je wilde mij quoten geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op de verkeerde post gereageerd heb
je irriteert je er gewoon aan, zeg dat danquote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je wilde mij quoten geloof ik
maar nogmaals: ik snap wel dat het lastig is enzovoor werkende mensen, andere bezigheden, maar ik vind het gewoon jammer
that's it
dat kan niet eensquote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
je irriteert je er gewoon aan, zeg dat dan
contaminatiequote:Op zondag 3 december 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kan niet eens
je ergert je ergens aan en je irriteert je.
en dat is het ook niet, ik vind het gewoon jammerda's alles echt waar
![]()
Je ergert je ergens aan, en iets irriteert je.quote:Op zondag 3 december 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
je ergert je ergens aan en je irriteert je.
dat was 'm, is ook zoquote:Op zondag 3 december 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan, en iets irriteert je.
Wat is een sjembek?quote:Op zondag 3 december 2006 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sjembek!
quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Als je wilt klikken even de shift inhouden geloof ik...
Of bovenaan op het balkje klikken dat vermeldt dat de popups worden tegengehouden..
quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
dankje. Shift werkt dus wel, maar op het balkje klikken niet.
Ik was al de hele middag aan het klooien.
Had het gewoon gelijk aan je moeten vragen.![]()
Je bent geniaal!!!quote:Op zondag 3 december 2006 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
probeer eens ALT+TAB
Dat valt me tegen van jequote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Daar heb ik geen toetsencombinaties voor
Nou goed..je kunt ALT+F4 proberenquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed..je kunt ALT+F4 proberen
Ik krijg een melding te horen dat ik geen toegang heb tot die dienst :/quote:
Voor!quote:Op maandag 4 december 2006 00:14 schreef Mark_V het volgende:
Gaan we na 500 weer resetten trouwens?
0900 nummers? Tja..prepay ofso?quote:Op maandag 4 december 2006 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg een melding te horen dat ik geen toegang heb tot die dienst :/
Neuh, gewoon een Telfort SIM-only abonnement van weinig guldens per maand.quote:Op maandag 4 december 2006 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
0900 nummers? Tja..prepay ofso?
Anders moet je even je operator bellen...
Die houden we er inquote:
Dezelfde eigenschap heeft mij veelvuldig in de problemen gebracht. Niet alleen als kind, maar nu nog.quote:Op maandag 4 december 2006 08:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die houden we er in![]()
Ik heb nog een tip: druk niet op knopjes als je niet weet waar ze voor dienen. En probeer niet alle toetscombinaties uit die Nem je geeft, als je niet weet wat het effect zal zijn.![]()
Ik heb gisteravond op een knopje gedrukt in m'n koelkast en nu is alles ontdooid![]()
Ik dacht nog: laat ik maar niet op dat knopje drukken. Er ontplofte niks, er gingen geen lichtjes branden, dus ik dacht dat het een loos knopje was. Tot ik vanmorgen in een plasje water stond.
Ik ben veel te nieuwsgierig![]()
Ik hoop niet dat het erfelijk isquote:Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Dezelfde eigenschap heeft mij veelvuldig in de problemen gebracht. Niet alleen als kind, maar nu nog.![]()
Ben bang van wel, als mijn jongste ziet...je houdt je hart vastquote:
Je gaat kijken of er ook duivelse boodschappen in zitten?quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Weet iemand hoe ik een filmpje kan laten achteruitspelen met Lingo in Director MX?
dus fastbackward zeg maar
kom er niet uit en wordt het spuugzat
i wishquote:Op maandag 4 december 2006 12:30 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Je gaat kijken of er ook duivelse boodschappen in zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |