Neequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. dat heeft er niets mee te maken..
weet je nog hoe we die foto's geheim hielden en zo?
Wolla tfu! Ik zweer!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga je breken.
Ja kerel..je hebt het zelfs tot in de collage geschoptquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
weet je nog hoe we die foto's geheim hielden en zo?
Jaja, je bent zieligquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, jullie staan er niet op.. jullie hebben makkelijk praten..
He wat? US-mod? Ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pest me eens niet.. Mister FOK! is tussen de US-mod en mij.. mag je me sowieso niet mee plagen..
Jij hebt de vraag nu toch? Kun je gelijk even in elke post een linkje plaatsenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zet foto's van Jojoortje in de OP en zeg dat iedereen op haar moet stemmen, dan doe je nog iets nuttigs..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zet foto's van Jojoortje in de OP en zeg dat iedereen op haar moet stemmen, dan doe je nog iets nuttigs..
Doe je je cam aan dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even douchen..kom zo eens op MSN Stan..
Geen rel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat? US-mod? Ik volg het niet meer
Is er een rel ontstaan ofso?
Dierenbeul! Ik geef je aan bij Marianne Thieme!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef erkel het volgende:
Aaah ff een uitlje geknapten toen was deel 500 al weer voorbij
Wat dan wel? Want dan ben ik de draad kwijtquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je wel vaker last van of niet?
Succes met zoeken. Heb ik nog iets gemist?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dan wel? Want dan ben ik de draad kwijt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iedere dag zo'n beetje, alleen door de alcohol die hij erbij nuttigt onthoudt hij er nooit wat van.
Bier drinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |