Kijk toch nog iemand met smaak!quote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Frank Miller
Tja, wat heeft zin.quote:Op maandag 4 december 2006 13:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar het heeft weinig zin nu een vraag te stellen, niet waar?
Zeg alsjeblieft even dat je een grapje maakt...quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik kom altijd terug als ik een vraag heb open staan.
Nee, jij linkt altijd thumbs. Leer nu eens de properties van een foto te vinden en plaats DIE tussen img-tags.quote:
Wil je hier iets meer oververtellen?quote:Op maandag 4 december 2006 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
"Is dat niet Gloomy Sunday, het Hongaarse nummer dat onherroeppelijk leidt tot zelfmoord?"
NoSigar +1Klopt helemaal. Deze uitvoering is welliswaar van het Kronos Quartet.
En onherroepelijk is niet helemaal juist maar de "urban legend" vertelt dat honderden mensen zichzelf van het leven hebben beroofd naar het luisteren van dit lied.
Hier een kort clipje uit de film erover (GOEDE FILM!) met zang erbij, zoals het bedoeld is:
http://www.youtube.com/watch?v=ND2JuREwl9I&mode=related&search=
(moeite waard om even te kijken.
kan dat in de slowchat? (dubbel punten enzoquote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wil je hier iets meer oververtellen?
En met imageshack krijg je kikkers.quote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Jayhawk het volgende:
http://img137.imageshack.us/img137/1549/hintjeha1.jpg
Wat mij hier gewoon zo stoort is dat jullie zeggen een algemene kennisquiz te zijn, maar dat helemaal niet waar maken. Na 6!!! minuten loopt Jayhawk te zeuren om een hint (alsof ie het dan wel weet). En als er 5 minuten geen goed antwoord wordt gegeven zegt er iemand: zal ik dan maar een nieuwe vraag doen...quote:Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft even dat je een grapje maakt...![]()
Malcolm X dus.quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Jayhawk het volgende:
nee
ultimate hint: Biko
Denzel speelt hier zn beste rol ooit (mijn mening)
Wat wil jij dan. Dat een vraag een paar uur open blijft staan tot er eens iemand voorbij komt die het weet?quote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Wat mij hier gewoon zo stoort is dat jullie zeggen een algemene kennisquiz te zijn, maar dat helemaal niet waar maken. Na 6!!! minuten loopt Jayhawk te zeuren om een hint (alsof ie het dan wel weet). En als er 5 minuten geen goed antwoord wordt gegeven zegt er iemand: zal ik dan maar een nieuwe vraag doen...
Dit heeft toch niets met Algemene kennis te maken. Het gaat er gewoon om wie er zo snel mogelijk met zo veel mogelijk hints een vraag naar binnen lepelt.
het ging er vooral om dat je geen reactie gaf. het is idd een algemene kennis quiz, maar er moet wel wat doorgang in het spel zitten. de regel is dat er na 10 minuten geen goed antwoord een nieuwe vraag mag worden gesteldquote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Wat mij hier gewoon zo stoort is dat jullie zeggen een algemene kennisquiz te zijn, maar dat helemaal niet waar maken. Na 6!!! minuten loopt Jayhawk te zeuren om een hint (alsof ie het dan wel weet). En als er 5 minuten geen goed antwoord wordt gegeven zegt er iemand: zal ik dan maar een nieuwe vraag doen...
Dit heeft toch niets met Algemene kennis te maken. Het gaat er gewoon om wie er zo snel mogelijk met zo veel mogelijk hints een vraag naar binnen lepelt.
daar heb je dus geen ene kloot aanquote:Op maandag 4 december 2006 13:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En met imageshack krijg je kikkers.
Lees eens de regels van Muziek Trivia door, dat topic loopt wat dat betreft veel beter, maar daar houden ze ook een grens aan van 1 uur om wel of niet te reageren. Misschien lang, maar het spel is veel leuker (en inhoudsvoller) op die manier.quote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wil jij dan. Dat een vraag een paar uur open blijft staan tot er eens iemand voorbij komt die het weet?
je hebt je hier aan de regels te houden, punt uit.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Lees eens de regels van Muziek Trivia door, dat topic loopt wat dat betreft veel beter, maar daar houden ze ook een grens aan van 1 uur om wel of niet te reageren, maar het spel is veel leuker op die manier.
Inderdaad. Heb je m'n eerste tip wel gelezen?quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
daar heb je dus geen ene kloot aan
uiteraardquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Longkanker
Nou, we zullen je missen..quote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef belsen het volgende:
Zeik toch niet, mens.quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
je hebt je hier aan de regels te houden, punt uit.
Dat is maar wat je leuk vindt.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Lees eens de regels van Muziek Trivia door, dat topic loopt wat dat betreft veel beter, maar daar houden ze ook een grens aan van 1 uur om wel of niet te reageren. Misschien lang, maar het spel is veel leuker (en inhoudsvoller) op die manier.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je m'n eerste tip wel gelezen?
Het maakt het stellen van vragen en het geven van antwoorden een stuk leuker en inhoudsvoller.quote:
Iemand die het zonder hints of Google redt, bedoel je? Dat kan ik mij voorstellen.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Jayhawk het volgende:
je hebt je hier aan de regels te houden, punt uit.
Beschuldig je nu macondo van googlen?Of bedoel je dit algemeen?quote:Iemand die het zonder hints of Google redt, bedoel je? Dat kan ik mij voorstellen.![]()
Wat wil je erover weten?quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wil je hier iets meer oververtellen?
slowchat...quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Beschuldig je nu macondo van googlen?Of bedoel je dit algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |