Nee de code is met cijfers en met kleine letters, maar als ik dus die code invoer verspringt hij vanzelf naar hoofdlettersquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Sheep? Is er iets mis met Scheep?
Is het een code met hoofd en kleine letters?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:26 schreef Nesle het volgende:
En sheep heb ik al heeel lang niet meer gezien/gesproken![]()
![]()
Nee, die zit niet in de codequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
dan moet dat geen verschil maken lijkt me...
Verwar je geen 0 met een o?
Ja, maar daar is hij dus ook off.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb je hem in je msn?
quote:
Die kans is aanwezigquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, die zit niet in de code
Ik ga zo nog keer proberen, maar dit vind ik dus echt belachelijk.
Zul je zien dat die kutintertoys ook niet wil inruilen omdat ze nooooooooit geloven dat een pcgame het niet doet![]()
Ja idd, bijna elke dag welquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
vreemd
Ik ga er in elk geval nu vandoor. Laat je het weten als je wel iets van sheep hoort. Ik maak me een beetje zorgen..Waarschijnlijk nergens voor nodig. Hij was er toch -bijna- elke dag?
Nee op mijn gewone pcquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig
Heb je het spel op je laptop gezet? Want dan neem je DIE gewoon mee naar de winkel als bewijs
Hoe lang is het geleden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn moeder eens met een bezoekje ga verblijden. symphatiek van me hè?![]()
dat ik haar gezien heb bijna 2 weken. dat ik haar met een bezoekje heb verblijd is wat langer geleden.quote:
Oh, dat valt wel mee, dan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat ik haar gezien heb bijna 2 weken. dat ik haar met een bezoekje heb verblijd is wat langer geleden.
ja wat mij betreft ook. al zou zij liever zien dat ik elk weekend even langs kom.quote:
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja wat mij betreft ook. al zou zij liever zien dat ik elk weekend even langs kom.
Ja al vaak zat. Maar 3 weken geleden ben ik daadwerkelijke teruggebeld voor een telefonische intake.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wat laat, maar heeft Nembrio zich opgegeven voor Weekend Miljonairs?
Vooral doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja al vaak zat. Maar 3 weken geleden ben ik daadwerkelijke teruggebeld voor een telefonische intake.
Ze zouden me binnen 3 weken laten weten of ze me zouden uitnodigen in de studio. Maar ze hebben niet gebeld dus dat houdt in dat ik niet uitgenodigd ben.
Ik blijf het proberen natuurlijk
dan snap ik het nog wel (het van je vader weggaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:45 schreef Nesle het volgende:
Wij vieren het normaal altijd gewoon 5 december, maar aangezien de "jongeren" (ik dus) uit gaan en vanaf zondag mijn vader weer een week weg is hebben we het met de rest van de familie alvast gisteren gevierd
Ja, zeker.quote:
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik ga zo ook nog es een belletje doen, of zou dat geen zin meer hebben?
![]()
Ik woon op 2,5-3 uur reizen van de rest van de familie af. Dan zou ik dus dinsdag hierheen moeten komen (kost 3 uur, dus als ik er om 17 uur wil zijn moet ik om 14 uur weg), dan Sinterklaas vieren (zou tot 20 of 21 uur duren), en daarna snel weer terug. Gewoon niet praktisch dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom vieren sommigen sitnerklaas dit weekendSinterklaas is 5 december. niet eerder, niet later (ben niet echt van de tradities, maar dat vind ik wel erg jammer ja
Omdat 5 december op een dinsdag valt wat dus heel slecht uitkomt want mensen moeten de volgende dag werken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:45 schreef Nesle het volgende:
Wij vieren het normaal altijd gewoon 5 december, maar aangezien de "jongeren" (ik dus) uit gaan en vanaf zondag mijn vader weer een week weg is hebben we het met de rest van de familie alvast gisteren gevierd
Ik doelde erop dat wij het alleen maar op vrijdag konden vierenquote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat 5 december op een dinsdag valt wat dus heel slecht uitkomt want mensen moeten de volgende dag werken.
Ik geloof dat ik op de verkeerde post gereageerd hebquote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat wij het alleen maar op vrijdag konden vieren
zaterdag gingen we uit en vanaf zondag was mijn pa de hele week weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |