Kunnen we de topictitel niet veranderen in:quote:
Nee!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kunnen we de topictitel niet veranderen in:
adoreer hier Nembrio...![]()
Zijn nog een aantal opties voor:quote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef Etcetera het volgende:
mag ik dit zeer interessant drankgesprekonderbreken met wéér een vraag over pdfjes?
kan ik er ook 2 bij elkaar ingooien? heb nu 2 aparte, maar die wil ik graag in 1 document stoppen
Appelsap.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Strongbow is een beetje zuur/bitterig van smaak, lastig om te omschrijven.
quote:
bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn nog een aantal opties voor:
Je kan gebruik maken van een programma als pdf2doc, deze maakt weer word-documenten van je pdf-jes. Gaat niet altijd goed en mogelijk dat afbeeldingen er uit verdwijnen.
Een andere optie is screenschots maken van de tekst, en die door een OCR programma heen halen. Ook dan komt er uiteindelijk een word-document uit, maar deze optie is nogal omslachtig.
Je zou ook alles uit kunnen printen, scannen met een OCR programma en het zo in een document stoppen. Waarschijnlijk is pdf2doc de makkelijkste in het gebruik.
Die richting, maar toch anders van smaak.quote:
Snowzone?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef Etcetera het volgende:
@Its-Jojo-4you: CSMV is Communicatiesystemen richting Media en Vormgevinghet is grafisch gericht, maar tegelijkertijd ook wel ICT
en wat je er mee kunt: denk richting reclame enzo
@Nem: dat wordt ook elk jaar weer over CZ gezegd
geen ideequote:
Mijn kriekplaatje was gewoon willekeurigquote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nembrio!
Helemaal mee eens, de whisk(e)y die ik tot nu toe gehad heb vond ik eigenlijk allemaal niks. En daar zat best goede/dure tussen, maar ik vind de smaak gewoon niet lekker. Cognac vind ik al beter, maar nog steeds niet bijzonder. Speciaalbier en andere soorten sterke drank zijn toch favoriet.
Ik zag ook dat je een plaatje had gepost van Liefmans: lekkere kriek, maar ik vind het niet zo veel beter dan Belle-Vue om het enorme prijsverschil te rechtvaardigen. Heb dus ook liever Belle-Vue, Liefmans is vaak 2-3 keer zo duur en niet eens heel veel lekkerder, als ik het al lekkerder vind.
En Strongbow zou je toch een keer moeten proberen, is heerlijk spul. Bert's Bierhuis in Utrecht heeft het ook staan, en Mick O'Connels zou het ook op voorraad moeten hebben. Strongbow is een beetje zuur/bitterig van smaak, lastig om te omschrijven.
Meld!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Wil De Held zich even naar de AKQ begeven
de quiz zelfquote:
Als we die SC nou een beetje op peil houden dan kunnen we gewoon een nieuwe openen om mij te adorerenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maak maar een speciaal topic voor Nem aan
Ai! Vergetenquote:
Dat we je adoreren wil niet zeggen dat je nu laks achterover kan gaan hangen hoor...quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat we je adoreren wil niet zeggen dat je nu laks achterover kan gaan hangen hoor...
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat we je adoreren wil niet zeggen dat je nu laks achterover kan gaan hangen hoor...
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Etcetera het volgende:
feli(dat was toch met die reservering enzo
)
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
WolfmotherErg dat ik dat niet ken?
Van Queen tot Kelly Clarkson... Ik vind heel veel muziek mooi!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat je muzieksmaak is
Je zegt nu heel veel dingen die ik niet begrijp!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil wel even een linkje naar een zipje met het album plaatsen maar dan moet je gelijk even zeggen wanneer je aan het downloaden bent. Dan haal ik de link gelijk weg aangezien je geen PM aan hebt staan
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zegt nu heel veel dingen die ik niet begrijp!![]()
ik snap hetquote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
knip
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat ik dingen als "plugin" en "functie-tje bouwen" enz gewoon normaal kan gebruiken bij jouquote:Op woensdag 13 december 2006 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik snap het
(ok, ik ben naast een manwijf idd een nerderinnetje)
en dat ik het snap boeit verder niet echt, maar ik kan me er nog altijd over verwonderen dat ik dat soort dingen begrijp![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat ik dingen als "plugin" en "functie-tje bouwen" enz gewoon normaal kan gebruiken bij jou
Het is zo verot lastig uit te leggen aan iemand die er geen voorstelling van kan maken en het eigenlijk ook niet nodig heeft
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dat Charisteas het slot erop moet gooien
Ik dacht trouwens dat het gewoon "Guzman" was en dat ze daar "De Guzman" van hadden gemaakt net zoals "De Hunt"
Ik vind Joker and the Thief een echte topper.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Nem, welk liedje is een echte topper?
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat ik dingen als "plugin" en "functie-tje bouwen" enz gewoon normaal kan gebruiken bij jou
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig van mezelf dat ik er geen hol van begrijp![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
Dr zit er wel 1 heel lekker de elektrische gitar te spelen!
Ja 't heeft wel wat... Het is allemaal nog zo onbekend, dus ik moet er nog even aan wennen!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan mag je nu je impressie geven
Hoe retro kan het zijn? Ik hoor echt invloed van 4 bands ofso
Paar keer luisterenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja 't heeft wel wat... Het is allemaal nog zo onbekend, dus ik moet er nog even aan wennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |