Die zijn er. Er zijn converters die je installeert als een printer.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef Etcetera het volgende:
is er een makkelijke manier om van een word bestand een pdf te maken? heb nu iets gedownload, werkt wel, maar er zijn toch ook pdf converters in word geintegreerdzoiets meen ik op school te hebben gezien
wat liev, je hebt je laatste post ff meegenomenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn er. Er zijn converters die je installeert als een printer.
En dan "print" 'ie het bestand naar een PDF.
quote:
Lief he?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat liev, je hebt je laatste post ff meegenomen![]()
die had ik idd gevondengebruik nu primopdf, maar ik zag op school dat er een werkbalk in word 2003 (schijnt te/kan) zitten, waarmee je naar pdf kunt converteren
of ik heb me gewoon vergist
want dat lijkt me nog handiger namelijk
(ben een beetje lui hoor
)
dat denk ik ook, maar kon 'm net niet vindenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lief he?
Anyway..ik ben niet bekend met de balk. Maar ik kan me voorstellen dat dat toch het gevolg is van een plugin.
Ik heb dus nog nooit Flugel gehad hequote:Op woensdag 13 december 2006 18:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb ook ontiegelijk veel zin in 2e kerstdag!Wij drinken altijd Flugel, zo lekker!
![]()
jammerquote:Op woensdag 13 december 2006 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nooit met illustrator gewerkt dus ik heb geen flauw idee..
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit Flugel gehad he![]()
Ik drink meestal witte wijn, daar merk je toch niks van of cola
Bessen helemaal vergeten! Maar ik heb een keer een ongelukje met bessen gehad, en ik had een wit blousje aan. Nou dat kun je vergeten hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Flugel moet je gewoon een keertje gehad hebben... Zo lekker! Heb er altijd wel zin in!
![]()
Naast Flugel drink ik altijd pure bessen of Bailey's... Altijd lekker
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Boswandeling past dan ook wel in dit rijtje
En dat is zo simpel zelf te maken met een beetje melk, pina colada en reine claude limonadequote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Boswandeling past dan ook wel in dit rijtje
Ik dacht eigenlijk dat je op hockey zatquote:Op woensdag 13 december 2006 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom volgens mij over als een alcoholistje ofzo, maar dat ben ik niet hoor!![]()
hockeyquote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je op hockey zat
Ohja..je bent net 16 natuurlijkquote:
Ja eh...bessen, baileys en flugel. Sorry heurquote:
Bessen is mijn toppertje!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja eh...bessen, baileys en flugel. Sorry heur
Lekkerquote:Op woensdag 13 december 2006 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dropshot dan?
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, nee. Hou het bij Whisky
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, nee. Hou het bij Whisky
Daar ben ik zeker niet vies van, of een lekker pilsje uiteraardquote:Op woensdag 13 december 2006 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Dat is één van de weinige dranken die ik echt niet kan drinken
Het is zo vies muf. Bah.
Ik ben een speciale bierenmens.
Trek maar een nummertje...ik timmer hard aan de wegquote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gaat zoeken
nem, je wordt m'n held nog hoor, zou oppassen
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje...ik timmer hard aan de weg
Bier met een smaakje is ook lekker... Weet niet meer hoe dat heet!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
Maare...terug naar: BIER!
Want daar waren we gebleven
Ah bedanktquote:Op woensdag 13 december 2006 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..je bent net 16 natuurlijk
Drankje
[afbeelding]
Dat is een cider he? Want ik heb nooit ciders gedronken ondanks aandringen van vrienden.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:42 schreef Neleos het volgende:
Nem, heb je wel eens Strongbow gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |