Keukenzout, tafelzout en zeezout zijn het zelfde.quote:Op zondag 24 december 2006 17:10 schreef piepster het volgende:
Ik doelde ook op zeezout, keukenzout, uitdroogschilfertjeszout etc. Zouten voor op je eten.
Het zou best kunnen dat sporen van Jodium etc de smaak iets beinvloeden, maar ik geloof niet dat zeezout minder zout kan smaken dan keukenzout.
@Erasmo: weet jij nog wat ze bij de KvW zeiden?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:31 schreef rac het volgende:
Ik heb ook zo'n vreselijke blunder gehad,
Het begint met een prachtig groot gasfornhuis met mega oven Ik was echt helemaal blij(!) in mijn nieuwe keuken met droom-oven. Het pizza bakken kon beginnen alles helemaal in orde pizza in de oven, toch wel een vreemde geur, ach zal wel nieuwigheid zijn zo'n plastic geurtje heb je wel 's vaker bij nieuwe apparaten.
Helaas het was niet de nieuwigheid maar, ik domme tut was vergeten dat er een plastic bescherm laag over blakplaat heen zat, Ik vond het eigenlijk ook achteraf gezien best raar dat er een witte bakplaat bij een rvs oven werd geleverd.
Je voelt een culinaire blunder aankomen, dus je post het maar vast?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Ciscostar het volgende:
Collega melde net dat ze vanavond ook gaat koken om te bewijzen dat ze het kan...hmmmz help!
Ja... bedoel gisteren was echt heel erg....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je voelt een culinaire blunder aankomen, dus je post het maar vast?
Die had ik er ook al zelf afgehaald, maar je ziet wel een vaker witte kook materialen, dus toen ....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In dit kader belde ik vertwijfeld en in de war naar golfers werk toen ons nieuwe gasfornuis thuis was afgeleverd. Ik had hem zelf al uit de verpakking gehaald en wilde dat ff melden.....
Hij was ipv een mooi glimmende rvs kleur, blauw![]()
Niet lelijk, maar niet wat we hadden besteld.
Het bleek de beschermingsfolie
Maar ehm... is ie in het recept niet gewoon het déég, de bodem zeg maar, vergeten te vermelden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben even op dat recept van die patton gaan zoeken en kijk wat ik vond :
[Centraal] Zelfgemaakt gebak dus dit is het origineel :
http://appeltaarten.web-l(...)citroenappeltaa.html
Er staat daar ook 5 eetl.
Bovendien vond ie het zelf ook niet zo lekker :
[Centraal] Zelfgemaakt gebak
Maar post het dan toch in het kookboek?![]()
nah.. meer onder pijnlijk foutjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef Klonk het volgende:
valt in je eigen vinger snijden, (diep) ook onder blunders ?
Alleen als de vinger in kwestie daadwerkelijk in het te koken product terecht is gekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef Klonk het volgende:
valt in je eigen vinger snijden, (diep) ook onder blunders ?
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef liessa het volgende:
Smoorvlees maken en eindigen met een dikke laag zwarte prut in de pan. Ik weet nog steeds niet wat er fout ging...
Behalve aan of uit kun je het gas ook laag zetten. Stoofvlees e.d. hoef je niet kapot te koken of aan te laten bakken, maar het moet zo laag staan dat er hooguit om de paar seconden 1 klein belletje omhoog borrelt. Stoofvleesbarbarenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
HerkenbaarAlles gedaan wat ik zou moeten doen en toch ging het mis
Dat heb ik ook een keer gehad bij iets waar melk in moest. Met groene stukjes enal kwam het eruit. Dus kon ik alles weggooien. Ik test nu altijd door eerst een klein beetje in de gootsteen te gieten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef VinceMega het volgende:
's Ochtends. Verslapen. Snel snel snel ontbijten. Lekker even wat melk uit het pak drinken. Blijkt het al een paar dagen over datum te zijn. Nog nooit zo snel naar een wasbak gerent. Kutochtend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |