quote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Soempie het volgende:
Probeer eens SHIFT ingedrukt te houden als je op inloggen klikt.
Shift![]()
Log beneden even uit en probeer het dan boven nog eens?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef Nesle het volgende:
Heb ik ook al geprobeerd, geen verschil.
Nog even en het is kerstvakantiequote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
Zo ik ben terug van school!![]()
Wat waren de kinderen druk zeg! Ze konden vandaag niet naar buiten vanwege het weer, dus konden ze hun energie niet kwijt!![]()
The Crying Gamequote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
't was echt superlekker, die wraps!![]()
![]()
Ben begonnen met m'n filmlijst. De films nu eindelijk ook eens kijken![]()
Deze week:
closer, manderlay, the idiots, the crying game, happiness, les invasions barbares en Ihuckabees.
![]()
Ik had al gezien dat je hem aan had geraden.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef macondo het volgende:
[..]
The Crying Game![]()
(jij ook Gooitzen: zien!)
Is de vraag of ik er maandag ben (pubquiz)?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je er een maandag?
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is de vraag of ik er maandag ben (pubquiz)?![]()
Ik zou het eerder stressvol noemenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Maar filmen voor afstuderen is ook leuk
Wat is je project eigenlijk? Wat ga je filmen?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou het eerder stressvol noemenMaar belangrijk is het zeker
En als het af is kan ik het waarschijnlijk ook wel waarderen
Maar ik kom na het filmen sowieso wel langs, denk niet dat ik tot 11 uur moet filmen
Dat vertel ik je maandag ok?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is je project eigenlijk? Wat ga je filmen?
9 dagen geleden voor het laatst online geweestquote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Majo en asmo leven nog![]()
Nu sheep nog![]()
Ik heb een gmail adresquote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht geen gek idee. Alhoewel ik begrepen heb dat hij ook niet op MSN verschenen is
mijn gmail is ook m'n msnquote:
Kan dat?quote:
ja hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan dat?Maar ik zit op het moment ook niet op msn door drukte dus het hoeft niets te zeggen. Ik heb hem gemaild dus als ik iets hoor zal ik het laten weten
Als het de OP lezen is, ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hé, wéér een verse.Welkom, heb je je huiswerk gemaakt?
![]()
Goed zoquote:
stappen in Hengelooooo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik niet... Zondag hebben we geen wedstrijd. Rustig weekendje eigenlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |