Wel goed van mij dat ik niet onmiddelijk naar google greepquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit mag je wel opzoeken op internet
Als Soempie kan kon samenwonen in de stad kunnen jullie het ookquote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan op zich wel in groningen gaan wonen, maar ik wil m'n vriend ook nog eens zien. en dan kunnen we allebei wel in de stad gaan wonen, maar daar hebben we nog geen geld voor
dan is het de schuld van macondo dat ik dat dacht, sorryquote:
-knip-quote:Op woensdag 13 december 2006 12:18 schreef Etcetera het volgende:
14 februari (egwa![]()
) zijn we 2,5 jaar samen
hoe lang jij al soempie?
quote:
Ik heb net Eline Vere en Dubbelspel uit, en ploeg me nog steeds door Misdaad en straf heen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ben begonnen in een boek van Kundera.![]()
Ben op pagina 9, dus het schiet ook niet zo op.
Wat lezen jullie op het moment?
Nee, niet eens. Onwetendheid.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef macondo het volgende:
De ondraaglijk lichtheid van het bestaan, neem ik aan Soempie?
Ja, ik heb hem zelf ook. Maar waar hij precies over ging?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Onwetendheid.
Heb je hem gelezen (onwetendheid)?
heb 'm voor m'n verjaardag gekregenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek is al heel lang geleden zegEn Lord of the Rings heb ik nooit gelezen
Eline Vere is prachtig, maar ben ook nogal een Couperusfan, vandaar. Mooie schets van het Haagse milieu begin twintigste eeuw. Dubbelspel was wel aardig. Interessante schets van de Antillen (het was dat Nederlands leest gratis boek).quote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
En wat vond je van Eline Vere en Dubbelspel, Gooitz?
Psalmenoproer heb ik iets over in de krant gelezen...alleen vergeten waar het over ging..
Kruistocht in Spijkerbroek is al heel lang geleden zegEn Lord of the Rings heb ik nooit gelezen
Ik weet het nog niet precies. Op de achterflap staat:quote:Op woensdag 13 december 2006 13:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem zelf ook. Maar waar hij precies over ging?
Welk boek heb je voor Kundera gelezen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet precies. Op de achterflap staat:
Onwetendheid is een indrukwekkende uitwerking van een van Kundera's centrale thema's: de onmogelijkheid een kans die je hebt laten schieten alsnog te benutten, de onmogelijkheid je leven vanaf een bepaald punt opnieuw te beginnen...
En ik vond hoofdstuk 2 erg goedZoals ik al zei ben ik nog niet ver in het boek..
Kijk..dat kan ik waarderenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:05 schreef Etcetera het volgende:
en LOTR is tof hoor (lees 'm in het engels)
Dat welquote:maar wel een beetje langdradig soms
Anti-kraak is best OK, maar hou er wel rekening mee dat je regelmatig moet verhuizen.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Etcetera. Kunnen jullie niet een antikraakhuisje nemen? Dat kost geen knoop. Je huur (die ECHT laag is) is soweiso al te dekken met je "uitwonende studiebijlage".
Een vriend van me doet het met zijn vriendin. Ik geloof dat de huur nog geen 100 euro is
En het is echt een leuk en ruim huisje met een tuin.
Ligt eraan waar je het huisje krijgt. Meestal weten ze van tevoren toch wel hoe lang je er ongeveer kunt zitten. Dit vriend van mijn kon er sowieso voor 3 jaar in en ze weten nu al dat dat zeker 5 jaar gaat worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Anti-kraak is best OK, maar hou er wel rekening mee dat je regelmatig moet verhuizen.
Oh, dat valt wel mee, idd. Maar dat lijkt me wel een uitzondering. Ik heb ook wel verhalen gehoord van: "Het kan een jaar zijn, of 2 jaar, maar ook 2 maanden..."quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het huisje krijgt. Meestal weten ze van tevoren toch wel hoe lang je er ongeveer kunt zitten. Dit vriend van mijn kon er sowieso voor 3 jaar in en ze weten nu al dat dat zeker 5 jaar gaat worden.
Pfoe...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:21 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welk boek heb je voor Kundera gelezen dan?
Oh ja dat klopt wel hoor. Maar je kunt natuurlijk altijd vragen of ze niet een indicatie hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee, idd. Maar dat lijkt me wel een uitzondering. Ik heb ook wel verhalen gehoord van: "Het kan een jaar zijn, of 2 jaar, maar ook 2 maanden..."
Ja, natuurlijk. En als je er rekening mee houdt, en het niet erg vindt, is anti-kraak een heel goede manier om goedkoop aan woonruimte te komenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt wel hoor. Maar je kunt natuurlijk altijd vragen of ze niet een indicatie hebben.
Ik heb zat verhalen gezien van mensen die na een paar maanden wegmoesten maar die wisten dit eigenlijk ook al van tevoren. Gewoon even informeren
Ja, dat bedacht ik ook. Maar om daar nou een topic over te openenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens Soemp...als je die creme fleurette niet kunt vinden moet je even in CUL vragen. Daar zitten mensen die het vast weten
Daar is CUL voor! Er worden altijd topics geopend voor lastig verkrijgbare producten. Ze helpen je echtquote:Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik ook. Maar om daar nou een topic over te openen![]()
Oke, dan ga ik dat zo maar doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is CUL voor! Er worden altijd topics geopend voor lastig verkrijgbare producten. Ze helpen je echt
-edit- vaak weten ze ook vervangbare producten die weer gemakkelijker te krijgen zijn
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 13 december 2006 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat zo maar doen.
Ik kan het namelijk niet vinden op internet..
Eerst even lunchen. Beetje laat, maargoed.quote:
Voortaan eerst hier toestemming vragen of je wel zo lang weg mag blijven he.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:01 schreef Supersheep het volgende:
ôink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |