Je komt in de buurt.quote:Op maandag 4 december 2006 13:17 schreef SaskiaR het volgende:
Toespraak van koningin?
Nee, dat was '52.quote:Op maandag 4 december 2006 13:18 schreef Jayhawk het volgende:
kroning van elisabeth?
Ja, de kroning van Elizabeth II werd rechtstreeks uitgezonden.quote:Op maandag 4 december 2006 13:18 schreef Jayhawk het volgende:
kroning van elisabeth?
Je hoeft niet mee te doen als je het zo verschrikkelijk vind hier.. Als het ergens anders zo veel leuker en betekenisvoller is, wat let je?quote:Op maandag 4 december 2006 13:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beschuldig niemand in het bijzonder, ik zou niet durver.
Nu ben je zelf aan het gokken en ga je in op hints van de vraagsteller...quote:
film is ook goedquote:Op maandag 4 december 2006 13:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
The man who fell to earth?
sorry, maar ik vind het dus niet onderbouwd --> SCquote:Op maandag 4 december 2006 13:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben het wel met Belsen eens, dat hier een hoop ongeduld voorkomt. Na 1 fout antwoord worden er al hints gegeven en als volgens bepaalde vraagstellers het antwoord niet snel genoeg (lees: na 3 minuten) niet gegeven wordt, wordt er een nieuwe vraag gesteld.
En over de 10 minuten-regel: die gaat toch niet over het geven van een goed antwoord, maar over het stellen van een nieuwe vraag na een goed antwoord???
En Macando en Jayhawk: jullie kunnen best iets normaler reageren, Belsen geeft tenslotte enkel en alleen een goed onderbouwde mening weer.
Vind je het te veel werk om in Muziek-trivia te kijken?quote:Op maandag 4 december 2006 13:30 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind het dus niet onderbouwd --> SC
quote:Op maandag 4 december 2006 13:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Adam West![]()
Micheal Keaton![]()
Val Kimer![]()
George Clowney.Clooney
ik bedoelde het andersquote:Op maandag 4 december 2006 13:34 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Vind je het te veel werk om in Muziek-trivia te kijken?
gaat checkenquote:Op maandag 4 december 2006 13:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
En voordat je me afschiet met "Adam West speelde in de serie Batman", wil ik je erop wijzen dat er in de jaren '60 ook een Batman-film is gemaakt.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef Homdeck het volgende:
wat is iedereen weer aardig tegen elkaar vandaag
Daardoor is het dus een aanwezigheidmeting ipv een echte kennisquiz. En de mensen die veel aanwezig zijn, vinden dat uiteraard niet erg.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
er is veel discussie geweest over de 10 minuten regel, om de vaart in de spel te houden is van deze regel niet afgeweken en heb er niemand nog over horen klagen
dat zegt al genoeg waarom hij zeiktquote:Maar ik ga de kinderen van school halen![]()
. Dus weer offline en geen punten voor mij
![]()
Niet sneller rijden dan die domme bordjes aangeven... Je wil echt de kas voor het kerstdiner van Ome Koos niet spekken.quote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef Flitspaal het volgende:
Maar ik ga de kinderen van school halen![]()
. Dus weer offline en geen punten voor mij
![]()
Volgens mij ken jij de tienminutenregel niet goed.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
er is veel discussie geweest over de 10 minuten regel, om de vaart in de spel te houden is van deze regel niet afgeweken en heb er niemand nog over horen klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |