abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45195898
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef tonja het volgende:

[..]

pi_45196146
Een paar maanden geleden geprobeerd met 1 hand rijst af te gieten.
Floep, alles in de goot.

Daarna dus maar een ijzeren zeef gebruikt.

Nu kan ik gelukkig beide handen weer gebruiken.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 23:04:58 #78
25682 2cv
Niet subtiel
pi_45196854
Pizza uit de vriezer halen en op het aanrecht leggen. Dan bedenken dat ik nog iets door moet gevenaan de buurvrouw. Dat eerst maar doen. (Veel te) lang met de buurvrouw kleppen. Resultaat: pizza ontdooid en alle vocht is in de bodem getrokken. Ook na de ovenbehandeling was de bodem heerlijk (ahum) zacht en klef.

Heel snel ontbijt (brinta) klaar moeten maken wegens haast. Melk in het bord, bord in de magnetron, melk warm, bord op tafel, brinta + suiker er in, roeren en naar binnen rossen. Als ik 2 seconden na m'n 1e hap de laatste hap doorslik vraagt m'n pa aan mij of ik dat pak geschifte melk gezien heb ergens ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_45197122
Even denken...
Tiramisu maken, je moest slagroom mascarpone en eidooiers met suiker romig kloppen. Dacht ik. De eidooiers moesten er later in, als het al geklopt was. Het word dus niet dik
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 23:30:29 #80
25682 2cv
Niet subtiel
pi_45197943
Ohja, thee met kaas er in is ook niet lekker (je bent jong, dom en probeert wat).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:51:15 #81
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_45200088
boterham met kaas en the is wel lekker.

mijn blunderm

Allee zijn voor het eerst en je (ex) vriendin komt later pas dus ga je alvast eten maken.
Aardappels op het vuur en NAuuurlijk met een digitale weegschaal netjes 200 gram afgewogen PP.
Daarna gaan gamen en steeds denken van wat ruik ik toch. Ga ik na een uur maar eens kijken, hele pan leg en aarappels op de bodem. Zet ik met mijn stomme kop de hete pan op de zijlvloer. Hele mooie zwarte kring in de vloer die er nog steeds zit.,.....
pi_45200183
M'n ouders die niet wisten dat er met 'een blokje trassi' (een gedroogde pasta van gefermenteerde garnalen) een blokje van 1 cm bedoeld wordt.

Die hebben bij het bereiden van een rijsttafel voor ieder 'blokje trassi' een hele verpakking in die pan geflikkerd.

En het zat overal in! Hele dag in de keuken gestaan, alles oneetbaar. En vier uur lang bezig geweest met de afwas.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jordy-B op 10-01-2007 01:10:30 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:03:37 #83
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_45200298
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:10 schreef piepster het volgende:
uitdroogschilfertjeszout etc.
Dat klinkt alsof het opgedroogde zweet van een kalende marathonloper zojuist op je zacht gekookte eitje terechtgekomen is.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_45200374
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:42:53 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:26:58 #85
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45204582
We hadden net een nieuwe keuken en voor het eerst in mijn leven een magnetron
We hadden nog oliebollen over en ik dacht mooi eentje op te warmen in de magnetron!

mwa .... 4 minuten moet toch wel genoeg zijn?

Ik lekker achter de computer tot ik ineens iets raars ruik... ik draai me om naar de keuken... allemaal gele rook uit de magnetron... stond de oliebol enigzins in de fik....
Toen mijn moeder thuiskwam maar even uitgelegd waarom alle ramen open stonden en het zo vreemd rook

ook een tijdje later niet opletten welke stand ik em zet... pizza d'r in.... in plaats van de oven de combi aan zetten... na 10 minuten lag er een zwarte plaat in....

Nu gaat het iets beter
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_45205402
Ik heb geen waterkoker of fluitketel, maar wilde wel thee. Pannetje water op dus. Half uur later vraagt mn vriend: 'Wat stinkt er zo? Staat er iets op de kookplaat?' Ja dus
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:55:22 #87
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73849219
ff een topic omhoog kicken.

net gekookt en als kok mag je dan de lepels aflikken

lik ook de lepel af van de sambal
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:49 #88
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_73849704
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:

Dan heb ik ook nog een leuke.

Met je vingers chilipoeder uit het potje halen. jeuk in je neus/snot. Even peuteren en 30 min pijn.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:10:27 #89
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73849806
heb ik ook een keer gedaan, maar dan in mijn ogen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73853794
Vorig jaar eens stamppot gemaakt, weet niet eens meer wat voor... Andijvie gok ik.
Ik kook dan altijd de aardappels, en daarna gooi ik de andijvie erbovenop en dan stampen...
Vergeten de aardappels af te gieten
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_73854013
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef LastRequest het volgende:
Vorig jaar eens stamppot gemaakt, weet niet eens meer wat voor... Andijvie gok ik.
Ik kook dan altijd de aardappels, en daarna gooi ik de andijvie erbovenop en dan stampen...
Vergeten de aardappels af te gieten
lekker zompig zeker

Ik was bij mijn ouders een taart aan het bakken en als laatste moest je er wat bruine basterdsuiker overheen strooien. De bruine basterdsuiker zat al zo lang ik me kon herinneren in een tupperware strooibusje en ik pakte dus dat busje. Even een blik in het busje: ja, bruine basterdsuiker. Strooi strooi strooi.... bleek mijn vader er voor de verandering eens lijnzaad in te hebben gedaan en dat zat dus overal op en in de taart Smaakte nog prima
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:31:08 #92
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_73854913
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

lekker zompig zeker

Ik was bij mijn ouders een taart aan het bakken en als laatste moest je er wat bruine basterdsuiker overheen strooien. De bruine basterdsuiker zat al zo lang ik me kon herinneren in een tupperware strooibusje en ik pakte dus dat busje. Even een blik in het busje: ja, bruine basterdsuiker. Strooi strooi strooi.... bleek mijn vader er voor de verandering eens lijnzaad in te hebben gedaan en dat zat dus overal op en in de taart Smaakte nog prima
Zolang je maar geen last hebt gekregen van een verbeterde stoelgang. Om het maar even zo te noemen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_73864142
Echt, sommige verhalen hier

Ik heb één keer een plastic deksel van een bewaarbakje op een weliswaar uitgezette, maar nog gloeiend hete kookplaat gezet. Dag dekseltje

Pizza plus onderliggend karton in de oven zetten, eet smakelijk!

Ook leuk: als klein kind willen kijken naar de popcornmachine. En terwijl de machine nog bezig is het deksel eraf trekken. Popcorn lag door heel de kelder (daar stond dat ding).

Kip Tandoori uit een pakje maken. Kip marineren, in de pan gooien, sauspoeder erbij, water erbij. En maar koken. Waarom wordt die saus niet dik?
Toen zag ik het onaangebroken bekertje creme fraiche op het aanrecht... Ik ben ook wel eens vergeten de kip te marineren!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73864202
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:

Die ken ik in iets andere variant. Ik lik inderdaad altijd lepels af, en ook mijn vingers. Alleen heb ik dat ook wel eens gedaan nadat ik een blikje kattenvoer open had getrokken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73869893
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die ken ik in iets andere variant. Ik lik inderdaad altijd lepels af, en ook mijn vingers. Alleen heb ik dat ook wel eens gedaan nadat ik een blikje kattenvoer open had getrokken
Dat zou mij gerust kunnen gebeuren
pi_73869909
Vorig jaar een pan goulash soep maken , en ipv paprika poeder cayennepeper (veel!)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:23:06 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73877011
lasagne van de aldi in de oven zetten, inclusief zwarte bak... no problemo.. als je hem op 230 doet zoals aangegeven. 270 was te hoog en ik kon dan ook mooi de hele oven schrobben want het plastic zat overal
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73877214
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:31 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik was een keer van die prefab-taco's aan het opwarmen in de combi-magnetron op de ovenstand. Omdat we dat ding nog maar net hadden, had ik hem voor de zekerheid wat korter op de timer gezet dan het pakje van de taco's aangaf.

Na 10 minuten, dat was de timer-stand, gaat het alarm van de oven dus af omdat hij klaar is. Ik kijken naar die taco's, en besluit dat ze nog wel 5 minuutjes erin kunnen. Ik dus 5x op het '1-minuut'-knopje en op start drukken om ze nog 5 minuutjes te laten bakken. Zie ik na 2 minuten opeens een pikzwarte wolk uit dat kreng komen... blijkt dus dat je als de timer afgelopen is je wel eerst weer de 'oven-stand' moet selecteren als je de tijd wat wilt verlengen...

Die taco's zijn maar op het balkon geëindigd...
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH hier gaat mij ineens een lichtje branden... ik snapte al nooit waarom het ineens zo hard gaat als je een paar minuten bijdrukt...
pi_73877477
kaneel in mijn aardappelpuree i.p.v. nootmuskaat

was ;echt

dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:24:07 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73879116
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
M'n ouders die niet wisten dat er met 'een blokje trassi' (een gedroogde pasta van gefermenteerde garnalen) een blokje van 1 cm bedoeld wordt.

Die hebben bij het bereiden van een rijsttafel voor ieder 'blokje trassi' een hele verpakking in die pan geflikkerd.

En het zat overal in! Hele dag in de keuken gestaan, alles oneetbaar. En vier uur lang bezig geweest met de afwas.
Heb het al eens eerder hier verteld maar nog maar een keer,
Piet was eens aan het zeilen in Frankrijk en kregen we ineens 10 man douane aan boord, met hond.
WAF WAF WAF WAF WAF dat takkebeest, zo een Herder
Hond sloeg aan op mijn trassie in de koelkast. Die douanier graait in de koelkast en staat met een enorm blok trassie in zijn klauwen.
Quest quil ja? Onder mijn neus houdend, de boeien werden al uitgepakt.
Het spul ziet er dan ineens verdacht uit naar goeie hash bedacht ik me
Ik dus in mijn belabberde frans, Cest ca des crevet fermente monsieur, un delicatesse de quisine asien.
Hij kijkt me aan met een kop van jaja dat zeggen ze allemaal, maar was voldoende overbluft om mij te laten zeggen,
Ah, je demonstre monsieur, voilla, en pakte een flink stuk trassie en gooide het in de pan waar ik eieren aan het bakken was. Walm Walm, de Overheidsdienaar stak zijn kop in de walm en snoof...
Ik zag hem groen worden

Ik stond op het punt voor jaren een kerker in te gaan toen de chef van de troep douaniers binnen kwam, die nog in Vietnam had gedient. Hij kende het, en werd lirisch over mijn eieren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')