Nou, zo'n grote meerderheid is dat niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef erkel het volgende:
Ze lachen ons allemaal uit in het buitenlandHelemaal met die linkse meerderheid nu
Met Fortuyn was ze het lachen snel vergaan en omgezet in respectquote:Op woensdag 13 december 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? Dat doen ze al jaren
Ze lachten ons uit met Fortuyn, ze lachen ons al jaren uit om het drugsbeleid, abortusbeleid, euthenasiewet en het homohuwelijk.
Laat ze maar lachen. Ik lach het laast en dus het best. Heerlijk wonen hier in Nederland!
Ja las het ook. Absurd, ik snap die behoefte van blinden niet om activiteiten te gaan beoefenen waarvoor zicht een vereiste isquote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie het trouwens gelezen dat een knakker in Amerika wil dat blinden mogen jagen?
Ondersteunen ja. Die gaat dus zeggen: "Tikkie naar links, tikkie naar boven" etc.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja las het ook. Absurd, ik snap die behoefte van blinden niet om activiteiten te gaan beoefenen waarvoor zicht een vereiste is![]()
En daarnaast mensen die hun daarin steunen of hen daarin stimuleren![]()
En straks kan die blinde er dan nog geen ruk van en dan iedereen zo van, omdat ze het zo zielig vinden: "JAAAh raak, goed man!! Zonder mij had je de roos ook geraakt.......NOT"quote:Op woensdag 13 december 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ondersteunen ja. Die gaat dus zeggen: "Tikkie naar links, tikkie naar boven" etc.
En ze mogen dan wellicht ook met laserpointers schieten
Handig
Als ze nu ook nog eens een lamme jachtopziener in dienst nemen is het feest compleet
Ja en nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je goed gequizzzd, Nem?
In Maassluis.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok dan.. klinkt goed!
Gooi eens wat vragen grappen erin dan.. waar was het?
Die had niemand gezien dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whahaha.. Cars.. wat voor team heb je?
Er zaten wel lastige tussen.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat bedoelde ik.. best lastige vragen nog.. niveautje Asmo..
Coming to Americaquote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee.. als het nou Zamunda was..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tsss, dit moment zal herinnerd worden...... "Waar was jij toen topic 500 werd geopend?" enzo..... dus daar mag je iemand wel voor storen
Kweetut... tenslotte ben ik ook nog een tijdje pleegvader van de AKQ geweest...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daf! En je zat nog wel prominent in de OP..
Ruk! Glad vergetenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kweetut... tenslotte ben ik ook nog een tijdje pleegvader van de AKQ geweest...
Maar het kon erger. Nem had ook nog die foto van m'n duim in de OP kunnen zetten...
Wie gaat er dan ook zo ver van school af wonen...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:48 schreef Etcetera het volgende:
ik zou vandaag een extra ingelaste PHP les hebben. verder geen les. dus ik ga braaf naar school. dat betekent 50 minute met de bus, overstappen, kwartier met de bus
En dan blijkt
Dat er
GEEN LES IS
GOFTEDOMME
die hele les is volgende week pas
STELLETJE HONDEN VAN DE HANZEHOGESCHOOL HUFTERS EIKELS!!!!!
ja ik baal een beetje
en nee, ik had niet verkeerd gekeken, de halve klas stond voor jan lul voor de deur
een beetje medeleven alsjeblieftquote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo ver van school af wonen...![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:12 schreef wyccie het volgende:
Misschien is het dan wel een troost dat ik toch wel leuk moest lachen om je verhaal, Etc.
quote:Crème Fleurette:
Crème fraîche liquide à 35% de matières grasses. Idéale pour faire la crème chantilly.
quote:Enkele termen :
Slagroom, crème fleurette, single cream :
Dun vloeibare room met hoog vetgehalte, geschikt voor slagroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |