NIet best, dat filmpje.quote:Op woensdag 29 november 2006 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Veel mis je niet, Charlie Chiu's vind ik beter. En zolang je broodjes Hemaworst kan krijgen is het goed toch? (al kan dat niet 's nachts)
Overbodig Flashfilmpje!
karaokequote:
Deze?quote:Op woensdag 29 november 2006 02:38 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
NIet best, dat filmpje.
Weet iemand nog hoe dat geniale filmpje van het meisje met de prei heet?
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
Ik heb dat liedje met die cucumbers in m'n hoofd. Net nu ik probeer te stuiteren![]()
zie nu wat je doet danquote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
[..]
![]()
liedje om het goed te maken?
Jawelquote:Op woensdag 29 november 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:
leer je er tussen het tekenen door ook nog wat?
Helpen ze niet mee om het naar binnen te brengen dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:20 schreef Soempie het volgende:
Crap, m'n bed is geleverd, maar ik krijg het de trap niet op![]()
Tot de trapquote:Op woensdag 29 november 2006 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Helpen ze niet mee om het naar binnen te brengen dan?
tuurlijk komt het door school waar anders vanquote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef Nesle het volgende:
Nou, ik ben me toch chagerijnig.
Ik weet niet wat ik heb, komt waarsch door school.
Heb daarom nu ook maar alvast voor zaterdag iedereen bij mekaar getrommelt om uit te gaan.![]()
Ja eh jaquote:Op woensdag 29 november 2006 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk komt het door school waar anders van![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef Soempie het volgende:
Sterkte Nesle
Nou, ik ben ook retechagrijnig. M'n bed krijg ik niet eens in elkaar. Heb zo'n houten dingetje op een verkeerde plek gedrukt en nu krijg ik hem er niet meer uit. Rotbed![]()
![]()
Ja, die stoel ging nog net. Maar een bed is een beetje te hoog gegrepen voor mequote:
Ja IKEA kleine dingen zijn wel te doen, maar mijn kamer is ook compleeeet IKEA.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die stoel ging nog net. Maar een bed is een beetje te hoog gegrepen voor me![]()
Nu zit ik hier met een stuk of 300 schroefjes, boutjes, moertjes, weet ik het. En 40 plankjes ofzo![]()
Zeg maar wanneer.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja eh ja
Zal wel door school komen.
Die kakleraren geven ook zoveel opdrachten en werkstukken op.
Moet er voor week 2, 20 afhebben.![]()
Dat is toch onmenselijk.
Ik moet onder andere een verslag maken over:
-Interview met succesvol persoon![]()
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Ik stuur je zo de vragen opquote:
Ik blij dat ik vmbo deedquote:Op woensdag 29 november 2006 20:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja eh ja
Zal wel door school komen.
Die kakleraren geven ook zoveel opdrachten en werkstukken op.
Moet er voor week 2, 20 afhebben.![]()
Dat is toch onmenselijk.
Ik moet onder andere een verslag maken over:
-De aanslag
-Halloween
-Dolle Mina's
-Interview met succesvol persoon![]()
-Gedichtenverslag
-The shakespeare Stealer
-Der computerdieb
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Prima. Ik ben ontzettend succesvol. Ik sta onder andere nr. 4 in de AKQ ranglijstquote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik stuur je zo de vragen op
Moet je er wel een foto bijvoegen anders telt het niet![]()
Interview met succesvol persoonquote:
Jaquote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Interview met succesvol persoon
Jij, Neleos?![]()
Jullie gaan m'n bed in elkaar zettenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef Homdeck het volgende:
Wat gaat er eigenlijk allemaal gebeuren op de meet?
Dus je slaapt de komende 2 maanden op de vloerquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie gaan m'n bed in elkaar zetten![]()
Okequote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
gezelligquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan je mooi soempie helpenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
en heb ik m'n eentje al meerdere IKEA apparaten in elkaar gezet![]()
Begrijp ik dat je ook naar de meet gaat?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
OkeTot die tijd slaap je op de bank?
![]()
Ik geloof niet dat dat gaat passenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gezelligMaar begrijp ik goed dat jij je woonruimte ter beschikking stelt?
Zeker. Als ze een schroevendraaier heeftquote:Op woensdag 29 november 2006 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan kan je mooi soempie helpen![]()
download het IKEA stapelbed stuk van Youp van 't Hek eens. elke keer als ik dat hoor kun je me compleet opvegenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die stoel ging nog net. Maar een bed is een beetje te hoog gegrepen voor me![]()
Nu zit ik hier met een stuk of 300 schroefjes, boutjes, moertjes, weet ik het. En 40 plankjes ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |