Ik heb heerlijke feromonenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Biologen geloven niet in innerlijk
En je zegt net dat het uit is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof, hij gaat mee.![]()
Wat dom dat ik daar niet aan gedacht heb.![]()
Eerst ruiken, dan geloven.quote:
Nou enquote:
Bodies?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof, hij gaat mee.![]()
Wat dom dat ik daar niet aan gedacht heb.![]()
Dacht dat je daarmee ook bedoelde dat je hem niet meer sprak. Zo gaan die dingenquote:
Nou...ik zit vol goede ideeenquote:Ik ga naar bodies![]()
Een deel op de achtergrond jaquote:Heb je trouwens vanavond die uitzending van netwerk gezien?
vrij prijzig hoorde ik van mn zusjequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.bodiesamsterdam.nl/nl/intro.html
Want?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Jayhawk het volgende:
Op de meet, gaan we elkaar ook met onze nick aanspreken? Alls dat zo is ben ik sowieso niet van de partij.
Dat niet alleen. Iedereen print zijn/haar avatar uit en maakt er een masker van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Jayhawk het volgende:
Op de meet, gaan we elkaar ook met onze nick aanspreken? Alls dat zo is ben ik sowieso niet van de partij.
Vind je het gek? Een stel Chinese gedetineerden het land uitsmokkelen is niet goedkoopquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
vrij prijzig hoorde ik van mn zusje
Straks kom ik bijv Soempie tegen in de stad en dan zeg ik hoi Soempie, genant.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want?
Over het algemeen niet en wordt het gewoon bij de voornaam gedaan. Maar soms kan een naam even wegglippen en dan is de nick even handig
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Iedereen print zijn/haar avatar uit en maakt er een masker van.
Alleen als ik ovuleerquote:
Dan moet Nem maar snel een andere avatar nemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
Dat niet alleen. Iedereen print zijn/haar avatar uit en maakt er een masker van.
mwoah...ik ben het persoonlijk wel gewend...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Straks kom ik bijv Soempie tegen in de stad en dan zeg ik hoi Soempie, genant.
Ja anders komt de helft niet opdagenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet Nem maar snel een andere avatar nemen![]()
vind je Soempie geen mooie naam dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Straks kom ik bijv Soempie tegen in de stad en dan zeg ik hoi Soempie, genant.
alleen als jij een lief klein meisje bent, dan past de naam wel bij je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind je Soempie geen mooie naam dan?![]()
Anders spreek júllie morgen wat af in het caféquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
alleen als jij een lief klein meisje bent, dan past de naam wel bij je.
Morgen ovuleer ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders spreek júllie morgen wat af in het café![]()
Maar dat is mijn probleem nietquote:
Ik heb er ook weinig last van.quote:
Wácht maar..nog een paar dagenquote:
Ow....quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Zuipen.
Whehehequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ow....
Ik dacht dat hij een soepje ging eten
Ach, waarom zou je het subtiel aanpakken.quote:
Heb je het eind gezien. Die Gunther von Hagen had echt een heel enge smile!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Vind je het gek? Een stel Chinese gedetineerden het land uitsmokkelen is niet goedkoop
Mja...zichzelf een beetje distantieren van het mens natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:54 schreef Soempie het volgende:
En die opmerking: het is geen lijk, het is een plastinaat. Net als een skelet geen lijk is.![]()
Dat was gewoon een luie zinquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:09 schreef Soempie het volgende:
het mens?
Het is geen fout. Ik bedoelde niet "de mens" als in "de mensheid" ofzo, maar het mens dat voor z'n neus op tafel lag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
Gek genoeg begreep ik die fout ook nog.
Nou ja...ik moet zeggen: als je de zin zo leest is het net zoiets als "deze zand" zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Soempie het volgende:oke. Ik wist niet eens dat dat goed was.
sorrie![]()
en ik snap het![]()
'Het mens' is een vrouw, en dan wordt het niet positief bedoeld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Soempie het volgende:oke. Ik wist niet eens dat dat goed was.
sorrie![]()
en ik snap het![]()
Dat is als je zegt: "Ik stond vandaag voor de kassa en daar zat een stom wijf! Het mens durfde me te vragen of..."quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Het mens' is een vrouw, en dan wordt het niet positief bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |