Dat komt omdat jij niet op MSN bentquote:Op donderdag 14 december 2006 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel een beetje gemeen dat je dan hier post en iedereen op die manier razend nieuwsgierig maakt
Voor jou nutteloos, voor mij wellicht erg belangrijkquote:Op donderdag 14 december 2006 16:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oftewel een nutteloos stuk papier waar ik niks vanaf wil weten.
Jamaar, jamaar, wanneer is ut dan,quote:Op donderdag 14 december 2006 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
hup, datum noteren in je agenda jij.![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:04 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
check m'n nieuwe desktop
Een meesterwerkje.
Yuri![]()
Nu niet allemaal een tekening vragen. Dan daalt de mijne in waarde![]()
hier, een koe:quote:Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb honger.
* Supersheepbunny heeft vandaag 1 kilo worteltjes opquote:Op woensdag 29 november 2006 00:24 schreef Soempie het volgende:
ik heb vandaag in totaal 22 mandarijntjes gehad![]()
En 2 appels
Eigenlijk heb ik trek in meloen![]()
mooi nummer, die krijg ik m'n kop niet meer uitquote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
[..]
![]()
liedje om het goed te maken?
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
En het was vandaag wederom weer een productieve dag op school
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef Soempie het volgende:
Supersheep zal wel in z'n nopjes zijn met je tekening![]()
Waardoor denk jij dat ik de Super-titel heb verdient!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik moet onder andere een verslag maken over:
-De aanslag
-Halloween
-Dolle Mina's
-Interview met succesvol persoon![]()
-Gedichtenverslag
-The shakespeare Stealer
-Der computerdieb
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 02:19 schreef Soempie het volgende:m'n bed zit in elkaar. Van 18.00 uur tot 2.15 uur aan gewerkt. Gewoon een hele werkdag
![]()
Ik slaap dus vannacht in m'n eigen nieuwe bed![]()
![]()
Ik heb helemaal geen chocoladeletter gekregenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:13 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben dit jaar Sinterklaas afgeschaft![]()
Ik denk dat ik zo toch een chocoladeletter voor mezelf haal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks is lekkerder dan pure chocola![]()
in 1528, werd het eten van cacao voor vrouwen verboden, omdat mannen het als zinneprikkelend ervaarden.![]()
prutser!quote:
Ik druk altijd op de goede knopjesquote:Op maandag 4 december 2006 08:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die houden we er in![]()
Ik heb nog een tip: druk niet op knopjes als je niet weet waar ze voor dienen. En probeer niet alle toetscombinaties uit die Nem je geeft, als je niet weet wat het effect zal zijn.![]()
Ik heb gisteravond op een knopje gedrukt in m'n koelkast en nu is alles ontdooid![]()
Ik dacht nog: laat ik maar niet op dat knopje drukken. Er ontplofte niks, er gingen geen lichtjes branden, dus ik dacht dat het een loos knopje was. Tot ik vanmorgen in een plasje water stond.
Ik ben veel te nieuwsgierig![]()
quote:
Dat heb ik dus precies andersom!quote:
Laat hem DIT dan maar niet zien, anders wil ie het straks nog gaan verbeterenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:36 schreef Nesle het volgende:
Ben ik ook weer es
Wij vieren eerste kerstdag met ik weet niet hoeveel mensen en dan gaan we altijd gourmetten
En tweede kerstdag ga ik uit
Oh en natuurlijk hebben we ons huis helemaal gedecoreerd, als je met een heli boven nederland vliegt zie je ons huis zo eruit schietenOveral van die slangen met lichtjes. Mijn pa vindt dat leuk
quote:
hey Sheep!quote:
Bèh!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:33 schreef Nesle het volgende:
En ik heb ook nog steeds niets gehoord van Sheep.
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef Neleos het volgende:
Ik ben dinsdag trouwens jarig.
Niet eens achteraf een schorsing gekregen toch?quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Hmm, ik ben voor Ajax, maar de laatste tijd zijn de spelers zo opgefokt aan het voetballen. Allemaal gefrustreerde voetballertjes!
Ik heb de overtreding van Huntelaar al gezien... Echt dieprood!
![]()
Die schaapjes!quote:
"Wat lezen jullie op het moment?"quote:Op woensdag 13 december 2006 12:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ben begonnen in een boek van Kundera.![]()
Ben op pagina 9, dus het schiet ook niet zo op.
Wat lezen jullie op het moment?
rustig!quote:
RUSTIG!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Nesle het volgende:
WTF! SHEEEEEEEEEEEP LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFT
alweer die prutser!quote:
nee hoorquote:
Ik wist niet dat je al moeder was?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
HIJ LOOPT!
MEETING GRONINGEN 10-02-2007quote:Op donderdag 14 december 2006 16:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, wanneer is ut dan,.
alleen de SC topics, AKQzooi zelf ga ik echt niet aan beginnenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hij heeft gewoon alles zitten lezen
ojaquote:Op donderdag 14 december 2006 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt omdat jij niet op MSN bent
Anders had ik het je dáár verteld en niet hier gepost
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
oja![]()
MSN is altijd heel druk en daar heb ik nu geen tijd voor![]()
Mensen hebben al lang door dat als ik 'away' sta, dat ik er dan stiekum toch vaak wel ben![]()
En zet sitethief er bijquote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Nesle het volgende:
Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep![]()
![]()
En nem, ik zal het ff in de SC OP gooien!
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Nesle het volgende:
![]()
Hier zijn er ook al weer 5 binnen gekomen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Kerstkaarten van familie met religieuze leuzen
Nessieeeeeeeee!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Nesle het volgende:
![]()
Wat voor leuzen?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Kerstkaarten van familie met religieuze leuzen
Ja! En dat doen wij nooit weer he! Zo in eens verdwijnenquote:
Dingens als Gods Zegen enz ...quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja! En dat doen wij nooit weer he! Zo in eens verdwijnen![]()
![]()
![]()
Veel sterkte ermeequote:Op donderdag 14 december 2006 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic gaat ondanks tegenzin toch even boodschappen doen
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Veel sterkte ermee![]()
Laat even weten of het goed afloopt
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Good news everyone!
Mijn vader is onderweg en gaat zo dus boodschappen doen
Helemaal nietquote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
is het een enge wereld daarbuiten?
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dingens als Gods Zegen enz ...
Als ik die ook nog eens zou krijgen niet neequote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik die ook nog eens zou krijgen niet nee
En ce moment, oui!quote:
succes met lerenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:44 schreef Nesle het volgende:
ZO wat heb ik een zin aan vakantie zeg, echt ongelofelijk! Maar het enige nadeel is wel dat ik die week erna meteen tentamenweek (ARGH) heb, nouja niet meteen eerst wel nog een weekje les maar daarna dus wel weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |