Leuke pogingquote:Op woensdag 6 december 2006 00:58 schreef Lienekien het volgende:
Moar ut giet niet.
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:59 schreef Jayhawk het volgende:
Lien, jij gaat er altijd zo heerlijk op in! Geen wonder dat de meeste grappen tegen jou gemaakt worden.
En ja, ik ben lief![]()
Syfillis?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:03 schreef Jayhawk het volgende:
heb het al
Bron.quote:Met mens is iets bijzonders aan de hand. Het mens (onzijdig) verwijst doorgaans naar een (onaardige) vrouw, maar we kunnen het mens ook als algemene benaming voor een individu (mannelijk of vrouwelijk) gebruiken. Vooral als mens voorafgegaan wordt door een onbepaald voornaamwoord (elk, ieder) of een onbepaald lidwoord + bijvoeglijk naamwoord (een aardig mens), zijn we geneigd mens als onzijdig woord op te vatten en de buigings-e in bijvoorbeeld elk(e) mens, ieder(e) mens en een aardig(e) mens weg te laten (zie de ANS, 1997).
Ik ga alleen voor een set sterke genen, anders verpruts ik die van mij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Biologen geloven niet in innerlijk
Ja, hoeft niet per se, maar daar zit ie ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:03 schreef Etcetera het volgende:
trouwens, neleos (geloof dat jij het zei, kan ook iemand anders zijn geweest, weet het niet meer en heb geen zin in zoeken) hoezoe moet je voor communicatiesystemen naar utrecht? ik zit gewoon in groningen hoor
- * - = +quote:Op woensdag 6 december 2006 12:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor een set sterke genen, anders verpruts ik die van mij.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef Neleos het volgende:
Vanavond is The Big Lebowski trouwens op tv. Canvas. Voor als er nog iemand is die 'm nog niet gezien heeft.
- + - = gewoon - hoor, je kan wel zien wie hier zwakke genen heeftquote:
- * -quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
- + - = gewoon - hoor, je kan wel zien wie hier zwakke genen heeft
Ik ga er nu echt vandoor, tot later!
Maarre. Jij was het toch die die wiskundelessen aan het geven was een tijdje terug?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:50 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een onderontwikkelde wiskundeknobbel![]()
Ik denk dat m'n wiskundeknobbel slinktquote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maarre. Jij was het toch die die wiskundelessen aan het geven was een tijdje terug?![]()
Eten en drinkenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie doen met kerst?
Met familie? Vrienden? Thuis? Restaurant? Wel/ geen cadeautjes?quote:
Bij jou misschien.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef Jayhawk het volgende:
Kerst is een schijnheilig feest
Familie, gevold door vrienden.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met familie? Vrienden? Thuis? Restaurant? Wel/ geen cadeautjes?![]()
geloof jij?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij jou misschien.
Wij zijn het hele jaar lief voor elkaar en vrolijk, dus niks schijnheilig alleen met kerst.![]()
De kerstmartk in Praag is gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 14:23 schreef Neleos het volgende:
Ik ga ook nog met mijn collega's naar een kerstmarkt![]()
Zover gaan we niet, we gaan naar de kerstmarkt in Munster, maar ik weet niet precies wat ik er nou moet gaan doen de hele dag.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De kerstmartk in Praag is gezellig
Dat zal wel zuipen wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zover gaan we niet, we gaan naar de kerstmarkt in Munster, maar ik weet niet precies wat ik er nou moet gaan doen de hele dag.
Maar we beginnen al om 10 uur. Dan ben ik om 9 uur 's avonds straalbezopen. en ik moet daarna nog 2 maanden afstuderen.quote:
Je doet het goed of je doet het nietquote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar we beginnen al om 10 uur. Dan ben ik om 9 uur 's avonds straalbezopen. en ik moet daarna nog 2 maanden afstuderen.![]()
Nee.quote:
Iets met bananenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Dus soempie maakt een lekker toetje voor tijdens de meet?![]()
Er is een chocolade-topic in CUL weet je dat?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.
Maar al die slingers, kerstballen, kaarsjes, kerststukjes en een mega kerstboom:![]()
Echt zo'n plaatje uit een of ander duurt tijdschrift.
Alleen zijn de mensen die alles onder controle hebben en er perfect uitzien niet aanwezig. Ik probeer dan redelijk gestressed en onder de chocolade een dessert in te flansen.![]()
Maar gezellig is het wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |