Asmo en MaJo zijn ook chronisch afwezig dus misschien 1 van die 2?quote:Op donderdag 7 december 2006 03:28 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
ik kan in dit geval dan wel zeggen dat ik in ieder geval niet supersheep ben
maar waarom zorgen maken? je kunt er zelf weinig aan doen lijkt me?
het lijkt mij niks (maar heb dan ook niks met honing en walnotenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:21 schreef Soempie het volgende:
Zou een wrap met geitenkaas, honing en walnoten lekker zijn![]()
Ik heb ook niks met honing. Eigenlijk vind ik het hartstikke smerig, maar laatst had ik geitenkaas met honing bij iemand en dat was wel erg lekker.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt mij niks (maar heb dan ook niks met honing en walnoten)
Staat standaard op de menukaart bij alle lunchgelegenheden in Amsterdam, en terecht want het is natuurlijk hartstikke lekkerquote:Op donderdag 7 december 2006 10:21 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:21 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een schaar een beetje lastig afwassen.. maar het is wel veel sneller dan snijden als je er veel moet doen.. maar normaal gesproken doe ik het gewoon met een mes hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef Soempie het volgende:
Is er hier iemand die het normaal vindt om z'n vlees te knippen in plaats van het te snijden?
Ik ging met m'n huisgenootje koken en vroeg of zij het vlees wilde snijden, maar toen pakte ze dus de schaar.![]()
![]()
Zit je me nou in de maling te nemen?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind een schaar een beetje lastig afwassen.. maar het is wel veel sneller dan snijden als je er veel moet doen.. maar normaal gesproken doe ik het gewoon met een mes hoor![]()
Asmo sowieso niet. Die heb ik eergisteren nog gesproken en die heeft het gewoon te druk.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Asmo en MaJo zijn ook chronisch afwezig dus misschien 1 van die 2?
Yep, als je bijvoorbeeld kleine blokjes kipfilet wilt hebben, kun je dat veel beter knippen dan snijdenquote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef Soempie het volgende:
Is er hier iemand die het normaal vindt om z'n vlees te knippen in plaats van het te snijden?
Ik ging met m'n huisgenootje koken en vroeg of zij het vlees wilde snijden, maar toen pakte ze dus de schaar.![]()
![]()
Nee hoor, ik ben bloedserieusquote:Op donderdag 7 december 2006 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zit je me nou in de maling te nemen?![]()
Majo ook niet. Die heeft het erg druk met het afstuderen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Asmo sowieso niet. Die heb ik eergisteren nog gesproken en die heeft het gewoon te druk.
MaJo ook begrijp ik maar die blijft toch mooi op mijn verdachtenlijstje staan
't was echt superlekker, die wraps!quote:
Trier films zijn bijna altijd goed. Les invasions barbares is ook erg mooi, maar wel een jankfilm. Closer is ook mooi, net als Happiness. Crying Game moet ik nog zien.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
't was echt superlekker, die wraps!![]()
![]()
Ben begonnen met m'n filmlijst. De films nu eindelijk ook eens kijken![]()
Deze week:
closer, manderlay, the idiots, the crying game, happiness, les invasions barbares en Ihuckabees.
![]()
Vind je de rest niks of heb je de rest niet gezien?quote:
Dat heb ik ook eens gehad.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb gisteren een film meegekregen van een vriend van me. Zet ik 'm net op...heb ik er geen geluid bij
En het is een originele DVD
Neen. Daarbij speel ik 'm af op mijn laptop. Er staat ook niets op mute ofso. Ik heb gisteravond nog een ander DVD'tje gedraaid.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad.
Ligt het niet eraan of het geluid van de DVD speler op dolby, stereo, dolby digital staat?
Hmm. Das wel vreemd dan ja. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen. Daarbij speel ik 'm af op mijn laptop. Er staat ook niets op mute ofso. Ik heb gisteravond nog een ander DVD'tje gedraaid.
Het is echt een uniek geval.
Ik gooi 'm straks wel in de DVD speler...maar het blijft zeer vreemd.
Welke regio code heeft ie?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen. Daarbij speel ik 'm af op mijn laptop. Er staat ook niets op mute ofso. Ik heb gisteravond nog een ander DVD'tje gedraaid.
Het is echt een uniek geval.
Ik gooi 'm straks wel in de DVD speler...maar het blijft zeer vreemd.
2. Hij komt uit Engeland. Maar nog nooit problemen mee gehad.quote:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/950653/5/50/44223827quote:Op donderdag 7 december 2006 15:06 schreef Asmodian het volgende:
Waar hebben we het over?
Asmo!quote:
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:06 schreef Asmodian het volgende:
Waar hebben we het over?
Vast wel!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Asmodian het volgende:
Soempie!!. Met mij is alles prima, maar ik moet nu helaas gaan. Ben je vanavond op MSN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |