Zelf verzonnen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:02 schreef Jayhawk het volgende:
@Soempie
Hoe kom je aan de naam Soempie?
Ja, maar ik heb hier de muziek, zoals ook in de film...maar verder zonder de zang. En het lijkt voor geen meter op jouw stukjequote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gooitzen, wat wil je erover weten?
Ohja Soemp...Gloomy Sunday was het wel
Heb je de link gechecked? En heb je het MP3-tjes helemaal geluisterd? Want het is uitgevoerd door het Kronos Quartet maar komt erg overeen met de filmversie(dat clipje dus)quote:Op maandag 4 december 2006 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier de muziek, zoals ook in de film...maar verder zonder de zang. En het lijkt voor geen meter op jouw stukje![]()
Het stukje dat je linkte, komt uit een film? Welke?quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gooitzen, wat wil je erover weten?
Ohja Soemp...Gloomy Sunday was het wel
Ik heb de versie van de componistquote:Op maandag 4 december 2006 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de link gechecked? En heb je het MP3-tjes helemaal geluisterd? Want het is uitgevoerd door het Kronos Quartet maar komt erg overeen met de filmversie(dat clipje dus)
Als je een versie van Billie Holiday hebt liggen dan lijkt het nergens naar.
Gloomy Sundayquote:Op maandag 4 december 2006 13:26 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Het stukje dat je linkte, komt uit een film? Welke?
Hebben!!!quote:Op maandag 4 december 2006 13:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de versie van de componistRezso Seress dus..
Dank. Ik zet hem op mijn lijstje.quote:Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gloomy Sunday![]()
http://www.imdb.com/title/tt0155722/
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kamers&meta=quote:Op maandag 4 december 2006 13:27 schreef Gooitzen het volgende:
Je moet trouwens tegenwoordig betalen als je wilt reageren op een kamer bij kamernet. Weet iemand nog een gratis kamerzoekwebsite?
Ik probeer het eerst nog even elders, maar hartelijk dank voor het aanbod. Het is ook pas voor over twee maanden, dus ik heb nog wel even tijd. En bovendien moet ik eerst ook nog een stage in die contreien vinden.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Soempie het volgende:
Gooitz ik heb nog geld van kamernet. Wil je mijn inlogcode enzo?
Dan moet ik wel even alles wijzigen. Maar dan kun je volgens mij gewoon mijn tegoed opmaken.
Dat schijnt heel erg te zijn, in een dubbelepuntentopic.quote:
waar ga je studeren?quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst nog even elders, maar hartelijk dank voor het aanbod. Het is ook pas voor over twee maanden, dus ik heb nog wel even tijd. En bovendien moet ik eerst ook nog een stage in die contreien vinden.
Okee, want volgens mij kan ik gewoon het e-mailadres wijzigen en dan krijg jij de reacties etc. Ik kon nog 7 keer reageren en ik doe er verder niks meer mee.quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst nog even elders, maar hartelijk dank voor het aanbod. Het is ook pas voor over twee maanden, dus ik heb nog wel even tijd. En bovendien moet ik eerst ook nog een stage in die contreien vinden.
Dank je, ik spreek nog even wat makkers in Den Haag aan, en kom er op terug.quote:Op maandag 4 december 2006 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Okee, want volgens mij kan ik gewoon het e-mailadres wijzigen en dan krijg jij de reacties etc. Ik kon nog 7 keer reageren en ik doe er verder niks meer mee.![]()
MaJo heeft het erg druk met de afstudeerwerkzaamheden.quote:Op maandag 4 december 2006 17:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mis toch eigenlijk Asmo en MaJo wel hoor...
Krijg jij nu studiepunten op de middelbare school, of volg je middelbare school vakken op het hbo?quote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
WHOAAAAAAA![]()
Ik heb Geschiedenis terug gekregen vandaag! Gewoon een 7.2!
Ole weer een studiepunt dr bij!
ze doet de paboquote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Krijg jij nu studiepunten op de middelbare school, of volg je middelbare school vakken op het hbo?
Niet zo gek dat ze zich verbaasd over die 7.2quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze zich verbaasd T over die 7.2
Ze had zelf natuurlijk uitgerekend dat ze een 3.4 had
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zweer je...ik ga hier geld voor vragen
Dan stuur ik wel een deurwaarder. Ik weet dat je net een nieuwe koelkast hebt gekocht en tevens wat nieuwe kasten en een bedquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dan stuur ik wel een deurwaarder. Ik weet dat je net een nieuwe koelkast hebt gekocht en tevens wat nieuwe kasten en een bed
Heb je je bril wel eens opgezet toen je naar mijn avatar keek?quote:Op maandag 4 december 2006 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent helemaal niet zo lief als je eruit ziet![]()
jaquote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je je bril wel eens opgezet toen je naar mijn avatar keek?
LST in Delft/Leidenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand nog suggesties naar wat voor open dagen ik zou kunnen gaan? Moet een nieuwe studie kiezen voor volgend jaar (nou ja, moet... ik wil een nieuwe studie kiezen).
Ik heb in 2004 VWO gehaald met vakkenpakket N&T, aanvullende vakken onder andere economie 1 en biologie 1. Ik heb twee jaar Bedrijfsinformatietechnologie gedaan, en heb nu geen zin meer in iets informatica-achtigs. Wiskundeopleidingen vallen ook af, net als medische opleidingen en talen (al is Engels een optie). Ik weet niet of ik nog al te veel zin heb in bedrijfskunde-achtige dingen, maar het is mogelijk.
Dus, zijn er nog AKQ'ers met fantastische suggesties?
Delft, Enschede...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
LST in Delft/Leiden
SMST in Delft/Leiden
TBestuurskunde in Delft
Tbedrijfskunde in Enschede
(bouwkunde delft)
(industrieel ontwerpen delft)
allemaal leuke technische maar toch brede studies.... ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat je toch wel iets technisch wilde
In Groningen wonen lompe boeren.... daar moet je niet zitten....quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Delft, Enschede...![]()
Ga toch lekker naar Groningen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |