng komen... blijkt dus dat je als de timer afgelopen is je wel eerst weer de 'oven-stand' moet selecteren als je de tijd wat wilt verlengen...
Die taco's zijn maar op het balkon geëindigd...
Heb het al eens eerder hier verteld maar nog maar een keer,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
M'n ouders die niet wisten dat er met 'een blokje trassi' (een gedroogde pasta van gefermenteerde garnalen) een blokje van 1 cm bedoeld wordt.
Die hebben bij het bereiden van een rijsttafel voor ieder 'blokje trassi' een hele verpakking in die pan geflikkerd.
En het zat overal in! Hele dag in de keuken gestaan, alles oneetbaar. En vier uur lang bezig geweest met de afwas.
Zo heb ik mijn moeder ooit geholpen door kaneel over de bloemkool te strooien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:38 schreef FANN het volgende:
kaneel in mijn aardappelpuree i.p.v. nootmuskaat
was ;echt![]()
wow, dat je die rijst daarna nog opgegeten hebt met alleen maïsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:54 schreef Ciscostar het volgende:
Vandaag ging mijn collega poging doen tot koken.. mag ze de rest van de week dus niet meer doen.
Gingen rijst eten met kip en tandori saus en wat groente erdoor.
Toen het hele prutje klaar was ging ze proeven en ze ging over haar nek, dus ik ook maar ffies proeven.
Nou dus echt te ranzig!
Wat bleek nou, het was geen saus maar iets om pasta etc weet ik veel wat te maken.. moest me yohurt en olie en water etc, en zij had dus 1 schepje met beetje water. Bleek dit potje ook nog eens jaar over datum te zijn.. weg kip, weg groente.. Dus we hielden alleen rijst over.
Niks in huis hier op het werk, dus toen maar blikje mais warm gemaakt en dat met vocht bij de rijst gedaan en dat maar gegeten, moesten toch iets eten.
Was niet echt lekker, het was niet te vreten eigenlijk.
Mijn les, collega niet meer laten koken en zelf doen. Dus morgen mijn beurt!
Verrek, ma? Jij hier?!?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:55 schreef Radobe het volgende:
Kruiden verwisselen is ook zo leuk. Smaakt je gehaktbal ineens naar pepernoten omdat ik speculaaskruiden had gebruikt ipv nootmuskaat![]()
Dat die overheidsdienaar niet wist hoe hash ruikt... Of in ieder geval hoe het niet ruikt. Lijkt me toch een van de basis dingen die je leert als douanier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb het al eens eerder hier verteld maar nog maar een keer,
Piet was eens aan het zeilen in Frankrijk en kregen we ineens 10 man douane aan boord, met hond.
WAF WAF WAF WAF WAF dat takkebeest, zo een Herder
Hond sloeg aan op mijn trassie in de koelkast. Die douanier graait in de koelkast en staat met een enorm blok trassie in zijn klauwen.
Quest quil ja? Onder mijn neus houdend, de boeien werden al uitgepakt.
Het spul ziet er dan ineens verdacht uit naar goeie hash bedacht ik me
Ik dus in mijn belabberde frans, Cest ca des crevet fermente monsieur, un delicatesse de quisine asien.
Hij kijkt me aan met een kop van jaja dat zeggen ze allemaal, maar was voldoende overbluft om mij te laten zeggen,
Ah, je demonstre monsieur, voilla, en pakte een flink stuk trassie en gooide het in de pan waar ik eieren aan het bakken was. Walm Walm, de Overheidsdienaar stak zijn kop in de walm en snoof...
Ik zag hem groen worden
Ik stond op het punt voor jaren een kerker in te gaan toen de chef van de troep douaniers binnen kwam, die nog in Vietnam had gedient. Hij kende het, en werd lirisch over mijn eieren.
Het zat in plastic verpakt, maar wat ik vreemder vond was dat die hond aansloeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat die overheidsdienaar niet wist hoe hash ruikt... Of in ieder geval hoe het niet ruikt. Lijkt me toch een van de basis dingen die je leert als douanier.
Ja, maar je schreef dat je een stuk in een pan met eieren deed en dat die ambtenaar groen werd van de geur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zat in plastic verpakt, maar wat ik vreemder vond was dat die hond aansloeg.
De vriendelijke vriend in uniform stond een eindje van het fornuis, en de blauwe walm steef de afzuigkap in, hij deed een stap naar voren en hield zijn De Gaulle neus in de walm, alsof hij stoned wilde worden inhaleerde hij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar je schreef dat je een stuk in een pan met eieren deed en dat die ambtenaar groen werd van de geur.
Wat die hond betreft... Als wij trassi al vinden stinken, wat moet dat arme beest wel niet meegemaakt hebben dan
Huh, mijn zwager had ooit een soortgelijke inschattingsfout. Iets met een Hongaars stoofgerecht met anderhalve kilo 'peppers'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef Gewoonik het volgende:
Tijd terug de fout gemaakt om chili poeder door de pilaf te gooien ipv paprika poeder. Ik hou van pittig maar die 2 eetlepels(met kop) waren toch wel wat veel. Nog wel stug opgegeten trouwens.
Hij was even met andere dingen bezig, zoals zijn maaginhoud binnen houden...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:31 schreef tonja het volgende:
Nog steeds merkwaardig dat hij het toen niet als geen hash zijnde herkende, maar goed..
Conclusie: Arme hond
Keurig engels geleerd en weten dat het Paprika heet in het Engels, maar dan gaan zelfs Engelsen het Peppers noemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, mijn zwager had ooit een soortgelijke inschattingsfout. Iets met een Hongaars stoofgerecht met anderhalve kilo 'peppers'
Konden niet echt weg bij werk, en bestellen zit niet in budget etcquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow, dat je die rijst daarna nog opgegeten hebt met alleen maïs![]()
Rijst is zo goedkoop, dat beetje kun je best weggooien. Ik had een bezoekje aan de snackbar gebracht, maar goed hoor van je!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Keurig engels geleerd en weten dat het Paprika heet in het Engels, maar dan gaan zelfs Engelsen het Peppers noemen.
Zwager kocht dus anderhalve kilo spaanse pepers vermoed ik?
Wat je had kunnen doen is boter, kaneel (geen nootmuskaat ofzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:54 schreef Ciscostar het volgende:
Vandaag ging mijn collega poging doen tot koken.. mag ze de rest van de week dus niet meer doen.
Gingen rijst eten met kip en tandori saus en wat groente erdoor.
Toen het hele prutje klaar was ging ze proeven en ze ging over haar nek, dus ik ook maar ffies proeven.
Nou dus echt te ranzig!
Wat bleek nou, het was geen saus maar iets om pasta etc weet ik veel wat te maken.. moest me yohurt en olie en water etc, en zij had dus 1 schepje met beetje water. Bleek dit potje ook nog eens jaar over datum te zijn.. weg kip, weg groente.. Dus we hielden alleen rijst over.
Niks in huis hier op het werk, dus toen maar blikje mais warm gemaakt en dat met vocht bij de rijst gedaan en dat maar gegeten, moesten toch iets eten.
Was niet echt lekker, het was niet te vreten eigenlijk.
Mijn les, collega niet meer laten koken en zelf doen. Dus morgen mijn beurt!
Keukenzout, tafelzout en zeezout zijn het zelfde.quote:Op zondag 24 december 2006 17:10 schreef piepster het volgende:
Ik doelde ook op zeezout, keukenzout, uitdroogschilfertjeszout etc. Zouten voor op je eten.
Het zou best kunnen dat sporen van Jodium etc de smaak iets beinvloeden, maar ik geloof niet dat zeezout minder zout kan smaken dan keukenzout.
@Erasmo: weet jij nog wat ze bij de KvW zeiden?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:31 schreef rac het volgende:
Ik heb ook zo'n vreselijke blunder gehad,
Het begint met een prachtig groot gasfornhuis met mega oven Ik was echt helemaal blij(!) in mijn nieuwe keuken met droom-oven. Het pizza bakken kon beginnen alles helemaal in orde pizza in de oven, toch wel een vreemde geur, ach zal wel nieuwigheid zijn zo'n plastic geurtje heb je wel 's vaker bij nieuwe apparaten.
Helaas het was niet de nieuwigheid maar, ik domme tut was vergeten dat er een plastic bescherm laag over blakplaat heen zat, Ik vond het eigenlijk ook achteraf gezien best raar dat er een witte bakplaat bij een rvs oven werd geleverd.
Je voelt een culinaire blunder aankomen, dus je post het maar vast?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Ciscostar het volgende:
Collega melde net dat ze vanavond ook gaat koken om te bewijzen dat ze het kan...hmmmz help!
Ja... bedoel gisteren was echt heel erg....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je voelt een culinaire blunder aankomen, dus je post het maar vast?
Die had ik er ook al zelf afgehaald, maar je ziet wel een vaker witte kook materialen, dus toen ....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In dit kader belde ik vertwijfeld en in de war naar golfers werk toen ons nieuwe gasfornuis thuis was afgeleverd. Ik had hem zelf al uit de verpakking gehaald en wilde dat ff melden.....
Hij was ipv een mooi glimmende rvs kleur, blauw![]()
Niet lelijk, maar niet wat we hadden besteld.
Het bleek de beschermingsfolie
Maar ehm... is ie in het recept niet gewoon het déég, de bodem zeg maar, vergeten te vermelden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben even op dat recept van die patton gaan zoeken en kijk wat ik vond :
[Centraal] Zelfgemaakt gebak dus dit is het origineel :
http://appeltaarten.web-l(...)citroenappeltaa.html
Er staat daar ook 5 eetl.
Bovendien vond ie het zelf ook niet zo lekker :
[Centraal] Zelfgemaakt gebak
Maar post het dan toch in het kookboek?![]()
nah.. meer onder pijnlijk foutjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef Klonk het volgende:
valt in je eigen vinger snijden, (diep) ook onder blunders ?
Alleen als de vinger in kwestie daadwerkelijk in het te koken product terecht is gekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef Klonk het volgende:
valt in je eigen vinger snijden, (diep) ook onder blunders ?
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef liessa het volgende:
Smoorvlees maken en eindigen met een dikke laag zwarte prut in de pan. Ik weet nog steeds niet wat er fout ging...
Behalve aan of uit kun je het gas ook laag zetten. Stoofvlees e.d. hoef je niet kapot te koken of aan te laten bakken, maar het moet zo laag staan dat er hooguit om de paar seconden 1 klein belletje omhoog borrelt. Stoofvleesbarbarenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
HerkenbaarAlles gedaan wat ik zou moeten doen en toch ging het mis
Dat heb ik ook een keer gehad bij iets waar melk in moest. Met groene stukjes enal kwam het eruit. Dus kon ik alles weggooien. Ik test nu altijd door eerst een klein beetje in de gootsteen te gieten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef VinceMega het volgende:
's Ochtends. Verslapen. Snel snel snel ontbijten. Lekker even wat melk uit het pak drinken. Blijkt het al een paar dagen over datum te zijn. Nog nooit zo snel naar een wasbak gerent. Kutochtend.
Ik heb werkelijk waar één keer in m'n leven melk recht uit het pak gedronken, ook omdat ik haast had. Exact dezelfde ervaring.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef VinceMega het volgende:
's Ochtends. Verslapen. Snel snel snel ontbijten. Lekker even wat melk uit het pak drinken. Blijkt het al een paar dagen over datum te zijn. Nog nooit zo snel naar een wasbak gerent. Kutochtend.
En die geur lijkt wel dagenlang in je neus te blijven rondhangenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef zout-droppie het volgende:
Een eitje willen bakken, boter al gesmolten in de pan, eitje breken en dan een komt je een vieze geur tegemoet en een half kuiken.
Het is me een paar keer overkomen met eieren van 1 bepaalde supermarkt. En idd. de geur blijft dagen lang in je neus rondhangen en zin in een ei heb je direct niet meer voor het eerst komende half jaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die geur lijkt wel dagenlang in je neus te blijven rondhangen
Bepaalde supermarkt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Het is me een paar keer overkomen met eieren van 1 bepaalde supermarkt. En idd. de geur blijft dagen lang in je neus rondhangen en zin in een ei heb je direct niet meer voor het eerst komende half jaar.
Ik koop dus geen eieren meer van deze supermarkt
Hoeveel brandmelders hebben jullie hangen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Drassss het volgende:
Wat kleine dingetjes...
Uiteraard broodje bapao in de magnetron flikkeren, en uiteraard te lang erin flikkeren. Alsof je een baksteen in je handen hebt.
Een stokbrood met kruidenboter te lang in de magnetron flikkeren en een lijke lucht na 8 minuten....
Je prutje met vlees lekker aanroeren met een houte lepel of vervolgens even tussendoor nog wat op je laptop te doen. Terugkomen in de keuken en 2 lepels in je pan zien liggen, Juist hij was in de fik gevlogen
Heerlijke Yoghurt eten en vragen aan je ma waarom er van die stukjes inzitten? Is dat nieuw? Erachter komen dat het al een tijdje bedorven was....
Heerlijk 2 " groene " bammetjes eten en er ook achter komen dat dat geen lekkernij was maar schimmel.
Hehe geen 1, in iedergeval niet daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hoeveel brandmelders hebben jullie hangen?
Ok, laat ik de vraag anders stellen: hoe vaak hebben jullie moeten verhuizen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe geen 1, in iedergeval niet daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |