Ze kon wel netjes knippenquote:Op woensdag 6 december 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, ook voordat het gebakken wordt hoor je dat te snijden, met een vleesmes. Ik heb nog nooit van een kipfiletschaar gehoord. Lekker creatief, blokjes knippen van kipfilet
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik was totaal flabbergasted. Ik snij mijn kip altijd.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:38 schreef Soempie het volgende:
nee, nee, voordat het gebakken werd![]()
Ik heb het over kipfilet trouwens.
Vond het vooral in het begin even wennen ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Goed! Beetje vaag af en toe met plotwendingen maar zeker goed!
Kan ze niet vindenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je de stripjes eens opzoeken waar hij kleren gaat kopen
hoezo dirkjan is gewoon goedquote:Op donderdag 7 december 2006 01:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden
En morgen schaam ik me er voor dat ik hier zo hard om moet lachen nu.
![]()
Mja..ik ga ze niet uitleggen..dat is minder leuk.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden
En morgen schaam ik me er voor dat ik hier zo hard om moet lachen nu.
![]()
Sheep is vermistquote:Op donderdag 7 december 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het Supersheep is. Waar is Sheep eigenlijk?
Nesle heeft hem in haar msn lijst, maar daar komt ie ook niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Heeft niemand zijn nummer? Kent hij verder mensen op Fok?
Oke. Neem aan dat je naar het buitenland gaat?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
Ik kan je nu in ieder geval al vertellen dat ik volgend jaar een hele tijd zal wegblijven. Pas als ik over een half jaar niet terug ben, moet je je zorgen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |