quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:47 schreef Biancavia het volgende:
Mag ik hier ook het verhaal kwijt van een niet al te snuggere vriendin die volgens het pak de rijst droog moest laten koken...
Ze had het woordje "laten" niet gelezen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:47 schreef Biancavia het volgende:
Mag ik hier ook het verhaal kwijt van een niet al te snuggere vriendin die volgens het pak de rijst droog moest laten koken...
Jij woont toch niet toevallig bij mij op de gang?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:39 schreef charon het volgende:
Het bekende ei met een pannetje water opzetten en dan.. vergeten (2 uur).
Hmm.. het stinkt hier wel..
offtopic: doet me denken aan de reclame van planet i-net"plaats de muis in de rechter bovenhoek."quote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef Fawn het volgende:
De vader van mijn ex-vriend was een keer gehakt aan het rollen met zijn handen (rauw), omdat er op de verpakking stond: Rul de gehakt eerst voordat u het in de pan doet. Hij dacht dat het een spelfout was, want had nog nooit van rullen gehoord...
Een kloddertje roze hier!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:21 schreef Gripper het volgende:
Pasta tagliatelle gemaakt voor veel eters, en dus 2 pakjes honig saus. Ik had nog een zakje in de kast liggen zonder het kartonnen omdoosje, en ik wist absoluut zeker dat het ook echt tagliatelle saus was. Het bleek tocvh per ongeluk rode tomatensaus te zijn, dus dat werd met 1 zakje wit en 1 zakje rood een nogal onbestemd kleurtje...![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Een kloddertje roze hier!!
Kloddertje roooooooooooooooooooze daar!![]()
En dan de tweede keer, als de dampen zijn opgetrokken, het zaakje niet lang genoeg laten staan. Heb je dus een handje popcorn tussen de korrelsquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:00 schreef Chup het volgende:
-Popcorn klaarmaken in een magnetron die veel meer Watt is dan je denkt. Kom je 3 minuten later terug om je popcorn te halen blijkt het van binnen in de fik te staan. Hele keuken blauw van de rook.
Dat dus!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:05 schreef Syrena het volgende:
Na het koken een bakje van de Tupperware op de inductieplaat zetten, meteen beseffen dat die nog HEET is, bakje eraf trekken.....lekker plastic draden van de plaat schrobben.
hahaquote:Op donderdag 21 december 2006 18:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ooit een pan met te zacht gekookte, dus mislukte, macaroni door de wc gespoeld. Gevolg: na doortrekken kwam de inhoud van het hele riool weer naar boven, loodgieter moest in het weekend komen (viervoudig tarief), m'n weekend naar de klote én niks te eten.
De culinaire blunder in dit verhaal is dat ik de pasta te zacht had gekooktquote:Op donderdag 21 december 2006 18:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ooit een pan met te zacht gekookte, dus mislukte, macaroni door de wc gespoeld. Gevolg: na doortrekken kwam de inhoud van het hele riool weer naar boven, loodgieter moest in het weekend komen (viervoudig tarief), m'n weekend naar de klote én niks te eten.
Dit is wel over een periode van vier jaarquote:
Wie geen fouten maakt, maakt meestal niks...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef Syrena het volgende:
Dit is wel over een periode van vier jaarDan valt het wel mee toch
Dat van die soesjes was trouwens gisteren net gebeurd![]()
Is speklap met kerriepoeder dan wel binnen te houden?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Alleen speklapjes met kaneel is dus niet te vreten![]()
Kaneel lijkt verdacht veel qua kleur op kerriepoeder...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Naast vlees een beetje te hard aanbakken of vergeten zout toe te voegen, niet al te veel blunders gemaakt.
Alleen speklapjes met kaneel is dus niet te vreten![]()
Kaneel lijkt verdacht veel qua kleur op kerriepoeder...
Schuldigquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:39 schreef charon het volgende:
Het bekende ei met een pannetje water opzetten en dan.. vergeten (2 uur).
Hmm.. het stinkt hier wel..
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef amarena het volgende:
Schiet me ook te binnen dat mijn moeder tijdens een kampeervakantie in de Provence de spaghetti (gekookt op het brandertje natuurlijk) wilde afgieten in een hoek.... Je raadt het al, 3 seconden later lag de spaghetti in het gras. Dat werd friet die avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |