Laat haar maar ff langskomenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dierenbeul! Ik geef je aan bij Marianne Thieme!
Haha, ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke speciaal voor jou Stan!![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:40 schreef macondo het volgende:
Zó vervelend dat kleffe gedoe op de slowchat...![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Zó vervelend dat kleffe gedoe op de slowchat...![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook echt niet kunnen...
![]()
![]()
Sindsdien msn-en jullie na het douchen of zo las ik ergens..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Samen geband worden is zo romantisch.. hadden Nembrio en ik ook een keer..
Dat is meer een fantasie van de havenbaron.. maar ik sta overal voor open..quote:Op woensdag 13 december 2006 00:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Sindsdien msn-en jullie na het douchen of zo las ik ergens..![]()
Ja ik ga ook, we moeten naar bed Soempiequote:Op woensdag 13 december 2006 00:08 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik ga naar bed...
ga je ook macondo?![]()
Zal je even bijpratenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Nu kan ze demissionair aftreden, wachtgeld opstrijken terwijl ze inmiddels op haar nieuwe post als minister van onderwijs zit. Dubbel verdienen
Zo weinig jij, zo veel ik..... Houden elkaar mooi in evenwicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ah...WOORDvoerder
Ik hou me ook weinig bezig met politiek
Nou en? Dat doen ze al jarenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef erkel het volgende:
Ze lachen ons allemaal uit in het buitenland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |