Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan iemand anders een nieuw topic maken, ik ben de laatste in deze maar ik kan géén nieuw topic maken.Call me an asshole maar het is echt zo.
![]()
Te moeilijk natuurlijk. Je moet er wel voor hebben doorgeleerdquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Wij vanochtend sinterklaas vieren met groep 3... Kregen ze van de Sint een kleinigheidje (maar wel leuk!)
Dus iedereen heeeeel erg blij, behalve 1 kind. Zegt hij tegen mij: Juffrouw, ik wilde een X-Box!![]()
![]()
En een 4 keer ge-editte postquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Nou krijgen we ook al zo'n rottig klein plaatje van macondo.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Nou krijgen we ook al zo'n rottig klein plaatje van macondo.
Kluizenaar, doe je gordijnen eens open!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
nou hier is het niet veel later hoor. Hier wordt het ook al donkerder om 15:00, 15:30
Ik zei donkerDER!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Kluizenaar, doe je gordijnen eens open!
Hier is het pas om 16:30.
Hoor je het ook als ze je NIET aannemen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Jayhawk het volgende:dat mag je even vertalen voor mij
Gesprek ging wel goed volgens mij, moest uitleggen wat ik gedaan had enzo. Hoor het deze week, dus afwachten![]()
jepquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoor je het ook als ze je NIET aannemen?
En je hebt je ban op Fok verzwegen neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Jayhawk het volgende:dat mag je even vertalen voor mij
Gesprek ging wel goed volgens mij, moest uitleggen wat ik gedaan had enzo. Hoor het deze week, dus afwachten![]()
Je wilt niet weten wat Fok in het Fins (Suomi?) isquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef macondo het volgende:
[..]
En je hebt je ban op Fok verzwegen neem ik aan?
Dan moet je naar Utrecht (HBO)quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etcetera: waar is dat communicatiesystemen-gedoe? Welke stad/welke uni/HBO?
En wie is volgens jou dan wel een autoreit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Van Dale de almachtige autoriteit is?
Net zo goed als een Oosthoeks of wat dan ook. Dat Van Dale nu algemeen geaccepteerd wordt maakt het nog niet tot de absolute autoriteit...
Het is gewoon een erg populaire uitgave.
De Nederlandse Taalunie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie is volgens jou dan wel een autoreit?
Prima, want Van Dale baseert zich daarop.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Prima, want Van Dale baseert zich daarop.
Ik wacht op je conceptbrief.
Nee, doorgaan!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Prima. Ik ga deze week aan de slag.
Gaan we nu samen in een ander hoekje zitten mokken?
Nee natuurlijk niet. Je denkt toch niet dat ik er gelíjk mee gaan beginnen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de brief al klaar?
bansquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef macondo het volgende:
[..]
En je hebt je ban op Fok verzwegen neem ik aan?
Fins vriendjequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef Jayhawk het volgende:
@soempie, hoe kom jij aan je Fins? Is er een online vertaalmachine?
Wil die Bodies niet zien dan?quote:
Was je me aan het versieren?quote:
quote:
Biologen geloven niet in innerlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't gaat toch om m'n prachtige innerlijk![]()
Tof, hij gaat mee.quote:
volgens mij ben jij heel liefquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't gaat toch om m'n prachtige innerlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |