abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73977971
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef VinceMega het volgende:
's Ochtends. Verslapen. Snel snel snel ontbijten. Lekker even wat melk uit het pak drinken. Blijkt het al een paar dagen over datum te zijn. Nog nooit zo snel naar een wasbak gerent. Kutochtend.
Ik heb werkelijk waar één keer in m'n leven melk recht uit het pak gedronken, ook omdat ik haast had. Exact dezelfde ervaring.
pi_73979989
Een eitje willen bakken, boter al gesmolten in de pan, eitje breken en dan een komt je een vieze geur tegemoet en een half kuiken.
pi_73980108
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef zout-droppie het volgende:
Een eitje willen bakken, boter al gesmolten in de pan, eitje breken en dan een komt je een vieze geur tegemoet en een half kuiken.
En die geur lijkt wel dagenlang in je neus te blijven rondhangen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:44:48 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_73980251
Pakje boter dat nog erg hard was even in de magnetron leggen, niet aan gedacht dat er in dat pakje ijzer verwerkt was, de bliksem schoot eruit!

Pizza in de oven gedaan en niet gezien dat er nog zo'n wit plastic achtig ding onder zat. Pizza gewoon 20 minuten laten bakken en uit de oven gehaald, het rook wel een beetje vreemd. Ik zag dat plastic ding, was niet verbrand of zo dus ik dacht, die pizza kan ik nog wel eten, NIET dus, een en al chemische zooi in mijn mond
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_73983813
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En die geur lijkt wel dagenlang in je neus te blijven rondhangen
Het is me een paar keer overkomen met eieren van 1 bepaalde supermarkt. En idd. de geur blijft dagen lang in je neus rondhangen en zin in een ei heb je direct niet meer voor het eerst komende half jaar.
Ik koop dus geen eieren meer van deze supermarkt
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 05:36:08 #156
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_74007930
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef zout-droppie het volgende:

[..]

Het is me een paar keer overkomen met eieren van 1 bepaalde supermarkt. En idd. de geur blijft dagen lang in je neus rondhangen en zin in een ei heb je direct niet meer voor het eerst komende half jaar.
Ik koop dus geen eieren meer van deze supermarkt
Bepaalde supermarkt?

Hebben ze je zwijggeld betaald?
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_74031840
Wat kleine dingetjes...

Uiteraard broodje bapao in de magnetron flikkeren, en uiteraard te lang erin flikkeren. Alsof je een baksteen in je handen hebt.

Een stokbrood met kruidenboter te lang in de magnetron flikkeren en een lijke lucht na 8 minuten....

Je prutje met vlees lekker aanroeren met een houte lepel of vervolgens even tussendoor nog wat op je laptop te doen. Terugkomen in de keuken en 2 lepels in je pan zien liggen, Juist hij was in de fik gevlogen

Heerlijke Yoghurt eten en vragen aan je ma waarom er van die stukjes inzitten? Is dat nieuw? Erachter komen dat het al een tijdje bedorven was....

Heerlijk 2 " groene " bammetjes eten en er ook achter komen dat dat geen lekkernij was maar schimmel.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:05:52 #158
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74032395
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Drassss het volgende:
Wat kleine dingetjes...

Uiteraard broodje bapao in de magnetron flikkeren, en uiteraard te lang erin flikkeren. Alsof je een baksteen in je handen hebt.

Een stokbrood met kruidenboter te lang in de magnetron flikkeren en een lijke lucht na 8 minuten....

Je prutje met vlees lekker aanroeren met een houte lepel of vervolgens even tussendoor nog wat op je laptop te doen. Terugkomen in de keuken en 2 lepels in je pan zien liggen, Juist hij was in de fik gevlogen

Heerlijke Yoghurt eten en vragen aan je ma waarom er van die stukjes inzitten? Is dat nieuw? Erachter komen dat het al een tijdje bedorven was....

Heerlijk 2 " groene " bammetjes eten en er ook achter komen dat dat geen lekkernij was maar schimmel.
Hoeveel brandmelders hebben jullie hangen?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_74032779
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Hoeveel brandmelders hebben jullie hangen?
Hehe geen 1, in iedergeval niet daar
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:41:09 #160
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74033120
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hehe geen 1, in iedergeval niet daar
Ok, laat ik de vraag anders stellen: hoe vaak hebben jullie moeten verhuizen?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:51:52 #161
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_74033295
Daar moeten ook geen rookmelders hangen. Hier hangen in de gang 2 die stroom af tappen van de flat (kan ze dus niet uit doen) Deze gingen om de haverklap af als ik iets in de oven had staan.

Gelukkig was dit met wat ducttape zo opgelost. Niet ideaal mocht het flatje echt in de hens vliegen maar ach je leeft maar één keer.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')