Kun je bij elke grote supermarkt krijgen van verscheidene merkenquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je bij elke grote supermarkt krijgen van verscheidene merken
En anders wel bij de slijter.
Dat zou het ook kunnen zijn ja. IJsthee is ook echt een zomerdrankje.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef Etcetera het volgende:
dat is net als ijsthee: normaal geen zin in, maar op CZ heb ik líters weggezopen, puur vanwege de hitte
Miss and Mister Fok! verkiezing.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef Neleos het volgende:
Wat is dat trouwens met dat stem Jojoortje en Stanley?
Daar koop ik ook mijn ijsthee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef Nesle het volgende:
Van de Aldi!
ja ijsthee van de aldi is het lekkerstequote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef Nesle het volgende:
Van de Aldi!
Ohja. Dat ken ik wel. Een collega van mij is daar geweest. Maar ik ben altijd wel blij dat ik even achter mijn computer weg ben op vakantie, dus niet echt iets voor mij.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef Etcetera het volgende:
een CZ is CampZone, is mijn jaarlijkse vakantie bestemming:
ongeveer 1750 personen, jong en oud, nationaal, internationaal, die 11 dagen lang in een tentenkamp elkaar via een lan-verbinding afslachten
oftewel: de grootste outdoor LAN van europa
Mijn god, en wat doe je daar dan precies?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef Etcetera het volgende:
een CZ is CampZone, is mijn jaarlijkse vakantie bestemming:
ongeveer 1750 personen, jong en oud, nationaal, internationaal, die 11 dagen lang in een tentenkamp elkaar via een lan-verbinding afslachten
oftewel: de grootste outdoor LAN van europa
de helft van de tijd zit ik niet achter een pc hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 20:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja. Dat ken ik wel. Een collega van mij is daar geweest. Maar ik ben altijd wel blij dat ik even achter mijn computer weg ben op vakantie, dus niet echt iets voor mij.
hangt van het weer afquote:Op woensdag 13 december 2006 20:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn god, en wat doe je daar dan precies?
als je dat er van wil maken welquote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef Nesle het volgende:
Het is dus zeg maar een GAME vakantie?
ik wil op zich wel, maar dat betekend dat ik CZ moet opgevenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom geen LL dan? Volgens mij pas je er perfect tussen
En het terrein ligt er altijd mooi bij hoor. Alleen wil de regen het soms verpesten
Ah ja..geldig excuusquote:Op woensdag 13 december 2006 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wil op zich wel, maar dat betekend dat ik CZ moet opgevenwant het is beide reteduur, en ik ben een arme student hoor
Je puntenlijstje komt erg overeen met een LL-erquote:waarom pas ik er eigenlijk perfect tussen
lolquote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja..geldig excuus
[..]
Je puntenlijstje komt erg overeen met een LL-er
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef Neleos het volgende:
Het lijkt mij zo dat LL en CZ ongeveer hetzelfde zijn, met muziek op LL en games op CZ. Geef mij daarom Lowlands maar. Volgend jaar ga ik zeker weer.
Snowlands.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ja ik het er nu al zin in.
Bij ons komt iedere winter weer de "grap" langs: ze zouden het 2 keer per jaar moeten doen. In de winter en dan noemen ze het Snowlands
Ik heb gewoon nu al zin om op de Alpha-heuvel te liggen met een biertje en een goeie band
Klinkt goed toch, dan zou ik wel op wintersport-vakantie willen gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heerlijk schuiven door de modder, maar nu met sneeuw
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef Nesle het volgende:
mei: Curacao!
Achteraan aansluiten...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef Etcetera het volgende:
nem, je wordt m'n held nog hoor, zou oppassen
"This is your captain speaking. We are very sorry, but this flight is full!"quote:
Nembrio!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Dat is één van de weinige dranken die ik echt niet kan drinken
Het is zo vies muf. Bah.
Ik ben een speciale bierenmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |